-
Εδώ και κανά 3μηνο στριφογυρνά η ιδέα ενός smart. Κάθε μέρα είμαι μέσα στην κίνηση, από τη στιγμή που θα μπω στο αυτοκίνητο μέχρι τη στιγμή που θα επιστρέψω σπίτι. Κανένας κάτοχος smart που να είχει προβληματιστεί τόσο; Αξίζει τελικά ή θα κλαίω τα λεφτά μου;
-
Εδώ και κανά 3μηνο στριφογυρνά η ιδέα ενός smart. Κάθε μέρα είμαι μέσα στην κίνηση, από τη στιγμή που θα μπω στο αυτοκίνητο μέχρι τη στιγμή που θα επιστρέψω σπίτι. Κανένας κάτοχος smart που να είχει προβληματιστεί τόσο; Αξίζει τελικά ή θα κλαίω τα λεφτά μου;
-
Εδώ και κανά 3μηνο στριφογυρνά η ιδέα ενός smart. Κάθε μέρα είμαι μέσα στην κίνηση, από τη στιγμή που θα μπω στο αυτοκίνητο μέχρι τη στιγμή που θα επιστρέψω σπίτι. Κανένας κάτοχος smart που να είχει προβληματιστεί τόσο; Αξίζει τελικά ή θα κλαίω τα λεφτά μου;
-
Το smart δεν πλεονεκτεί πουθενά μέσα στην κίνηση, θα σε βοηθήσει μόνο στο να βρείς -λίγο- πιο ευκολα θέση να παρκάρεις.
Αν ενδιαφέρεσαι να αγοράσεις θα σου πρότεινα να το οδηγήσεις πριν, στην οδήγηση είναι πολύ αδρανές και όχι οσο ευέλικτο φαντάζεσαι. Ασε που εχει ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ αργο κιβώτιο, που καθυστερεί επικύνδυνα να αλλάξει ταχύτητα
-
Από τη στιγμή που θα είσαι συνέχεια μέσα στην πόλη, μάλλον δεν θα σ'αρέσει και πολύ. Χοροπηδάει συνέχεια
Α κάνει και θόρυβο!
-
Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας.
ΙΚΕ: Το έχω ήδη οδηγήσει ως νοικιαζόμενο αλλά δε νομίζω ότι ήταν ότι καλύτερο για να βγάλω κάποιο συμπέρασμα. Καταρχήν ήταν το παλαιότερο μοντέλο με τον 600αρι και τους 55 ίππους. Επίσης ήταν σε άθλια κατάσταση (ενοικιαζόμενο γαρ) και δεν ήμουν σίγουρος αν ότι έβλεπα και άκουγα ήταν θέμα smart ή κακής συντήρησης και μεταχείρισης. Παρόλα αυτά διαπίστωσα έκπληκτος ότι τράβαγε ικανοποιητικά, θα τολμούσα να πω ότι ήταν και γρήγορο μέσα στην πόλη. Ήταν αρκετά ευέλικτο μέσα στην πόλη και το κιβώτιο με λίγο σήκωμα του πεντάλ γκαζιού έκανε ικανοποιητικά γρήγορες και μαλακές αλλαγές. Τουλάχιστον προς τα πάνω ήταν καλά, γιατί στα κατεβάσματα ήταν όντως εκνευριστικά αργό! Για το παρκάρισμα μπορώ να πω ότι επίσης εντυπωσιάστηκα. Το είχα 3 μέρες (από Σάββατο έως και Τρίτη πρωί) και το δοκίμασα κάτω από όλες τις συνθήκες. Και Σάββατο βράδυ Κεφαλάρι και Κυριακή μεσημέρι Γλυφάδα και Δευτέρα πρωί κοντά στο Ερρίκος Ντυνάν και το 'Λαϊκό' νοσοκομείο, περιοχές κακόφημες για την ευκολία που προσφέρουν στο παρκάρισμα. Σε όλες τις περιπτώσεις δε δυσκολεύτηκα καθόλου να παρκάρω (νόμιμα πάντα). Αντίθετα με το Astra που έχω τώρα, όχι πως είναι καμιά μαούνα αλλά...καμία σχέση στο παρκάρισμα. Ίσως έτυχε, δεν ξέρω. Γι αυτό ζητάω τη γνώμη κάποιου που το έχει και το ζει κάθε μέρα για να δω τελικά αν αξίζει ή μετά από λίγο καιρό αρχίζεις και νοσταλγείς το παλιό καλό 'συμβατικό' σου αυτοκίνητο παρά το μέγεθος του (πάντα για μέσα στην πόλη μιλάμε και για 2ο αυτοκίνητο). Εσύ ΙΚΕ έχεις Smart;IKAR: Όντως χοροπηδάει συνέχεια. Ελπίζω μόνο στο ForTwo να είναι πιο μαλακό (έτσι άκουσα δηλαδή) λόγω του standard ESP που βοήθησε να μαλακώσουν λίγο οι αναρτήσεις (όχι πως μεγάλωσε το μεταξόνιο βέβαια). Και στο παλιό πάντως δεν μπορώ να πω ότι με ενόχλησε ιδιαίτερα....για 3 μέρες τουλάχιστον που το είχα. Συμφωνώ και για το θόρυβο...όσο και να θες να πιστεύεις ότι φέρνει σε μισή porsche 911, είναι ενοχλητικός να τον ακούς όλη την ώρα μέσα στην κίνηση. Ένα καλό HiFi ίσως βοηθήσει.
-
http://www.smartsrus.com/evil_twin_z-cars.htm
έτοιμο σ'έχω!:P
-
Δεν έχω smart, το έχω οδηγήσει για λίγο και ενώ εξωτερικά μου αρέσει πολύ όπως μου αρέσει και σαν concept μπορώ να πώ πως απογοητευτικα. Ισως με τον καιρό να το συνιθίζεις απλως σου πρότεινα να το οδηγήσεις επειδή είναι περίεργο αυτοκίνητο και ίσως δεν είναι αυτό που περιμένεις. Απο πλευρας ποιότητας κατασκευής πάντως δεν είναι και κάτι το ιδιαίτερο, σαφώς υποδεέστερο απο ενα Τoyota πχ.
Ελπίζω να βοήθησα
-
Αν είναι για την κίνηση, πάρε μια μοτοσυκλέττα. Το smart είναι ένα 'big fat zero (0)'!
-
ARTECH καλή σκέψη αλλά χίλιες φορές 4 παρά 2 ρόδες. Είναι καθαρά προσωπική μου άποψη αλλά προτιμώ να φτάσω πιο αργά από το να ρισκάρω να μην φτάσω ποτέ! Ίσως με έχει επηρεάσει το ότι έχω δει 2 θανάτους από μοτοσικλέτα μπροστά στα μάτια μου (συν αρκετούς που τη γλίτωσαν στο τσακ) και μάλιστα οι αναβάτες δεν έφταιγαν (πρωτοφανές θα μου πεις ). Γι αυτό δεν ανεβαίνω σε μηχανή ούτε για πλάκα...ειδικά μέσα στην Αθήνα. Όσο για το σχόλιο 'big fat zero (0)' λίγο ισοπεδωτικό μου ακούγεται ειδικά αν δεν προβάλεις κάποιο επιχείρημα.
ΙΚΕ η συζήτηση πάντα βοηθάει! Από άποψη ποιότητας κατασκευής σίγουρα τα πλαστικά είναι όλα σκληρά αλλά λόγω του ότι βρίσκεται η μαμά DaimlerChrysler πίσω του λογικά πρέπει να αντέχει στο χρόνο. Από τριγμούς πάντως δεν ήταν κακό...ειδικά για νοικιασμένο! Εδώ που τα λέμε και τα γιαπωνέζικα όλα σκληρά πλαστικά έχουν...βλέπε yaris.
PapaZent είμαι σχεδόν έτοιμος αλλά δε με αφήνουν!
-
Bγαίνει και Smart ForFour σε λίγο καιρό !
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Bγαίνει και Smart ForFour σε λίγο καιρό !Ναι, Mitsubishi Colt
-
Ναι, με το οποίο όμως πάει περίπατο το πλεονέκτημα στο παρκάρισμα.. οπότε πάμε σε άλλη κατηγορία όπου εκεί ο ανταγωνισμός καλά κρατεί
-
To FourTwo έχει:
κακή εκκίνηση και αργές αλλαγές (ή τα συνηθίζεις ή όχι)
κοπανάει λίγο σε ανωμαλίες (ιδίως το παλιό)
έχει εκνευριστικά αργό τιμόνι (3,5 στροφές)
ποιότητα υλικών κατασκευής απλώς καλή
χωράει μόνο 2 άτομα (άρα δεν γίνεσαι ο ταξιτζής της παρέας)
λόγω μεταξονίου σχετική νευρικότητα σε υψηλές ταχύτητες
τιμή ακριβή σχετικά (μάλλον όπως και να το δείς)αλλά
είναι και αυτόματο (παλιά ήταν extra, τώρα δεν ξέρω)
τραβάει πολύ καλά με εντυπωσιακές ρεπρίζ
έχει αστεία κατανάλωση και μικρό ετήσιο τέλος
έχει πάρα πολύ άνετους χώρους για δύο άτομα ακόμα και γίγαντες
στο παρκάρισμα είναι μακράν καλύτερο από ο,τιδήποτε άλλο (είναι 80 πόντους μικρότερο από το επόμενο μικρό...όσο είναι ένα Golf από μια S-class)
δίνει αίσθηση αυτοκινήτου και όχι παιχνιδιού
διαθέτει παθητική ασφάλεια καλύτερη των άλλων μικρών πόλεως
δημιουργεί μια ευχάριστη αίσθηση και διαθέτει μοναδικό στύλ (που ανεβάζουν την τιμή)Αν εκτιμάς τις μοναδικότητές του σε τομείς όπου είναι ασυναγώνιστο το πληρώνεις ενώ αν τα μειονεκτήματά του σου είναι αξεπέραστα δεν το πληρώνεις...απλά!
-
Το Θέμα πηγαίνει στην 'Αυτοκίνηση' [moderator]
-
Το έχει ένας φίλος μου και ισχύουν πάνω κάτω ότι σου είπαν οι παραπάνω. Ο μοναδικός λόγος επιλογής -που βλέπω εγώ- είναι η ευκολία στο παρκάρισμα. Αν αυτο σε ταλαιπωρεί κάθε μέρα τότε είναι σωστή επιλογή. (Εξάλλου από ότι κατάλαβα θα κρατήσεις και το Αστρα)
-
Μην πάρεις,δεν αξίζει.
Ο κινητήρας τραβάει καλά,αλλά απο στήσιμο είναι χάλια.Μπορεί με 100χμ να φύγεις ακόμη και σε ευθεία.Άσε που η ανάρτηση είναι πολύ σκληρή.
Ακόμη έχει απάισια αίσθηση,νοιώθεις σαν να οδηγείς λιμουζίνα παρόλο που είναι τόσο μικρό. Επίσης είναι πολύ ακριβό γι'αυτά που προσφέρει.
Το μόνο που μου αρέσει εμένα είναι η εμφάνιση του. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
To FourTwo
είναι και αυτόματο (παλιά ήταν extra, τώρα δεν ξέρω)
τραβάει πολύ καλά με εντυπωσιακές ρεπρίζ
έχει αστεία κατανάλωση και μικρό ετήσιο τέλοςΌλα αυτόματα είναι, η διαφορά εστιάζεται στο αν έχουν paddles στο τιμόνι ή όχι
Οι ρεπρίζ είναι καλές όσο ΔΕΝ αλλάζεις ταχύτητα. Ειδικά από 3η σε 4η φτιάχνεις καφέ, ανάβεις τσιγάρο και κάποια στιγμή θ'αλλάξει ταχύτητα. Το κιβώτιο έχει δύο διαφορικά και τρία γρανάζια
Δεν έχει τόσο αστεία κατανάλωση γιατί συνήθως το πιέζεις
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
To FourTwo
είναι και αυτόματο (παλιά ήταν extra, τώρα δεν ξέρω)
τραβάει πολύ καλά με εντυπωσιακές ρεπρίζ
έχει αστεία κατανάλωση και μικρό ετήσιο τέλοςΌλα αυτόματα είναι, η διαφορά εστιάζεται στο αν έχουν paddles στο τιμόνι ή όχι
Οι ρεπρίζ είναι καλές όσο ΔΕΝ αλλάζεις ταχύτητα. Ειδικά από 3η σε 4η φτιάχνεις καφέ, ανάβεις τσιγάρο και κάποια στιγμή θ'αλλάξει ταχύτητα. Το κιβώτιο έχει δύο διαφορικά και τρία γρανάζια
Δεν έχει τόσο αστεία κατανάλωση γιατί συνήθως το πιέζειςΠαλιά η πλήρως αυτόματη λειτουργία ήταν extra σε κάποια μοντέλα. Tώρα νομίζω είναι standard.
Oι αλλαγές ταχυτήτων είναι αργές αλλά φαίνεται ότι έχουν βελτιωθεί πολύ στην έκδοση με τα 700 κυβικά, δηλαδή από 2002+. Επίσης φαίνεται ότι σαν ημιαυτόματο ίσως είναι πιο γρήγορο και σίγουρα με εξοικείωση μπορείς να πετύχεις κάπως γρηγορότερες αλλαγές ιδίως χειροκίνητες.
Προσωπικά σε απλή δοκιμή μου φάνηκε ενοχλητικά αργό (το νέο, το παλιό που επίσης είχα δοκιμάσει ήταν ακόμα χειρότερο) και λόγω συστήματος hill assist που ενεργοποιείται πριν σταματήσεις τελείως βρίσκεσαι με ένα τεράστιο++ δισταγμό όταν έκοψες και σχεδόν σταμάτησες στη διασταύρωση, κοίταξες και θέλεις να επιταχύνεις πριν σε πατήσει αυτός που έρχεται.....
Βέβαια ο αδελφός μου που έχει συνηθίσει σε αυτόματο αυτοκίνητο ίσως να μην ενοχλείτο τόσο...όλα είναι τελικά θέμα προσωπικών προτιμήσεων!
Το κιβώτιο όντως είναι λίγο σαν ποδήλατο, η 1, 2 και 3 είναι το ίδιο γρανάζι με 4, 5, 6η αντίστοιχα!
Η κατανάλωση σε απείραχτο Smart είναι χαμηλή γιατί όταν το συνηθίσεις και αποφασίσεις ότι δεν έχεις σπόρ αυτοκίνητο και ότι φταίει το κιβώτιο και όχι ο κινητήρας για την καθυστέρηση και εκμεταλλεύεσαι την ροπή που έχει ο turbo δεν χρειάζεται να το πιέζεις! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Η κατανάλωση σε απείραχτο Smart είναι χαμηλή γιατί όταν το συνηθίσεις και αποφασίσεις ότι δεν έχεις σπόρ αυτοκίνητο και ότι φταίει το κιβώτιο και όχι ο κινητήρας για την καθυστέρηση και εκμεταλλεύεσαι την ροπή που έχει ο turbo δεν χρειάζεται να το πιέζεις!
Η κατανάλωση επίσης πέφτει δραματικά όταν αποφασίσεις ότι ΔΕΝ έχεις αυτοκίνητο και το κλειδώσεις!
Υποψήφιος και αναποφάσιστος αγοραστής Smart ForTwo...