Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "σβηνουν" σιγα σιγα οι βενζινοκινητηρες?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. "σβηνουν" σιγα σιγα οι βενζινοκινητηρες?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    19
    40
    84
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      Παρατηρουμε τα τελευταια χρονια οτι σε ολη την Ευρωπη υπαρχει ραγδαια αυξηση των πωλησεων σε αυτοκινητα ντιζελ. Τη περασμενη χρονια σχεδον το 50% των ΙΧΕ που πουληθηκαν στην ΕΕ ηταν ντιζελ. Σε ορισμενες χωρες μαλιστα το ποσοστο αυτο ξεπερναει το 60%!

      Επισης βλεπουμε οτι ολες πλεον οι αυτοκινητοβιομηχανιες λανσαρουν κινητηρες ντιζελ ακομη και σε κορυφαια μοντελα τους, σε ορισμενες περιπτωσεις μαλιστα με σπορ προσανατολισμο!

      Εγω προσωπικα πιστευω (και περιμενω τις αποψεις σας) οτι σιγα σιγα οι βενζινοκινητηρες θα δωσουν τη θεση τους σε συγχρονους κινητηρες ντιζελ... Εχουν βεβαια και αρνητικα αλλά,

      Σκεφτειτε:

      • αυξημενη αποδοση. Εαν συνδιαστουν με turbo τοτε η αποδοση τους ξεπερναει αυτη των βενζινοκινητηρων. Θυμιζω οτι η Οπελ εχει ετοιμο κινητηρα turbodiesel που απο 2000κκ αποδιδει 220 ιππους!

      • μειωμενη καταναλωση που εκτος των αλλων, συνεπαγεται αμεση μειωση των ρυπων, που αποτελει σημαντικο και αναγκαστικο στοχο για ολες τις εταιριες σημερα.

      • οι αλλες εναλακτικες μορφες ενεργειας ειναι ακομη πολυ ακριβες και ειναι σχετικα αμφιβολο το αν συμφερει η εξελιξη τους τη παρουσα στιγμη. Το λεω αυτο διοτι εαν οι εταιριες προβλεπουν οτι σε 5 χρονια θα υπαρχει ενα μοτερ turbodiesel που απο 1600κκ μπορει να αποδωσει 180ιππους με μεση καταναλωση 3,0λτ/100χλμ και εκπεμπει 5 φορες λιγοτερα καυσαερια, ποιος ο λογος να επενδυσεις σε μια, πανακριβη για την ωρα, εναλλακτικη μορφη ενεργειας σημερα?

      Μπορει να αργει η εποχη που θα δουμε ενα κινητηρα ντιζελ κατω απο το καπο μιας Ferrari, αλλα ισως να μην ειναι αργα η εποχη που μονο σε τετοια αυτοκινητα θα βλεπουμε πλεον βενζινοκινητηρες...

      Οι αποψεις σας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Παρατηρουμε τα τελευταια χρονια οτι σε ολη την Ευρωπη υπαρχει ραγδαια αυξηση των πωλησεων σε αυτοκινητα ντιζελ. Τη περασμενη χρονια σχεδον το 50% των ΙΧΕ που πουληθηκαν στην ΕΕ ηταν ντιζελ. Σε ορισμενες χωρες μαλιστα το ποσοστο αυτο ξεπερναει το 60%!

        Επισης βλεπουμε οτι ολες πλεον οι αυτοκινητοβιομηχανιες λανσαρουν κινητηρες ντιζελ ακομη και σε κορυφαια μοντελα τους, σε ορισμενες περιπτωσεις μαλιστα με σπορ προσανατολισμο!

        Εγω προσωπικα πιστευω (και περιμενω τις αποψεις σας) οτι σιγα σιγα οι βενζινοκινητηρες θα δωσουν τη θεση τους σε συγχρονους κινητηρες ντιζελ... Εχουν βεβαια και αρνητικα αλλά,

        Σκεφτειτε:

        • αυξημενη αποδοση. Εαν συνδιαστουν με turbo τοτε η αποδοση τους ξεπερναει αυτη των βενζινοκινητηρων. Θυμιζω οτι η Οπελ εχει ετοιμο κινητηρα turbodiesel που απο 2000κκ αποδιδει 220 ιππους!

        • μειωμενη καταναλωση που εκτος των αλλων, συνεπαγεται αμεση μειωση των ρυπων, που αποτελει σημαντικο και αναγκαστικο στοχο για ολες τις εταιριες σημερα.

        • οι αλλες εναλακτικες μορφες ενεργειας ειναι ακομη πολυ ακριβες και ειναι σχετικα αμφιβολο το αν συμφερει η εξελιξη τους τη παρουσα στιγμη. Το λεω αυτο διοτι εαν οι εταιριες προβλεπουν οτι σε 5 χρονια θα υπαρχει ενα μοτερ turbodiesel που απο 1600κκ μπορει να αποδωσει 180ιππους με μεση καταναλωση 3,0λτ/100χλμ και εκπεμπει 5 φορες λιγοτερα καυσαερια, ποιος ο λογος να επενδυσεις σε μια, πανακριβη για την ωρα, εναλλακτικη μορφη ενεργειας σημερα?

        Μπορει να αργει η εποχη που θα δουμε ενα κινητηρα ντιζελ κατω απο το καπο μιας Ferrari, αλλα ισως να μην ειναι αργα η εποχη που μονο σε τετοια αυτοκινητα θα βλεπουμε πλεον βενζινοκινητηρες...

        Οι αποψεις σας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Παρατηρουμε τα τελευταια χρονια οτι σε ολη την Ευρωπη υπαρχει ραγδαια αυξηση των πωλησεων σε αυτοκινητα ντιζελ. Τη περασμενη χρονια σχεδον το 50% των ΙΧΕ που πουληθηκαν στην ΕΕ ηταν ντιζελ. Σε ορισμενες χωρες μαλιστα το ποσοστο αυτο ξεπερναει το 60%!

          Επισης βλεπουμε οτι ολες πλεον οι αυτοκινητοβιομηχανιες λανσαρουν κινητηρες ντιζελ ακομη και σε κορυφαια μοντελα τους, σε ορισμενες περιπτωσεις μαλιστα με σπορ προσανατολισμο!

          Εγω προσωπικα πιστευω (και περιμενω τις αποψεις σας) οτι σιγα σιγα οι βενζινοκινητηρες θα δωσουν τη θεση τους σε συγχρονους κινητηρες ντιζελ... Εχουν βεβαια και αρνητικα αλλά,

          Σκεφτειτε:

          • αυξημενη αποδοση. Εαν συνδιαστουν με turbo τοτε η αποδοση τους ξεπερναει αυτη των βενζινοκινητηρων. Θυμιζω οτι η Οπελ εχει ετοιμο κινητηρα turbodiesel που απο 2000κκ αποδιδει 220 ιππους!

          • μειωμενη καταναλωση που εκτος των αλλων, συνεπαγεται αμεση μειωση των ρυπων, που αποτελει σημαντικο και αναγκαστικο στοχο για ολες τις εταιριες σημερα.

          • οι αλλες εναλακτικες μορφες ενεργειας ειναι ακομη πολυ ακριβες και ειναι σχετικα αμφιβολο το αν συμφερει η εξελιξη τους τη παρουσα στιγμη. Το λεω αυτο διοτι εαν οι εταιριες προβλεπουν οτι σε 5 χρονια θα υπαρχει ενα μοτερ turbodiesel που απο 1600κκ μπορει να αποδωσει 180ιππους με μεση καταναλωση 3,0λτ/100χλμ και εκπεμπει 5 φορες λιγοτερα καυσαερια, ποιος ο λογος να επενδυσεις σε μια, πανακριβη για την ωρα, εναλλακτικη μορφη ενεργειας σημερα?

          Μπορει να αργει η εποχη που θα δουμε ενα κινητηρα ντιζελ κατω απο το καπο μιας Ferrari, αλλα ισως να μην ειναι αργα η εποχη που μονο σε τετοια αυτοκινητα θα βλεπουμε πλεον βενζινοκινητηρες...

          Οι αποψεις σας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Ολα δειχνουν υδρογόνο,μέχρι και ο Bush το είπε.
            Οτι έχει σχέση με πετρέλαιο θα κανει στην μπάντα σιγα-σιγά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Για τα diesel τα χουμε ξαναπεί. Για μένα πλην ορισμένων περιπτώσεων (ξέρετε τώρα ) δεν υπάρχει λόγος να προτιμήσεις βενζινοκινητήρα έναντι diesel για ένα οικογενειακό, supermini και γενικά καθημερινό αυτοκίνητο.

              Σε μια ευρωπαϊκή χώρα, τι θα αγοράζατε; Panda 1.2 ή 1.3 JTD?

              Ibiza, Polo, Fabia 1.4 16V (100) ή 1.9 ΤDI ή RS; (100 και 130)

              Focus 1.8 (115) ή 1.8 TDCI (115 επίσης)

              Mazda 3 1.6 βενζίνη ή diesel;

              Η λίστα είναι αρκετά μακριά και τα παραπάνω είναι ορισμένα από τα παραδείγματα.

              Να δούμε πότε και ΑΝ θα αλλάξει κάτι

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kouk last edited by

                Μεσοπρόθεσμα (δηλαδή για τα επόμενα 20 χρόνια)δεν νομίζω ότι θα αλλάξει το παραμικρό.Είναι τεράστιο το κύκλωμα παραγωγής και υποστήριξης των βενζινοκινητήρων για να βγουν άχρηστα τόσα εργοστάσια, βιοτεχνίες κλπ κλπ!

                Είχα δει επίπεδη οθόνη υπολογιστή το 1993 στην Cebit στο Αννόβερο και μόλις πριν 2 χρόνια άρχισαν να βγαίνουν στην αγορά σε προσιτές τιμές.

                Και ακόμα δεν μπορώ να προβλέψω τι θα χρησιμοποιούν σαν καύσιμο οι κινητήρες του μέλλοντος!
                Νερό?..Μπα!!...Ηλεκτρισμό?...Δεν νομίζω λόγω κόστους και Α' Υλών!

                Μάλλον προς υδρογόνο κλίνω...που έχει και ακίνδυνα παράγωγα!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Άντε πάλι με το υδρογόνο....νομίζετε ότι θα σας αρέσει να ταξιδεύετε πάνω σε μια τεράστια δεξαμενή καυσίμου;

                  Τέλος πάντων, το πετρέλαιο θα επικρατήσει στην καθημερινή αυτοκίνηση, σε σημέίο που σε λίγα χρόνια θα έχουμε πρόβλημα στην ελλάδα ... οι διαθέσιμες εκδόσεις βενζίνης του κάθε αυτοκινήτου ήδη λιγοστεύουν, και τελικά ίσως να μην είμαστε σε θέση να αγοράζουμε καινούργια αυτοκίνητα, αν δεν ανακληθεί επιτέλους αυτός ο ηλίθιος νόμος.

                  Όμως ο κιν. βενζίνης δεν θα πεθάνει, αλλά θα περιοριστεί σε μοντέλα επιδόσεων.
                  Πιθανό ποσοστό σε 20 χρόνια - 20% βενζίνη και 80% πετρέλαιο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Καταρχήν η mazda παρουσιάσε στην Γενεύη ενα rx-8 που κινείται με υδρογόνο,αρα παει ο μύθος ότι οι επιδόσεις θέλουν βενζίνη.

                    Κατα δεύτερον,σε χωρες όπως Σουηδία και Ιρλανδία το υδρογόνο ως καύσιμο είναι πραγματικότητα,και σύντομα θα εξαπλωθει η χρήση του και σε άλλες χωρες όπως HΠΑ,Βρετανία κτλ

                    Κατα τριτον,το πετρέλαιο και η βενζίνη στερεύουν,και κάποτε η τιμή τους θα γίνει απλησίαστη και τα αποθέματα ανεπαρκή.

                    Κατα τέταρτον αν ο Μπους είπε ότι το υδρογόνο είναι το καύσιμο του μέλλοντος,κάτι θα του σφυρίξανε και καποιο πρόγραμμα θα εχει στο μυαλό του,σίγουρα θα έχει βαρεθεί να τρέχει στο Ιρακ καθε τρεις και λίγο για να κάνει πολεμο!

                    Κατά πέμπτον,επειδή θα εμπλακώ σύντομα σε ένα σχετικό πιλοτικό project,σας διαβεβαιώνω ότι δεν χρειάζεται 'δεξαμενή καυσίμων'.

                    Τωρα μπορείτε να συνεχίσετε την συζήτηση ' βενζίνη ή diesel ',καθότι στην Ελλάδα δεν προβλέπω να αλλάζει κάτι στα επόμενα 100 χρόνια

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      ξεφυγαμε λιγο απο το θεμα, τουλαχιστον με βαση αυτα που ειχα στο μυαλο μου. Δε λεμε να προβλεψουμε τι θα γινει σε 30 χρονια. Το θεμα ειναι τι θα δουμε στα επομενα 5-10. Ειναι σιγουρο οτι η βενζινη-πετρελαιο καποια στιγμη θα καταργηθουν, απλα αναρρωτιεμαι τι θα επικρατησει στο αμεσο μελλον.

                      Μη ξεχναμε οτι η κινηση με υδρογονο ΔΕΝ λυνει το προβλημα, διοτι για την παραγωγη του καταναλωνεται πετρελαιο!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Όσο οι πετρελαιοκινητήρες εξακολουθούν να κάνουν ΘΟΡΥΒΟ και όχι να παράγουν ήχο όπως πχ ο 3,2 της alfa ή οποιοσδήποτε άλλος βενζινοκινητήρας,για μένα δεν θα έχουν θέση σε ένα σπορ αυτοκίνητο.Πολύ χαζό και ρομαντικό κριτήριο,αλλά ούτε τα σπορ αυτοκίνητα απευθύνονται στη λογική...

                        Πάντως για οικογενειακά,αυτοκίνητα πόλης κλπ το πετρέλαιο μοιάζει να είναι η κατάλληλη λύση από πλευράς απόδοσης και οικονομίας,οπότε δεν βλέπω το λόγο να μη συνεχίσουν να αυξάνουν το μερίδιο τους στις πωλήσεις.Σε αυτό θα συμβάλλει και η ολοένα και μεγαλύτερη πληθώρα επιλογών που προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες.Σκεφτείτε πόσοι πετρελαιοκινητήρες της προκοπής υπήρχαν πριν 5-10 χρόνια και πόσοι τώρα (ή στο άμεσο μέλλον)...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          tiger last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                          Μη ξεχναμε οτι η κινηση με υδρογονο ΔΕΝ λυνει το προβλημα, διοτι για την παραγωγη του καταναλωνεται πετρελαιο!!!

                          Μην βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να έχουμε ψάξει το θέμα,υπάρχουν πάμπολοι τρόποι να παραχθεί το υδρογόνο και φυσικά η κατανάλωση πετρελαίου δεν συζητείται καν.

                          . Δε λεμε να προβλεψουμε τι θα γινει σε 30 χρονια. Το θεμα ειναι τι θα δουμε στα επομενα 5-10. Ειναι σιγουρο οτι η βενζινη-πετρελαιο καποια στιγμη θα καταργηθουν, απλα αναρωτιεμαι τι θα επικρατησει στο αμεσο μελλον.

                          Η προσωπική μου άποψη όπως είπα και παραπάνω είναι ότι εκτος Ελλαδιστάν το υδρογόνο θα κάνει πολύ δυναμικό μπάσιμο μέσα στα αμέσως επόμενα χρόνια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                            Μη ξεχναμε οτι η κινηση με υδρογονο ΔΕΝ λυνει το προβλημα, διοτι για την παραγωγη του καταναλωνεται πετρελαιο!!!

                            Μην βγάζουμε συμπεράσματα χωρίς να έχουμε ψάξει το θέμα,υπάρχουν πάμπολοι τρόποι να παραχθεί το υδρογόνο και φυσικά η κατανάλωση πετρελαίου δεν συζητείται καν...

                            Αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει φθηνος ή πιο σωστα 'οικολογικα φθηνος' τροπος για παραγωγη υδρογονου!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tiger last edited by

                              Απορω από που αντλείς τόση βεβαιότητα μιλώντας για μία τόσο νέα τεχνολογία
                              Υπαρχουν υδροηλεκτρικά,ανεμογεννήτριες κτλ

                              http://www.folkecenter.net/test/technologies/transhydrogen.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                Απορω από που αντλείς τόση βεβαιότητα μιλώντας για μία τόσο νέα τεχνολογία
                                Υπαρχουν υδροηλεκτρικά,ανεμογεννήτριες κτλ

                                http://www.folkecenter.net/test/technologies/transhydrogen.html

                                ακριβως επειδη ειναι νεα τεχνολογια. Κανεις δεν αμφιβαλει οτι αργοτερα θα βρεθουν οι απαιτουμενες λυσεις. Μεχρι τοτε ομως μπορει να υπαρξει μια νεα τεχνολογια η οποια να καθιστα τη χρηση του υδρογονου ασυμφορη

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  servmx last edited by

                                  Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                  Απορω από που αντλείς τόση βεβαιότητα μιλώντας για μία τόσο νέα τεχνολογία
                                  Υπαρχουν υδροηλεκτρικά,ανεμογεννήτριες κτλ

                                  http://www.folkecenter.net/test/technologies/transhydrogen.html

                                  Για να συζητάμε σε ορθή βάση για το υδρογόνο, σαν την ενέργεια του μέλλοντος πρέπει η αλυσίδα παραγωγής και διαχείρισης του υδρογόνου να είναι ενεργειακά αυτάρκης.
                                  Διαφορετικά το όφελος είναι ανύπαρκτο και η ρύπανση (αποτέλεσμα κατανάλωσης παραδοσιακών πηγών ενέργειας) απλά 'μετατοπίζεται' γεωγραφικά.
                                  Για την παραγωγή και μόνο 1 Sm3 υδρογόνου απαιτείται ένα σεβαστό ποσό ενέργειας, το οποίο αυξάνεται όταν προστεθούν οι υπόλοιπες παράμετροι (αποθήκευση-διαχείριση-διανομή).

                                  Η τεχνολογία παραγωγής ενέργειας με χρήση υδρογόνου δεν είναι και τόσο νέα. Απλά έχουν λυθεί αρκετά προβλήματα, γεγονός που κάνει αυτή τη λύση να φαίνεται σαν τη λύση του 'αύριο'.
                                  Αλλά είναι πάρα πολλά προβλήματα που πρέπει ακόμα να επιλυθούν (συμπεριλαμβάνοντας και το πετρελαϊκό κατεστημένο) για να γίνει αυτή η λύση προσιτή.

                                  Γιάννης

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Πρωτο post της εβδομάδας για μενα,καλη εβδομάδα να έχουμε

                                    Παρτε το χαμπάρι-και καντε τουμπεκι-η βενζινη πεθανε και δεν θα ξαναρθεί

                                    Πιστεύω ότι τα παιδιά μου θα κινούν τα οχήματα τους με υδρογόνο ή με συνδιασμό καυσίμων,πχ ηλεκτρισμός+υδρογόνo,εγώ άμα πιάσω τα -ήντα βλέπουμε.

                                    Είναι θέμα χρόνου να λυθούν τα όποια προβλήματα,η πρόθεση υπάρχει απο τις κυβερνήσεις (άρα και τα ερευνητικά κονδύλια).

                                    Το κατεστημένο του πετρελαίου θα πεθάνει αν όχι απο την εξάντληση των αποθεμάτων,απο την πρόθεση των κυβερνήσεων να ξεφορτωθούν τους πετρελαιο-σεϊχηδες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      catalyst last edited by

                                      Δε νομίζω ότι σε μια τέτοια συζήτηση χωρούν απόλυτες θέσεις...

                                      Για να αρχίσω από το αρχικό ερώτημα, οι εκτιμήσεις της DaimlerChrysler, με τις οποίες γενικά συμφωνούν όλοι, είναι ότι στον ορίζοντα της επόμενης εικοσαετίας η κατανομή του στόλου θα περιλαμβάνει περίπου 45% βενζίνη, 45% diesel και το υπόλοιπο 10% θα είναι όλα τα άλλα (υβριδικά, ηλεκτρικά, fuel cells κλπ).

                                      Οι diesel έχουν μεγάλη αύξηση πωλήσεων στην ευρώπη γιατί έχουν λύσει τα προβλήματα του παρελθόντος μέσω ενός πρόσφατου άλματος στην τεχνολογία τους.

                                      Με το βασικό ενδιαφέρον να εστιάζεται πλέον στην οικονομία καυσίμου (για λόγους εκπομπών CO2), οι diesel φαίνεται να έχουν πολύ καλές προοπτικές για το μέλλον, καθώς **συνολικά **παρουσιάζουν καλύτερο βαθμό απόδοσης από οποιαδήποτε άλλη μέθοδο παραγωγής ισχύος κυκλοφορεί (οι υπολογισμοί είναι από την Toyota).

                                      Από την άλλη, οι κινητήρες diesel είναι πλέον πολύ πολύπλοκοι τεχνολογικά (πιο πολύπλοκοι από τους αντίστοιχους βενζινοκινητήρες), γεγονός που αυξάνει το κόστος τους και ενδεχομένως θέσει κάποιο άνω όριο στο ποσοστό διείσδυσής τους στο μέλλον...

                                      Σε ο,τι αφορά τα εναλλακτικά καύσιμα, εκεί το θέμα είναι αρκετά πιο πολύπλοκο. Για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα, η έρευνα, εξέλιξη και παραγωγή αυτοκινήτων με εναλλακτικά καύσιμα θα χρηματοδοτείται από το κέρδος που προκύπτει από την πώληση 'συμβατικών' οχημάτων. Το να φτάσουμε όχι μόνο σε τεχνικά εφικτές αλλά και σε 'οικονομικά αυτάρκεις' (=κερδοφόρες) κατασκευές οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα είναι αρκετά σύνθετη υπόθεση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        christos-dimou last edited by

                                        Για την ώρα πάντως οι βενζινοκινητήρες αντιστέκονται σθεναρά
                                        καθώς:

                                        α. Δεν έχουμε το επίπεδο της τεχνολογίας των diesel.

                                        β. Στα υβριδικά για την ώρα είναι η μόνη λύση. Οι diesel είναι
                                        ακαταμάχητοι σε διαδρομές εκτός πόλης αλλά εντός πόλης το
                                        hybrid με βενζινοκινητήρα δεν αντιμετωπίζεται εύκολα. Αιτία της
                                        μη σύνδεσης πετρελαιοκινητήρων σε hybrid formats είναι η
                                        αλλεργία του diesel στο σταμάτα ξεκίνα του κινητήρα.

                                        Πάντως όπως βαίνουν τα πράγματα σε 5 με 10 χρόνια η συντριπτική
                                        πλειοψηφία των νεών αυτοκινήτων στην Ευρώπη θα χρησιμοποιεί
                                        κινητήρες diesel.

                                        Για το υδρογόνο θα παραπέμψω τους φίλους του FORUM σε διάφορες
                                        μελέτες που σχετίζονται με το κόστος και την τεχνολογία των κυψέλων
                                        καυσίμου. Τουλάχιστον για τα επόμενα 20 χρόνια πολύ δύσκολα
                                        θα περάσουμε στο υδρογόνο καθώς προβλήματα όπως

                                        α. αποθήκευση (ακόμα και με carbon-nanotubes τα 200 χιλιόμετρα
                                        φαντάζουν δύσκολα)

                                        β. κόστος (πόσο λέτε να στοιχίζει ένα fuel cell από υλικά με τιμή
                                        πολλές χιλιάδες Ευρώ το κιλό???? ακόμα και με μαζική παραγωγή)

                                        γ. ενεργιακή απόδοση (ο κύκλος hydrogen production and combustion
                                        δεν μπορεί να ανταγωνιστεί το κύκλο diesel/gas production and
                                        combustion).

                                        δ. απαιτήσεις σε Ηλεκτρική Ενέργεια. (πως θα παράγεις υδρογόνο...??
                                        Με ηλεκτρόλυση από το νεράκι θέλεις πολύ Η/Ρ που είτε θα το πάρεις
                                        από Πυρηνικά είτε ο συνολικός κύκλος δεν θα είναι τόσο αποδοτικός
                                        σε σχέση πάντα με το εκλειώμενο CO2 όσο είναι το diesel....)

                                        ε. διαθέσιμο πετρέλαιο.. (μόνον σε πετρελαϊκές υλείς η ποσότητα
                                        πετρελαίου που είναι διαθέσιμη στον Καναδά ξεπερνά κατά πολύ
                                        τα αποθέματα σε αργό της Σαουδικής Αραβίας). Το κόστος
                                        βέβαια της εξόρυξης είναι υψηλό αλλά με 40 $ τώρα και πιθανά
                                        20$ μετά από 10 χρόνια δεν είναι τόσο υψηλό που με 30~35 $ το
                                        βαρέλι να μην έχεις άφθονο πετρελαιό στην αγορά....

                                        στ. Τεχνολογικές δυσκολίες και αβεβαιότητες (δεν ξέρουμε το κατά
                                        πόσον είναι καθαρό το Hydrogen use. Δεν γνωρίζουμε πια θα είναι
                                        τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στην υγεία των πολιτών λόγω
                                        έκθεσης τους σε βαριά μέταλλα και άλλα εξωτικά υλικά λόγω της
                                        αναπόφευκτης φθοράς των κυψελών κ.α.)

                                        ζ. Τα περιθώρια στην ανάπτυξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης
                                        (όπως ceramics στα υλικά, oil change free κινητήρες και maintence
                                        free σε λίγα χρόνια, κινητήρες μεταβλητής συμπίεσης και κυβισμού
                                        εξελίξεις στους στροβιλοσυμπιεστές και στο τρόπο καύσης, συστήματα
                                        ανάκτισης της θερμικής και κινητικής ενέργειας (δείτε το IMA της HONDA)
                                        βελτιώσεις στο ηλεκτρικό σύστημα των οχημάτων (τα 42 volt θα μειώσουν
                                        τις απώλειες κατά 90% περίπου με αντίστοιχα κέρδη ως προς τη κατανάλω-
                                        ση των διάφορων gadgets).

                                        Στο θέμα της Ferrari. Είμαι 100% σίγουρος ότι αν επιτρεπόντουσαν οι
                                        diesel στην F1 τότε όλες οι Ferrari σήμερα θα ήταν diesel powered....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          σωστοί ο Χρήστος και Σπύρος...μόνο στο θέμα της πετρελαιοκίνητης Φερράρι διαφωνώ.Αν θες το συζητάμε.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tiger last edited by

                                            Ο χρήστης catalyst έγραψε:
                                            Για να αρχίσω από το αρχικό ερώτημα, οι εκτιμήσεις της DaimlerChrysler, με τις οποίες γενικά συμφωνούν όλοι, είναι ότι στον ορίζοντα της επόμενης εικοσαετίας η κατανομή του στόλου θα περιλαμβάνει περίπου 45% βενζίνη, 45% diesel και το υπόλοιπο 10% θα είναι όλα τα άλλα (υβριδικά, ηλεκτρικά, fuel cells κλπ).

                                            Large automobile manufacturers like BMW and General Motors expect that there will be a transitional stage during which the rugged and inexpensive piston engine will be preferred to the fuel cell. BMW expects that 50% of their cars sold in 2020 will be Hydrogen vehicles. DaimlerChrysler expects that in 2010 between 10% to 20% of their cars will run on hydrogen.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr