-
Πρόσφατες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Audi είναι διατεθιμένη να βγάλει το Le Mans στην παραγωγή το 2006, μπαίνοντας με τον τρόπο αυτό στα χωράφια των Porsche, Ferrari, αλλά και προσφάτως της Mercedes με την SLR.
Τα ιδιαίτερα σημεία είναι δύο :
-
Πρώτον, ότι κατά πάσα πιθανότητα θα κινείται από δύο κινητήρες, έναν 4.2 380 ίππων και από τον γνωστό V10 5.0 FSI με τον οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο, με τους 610 ίππους και 0-100 σε 3,7''.
-
Δεύτερον, οι τιμές υπολογίζονται** στα 80.000 ευρώ για τα 4,2 λίτρα και στα 105.000 ευρώ για τον δυνατό V10 FSI** (φυσικά τετρακίνηση, χρήση αλουμινίου κτλ...). Πολλά σημεία της κατασκευής αναμένονται κοινά με την Lamborghini Gallardo, η οποία τότε θα αναβαθμιστεί με έναν δυνατότερο κινητήρα.
Θα υπάρξει άραγε ''εσωτερικός'' ανταγωνισμός με την Gallardo ; Γι αυτό και η αναβάθμιση στον κινητήρα της ;
http://bilder.autobild.de/bilder/1/45920.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/45768.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/38452.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/45918.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/45916.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/38344.jpgΤο θέμα πάει στα 'Νέα Μοντέλα'.
-
-
Πρόσφατες πληροφορίες αναφέρουν ότι η Audi είναι διατεθιμένη να βγάλει το Le Mans στην παραγωγή το 2006, μπαίνοντας με τον τρόπο αυτό στα χωράφια των Porsche, Ferrari, αλλά και προσφάτως της Mercedes με την SLR.
Τα ιδιαίτερα σημεία είναι δύο :
-
Πρώτον, ότι κατά πάσα πιθανότητα θα κινείται από δύο κινητήρες, έναν 4.2 380 ίππων και από τον γνωστό V10 5.0 FSI με τον οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο, με τους 610 ίππους και 0-100 σε 3,7''.
-
Δεύτερον, οι τιμές υπολογίζονται** στα 80.000 ευρώ για τα 4,2 λίτρα και στα 105.000 ευρώ για τον δυνατό V10 FSI** (φυσικά τετρακίνηση, χρήση αλουμινίου κτλ...). Πολλά σημεία της κατασκευής αναμένονται κοινά με την Lamborghini Gallardo, η οποία τότε θα αναβαθμιστεί με έναν δυνατότερο κινητήρα.
Θα υπάρξει άραγε ''εσωτερικός'' ανταγωνισμός με την Gallardo ; Γι αυτό και η αναβάθμιση στον κινητήρα της ;
http://bilder.autobild.de/bilder/1/45920.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/45768.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/38452.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/45918.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/45916.jpg
http://bilder.autobild.de/bilder/1/38344.jpgΤο θέμα πάει στα 'Νέα Μοντέλα'.
-
-
'To ΑUDI LE MANS QUATTRO στην...παραγωγή ;'
Ναι, ως R8!
Το 2ο τέταρτο του 2007, με μια biturbo έκδοση του 5.0 V10 κινητήρα της Gallardo και απόδοσης 610 ίππων.
0-100 σε 3,7'
345 km/hhttp://www.fourtitude.com/gallery/album ... is/015.jpg
-
Μόλις έπαθα εγκεφαλικό..
-
Προσωπο με προσωπο με SLR ?
-
Καλοτάξιδο παιδιά!
Δεν θα καννιβαλίσει όμως τις Λάμπο;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
.....Πολλά σημεία της κατασκευής αναμένονται κοινά με την Lamborghini Gallardo.....Αρε κατάντια.... Μία Lamborghini να έχει κοινά μέρη με τα VW.... Tι άλλο θα δούνε τα μάτια μας....
-
Ο χρήστης ΚΩΣΤΑΣ 1970 έγραψε:
Προσωπο με προσωπο με SLR ?Θέλω να ελπίζω πως όχι! Αν το κάνουν σαν την SLR θα είναι απαράδεκτοι.-
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
.....Πολλά σημεία της κατασκευής αναμένονται κοινά με την Lamborghini Gallardo.....
Αρε κατάντια.... Μία Lamborghini να έχει κοινά μέρη με τα VW.... Tι άλλο θα δούνε τα μάτια μας....
Είναι άρρωστοι οι τύποι .....
Σε λίγο θα ανακοινώσουν Fabia με V10 και Quattro -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Προσωπο με προσωπο με SLR ?
Θέλω να ελπίζω πως όχι! Αν το κάνουν σαν την SLR θα είναι απαράδεκτοι.-
Πρόσωπο με πρόσωπο με την SLR θα έρθει αναγκαστικά (ως τα κορυφαία των δυο εταιρειών).
Βάσει του RS4, μένω ήσυχος ως προς τον χαρακτήρα.
ΥΓ. Ο 5λιτρος V10 είναι της Gallardo;
-
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
.....Πολλά σημεία της κατασκευής αναμένονται κοινά με την Lamborghini Gallardo.....
Αρε κατάντια.... Μία Lamborghini να έχει κοινά μέρη με τα VW.... Tι άλλο θα δούνε τα μάτια μας....
Bugatti με μέρη VW, Saab με μέρη Subaru & OPEL, Volvo με κάτι από Ford & Mazda (αλλά και ανάποδα) και φυσικά Ferrari με ηλεκτρονικά Bosch (αν και αυτό χρονολογείται από αρκετά παλιά)
Φυσικά θα έχουμε και 'ιταλικό' SUV
-
Eίχα ανοίξει thread-άκι για το R8
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=15246αλλά με αγνοήσατε
Τεσπα, με το καλό να βγει, μου αρέσει πολύ και εφόσον βασίζετε στο αγωνιστικό πιστεύω θα είναι καλό.
Τώρα αν αξίζει να υπάρχει και αν καλύπτει την gallardo εγώ λέω πως καλώς θα υπάρχει. Η audi έχει παράδοση σε αγώνες GT και αξίζει να έχει τέτοιο αμάξι. όπως βέβαια και η BMW!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Eίχα ανοίξει thread-άκι για το R8
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=15246αλλά με αγνοήσατε
Τεσπα, με το καλό να βγει, μου αρέσει πολύ και εφόσον βασίζετε στο αγωνιστικό πιστεύω θα είναι καλό.
Τώρα αν αξίζει να υπάρχει και αν καλύπτει την gallardo εγώ λέω πως καλώς θα υπάρχει. Η audi έχει παράδοση σε αγώνες GT και αξίζει να έχει τέτοιο αμάξι. όπως βέβαια και η BMW!
Δεν το είδα κι έκανα και αναζήτηση
Ούτε εσύ βέβαια είδες το παλιό
Aς συνεχίσουμε σε ένα από τα δύο. -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
.....Πολλά σημεία της κατασκευής αναμένονται κοινά με την Lamborghini Gallardo.....
Αρε κατάντια.... Μία Lamborghini να έχει κοινά μέρη με τα VW.... Tι άλλο θα δούνε τα μάτια μας....
Bugatti με μέρη VW, Saab με μέρη Subaru & OPEL, Volvo με κάτι από Ford & Mazda (αλλά και ανάποδα) και φυσικά Ferrari με ηλεκτρονικά Bosch (αν και αυτό χρονολογείται από αρκετά παλιά)
Φυσικά θα έχουμε και 'ιταλικό' SUV
Αστα να πάνε στο διάολο....
-
Φαντάζομαι πως όλοι εδώ στο φόρουμ επειδή έχουμε ενα ενδιαφέρον υποτίθεται πιο ουσιαστικό για τα αυτοκίνητα μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και όχι οι ταμπέλες, σωστά?
Η Murcielago σε τι είναι χειρότερη απο τη Diablo ? Η VW μόνο καλό έκανε στη Lamborghini, η Gallardo έχει δεχθεί μόνο άριστες κριτικές απο όλους τους δημοσιογράφους, δε θυμάμαι άλλη Lamborghini να ήταν τόσο καλή συνολικά.
Πρίν ακούσω τα κλασικά να θυμίσω πως οι παλαιότερες Lamborghini ήταν αξιοθαύμαστα αυτοκίνητα **παρά **τα -σημαντικά- μειονεκτήματά τους και όχι εξ'αιτίας αυτών.
Κλασσικό παράδειγμα η πανέμορφη Miura που ήταν απο μέτριο εως κακό αυτοκίνητο στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και κρατήματος για να μη μιλήσουμε για ευχρηστία.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η Murcielago σε τι είναι χειρότερη απο τη Diablo ? Η VW μόνο καλό έκανε στη Lamborghini, η Gallardo έχει δεχθεί μόνο άριστες κριτικές απο όλους τους δημοσιογράφους, δε θυμάμαι άλλη Lamborghini να ήταν τόσο καλή συνολικά.
Ναι, αλλά τώρα ανήκει 100% στην Audi, άρα έχασε τον χαρακτήρα της...
Απευθείας συμπεράσματα...
-
Sauce-toast, ενώ αν την αγόραζε η Fiat δε θα έχανε χαρακτήρα...
Tι να πείς.
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι εμπορικά διανύει την καλύτερη εποχή,
με τη Gallardo να έχει τις περισσότερες πωλήσεις από οποιαδήποτε άλλη
Lambo στην ιστορία...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Sauce-toast, ενώ αν την αγόραζε η Fiat δε θα έχανε χαρακτήρα...Tι να πείς.
δεν θα έχαναν τα ανώτερα ιταλικά γονίδια (γιατί μου θυμίζει η Φανή Χαλκιά αυτό; )
R8: Audi's Supercar