Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ακαμψία αμαξώματος. Πώς την καταλαβαίνουμε?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ακαμψία αμαξώματος. Πώς την καταλαβαίνουμε?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    54
    114
    1570
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Έχω μια απορία. Πώς επιδρά η ακαμψία του αμαξώματος κατα την οδήγηση και πώς την καταλαβαίνουμε?
      Όταν τα περιοδικά δίνουν νούμερα του στύλ 'το καινούριο αμάξωμα είναι 15% πιο άκαμπτο' έχουν κάποιο πρακτικό νόημα τέτοιες συγκρίσεις?

      Το θέμα πάει στα Τεχνικά Θέματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dog80 last edited by

        Έχω μια απορία. Πώς επιδρά η ακαμψία του αμαξώματος κατα την οδήγηση και πώς την καταλαβαίνουμε?
        Όταν τα περιοδικά δίνουν νούμερα του στύλ 'το καινούριο αμάξωμα είναι 15% πιο άκαμπτο' έχουν κάποιο πρακτικό νόημα τέτοιες συγκρίσεις?

        Το θέμα πάει στα Τεχνικά Θέματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Update ....

          MODEL ................... YEAR ........................................ Nm/degree

          Vectra A .................. 88 ............................................ 6.000
          BMW 3 sedan ......... 91 ............................................ 11.000
          BMW E46 3 sedan ... 98 .......................................... 18.000
          BMW 5 .. sedan ...... 95 ............................................ 24.000
          BMW 7 .. sedan ...... 01 ............................................ 30.000
          BMW Z3 ...................................................................... 5.600
          BMW Z4 .................................................................... 14.500
          MINI ........................ 01 ........................................... 24.500
          Merc S-Class........... 98 ........................................... 27.500
          ASTON MARTIN .. VANGUISH ................................... 28.500
          CRYSHLER CROSSFIRE .......................................... 20.140
          LAMBO .... GALLARDO ............................................ 23.000
          LAMBO .... MURCIELAGO ........................................ 20.000
          PAGANI ZONDA ...................................................... 26.500
          OPEL Vectra ............. 02 ......................................... 18.000
          SAAB 9.3 Sedan ....................................................... 22.000
          SAAB 9.3 Convertible .............................................. 11.500
          RENAULT Spyder ...................................................... 10.000
          LOTUS ELISE ............................................................ 11.000
          Rolls-Royce Phantom ................................................ 40.000
          Α2 ..................................................................... 14,2 kNm/deg
          A8 ..................................................................... 25,0 kNm/deg !!!
          Focus 3d .......................................................... 22,5 kNm/deg !!
          Focus 5d .......................................................... 19,5 kNm/deg
          Golf IV 3d ......................................................... 19,6 kNm/deg
          Golf IV 5d ..........................................................17,9 kNm/deg
          Celica TS .......................................................... 13,6 kNm/deg
          147 3d ............................................................... 16,6 kNm/deg
          Tipo 1.6 5d ....................................................... 11,3 kNm/deg
          Civic EK 2d ...................................................... 10,7 kNm/deg
          Panda 1,2 ......................................................... 70.0000 daNm/deg ????
          Alfa 159 ........................................................... 31,4 kNm/deg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Μου φαίνεται παράξενο γι αυτό το αναφέρω ώστε να μου το εξηγήσει όποιος έχει τις γνώσεις.
            Γιατί όσο μεγαλώνουν σε μέγεθος τα αμαξώματα μεγαλώνει η στρεπτική ακαμψία. Θα περίμενα να γίνεται το αντίθετο μια και η κοινή πρακτική μας μαθαίνει ότι όσο μεγαλώνει το μήκος ενός ελάσματος χρειάζεται μεγαλύτερη σχετικά αύξηση του πάχους του για να έχει την ίδια αντοχή σε κάμψη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • H
              hunter last edited by

              Εγώ θά ήθελα πολύ να μάθω,τίς τιμές τών παλαιωτέρων μοντέλων.
              θά είχε πολύ γέλιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • T
                tsilis last edited by

                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                Εγώ θά ήθελα πολύ να μάθω,τίς τιμές τών παλαιωτέρων μοντέλων.
                θά είχε πολύ γέλιο.

                Φαντάσου πόση θα έχει το Cinque Sporting μου!

                ....Κάτι μου λέει ότι θα είναι κάτω από 4000 Νm/degree!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Νομίζω οι απλουστευσεις ακαμψία->καλό, ευκαμψία-->κακό είναι ισοπεδωτικές αλλα αυτό που με προβληματίζει είναι πως ανάγετε την ποιότητα ενός πλαισίου σε ενα νούμερο που δεν ξέρουμε ούτε τι ακριβώς εκφράζει, ούτε πως μετρήθηκε ούτε αν η μέτρηση έγνιε με ίδιες συνθήκες για κάθε αυτοκίνητο.

                  Αν δεν υπάρχουν πιο αναλυτικά στοιχεία για η λίστα αυτή νομίζω απο μόνη της δε λέει τίποτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    focus OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
                    focus OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
                    focus OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                      Νομίζω οι απλουστευσεις ακαμψία->καλό, ευκαμψία-->κακό είναι ισοπεδωτικές αλλα αυτό που με προβληματίζει είναι πως ανάγετε την ποιότητα ενός πλαισίου σε ενα νούμερο που δεν ξέρουμε ούτε τι ακριβώς εκφράζει, ούτε πως μετρήθηκε ούτε αν η μέτρηση έγνιε με ίδιες συνθήκες για κάθε αυτοκίνητο.

                      Αν δεν υπάρχουν πιο αναλυτικά στοιχεία για η λίστα αυτή νομίζω απο μόνη της δε λέει τίποτα.

                      Υπάρχει περίπτωση η μέτρηση αυτή να μήν είναι κοινή γιά όλες τίς αυτοκινητοβιομηχανίες;Η να διαφέρουνε οι συνθήκες μέτρησης;Τότε γιατί δέν δίνουν όλοι εξωφρενικά μεγάλους αριθμούς στρεπτικής ακαμψίας γιά να κοροιδέψουν τό κοινό;Η γιατί νά μήν αμφισβητήσει τήν τιμή πού δίνει η Αλφα ρομέο (άς πούμε) μία ανταγωνιστική εταιρία;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Oι εργοστασιακές ιπποδυνάμεις είναι μια τέτοια περίπτωση, έχεις δει κάποια εταιρία να αναφέρεται σε ιπποδύναμη ανταγωνιστή?

                        Ολοι χρησιμοποιούν τη διαφημιστική υπερβολή, και την -στο γραμμα του νόμου- παραπλάνηση.

                        Αν η Alfa πχ δώσει ακαμψία 1000000000000deg/Nm και την κατηγορήσει ο Honda (πάλι πχ) για ψευδος θα μπορούσε να απαντήσει με τις συνθήκες οπου η μέτρηση αυτή θα ανταποκρίνοντο στην πραγματικότητα αληθώς, έστω και αν δεν έλεγε τίποτα εν τέλει για την ουσιαστική ακαμψία του πλαισίου.

                        Αυτό θέλω να τονίσω, έχουμε μια λίστα απο αόριστα νούμερα που απο μόνα τους δεν λένε τίποτα ούτε σαν τιμές (εφόσον δεν ξέρουμε τί μετράνε) ούτε σαν σύγκριση (εφόσον δεν ξέρουμε αν είναι το ίδιο μέγεθος ΚΑΙ ο ίδιος τρόπος μέτρησης για κάθε αυτοκίνητο).

                        Εγω δεν λέω πως τα νούμερα αυτά είναι ψευδή απαραίτητα αλλα μέχρι να μπούνε σε ενα σωστό πλαίσιο αξιολόγησης δεν σημαίνουν ΤΙΠΟΤΑ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Oι εργοστασιακές ιπποδυνάμεις είναι μια τέτοια περίπτωση, έχεις δει κάποια εταιρία να αναφέρεται σε ιπποδύναμη ανταγωνιστή?

                          Ολοι χρησιμοποιούν τη διαφημιστική υπερβολή, και την -στο γραμμα του νόμου- παραπλάνηση.

                          Αν η Alfa πχ δώσει ακαμψία 1000000000000deg/Nm και την κατηγορήσει ο Honda (πάλι πχ) για ψευδος θα μπορούσε να απαντήσει με τις συνθήκες οπου η μέτρηση αυτή θα ανταποκρίνοντο στην πραγματικότητα αληθώς, έστω και αν δεν έλεγε τίποτα εν τέλει για την ουσιαστική ακαμψία του πλαισίου.

                          Αυτό θέλω να τονίσω, έχουμε μια λίστα απο αόριστα νούμερα που απο μόνα τους δεν λένε τίποτα ούτε σαν τιμές (εφόσον δεν ξέρουμε τί μετράνε) ούτε σαν σύγκριση (εφόσον δεν ξέρουμε αν είναι το ίδιο μέγεθος ΚΑΙ ο ίδιος τρόπος μέτρησης για κάθε αυτοκίνητο).

                          Εγω δεν λέω πως τα νούμερα αυτά είναι ψευδή απαραίτητα αλλα μέχρι να μπούνε σε ενα σωστό πλαίσιο αξιολόγησης δεν σημαίνουν ΤΙΠΟΤΑ.

                          Διάβασε τις προηγούμενες σελίδες , ίσως σου λυθούν ορισμένες απορίες.

                          Οι διαφορές σε μιά κατηγορία της τάξης των 1-2 kNm σαφώς και δεν λένε τίποτα , ακόμα και αν οι μετρήσεις έχουν γίνει με τις ίδιες συνθήκες.
                          Ομως , αν 2 σασί της ίδιας κατηγορίας έχουν διαφορά 10 kNm εεε τότε κάτι λέει

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Αν οι μετρήσεις δεν έχουν γίνει υπο τις ίδιες συνθήκες και δεν αφορούν μέτρρηση ίδιου μεγέθους καμία διαφορά δεν λέει τίποτα.

                            Διάβασα εν τάχυ τις προηγούμενες σελίοδες πριν ποστάρω και δεν βρήκα καμία πηγή που να δίνει αναλυτικά το υπόβαθρο των μετρήσεων και χωρίς αυτό κάθε σύγκριση είναι επιπέδου Υπερ Ατού.

                            Αν έχετε δώσει πηγή και κάνω λάθος τότε συγνώμη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Οι μετρήσεις σε παλαιότερα μοντέλα δεν έχουν γίνει με τις ίδιες συνθήκες ( τουλάχιστον δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί) και δεν μπορούν να είναι απόλυτα συγκρίσιμες. Από το 1999 (αν θυμάμαι καλά) όλες οι μετρήσεις είναι κατά ISO και αφορούν βασικά μοντέλα τα οποία μετριούνται σε στρέψη αλλά και σε κάμψη. Το ελαστικό μέρος της ανάρτησης (γόνατα McFerson - ελατήρια κλπ.) αλλάζονται με σταθερά σιδερένια εξαρτήματα.
                              Η μέτρηση γίνεται σε μια 'καλίμπρα' και υπολογίζει τη δύναμη που χρειάζεται να στρέψει το αμάξωμα κατά 1 μοίρα .... το ίδιο και σε κάμψη.
                              Βέβαια πολλές εταιρείες ανακοινώνουν τιμές που έχουν υπολογιστεί μέσω λογισμικού , όπου θεωρητικά δεν έχουν απόκλιση από τις πραγματικές.

                              Η παραπληροφόρηση (sic .. ) μπορεί να υπάρχει ... αλλά είναι κι αυτή μέσα στο παιχνίδι.

                              Η τιμή της ακαμψίας όντως από μόνη της δεν λέει τίποτα , αλλά είναι μια σωστή βάση για να στηθεί σωστά ένα αυτοκίνητο. Και μην ξεχνάμε το βάρος ... μπορεί ένα σασί να έχει μεγαλύτερη στατική στρεπτική ακαμψία από κάποιο άλλο αλλά να είναι σημαντικά πιό βαρύ. Στο δρόμο , το επιπλέον βάρος μπορεί να το κάνει να συμπεριφέρεται χερότερα
                              Παράδειγμα η 'μπανιέρα΄ της Lotus έχει χαμηλή τιμή ~10 kNm , αυτό δεν την εμποδίζει όμως να στρίβει καταπληκτικά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Y
                                yianniswalker last edited by

                                Πριν το Almera οδηγούσα ένα Mazda 616 (RX-2 με παλινδρομικό) του '76.
                                Το αμάξι ήταν sedan και χωρίς ανακλινόμενα, με πολύ υψηλό κατώφλι φόρτωσης.
                                Είχε ένα τεράστιο τούνελ μετάδοσης στη μέση που πρακτικά το έκανε 4θέσιο.
                                Είμαι βέβαιος ότι σε ακαμψία ήταν αρκετά ανώτερο από το Almera του '96.
                                Το αμάξι είχε 300.000+km

                                Η χρήση που είχε από τον πατέρα μου ήταν αρκετά κόσμια.

                                Σήμερα η ακαμψία του Almera έχει αρχίσει και γίνεται προβληματική στο πίσω μέρος του αμαξώματος...
                                Εν μέρει ευθύνεται η πίσω ανάρτηση που δεν επιτρέπει την ανεξαρτησία κινήσεων των τροχών και υποβάλει το αμάξωμα σε στρέψη.

                                Έχω μπει και σε Audi 80 (μοντέλο αντίστοιχο του Mazda) και η ακαμψία δεν ορίζεται ως έννοια...

                                Επιπλέον σε Maserati 244 που έχω μπει ήταν βράχος!
                                Το επιβεβαίωσε κάποια φάση και το Power techniques γράφοντας ότι είχε σώσει αρκετούς οδηγούς της...

                                Τα παλαιότερα μοντέλα μπορεί να μην είχαν σωστή σχεδίαση αλλά είχαν υπερδιαστασιολόγιση σε ορισμένες περιπτώσεις...

                                Επιπλέον σε Sunny 2.0 του '93 με 150000km η έλλειψη ακαμψίας είχει οδηγήσει τμήμα του ταμπλό στο να αποκτήσει τζόγο 1cm!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                  Update ....

                                  MODEL ................... YEAR ........................................ Nm/degree

                                  Vectra A .................. 88 ............................................ 6.000
                                  BMW 3 sedan ......... 91 ............................................ 11.000
                                  BMW E46 3 sedan ... 98 .......................................... 18.000
                                  BMW 5 .. sedan ...... 95 ............................................ 24.000
                                  BMW 7 .. sedan ...... 01 ............................................ 30.000
                                  BMW Z3 ...................................................................... 5.600
                                  BMW Z4 .................................................................... 14.500
                                  MINI ........................ 01 ........................................... 24.500
                                  Merc S-Class........... 98 ........................................... 27.500
                                  ASTON MARTIN .. VANGUISH ................................... 28.500
                                  CRYSHLER CROSSFIRE .......................................... 20.140
                                  LAMBO .... GALLARDO ............................................ 23.000
                                  LAMBO .... MURCIELAGO ........................................ 20.000
                                  PAGANI ZONDA ...................................................... 26.500
                                  OPEL Vectra ............. 02 ......................................... 18.000
                                  SAAB 9.3 Sedan ....................................................... 22.000
                                  SAAB 9.3 Convertible .............................................. 11.500
                                  RENAULT Spyder ...................................................... 10.000
                                  LOTUS ELISE ............................................................ 11.000
                                  Rolls-Royce Phantom ................................................ 40.000
                                  Α2 ..................................................................... 14,2 kNm/deg
                                  A8 ..................................................................... 25,0 kNm/deg !!!
                                  Focus 3d .......................................................... 22,5 kNm/deg !!
                                  Focus 5d .......................................................... 19,5 kNm/deg
                                  Golf IV 3d ......................................................... 19,6 kNm/deg
                                  Golf IV 5d ..........................................................17,9 kNm/deg
                                  Celica TS .......................................................... 13,6 kNm/deg
                                  147 3d ............................................................... 16,6 kNm/deg
                                  Tipo 1.6 5d ....................................................... 11,3 kNm/deg
                                  Civic EK 2d ...................................................... 10,7 kNm/deg
                                  Panda 1,2 ......................................................... 70.0000 daNm/deg ????
                                  Alfa 159 ........................................................... 31,4 kNm/deg

                                  Βασίλη έχεις για τα Citroen αριθμούς; (κυρίως Saxo VTS & C5)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Οχι , δεν έχω
                                    Εχασα πολλά που είχα μαζέψει σε ένα crash του pc

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Y
                                      yianniswalker last edited by

                                      The Pagani still holds the record for all production cars : 26.500 Nm/degee (the Lamborghini Murcielago is behind at 20.000 Nm/degree). Ferrari has not indicated yet this figure for the Enzo.

                                      από το http://www.autodrome-cannes.com/index-eng.asp

                                      'MG claims ZT body shell is outstandingly stiff with 24,250Nm/degree torsional rigidity'

                                      Koenigsegg integrated semi-
                                      monocoque. Pre-impregnated carbon-
                                      fiber (woven and unidirectional)
                                      and aluminium honeycomb sandwich
                                      construction.
                                      Stiffness: 28.100 nm/degree.

                                      645 convertible 'Without the windshield, torsional rigidity is 15,000 Nm/degree.'
                                      BMW X5 'dynamic and torsional rigidity (23,100 Nm/degree)'
                                      'In addition, the S60's torsional rigidity is closer to a coupe's than a sedan's with body stiffness exceeding 20k Nm/degree'
                                      'Lamborghini is able to claim a torsional stiffness of 23000Nm/degree'
                                      'the Phaeton achieved a torsional rigidity of more than 37,000 Nm/degree' !!

                                      'Worth noting is the torsional rigidity of the RX-8 - 30,000 NM/degree, 50% greater
                                      than the Ferrari 360 Modena and equal to a Porsche 911'... !!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        ***Alfa 159: tortional rigidity of up to 47,000 cubic Newtons.

                                        Alfa Brera: tortional rigidity, to a class leading 59,329 square Newton yards.

                                        Cadillac BLS: tortional rigidity, up to 110,990 ambic hectare Newtons.

                                        Lexus IS:tortional rigidity, up to 500,000 atmospheric kiloNewtons

                                        Maybach 57S: tortionally rigid, offering a benchmark figure of 785,330 metric inches Newtoned.

                                        Mazda MX5: is claimed to be 107.6 times more tortionally stiff, at a class-leading 1 million pentametric Newtonings

                                        SEAT Leon: will boast a notable 908% increase in tortional rigidness of around 2.6 million optical furlongs (Newton)

                                        VW Passat:The new Passat's body is reported to offer 47 billion times more tortional rigidityness, a figure equivalent to a number so big that it cannot be seen by the human eye, when expressed as an indices of the square root of the industry standard measure of vertical airbourne Newtocentimetres cubed.***

                                        Tα παραπάνω είναι απο το issue60 του sniffpetrol

                                        Εξίσου αξιόπιστα με τις πηγές που -δεν- αναφέρθηκαν στα νούμερα που παραθέσατε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ike κανω λαθος ή καθε μετρηση ειναι σε διαφορετικο συστημα;
                                          Π.χ. cubic Newtons,square Newton yards,ambic hectare Newtons.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                            Ike κανω λαθος ή καθε μετρηση ειναι σε διαφορετικο συστημα;
                                            Π.χ. cubic Newtons,square Newton yards,ambic hectare Newtons.

                                            Εγω προτιμώ τα optical furlongs

                                            Γιατί οι παραπάνω μετρήσεις (πριν το δικό μου ποστ) ξέρεις αν αναφέρονται στο ίδιο μέγεθος ή πως μετρήθηκαν?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr