-
31 Μαρτίου 2004
Δυσάρεστη διαπίστωση για τους δρόμουςΠαραμένουν τα προβλήματα στους ελληνικούς δρόμους και στην κίνηση των φορτηγών δημόσιας χρήσης, ένα χρόνο μετά τα πολύνεκρα τροχαία στα Τέμπη και τον Αλιάκμονα, όπως κατέληξε το συνδικάτο οδηγών αυτοκινήτων ο Ερμής.
Το συνδικάτο καταγγέλλει τους εργοδότες μεταφορείς ότι υποχρεώνουν τους υπαλλήλους τους να οδηγούν με φθαρμένα ελαστικά, αποδίδει τα μεγάλα δυστυχήματα στην κούραση του οδηγού και ζητά να εφαρμοσθεί η εργατική νομοθεσία.
Τιποτα καινούριο,τα βλεπουμε ολοι καθε μερα,φορτηγα με λαστιχα 'αγωνιστικα', οδηγοι που κοιμούνται στο τιμόνι ύστερα απο 20 ώρες οδήγησης(δεν θες;απολύεσαι),σχολικά πανάκριβων ιδιωτικών σχολείων με αλλοδαπούς 'οδηγούς' κ.ο.κ
Νομίζω ότι ειναι κατα 90% ευθύνη του κράτους που δεν θέλει να πιέσει τους επιχειρηματίες,και κατά 10% των οδηγών που δεν τολμούν να ανοίξουν το στόμα τους να ζητήσουν πχ καινούρια λάστιχα. -
31 Μαρτίου 2004
Δυσάρεστη διαπίστωση για τους δρόμουςΠαραμένουν τα προβλήματα στους ελληνικούς δρόμους και στην κίνηση των φορτηγών δημόσιας χρήσης, ένα χρόνο μετά τα πολύνεκρα τροχαία στα Τέμπη και τον Αλιάκμονα, όπως κατέληξε το συνδικάτο οδηγών αυτοκινήτων ο Ερμής.
Το συνδικάτο καταγγέλλει τους εργοδότες μεταφορείς ότι υποχρεώνουν τους υπαλλήλους τους να οδηγούν με φθαρμένα ελαστικά, αποδίδει τα μεγάλα δυστυχήματα στην κούραση του οδηγού και ζητά να εφαρμοσθεί η εργατική νομοθεσία.
Τιποτα καινούριο,τα βλεπουμε ολοι καθε μερα,φορτηγα με λαστιχα 'αγωνιστικα', οδηγοι που κοιμούνται στο τιμόνι ύστερα απο 20 ώρες οδήγησης(δεν θες;απολύεσαι),σχολικά πανάκριβων ιδιωτικών σχολείων με αλλοδαπούς 'οδηγούς' κ.ο.κ
Νομίζω ότι ειναι κατα 90% ευθύνη του κράτους που δεν θέλει να πιέσει τους επιχειρηματίες,και κατά 10% των οδηγών που δεν τολμούν να ανοίξουν το στόμα τους να ζητήσουν πχ καινούρια λάστιχα.
Φορτηγα/σχολικα στους ελληνικους δρόμους