Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΥΤΟΜΑΤΑ: Οταν σταματάμε βάζουμε Ν ή το αφήνουμε σε D?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΑΥΤΟΜΑΤΑ: Οταν σταματάμε βάζουμε Ν ή το αφήνουμε σε D?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    12
    305
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dog80 last edited by

      Έχω το SantaFe 2.7 που είναι αυτόματο. Όταν περιμένω για λίγο, πχ σε ένα φανάρι, το κιβώτιο φθείρεται αν το έχω σε D με το φρένο πατημένο? Είναι καλύτερα να το βάλω σε Ν?

      Το manual πάντως δεν αναφέρει τίποτα πάνω στο θέμα, γιαυτό πάντα το άφηνα στο D. Το ζορίζω όμως έτσι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dog80 last edited by

        Έχω το SantaFe 2.7 που είναι αυτόματο. Όταν περιμένω για λίγο, πχ σε ένα φανάρι, το κιβώτιο φθείρεται αν το έχω σε D με το φρένο πατημένο? Είναι καλύτερα να το βάλω σε Ν?

        Το manual πάντως δεν αναφέρει τίποτα πάνω στο θέμα, γιαυτό πάντα το άφηνα στο D. Το ζορίζω όμως έτσι?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Έχω το SantaFe 2.7 που είναι αυτόματο. Όταν περιμένω για λίγο, πχ σε ένα φανάρι, το κιβώτιο φθείρεται αν το έχω σε D με το φρένο πατημένο? Είναι καλύτερα να το βάλω σε Ν?

          Το manual πάντως δεν αναφέρει τίποτα πάνω στο θέμα, γιαυτό πάντα το άφηνα στο D. Το ζορίζω όμως έτσι?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • elteo
            elteo last edited by

            Εγω το αφηνω στο D και εχω βεβαια πατημενο φρενο.
            Βαριεμαι να παιζω με το μοχλο του αυτοματου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • K
              kouk last edited by

              Δεν ζορίζεται ιδιαίτερα!Αλλωστε το αυτόματο κιβώτιο εμπλέκεται μόλις πατήσεις το γκάζι!!

              Οταν οδήγησα αυτόματο...το αφηνα στο D!Ειδικά σε ανηφόρες,βολεύει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • B
                bagus last edited by

                Οταν οδηγω το Rav4 του πατερα μου,σε ανηφορες αφηνω παντα το κιβωτιο στη θεση D.
                Σε επιπεδο οδοστρωμα το κατεβαζω στο Ν.
                Δεν νομιζω ομως να εχει καποια ιδιαιτερη σημασια...
                Παντως περα της ευκολιας οδηγησης,το αυτοματο κιβωτιο του Rav ειναι απαισιο αφου καθυστερει παααρα πολυ στις αλλαγες και πολλες φορες σε κρεμαει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Aυτοματο γαρ φιλε μου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bagus last edited by

                    Ναι δεν αντιλεγω,αλλα ειναι κριμα γιατι εχει πολυ καλο μοτερ(θεωρειται το gti των τζιποειδων) και πηγαινει στραφι...
                    Βεβαια η ευκολια οδηγησης σε κανει να αναθεωρεις τις αποψεις σου,αλλα θεωρω πως θα μπορουσαν να εχουν κανει καλυτερη δουλεια πανω σε αυτο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
                      Οταν οδηγω το Rav4 του πατερα μου,σε ανηφορες αφηνω παντα το κιβωτιο στη θεση D.
                      Σε επιπεδο οδοστρωμα το κατεβαζω στο Ν.
                      Δεν νομιζω ομως να εχει καποια ιδιαιτερη σημασια...
                      Παντως περα της ευκολιας οδηγησης,το αυτοματο κιβωτιο του Rav ειναι απαισιο αφου καθυστερει παααρα πολυ στις αλλαγες και πολλες φορες σε κρεμαει...

                      Σε ποιές αλλαγές καθυστερεί? Προς τα πάνω ή προς τα κάτω? Το SantaFe γενικά θεωρώ οτι είναι αρκετά γρήγορο.

                      Το μόνο σπάσιμο είναι κάποιο ηλεκτονικό σύστημα που έχει (HIVEC νομίζω λέγεται) που ρυθμίζει τις αλλαγές ανάλογα με το τρόπο οδήγησης. Έτσι, άν πάς για αρκετή ώρα χαλαρά και μετά πατήσεις τέρμα γκάζι, θα αργήσει 1-2 δευτερόλεπτα να κάνει kick-down.

                      Επίσης αργεί στα κατεβάσματα μέσω σειριακού όταν έχει πολλές στροφές η μηχανή, αλλά αυτό αντιμετωπίζεται αν συγχρονίσεις τις στροφές με το γκάζι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • B
                        bagus last edited by

                        Προς τα πανω...
                        Πολλες φορες μου δινει την εντυπωση οτι μπερδευεται

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          sado last edited by

                          Εγώ στο SAAB μου το έχω πάντα στο D.
                          Είναι μεγάλη ευκολία το αυτόματο στην πόλη και οταν είναι η ώρα του παιδιού το βάζω στο manual και το παιχνίδι αρχίζει.....

                          Οποιος πάρει Saab 93 να πάρει το αυτόματο! Θα με θυμηθεί μετά....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • E
                            ermis3 last edited by

                            Αν σε κάθε σταμάτημα βάζετε Ν, θα προκαλείτε αρκετές αλλαγές χωρίς λόγο, οπότε πιστεύω θα έχετε κάποια φθορά στο κιβώτιο. Το πόση θα είναι αυτή δεν μπορώ να το γνωρίζω...
                            Ενώ αν αφήνετε το D, και πατάτε ελαφρά το φρένο για να μην φεύγει μπροστά, δεν έχετε καμία φθορά, αφού οι δυνάμεις που ασκούνται στο κιβώτιο και στα φρένα είναι αμελητέες σε σχέση με αυτές κατά τη διάρκεια της κίνησης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              meco last edited by

                              D !!!!!!
                              Όταν όμως είσαι σε ανηφόρα, πάτα φρένο. Μην αφήνεις τον κινητήρα να 'κρατάει' ακίνητο το αυτοκίνητο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr