Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΜΠΛΟΥ ;
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΟΜΠΛΟΥ ;
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    6
    14
    47
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drelis last edited by

      ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΟΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΖΥΓΙΣΟΥΝ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΚΑΘΑΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        drelis last edited by

        ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΟΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΖΥΓΙΣΟΥΝ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΚΑΘΑΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drelis last edited by

          ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΚΑΘΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΟΠ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΖΥΓΙΣΟΥΝ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥ.ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟ ΚΑΘΑΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΓΩΝΑΣ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            sx last edited by

            Γινε σαφής!
            Ετσι δεν θα βγει άκρη!
            Οπως το γράφεις υπονοείς τον Γιάννη Αυγερόπουλο???!
            Πρόκειται για εξαιρετικό αθλητή και οδηγάρα που δεν εχει την αναγκη κανενός παραγωντίσκου και ξέρει να κερδίζει παλικαρίσια....

            Ετσι είναι? Εχει αλλάξει κάτι?

            Νάσσο αλλά και εσύ ΚώσταΚ τι λέτε?

            Στρατης

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • D
              drelis last edited by

              NAI ANΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΛΙΣ 8 ΚΙΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ.ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ Η ΚΑΘΕ ΛΕΣΧΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης sx έγραψε:
                Νάσσο αλλά και εσύ ΚώσταΚ τι λέτε?

                Εγώ είχα πάει για περπάτημα στην Πάρνηθα

                Αλλά ο τεχνικός έφορος είπε πως δεν υπάρχει περίπτωση να συνέβη κάτι τέτοιο (και τον πιστεύω)

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • A
                  apr last edited by

                  ΑΡΧΗΓΕ , ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΤΣΙ ΤΗΣ ΑΡΧΙΜΑΙΜΟΥΔΟΚΛΑΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ .
                  ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ , ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ?

                  ΤΟ ΣΟΥΠΕΡΣΠΟΡ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ , ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΟΙ ΑΦΙΛΟΤΙΜΟΙ , ΚΑΙ ΤΟ 2004 ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΔΟΣ Τ.V. ?
                  ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ , ΠΑΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΝΤΑΚΟΜΑ , ΠΙΣΤΕΥΩ .....ΕΣΥ ?

                  Υ.Γ. ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΜΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΑΛΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΦΟ Ο ΑΟΠ ΘΥΜΗΣΕ ΠΡΟΧΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΠΑΛΙΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ,ΟΧΙ ΑΡΙΣΤΗ Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΑ ΦΙΛΟΤΙΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΟΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ .
                  ΠΟΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ , ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΜΙΑ ΣΩΣΤΑ ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ , ΣΤΑ ΠΙΤΣ ΚΑΙ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΡΕΖΙΛΙ ΣΕ ΣΩΣΤΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    drelis last edited by

                    EΠΕΙΔΗ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΖΥΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΑΛΟΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΓΥΑΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΖΥΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      sx last edited by

                      Xρήστο κλπ φίλοι, Καλημερα!

                      Το SS πήρε τα τηλεοπτικα δικαιώματα των αγωνων ταχύτητας? ΑΧΑ! Ο ανηψιός του κυρ Μίμη ξανακτύπησε! Ευτυχία!
                      Τι ναπω? Υποτείθεται πως πρόκειται για μία υπηρεσιακή ΕΘΕΑ που μεχρι το τέλος του μήνα οπότε θα γίνουν εκλογές στην ΕΛΠΑ δεν μπορεί να παίρνει τόσο σημαντικές αποφάσεις! Θυμίζει λίγο Πάχτα η ιστορία. Κρίμα! Θα ρωτήσω, θα μάθω, θα σχολιάσω!
                      Τα παιδιά, οι συνεργάτες μας που πήραν τα δ.Τ του Αγγελου Σταθακόπουλου (κάνει εξαιρετική δουλειά παρά τις αντιξοότητες ο φορουμίστας υπεύθυνος Τύπου της ΕΘΕΑ), σχολίασαν πως μπορείς να τρέξεις στα Ράλι αλλού με 1600 και αλλού με Ν και να διαλέξεις στο τέλος του χρόνου ποιους βαθμούς θα κρατήσεις. Αν είναι έτσι, λίγο τέρας ή πολύ τέρας δείχνει η απόφαση-διευκρίνηση...
                      Τι λένε οι απευθείας εμπλεκόμενοι? Μανώλη με την ευκαιρία του Ράλι στον Πύργο ρώτα όσους συμμετέχουν. Θα έχει ενδιαφέρον το σχόλιο... Δηλαδή ουδείς θα ξέρει τον πραγματικό του αντίπαλο... Θα τα δούμε όλα. Ισως είναι μία λύση για ακόμα πιό εντονο συναγωνισμό... Από τάξη όμως και ουσία σε σχεση με το Πρωταθλημα δείχνει να μπάζει. Θα προκύψουν και ρυθμιστες! Βλέπω τις μία-δυο εταιρειες που εμπλέκονται να το βάζουν στα πόδια.
                      Και επιμένω... Βρε Θωμά, ποιός αποφάσισε? Μιλήσατε με τον ΣΟΑΑ? Το αναλύσατε, το ψάξατε?

                      Σε σχέση με την καταγγελία-επισήμανση του φίλου Δρέλη, θα πρέπει να παραδεχτούμε πως στην Πάτρα συχνα-πυκνά δεν τα πάνε καλά με τα βάρη και τους αυτεπαγγελτους τεχνικούς ελέγχους, ειδικά όταν πρόκειται για τοπικους αγωνιζόμενους. Θυμάμαι την εποχή μου πως μπερδευόντουσαν συχνα-πυκνα με το 5 αρι του Πάνου και αν δεν κάνω λάθος πρόσφατα, πριν 2-3 χρονια κάτι έγινε με το Χόντα του Βαρνακιώτη.
                      Πάντως χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τον φορουμίστα παρατητρητή κρατάω το αποκλείεται του Νάσσου (ποιος ήταν ο έφορος Νας?) και πάμε παρακάτω.....

                      ΚΑΛΗΜΕΡΑ !

                      Στρατης

                      ΥΓ.... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ. ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΚΑΠΩ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης sx έγραψε:
                        Πάντως χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τον φορουμίστα παρατητρητή κρατάω το αποκλείεται του Νάσσου (ποιος ήταν ο έφορος Νας?) και πάμε παρακάτω.....

                        Εχει σημασία ? Παλιός αγωνιζόμενος ο ένας, πρόεδρος σοβαρής επαρχιακής λέσχης ο άλλος, και υπεράνω πάσης υποψίας αμφότεροι, ΙΜΗΟ. Μην ξεχνάμε πως πολλές φορές το ζύγισμα δείχνει λιγότερο επειδή δεν πατάει σωστά το αυτοκίνητο και στην περίπτωση αυτή η μέτρηση επαναλαμβάνεται όσες φορές χρειαστεί μέχρι να γίνει 100% σίγουρο ποιό είναι το σωστό νούμερο. Αν λοιπόν ο φίλος DRELIS έπεσε πάνω στην πρώτη μέτρηση, ενδέχεται να ισχύει αυτό που λέει, χωρίς να σημαίνει πως η τελική μέτρηση δεν ήταν εντός ορίων

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • K
                          koulis1 last edited by

                          Ο χρήστης DRELIS έγραψε:
                          NAI ANΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΗΤΑΝ ΜΟΛΙΣ 8 ΚΙΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΟΡΙΟ.ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ Η ΚΑΘΕ ΛΕΣΧΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ.

                          Προσωπικά,δεν ημουν στον ελεγχο.Ομως ξερω οτι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ηταν 80 κιλα πανω απο το οριο.
                          Σημείωση-σχολιο:Δηλαδή αυτά βλέπουμε!!!!τα βάρη????Δεν κοιτάμε τα 'οπλα' μας (Ο θεός να τα κάνει Ν)να τα 'οδηγήσουμε'και να βγεί ο χρόνος?(το σχόλιο αναφέρεται και στη ριτσώνα!!!).
                          Απο την αλλη ο τ.ε. δεν ηταν της λεσχης,ουτε οι αγωνοδίκες.Λοιπόν??
                          Ποτέ μα ποτέ στα τόσα χρόνια δεν ειχα ευνοική(σε σχέση με τους υπολοίπους)αντιμετώπιση απο τη λεσχη που 'ανήκω'.
                          Επιτρέψτε μου ,ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ!!!!!!!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            drelis last edited by

                            ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΛΛΑ ΤΑ Ε 10 ΕΜΕΝΑΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΚΛΑΣΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΟΡΟΥΣΕ ΚΟΥΒΕΡΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΙΣΤΕΡΗΣΕΙ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • S
                              sp0 last edited by

                              Μήπως πρέπει να αρχίσουν να ακούγονται και οι μπούρδες;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • D
                                drelis last edited by

                                MHΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΑΝΕ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΕΠΑΙΖΑΝ ΒΟΧ ΜΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΤΡΕΧΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  sp0 last edited by

                                  Ο χρήστης DRELIS έγραψε:
                                  MHΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΟΤΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΑΝΕ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΤΟΜΑ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΕΠΑΙΖΑΝ ΒΟΧ ΜΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΤΡΕΧΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

                                  Πες τα όλα....Μήπως και ακουστούν αλήθειες επιτέλους....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr