Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ-ΑΡΝΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ-ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ-ΑΡΝΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    1
    1
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gm last edited by

      Καλημέρα

      Στην ανάβαση της Μοσχοκαρυάς μάλλον μας βγήκε καινούργιο φρούτο, που έχει την εξής εικόνα:
      Κάνω ένσταση στον αντίπαλό μου και αρνούμαι να υποβληθώ σε ανάλογο τεχνικό έλεγχο.
      Πάω στον τυπικό τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα και αρνούμαι να θέσω το αυτοκίνητό μου στην διάθεση της οργάνωσης γιά έλεγχο.

      Αποτέλεσμα: εκτός αγώνα.

      Προσωπική μου άποψη:
      Ο όποιος κύριος επιλέγει αυτή την στάση απέναντι στην διοργάνωση που συμμετέχει και απέναντι στους συναθλητές του και τον θεατή, έχει ήδη εισπράξει τά θετικά του αγώνα, όπως προβολή, επιδοκιμασία από την πλευρά των θεατών, το όνομά του κυκλοφορεί μετά τον αγώνα και ποιός θα πάρει είδηση μετά από 15 ημέρες εάν τον θέσουν εκτός αγώνα; Νικητής στα μάτια των θεατών που δεν παρακολουθούν την συνέχεια θα είναι αυτός και θα έχει καταγραφεί ως νικητής ή ακόμη και ως οδηγός που μπορεί να διεκδικεί κάθε φορά τη νίκη.
      Αυτός όμως ο 'αθλητής' συμμετέχει στον αγώνα έχοντας προμελετήσει κάθε κίνηση σε περίπτωση που γίνει έλεγχος και το κυριότερο έχει μεριμνήσει ώστε να οργανώσει την παρανομία του με την ελπίδα ότι ακόμη και αν κερδίσει θα είναι σε θέση να τους κοροϊδέψει όλους. Διότι άλλως θα είναι αυτοκτονία.
      Εάν τα πράγματα σταματούσαν εδώ ίσως να συμφωνούσα με την μοναδική επίπτωση του να τεθεί εκτός αγώνα. Διαφωνώ. Πιστεύω ότι τέτοια γεγονότα θα πρέπει να βλέπουν το δρόμο του πειθαρχικού, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι αυτό θα λειτουργεί σωστά.

      Ο οδηγός αυτός είναι εν δυνάμει ηθικός αυτουργός ακόμη και γιά ενδεχόμενο ατύχημα του αντιπάλου του. Εγώ που γνωρίζω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μου και τις δικές μου, όταν βλέπω να χάνω από τον συναθλητή μου, ενδεχομένως, στην προσπάθειά μου να πάω πιό γρήγορα, να υπερβώ τα όρια που καθορίζουν την ασφάλεια και να οδηγηθώ σε ατύχημα.
      Συνεπώς θεωρώ ότι θα πρέπει να αντιμετωπισθεί ως αντιαθλητική συμπεριφορά και να τύχει της ανάλογης αντιμετώπισης. Και αν όχι τώρα, τουλάχιστον άμεσα γιά να προλάβουμε το φαινόμενο.
      Χαιρετώ.
      Γιάννης Μεσημέρης

      Υ.Γ. Δεν συγκράτησα τα ονόματα αυτών που αρνήθηκαν τον έλεγχο. Γιά όλους όμως λυπάμαι πολύ και ελπίζω να μην βρουν άλλους που θα προσπαθήσουν να τους ακολουθήσουν σε ανάλογη κατεύθυνση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gm last edited by

        Καλημέρα

        Στην ανάβαση της Μοσχοκαρυάς μάλλον μας βγήκε καινούργιο φρούτο, που έχει την εξής εικόνα:
        Κάνω ένσταση στον αντίπαλό μου και αρνούμαι να υποβληθώ σε ανάλογο τεχνικό έλεγχο.
        Πάω στον τυπικό τεχνικό έλεγχο μετά τον αγώνα και αρνούμαι να θέσω το αυτοκίνητό μου στην διάθεση της οργάνωσης γιά έλεγχο.

        Αποτέλεσμα: εκτός αγώνα.

        Προσωπική μου άποψη:
        Ο όποιος κύριος επιλέγει αυτή την στάση απέναντι στην διοργάνωση που συμμετέχει και απέναντι στους συναθλητές του και τον θεατή, έχει ήδη εισπράξει τά θετικά του αγώνα, όπως προβολή, επιδοκιμασία από την πλευρά των θεατών, το όνομά του κυκλοφορεί μετά τον αγώνα και ποιός θα πάρει είδηση μετά από 15 ημέρες εάν τον θέσουν εκτός αγώνα; Νικητής στα μάτια των θεατών που δεν παρακολουθούν την συνέχεια θα είναι αυτός και θα έχει καταγραφεί ως νικητής ή ακόμη και ως οδηγός που μπορεί να διεκδικεί κάθε φορά τη νίκη.
        Αυτός όμως ο 'αθλητής' συμμετέχει στον αγώνα έχοντας προμελετήσει κάθε κίνηση σε περίπτωση που γίνει έλεγχος και το κυριότερο έχει μεριμνήσει ώστε να οργανώσει την παρανομία του με την ελπίδα ότι ακόμη και αν κερδίσει θα είναι σε θέση να τους κοροϊδέψει όλους. Διότι άλλως θα είναι αυτοκτονία.
        Εάν τα πράγματα σταματούσαν εδώ ίσως να συμφωνούσα με την μοναδική επίπτωση του να τεθεί εκτός αγώνα. Διαφωνώ. Πιστεύω ότι τέτοια γεγονότα θα πρέπει να βλέπουν το δρόμο του πειθαρχικού, υπό την προϋπόθεση βεβαίως ότι αυτό θα λειτουργεί σωστά.

        Ο οδηγός αυτός είναι εν δυνάμει ηθικός αυτουργός ακόμη και γιά ενδεχόμενο ατύχημα του αντιπάλου του. Εγώ που γνωρίζω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου μου και τις δικές μου, όταν βλέπω να χάνω από τον συναθλητή μου, ενδεχομένως, στην προσπάθειά μου να πάω πιό γρήγορα, να υπερβώ τα όρια που καθορίζουν την ασφάλεια και να οδηγηθώ σε ατύχημα.
        Συνεπώς θεωρώ ότι θα πρέπει να αντιμετωπισθεί ως αντιαθλητική συμπεριφορά και να τύχει της ανάλογης αντιμετώπισης. Και αν όχι τώρα, τουλάχιστον άμεσα γιά να προλάβουμε το φαινόμενο.
        Χαιρετώ.
        Γιάννης Μεσημέρης

        Υ.Γ. Δεν συγκράτησα τα ονόματα αυτών που αρνήθηκαν τον έλεγχο. Γιά όλους όμως λυπάμαι πολύ και ελπίζω να μην βρουν άλλους που θα προσπαθήσουν να τους ακολουθήσουν σε ανάλογη κατεύθυνση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr