-
Έχω ένα Alfa Romeo 147 (120HP) και έχω κάνει 40.000 χιλ. πήγα στην αντιπροσωπεία για το κλασσικό service και με πήραν τηλ. και μου είπαν :
το αυτοκίνητο χρειάζεται 4 αμορτισέρ γιατί τα υπάρχοντα έχουν σκάσει, αλλαγή ζαφόρ (what is this...), αλλαγή μπαράκια (Syneblock) άλλο πάλι και τούτο και ρύθμισα κρεμαγιέρας, να πω εδώ ότι γνωρίζω πως το αυτοκίνητο δεν είναι 4Χ4 και δεν το πηγαίνω στα βράχια όπως και η οδήγηση μου είναι normal.
Λοιπόν βεβαίως και ακύρωσα ότι είχε σ΄χεση με τις αλλαγές που μου πρότειναν λόγο του ότι για ένα service τον 40.000 χιλ. τα 1800€ που μου ζήτησαν μου φάνηκαν υπέρ αρκετά, θα προβώ λοιπόν στην αλλαγή αμορτισέρ αλλά δεν ξέρω τη να βάλω όπως επίσης τι είναι το ζαφόρ τα μπαράκια το syneblock και πως γαμώτο θα μπορούσαν να έχουν πρόβλημα.
Μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι ????? -
Έχω ένα Alfa Romeo 147 (120HP) και έχω κάνει 40.000 χιλ. πήγα στην αντιπροσωπεία για το κλασσικό service και με πήραν τηλ. και μου είπαν :
το αυτοκίνητο χρειάζεται 4 αμορτισέρ γιατί τα υπάρχοντα έχουν σκάσει, αλλαγή ζαφόρ (what is this...), αλλαγή μπαράκια (Syneblock) άλλο πάλι και τούτο και ρύθμισα κρεμαγιέρας, να πω εδώ ότι γνωρίζω πως το αυτοκίνητο δεν είναι 4Χ4 και δεν το πηγαίνω στα βράχια όπως και η οδήγηση μου είναι normal.
Λοιπόν βεβαίως και ακύρωσα ότι είχε σ΄χεση με τις αλλαγές που μου πρότειναν λόγο του ότι για ένα service τον 40.000 χιλ. τα 1800€ που μου ζήτησαν μου φάνηκαν υπέρ αρκετά, θα προβώ λοιπόν στην αλλαγή αμορτισέρ αλλά δεν ξέρω τη να βάλω όπως επίσης τι είναι το ζαφόρ τα μπαράκια το syneblock και πως γαμώτο θα μπορούσαν να έχουν πρόβλημα.
Μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι ?????
Αλλαγή αμορτισέρ