Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    24 Ώρες Αττική 4Χ4, περιγραφή
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. 24 Ώρες Αττική 4Χ4, περιγραφή
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    1
    2
    28
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-athanasiou last edited by

      Σε ενορχήστρωση ΕΛΠΑ, σύνθεση Ιχνηλάτη και υποστήριξη Honda και την αρωγή της Thrifty στις 13 και 14 Μάρτη 2004 έλαβε χώρα ο πιο προκλητικός αγώνας 4Χ4 του 2004: 24 Ώρες Αττική!!! Ο πρώτος αγώνας αντοχής 4Χ4 της χρονιάς, έδωσε την ευκαιρία σε 48 πληρώματα, από τα 53 που είχαν δηλώσει συμμετοχή, να νιώσουν λίγη από την αίσθηση των αγώνων μεγάλων αποστάσεων!

      Με συνολικό μήκος 560 χιλιόμετρα, τα οποία μοιράστηκαν σε 8 σκέλη και 56 χιλιόμετρα σε 4 ειδικές δοκιμασίες regularite, o αγώνας απλώθηκε σε όλη την Αττική, ξεκλέβοντας χρόνο να επισκεφθεί τις παρυφές της Κορινθίας και της Βοιωτίας. Κλασικές ακροπολικές ειδικές, όπως οι Άγιοι Θεόδωροι, η Κινέττα, ο Πατέρας, ο Κιθαιρώνας και τα Σκούρτα συνδυάστηκαν με δύσκολες διαδρομές στην Πάρνηθα, την Πεντέλη και τα Μεσόγεια, δίνοντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε κάθε είδος εδάφους.

      Στο πρώτο, «εισαγωγικό κομμάτι», μίλησε η εμπειρία. Στο δύσκολο κομμάτι της Μάντρας, λίγοι κατάφεραν να βγουν «ακαπέλωτοι». Αντίθετα στο επόμενο κομμάτι, μέχρι το Λουτράκι και πίσω στα Μέγαρα, ευχαριστήθηκαν οδήγηση και… προετοιμάστηκαν για το δύσκολο κομμάτι της νύχτας.

      Στο πρώτο regularite ο «συνήθης ύποπτος» Πενταράς έκανε τα δικά του και κατάφερε να απέχει μόλις 0,4 χλμ./ώρα από την ιδανική ταχύτητα! Η απειλή άκουγε στο όνομα Μάριος Βιρβίλης και Daihatsu Terios που με 29,3 χλμ.ώρα, που κατάφερε να ανέβει 3ος και πρώτος ανάμεσα στα SUV, στα οποία κυριάρχησαν τα Terios, αφού στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κόκκας, με τον Βασιλόπουλο (Nissan X-trail) να ακολουθεί κατά πόδας.

      Στο δεύτερο regularite, ο Πενταράς έπεσε πίσω, αφήνοντας τον Ψωμιάδη να περάσει εμπρός. Ο Βιρβίλης πέρασε δεύτερος και ο Κυλίτης (Jeep Cherokee) 4ος, εμπρός από τον Χαρμάνη (Mitsubishi Pajero) και τον Κούτα (Land Rover 110), που εμφανίζεται πλέον στην 5άδα. Στα SUV ο Κόκκας μένει λίγο πίσω, με τον Βασιλόπουλο να πλησιάζει απειλητικά.

      Το τρίτο regularite, με το κακό κομμάτι στην αρχή μπερδεύει του πάντες, χωρίς όμως να αλλάξει κάτι στην κατάταξη. Ακολουθεί η ειδική του Κλειδιού και των Σκούρτων και το μεγάλο διάλειμμα στα Σκούρτα. Και βέβαια το regularite πρόκληση από το χωριό μέχρι την Αυλώνα και τις λάσπες, το οποίο ουσιαστικά έκρινε τον αγώνα. Ο Πενταράς, ο Ψωμιάδης και ο Κυλίτης πέρασαν καλά από την ειδική, έφαγαν όμως καπέλο στο επόμενο κομμάτι (…καταραμένο δέντρο…) και έπεσαν πίσω. Κούτας, Χρηστακέας (Mitsubishi Pajero) και Χαρμάνης περνούν εμπρός και μένουν εκεί μέχρι τέλους. Ο Κόκκας κάνει εκπληκτική επίδοση και περνά εμπρός από τον Βιρβλίλη, ενώ ο Βασιλόπουλος, εκπληκτικός στη λάσπη, έφαγε 4 λεπτά ποινή και έπεσε πίσω από τον Δουράκο (Nissan X-trail επίσης). Το πιο εκπληκτικό είναι ότι στην 4η και 5η θέση της γενικής βρίσκονται δύο SUVs.

      Από εκεί και πέρα δεν υπήρξαν αλλαγές, μια και παρόλη την κούραση ο ρυθμός δεν έπεσε. Ακόμη και τα σφιχτά κομμάτια βγήκαν χωρίς ποινές και η σειρά στην κορυφή δεν άλλαξε. Μετά από τις 24 ώρες του αγώνα, 38 αυτοκίνητα είδαν την καρό σημαία του τερματισμού. Δύο από τα 10 που εγκατέλειψαν έμειναν από μηχανική βλάβη, ενώ οι υπόλοιποι νικήθηκαν από το χρόνο και την κούραση.

      Πρώτη ομάδα ήταν αυτή των Πενταρά/Ψωμιάδη, πρώτο Samurai του Τοπάλογλου, πρώτο Vitara του Λεμπέση, πρώτο Cherokee του Ψωμιάδη, πρώτο Land Rover 90 του Λουριδά, πρώτο KIA του Σιούτη και πρώτο Jimny του Παναγίτσα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giannis-athanasiou last edited by

        Σε ενορχήστρωση ΕΛΠΑ, σύνθεση Ιχνηλάτη και υποστήριξη Honda και την αρωγή της Thrifty στις 13 και 14 Μάρτη 2004 έλαβε χώρα ο πιο προκλητικός αγώνας 4Χ4 του 2004: 24 Ώρες Αττική!!! Ο πρώτος αγώνας αντοχής 4Χ4 της χρονιάς, έδωσε την ευκαιρία σε 48 πληρώματα, από τα 53 που είχαν δηλώσει συμμετοχή, να νιώσουν λίγη από την αίσθηση των αγώνων μεγάλων αποστάσεων!

        Με συνολικό μήκος 560 χιλιόμετρα, τα οποία μοιράστηκαν σε 8 σκέλη και 56 χιλιόμετρα σε 4 ειδικές δοκιμασίες regularite, o αγώνας απλώθηκε σε όλη την Αττική, ξεκλέβοντας χρόνο να επισκεφθεί τις παρυφές της Κορινθίας και της Βοιωτίας. Κλασικές ακροπολικές ειδικές, όπως οι Άγιοι Θεόδωροι, η Κινέττα, ο Πατέρας, ο Κιθαιρώνας και τα Σκούρτα συνδυάστηκαν με δύσκολες διαδρομές στην Πάρνηθα, την Πεντέλη και τα Μεσόγεια, δίνοντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε κάθε είδος εδάφους.

        Στο πρώτο, «εισαγωγικό κομμάτι», μίλησε η εμπειρία. Στο δύσκολο κομμάτι της Μάντρας, λίγοι κατάφεραν να βγουν «ακαπέλωτοι». Αντίθετα στο επόμενο κομμάτι, μέχρι το Λουτράκι και πίσω στα Μέγαρα, ευχαριστήθηκαν οδήγηση και… προετοιμάστηκαν για το δύσκολο κομμάτι της νύχτας.

        Στο πρώτο regularite ο «συνήθης ύποπτος» Πενταράς έκανε τα δικά του και κατάφερε να απέχει μόλις 0,4 χλμ./ώρα από την ιδανική ταχύτητα! Η απειλή άκουγε στο όνομα Μάριος Βιρβίλης και Daihatsu Terios που με 29,3 χλμ.ώρα, που κατάφερε να ανέβει 3ος και πρώτος ανάμεσα στα SUV, στα οποία κυριάρχησαν τα Terios, αφού στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κόκκας, με τον Βασιλόπουλο (Nissan X-trail) να ακολουθεί κατά πόδας.

        Στο δεύτερο regularite, ο Πενταράς έπεσε πίσω, αφήνοντας τον Ψωμιάδη να περάσει εμπρός. Ο Βιρβίλης πέρασε δεύτερος και ο Κυλίτης (Jeep Cherokee) 4ος, εμπρός από τον Χαρμάνη (Mitsubishi Pajero) και τον Κούτα (Land Rover 110), που εμφανίζεται πλέον στην 5άδα. Στα SUV ο Κόκκας μένει λίγο πίσω, με τον Βασιλόπουλο να πλησιάζει απειλητικά.

        Το τρίτο regularite, με το κακό κομμάτι στην αρχή μπερδεύει του πάντες, χωρίς όμως να αλλάξει κάτι στην κατάταξη. Ακολουθεί η ειδική του Κλειδιού και των Σκούρτων και το μεγάλο διάλειμμα στα Σκούρτα. Και βέβαια το regularite πρόκληση από το χωριό μέχρι την Αυλώνα και τις λάσπες, το οποίο ουσιαστικά έκρινε τον αγώνα. Ο Πενταράς, ο Ψωμιάδης και ο Κυλίτης πέρασαν καλά από την ειδική, έφαγαν όμως καπέλο στο επόμενο κομμάτι (…καταραμένο δέντρο…) και έπεσαν πίσω. Κούτας, Χρηστακέας (Mitsubishi Pajero) και Χαρμάνης περνούν εμπρός και μένουν εκεί μέχρι τέλους. Ο Κόκκας κάνει εκπληκτική επίδοση και περνά εμπρός από τον Βιρβλίλη, ενώ ο Βασιλόπουλος, εκπληκτικός στη λάσπη, έφαγε 4 λεπτά ποινή και έπεσε πίσω από τον Δουράκο (Nissan X-trail επίσης). Το πιο εκπληκτικό είναι ότι στην 4η και 5η θέση της γενικής βρίσκονται δύο SUVs.

        Από εκεί και πέρα δεν υπήρξαν αλλαγές, μια και παρόλη την κούραση ο ρυθμός δεν έπεσε. Ακόμη και τα σφιχτά κομμάτια βγήκαν χωρίς ποινές και η σειρά στην κορυφή δεν άλλαξε. Μετά από τις 24 ώρες του αγώνα, 38 αυτοκίνητα είδαν την καρό σημαία του τερματισμού. Δύο από τα 10 που εγκατέλειψαν έμειναν από μηχανική βλάβη, ενώ οι υπόλοιποι νικήθηκαν από το χρόνο και την κούραση.

        Πρώτη ομάδα ήταν αυτή των Πενταρά/Ψωμιάδη, πρώτο Samurai του Τοπάλογλου, πρώτο Vitara του Λεμπέση, πρώτο Cherokee του Ψωμιάδη, πρώτο Land Rover 90 του Λουριδά, πρώτο KIA του Σιούτη και πρώτο Jimny του Παναγίτσα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giannis-athanasiou last edited by

          Σε ενορχήστρωση ΕΛΠΑ, σύνθεση Ιχνηλάτη και υποστήριξη Honda και την αρωγή της Thrifty στις 13 και 14 Μάρτη 2004 έλαβε χώρα ο πιο προκλητικός αγώνας 4Χ4 του 2004: 24 Ώρες Αττική!!! Ο πρώτος αγώνας αντοχής 4Χ4 της χρονιάς, έδωσε την ευκαιρία σε 48 πληρώματα, από τα 53 που είχαν δηλώσει συμμετοχή, να νιώσουν λίγη από την αίσθηση των αγώνων μεγάλων αποστάσεων!

          Με συνολικό μήκος 560 χιλιόμετρα, τα οποία μοιράστηκαν σε 8 σκέλη και 56 χιλιόμετρα σε 4 ειδικές δοκιμασίες regularite, o αγώνας απλώθηκε σε όλη την Αττική, ξεκλέβοντας χρόνο να επισκεφθεί τις παρυφές της Κορινθίας και της Βοιωτίας. Κλασικές ακροπολικές ειδικές, όπως οι Άγιοι Θεόδωροι, η Κινέττα, ο Πατέρας, ο Κιθαιρώνας και τα Σκούρτα συνδυάστηκαν με δύσκολες διαδρομές στην Πάρνηθα, την Πεντέλη και τα Μεσόγεια, δίνοντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δυνατότητές τους σε κάθε είδος εδάφους.

          Στο πρώτο, «εισαγωγικό κομμάτι», μίλησε η εμπειρία. Στο δύσκολο κομμάτι της Μάντρας, λίγοι κατάφεραν να βγουν «ακαπέλωτοι». Αντίθετα στο επόμενο κομμάτι, μέχρι το Λουτράκι και πίσω στα Μέγαρα, ευχαριστήθηκαν οδήγηση και… προετοιμάστηκαν για το δύσκολο κομμάτι της νύχτας.

          Στο πρώτο regularite ο «συνήθης ύποπτος» Πενταράς έκανε τα δικά του και κατάφερε να απέχει μόλις 0,4 χλμ./ώρα από την ιδανική ταχύτητα! Η απειλή άκουγε στο όνομα Μάριος Βιρβίλης και Daihatsu Terios που με 29,3 χλμ.ώρα, που κατάφερε να ανέβει 3ος και πρώτος ανάμεσα στα SUV, στα οποία κυριάρχησαν τα Terios, αφού στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κόκκας, με τον Βασιλόπουλο (Nissan X-trail) να ακολουθεί κατά πόδας.

          Στο δεύτερο regularite, ο Πενταράς έπεσε πίσω, αφήνοντας τον Ψωμιάδη να περάσει εμπρός. Ο Βιρβίλης πέρασε δεύτερος και ο Κυλίτης (Jeep Cherokee) 4ος, εμπρός από τον Χαρμάνη (Mitsubishi Pajero) και τον Κούτα (Land Rover 110), που εμφανίζεται πλέον στην 5άδα. Στα SUV ο Κόκκας μένει λίγο πίσω, με τον Βασιλόπουλο να πλησιάζει απειλητικά.

          Το τρίτο regularite, με το κακό κομμάτι στην αρχή μπερδεύει του πάντες, χωρίς όμως να αλλάξει κάτι στην κατάταξη. Ακολουθεί η ειδική του Κλειδιού και των Σκούρτων και το μεγάλο διάλειμμα στα Σκούρτα. Και βέβαια το regularite πρόκληση από το χωριό μέχρι την Αυλώνα και τις λάσπες, το οποίο ουσιαστικά έκρινε τον αγώνα. Ο Πενταράς, ο Ψωμιάδης και ο Κυλίτης πέρασαν καλά από την ειδική, έφαγαν όμως καπέλο στο επόμενο κομμάτι (…καταραμένο δέντρο…) και έπεσαν πίσω. Κούτας, Χρηστακέας (Mitsubishi Pajero) και Χαρμάνης περνούν εμπρός και μένουν εκεί μέχρι τέλους. Ο Κόκκας κάνει εκπληκτική επίδοση και περνά εμπρός από τον Βιρβλίλη, ενώ ο Βασιλόπουλος, εκπληκτικός στη λάσπη, έφαγε 4 λεπτά ποινή και έπεσε πίσω από τον Δουράκο (Nissan X-trail επίσης). Το πιο εκπληκτικό είναι ότι στην 4η και 5η θέση της γενικής βρίσκονται δύο SUVs.

          Από εκεί και πέρα δεν υπήρξαν αλλαγές, μια και παρόλη την κούραση ο ρυθμός δεν έπεσε. Ακόμη και τα σφιχτά κομμάτια βγήκαν χωρίς ποινές και η σειρά στην κορυφή δεν άλλαξε. Μετά από τις 24 ώρες του αγώνα, 38 αυτοκίνητα είδαν την καρό σημαία του τερματισμού. Δύο από τα 10 που εγκατέλειψαν έμειναν από μηχανική βλάβη, ενώ οι υπόλοιποι νικήθηκαν από το χρόνο και την κούραση.

          Πρώτη ομάδα ήταν αυτή των Πενταρά/Ψωμιάδη, πρώτο Samurai του Τοπάλογλου, πρώτο Vitara του Λεμπέση, πρώτο Cherokee του Ψωμιάδη, πρώτο Land Rover 90 του Λουριδά, πρώτο KIA του Σιούτη και πρώτο Jimny του Παναγίτσα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr