-
Παρατηρώ οτι ελάχιστα απο τα σπόρ ιαπωνικά εισάγωνται στην Ελλάδα. Και δέν μιλάω μόνο για αυτοκίνητα τύπου Skyline, αλλά και για μικρότερα, πχ το Mitsubishi Colt με τον κινητήρα Mivec (αντίπαλος του Civic Vti), ή τα λίγο μεγαλύτερα FTO κτλ. Επίσης τόσα χρόνια δεν εισαγώταν η σειρά Type-R του Civic για παράδειγμα.
Είναι διαφορετική η νοοτροπία του Έλληνα? Για παράδειγμα, το τελευταίο MR-2 της Toyota, εδώ στην Ελλάδα είναι αυτοκίνητο για 'κομμώτριες' και 'τραγουδίστριες', αλλά στην Ιαπωνία λόγω στησίματος είναι απο τα πιο κοντράδικα αυτοκίνητα.
Πιστεύετε οτι δεν υπάρχει ζήτηση στην Ελλάδα για τέτοια αυτοκίνητα, γιαυτό δεν εισάγονται?
-
Παρατηρώ οτι ελάχιστα απο τα σπόρ ιαπωνικά εισάγωνται στην Ελλάδα. Και δέν μιλάω μόνο για αυτοκίνητα τύπου Skyline, αλλά και για μικρότερα, πχ το Mitsubishi Colt με τον κινητήρα Mivec (αντίπαλος του Civic Vti), ή τα λίγο μεγαλύτερα FTO κτλ. Επίσης τόσα χρόνια δεν εισαγώταν η σειρά Type-R του Civic για παράδειγμα.
Είναι διαφορετική η νοοτροπία του Έλληνα? Για παράδειγμα, το τελευταίο MR-2 της Toyota, εδώ στην Ελλάδα είναι αυτοκίνητο για 'κομμώτριες' και 'τραγουδίστριες', αλλά στην Ιαπωνία λόγω στησίματος είναι απο τα πιο κοντράδικα αυτοκίνητα.
Πιστεύετε οτι δεν υπάρχει ζήτηση στην Ελλάδα για τέτοια αυτοκίνητα, γιαυτό δεν εισάγονται?
-
Παρατηρώ οτι ελάχιστα απο τα σπόρ ιαπωνικά εισάγωνται στην Ελλάδα. Και δέν μιλάω μόνο για αυτοκίνητα τύπου Skyline, αλλά και για μικρότερα, πχ το Mitsubishi Colt με τον κινητήρα Mivec (αντίπαλος του Civic Vti), ή τα λίγο μεγαλύτερα FTO κτλ. Επίσης τόσα χρόνια δεν εισαγώταν η σειρά Type-R του Civic για παράδειγμα.
Είναι διαφορετική η νοοτροπία του Έλληνα? Για παράδειγμα, το τελευταίο MR-2 της Toyota, εδώ στην Ελλάδα είναι αυτοκίνητο για 'κομμώτριες' και 'τραγουδίστριες', αλλά στην Ιαπωνία λόγω στησίματος είναι απο τα πιο κοντράδικα αυτοκίνητα.
Πιστεύετε οτι δεν υπάρχει ζήτηση στην Ελλάδα για τέτοια αυτοκίνητα, γιαυτό δεν εισάγονται?
-
Νομίζω πως δεν εισάγονται α)επειδή είναι ακριβά,
β)επειδή υπάρχει σύμπλεγμα σε πολλούς Έλληνες πως
τα ιαπωνικά αυτοκίνητα δεν είναι αντάξια του ανταγωνισμού
και γ)επειδή,ειδικά για τη Μιτσουμπίσι,ο Σαρακάκης έχει ίσως
τη χειρότερη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα,με εξυπηρέτηση
που χωλαίνει.
Όταν δίνει λεφτά ο Έλληνας,προτιμάει να πάρει γερμανικό
όχημα.Μόνο σε τζιπ δείχνει να εμπιστεύεται Μιτσουμπίσι,Τογιότα
κλπ. -
Εγω πιστευω οτι ολα ξεκιναν απο τις αντιπροσωπειες στην Ελλάδα! Ειδικα για τον Σαρακάκη που δεν είσαγει γενίκως τα σπορ αυτοκινητα των ιαπονικων εταιριων που εκπροσωπει και ουτε τα διαφημιζει! Το μόνο πχ που εκανε επισημη εισαγωγη απο ολα τα EVO ηταν το Evo 6 TMΕ! Εμενα μου δινει την εντιπωση οτι δεν ενδιαφερετε για τα μοντελα αυτα των εταιριων. Και δυστηχως για να αποκτησεις καποιο τετοιο μοντελο σε αναγκαζει να καταφυγεις σε ανεξαρτητους εισαγωγεις και βεβαια αυτο συνεπαγετε οτι δεν εχεις την εργοστασιακη εγγυηση. Ελπιζω καποτε να αλλαξει αυτη η νοοτροπια...
-
Na ρωτησω κατι? το skyline βγαινει με τιμονι αριστερα?? Εχω δει στην Ηλιουπολη skyline αλλα με αγγλικες νομιζω πινακιδες και δεξιοτιμονο.. Ισως να ειναι και αυτος ενας λόγος
-
Αυτό που δεν αναφέρθηκε προηγουμένως και μάλλον είναι και η βασική αιτία, είναι τα καυσαέρια και η ελαστικότητα της ιαπωνικής κυβέρνησης στο θέμα σε αντίθεση με την αυστηρότητα της ευρωπαϊκής. Θυμάμαι ότι το Nissan Sunny GTi-R δεν εισαγόταν επειδή δεν συμμορφωνόταν με τους κανονισμούς καυσαερίων. Κάτι ανάλογο μπορεί να ίσχυε και στην περίπτωση του Toyota Starlet GT, της τουρμπάτης έκδοσης. Ο Σαρακάκης μπορεί να είναι καραγκιόζης, αλλά η Toyota σίγουρα ήξερε ποιο ήταν το συμφέρον της και θα έκανε τα πάντα για αυτό. Σκεφτείτε ένα supermini με μοτέρ 1.3, ισχύ και επιδόσεις τουλάχιστον ανάλογη ενός Punto GT και ιαπωνική αξιοπιστία. Δεν είναι τυχαίο ότι έχει γεμίσει η Αθήνα από δαύτα. Και βέβαια, κάποιοι έχουν θησαυρίσει από την εισαγωγή μεταχειρισμένων κινητήρων για Starlet από την Κύπρο (Μπαρμπαρής, Toyomad). Χαζή ήταν η Toyota; Μάλλον όμως ούτε αυτό θα πέρναγε ρύπους. Ίσως το ίδιο να ίσχυε και για την τετραπετάλουδη έκδοση της Corolla, που απέδιδε 150-160 ατμοσφαιρικούς ίππους από 1.6 λίτρα.
Και η Nissan πρέπει να έβγαζε το Almera σε κάποια αντίστοιχη έκδοση με 160+ άλογα από 1.6, αν δεν κάνω λάθος.
Τώρα, γιατί η Mitsubishi δεν έφερνε τα Evo, κακό του κεφαλιού της. Η Subaru που καταλάβε από νωρίς το κόλπο, τώρα έχει θησαυρίσει. Ίσως είναι και η νοοτροπία του Έλληνα, που έχει μείνει από προηγούμενες δεκαετίες. Θα έδινε ο άλλος λεφτά για να αγοράσει ένα γρήγορο (άρα και ακριβό) Datsun; Σκέφτεστε ποια θα ήταν προ 12ετίας η εμπορική πορεία του δίλιτρου τουρμπίσιου Subaru Legacy; Ακόμα στη φυλακή θα ήταν ο αντιπρόσωπος.Η Mazda πούλησε ελάχιστα (10-15) 323 GTX, GTR όταν τα εισήγαγε το 1991-1992. Και σκεφτείτε ότι αυτά είχαν 13 φορολογήσιμους ίππους και χαμηλότερο τεκμήριο από Lancia HF, Ford Sierra και Escort RS Cosworth (άλλη μία πονεμένη υπόθεση), Celica GT4, οπότε θα πρέπει να πουλούσαν περισσότερο. Και σαν οχήματα, σίγουρα δεν ήταν πίσω από τα προαναφερθέντα. Τζίφος όμως. -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Παρατηρώ οτι ελάχιστα απο τα σπόρ ιαπωνικά εισάγωνται στην Ελλάδα. Και δέν μιλάω μόνο για αυτοκίνητα τύπου Skyline, αλλά και για μικρότερα, πχ το Mitsubishi Colt με τον κινητήρα Mivec (αντίπαλος του Civic Vti), ή τα λίγο μεγαλύτερα FTO κτλ. Επίσης τόσα χρόνια δεν εισαγώταν η σειρά Type-R του Civic για παράδειγμα.Για την Μιτσουμπίσι και τη Χόντα ένα πράγμα έχω να πω:
ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ.-
-
θα συμφωνησω απολυτα με τον GeorgeTabs.
ευτυχως που η βολβο εφυγε και εγινε βολβο ελλας -
Προχτές είδα ένα ΝISSAN 350Z το οποίο είναι εκπληκτικό σχεδιαστικά τουλάχιστον.
Το θέμα είναι ότι αν είναι κάποιος να δώσει 50-60 χιλ. euro για ένα κουπέ, θα προτιμήσει τελικά το Γερμανικό -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
..Όταν δίνει λεφτά ο Έλληνας,προτιμάει να πάρει γερμανικό
όχημα.Μόνο σε τζιπ δείχνει να εμπιστεύεται Μιτσουμπίσι,Τογιότα
κλπ...Το θέμα είναι ότι αν είναι κάποιος να δώσει 50-60 χιλ. euro για ένα κουπέ, θα προτιμήσει τελικά το Γερμανικό
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Παρατηρώ οτι ελάχιστα απο τα σπόρ ιαπωνικά εισάγωνται στην Ελλάδα. Και δέν μιλάω μόνο για αυτοκίνητα τύπου Skyline, αλλά και για μικρότερα, πχ το Mitsubishi Colt με τον κινητήρα Mivec (αντίπαλος του Civic Vti), ή τα λίγο μεγαλύτερα FTO κτλ. Επίσης τόσα χρόνια δεν εισαγώταν η σειρά Type-R του Civic για παράδειγμα.Είναι διαφορετική η νοοτροπία του Έλληνα? Για παράδειγμα, το τελευταίο MR-2 της Toyota, εδώ στην Ελλάδα είναι αυτοκίνητο για 'κομμώτριες' και 'τραγουδίστριες', αλλά στην Ιαπωνία λόγω στησίματος είναι απο τα πιο κοντράδικα αυτοκίνητα.
Πιστεύετε οτι δεν υπάρχει ζήτηση στην Ελλάδα για τέτοια αυτοκίνητα, γιαυτό δεν εισάγονται?
ποτε θες να σε κουρεψω και να σου τραγουδαω ταυτοχρονα!!!!
-
Μεγάλε λεφτά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα για ακριβά αυτοκίνητα.... και μυαλό σε μερικούς.... που πρέεπι να πάρουν αμάξι που αρέσει στο γείτονα ή αρέσει στις γκόμενες
Εγώ με ένα 350Ζ θα ήμουν πλήρως ικανοποιημένος και θα άφηνα τους άλλους να παίρνουν porsche και Ζ4 και ΤΤ και SLK και ότι θέλουν.
-
Το γεγονός ότι μερικά από αυτά (πχ το συμπαθέστατο FTO) κυκλοφορούν στην Αγγλία με κάνει να πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι ούτε τα ευρωπαϊκά περιοριστικά μέτρα για τα καυσαέρια ούτε ο τοπικός εισαγωγέας αλλά αποφάσεις των Ιαπωνέζων.
Αν δεν αποφασίσουν αυτοί πως αξίζει κάποιο μοντέλο να βγεί και αριστεροτίμονο δεν βγαίνει. Οι εγγλέζοι και μερικοί άλλοι βολεύονται και έτσι...για τους άλλους....sorry!
(ενώ τα έξοδα μετατροπής μπορεί να μην είναι μεγάλα, τα επιπλέον έξοδα διατήρησης διαφορετικού στόκ κλπ για μοντέλο όχι τόσο ευρείας κατανάλωσης ίσως να είναι απαγορευτικά) -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Μεγάλε λεφτά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα για ακριβά αυτοκίνητα.... και μυαλό σε μερικούς.... που πρέεπι να πάρουν αμάξι που αρέσει στο γείτονα ή αρέσει στις γκόμενεςΕγώ με ένα 350Ζ θα ήμουν πλήρως ικανοποιημένος και θα άφηνα τους άλλους να παίρνουν porsche και Ζ4 και ΤΤ και SLK και ότι θέλουν.
Xωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι οι boxster, Ζ4, ΤΤ, SLK είναι για ''κομμώτριες'' όπως πολλοί υποστηρίζουν
-
Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:
Παρατηρώ οτι ελάχιστα απο τα σπόρ ιαπωνικά εισάγωνται στην Ελλάδα. Και δέν μιλάω μόνο για αυτοκίνητα τύπου Skyline, αλλά και για μικρότερα, πχ το Mitsubishi Colt με τον κινητήρα Mivec (αντίπαλος του Civic Vti), ή τα λίγο μεγαλύτερα FTO κτλ. Επίσης τόσα χρόνια δεν εισαγώταν η σειρά Type-R του Civic για παράδειγμα.
Είναι διαφορετική η νοοτροπία του Έλληνα? Για παράδειγμα, το τελευταίο MR-2 της Toyota, εδώ στην Ελλάδα είναι αυτοκίνητο για 'κομμώτριες' και 'τραγουδίστριες', αλλά στην Ιαπωνία λόγω στησίματος είναι απο τα πιο κοντράδικα αυτοκίνητα.
Πιστεύετε οτι δεν υπάρχει ζήτηση στην Ελλάδα για τέτοια αυτοκίνητα, γιαυτό δεν εισάγονται?
ποτε θες να σε κουρεψω και να σου τραγουδαω ταυτοχρονα!!!!
Να υποθέσω οτι έχεις MR2?
Για να μήν παρεξηγηθώ, δέν είμαι εναντίον του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, ίσα-ίσα μου αρέσει πολύ κιόλας.
Απλά, απο τους 100 που το αγοράσανε στην Ελλάδα, οι 95 το πήραν επειδή είναι διθέσιο κάμπριο και 'θα βγεί το μάτι της Σούλας της γειτόνισας όταν το δει', και μόνο 5 επειδή ζυγίζει λιγότερο απο τόννο και έχει middle-rear layout.
-
Ευτυχώς ήρθε το Granturismo και μάθαμε οτι υπάρχουν και άλλα πλην του VTi
-
Γιατί το 350z είναι κατά 15~20.000 ευρά ακριβότερο από τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης;
-
Ο χρήστης booZe έγραψε:
Γιατί το 350z είναι κατά 15~20.000 ευρά ακριβότερο από τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης;Γιατί πάει σε αντιστοιχία με τον καφέ που στην Ελλάδα χρεώνεται ακριβότερα από την υπόλοιπη Ευρώπη!
-
Σήμερα μέσα σε ένα μόνο πρωινό σε ταξίδι Θεσ/νίκη-Αθήνα είδα τρία (3) 350Z!!!
Δε μπορώ να σκεφτώ καλύτερο πραγματικό σπορ-κουπέ για τα λεφτά του. Και όπως φαίνεται, το ίδιο και αρκετοί ακόμη Έλληνες.
Ιαπωνικά σπόρ αυτοκίνητα στην Ελλάδα