Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκέτο συνεκτικό εναντίον συνεκτικού με διαφορικό
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Σκέτο συνεκτικό εναντίον συνεκτικού με διαφορικό
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    2
    3
    39
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      queensryche last edited by

      Η ερωτησή μου με 2 λόγια είναι η εξής
      Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, ο απλός συνεκτικός συμπλέκτης πατινάρει???
      Παράδειγμα...Ford Maverick...Χειροκίνητα ενεργοποιούμε το συνεκτικό συμπλέκτη (πως κλειδώνει άραγε????) που στέλνει ροπή 50/50...Βρισκόμαστε στη γλύστρα με φουσκωτό 1.5 τόνου από πίσω...Τί θα κάνει τους δύο δίσκους του συμπλέκτη να μείνουν 'κολλημένοι'? Αν οι πίσω τροχοί 'δεν θέλουν' να κουνηθούν λόγω βάρους, τότε όπως το φαντάζομαι, θα πατινάρει ο συμπλέκτης και ουσιαστικά θα έχουμε κίνηση μόνο μπροστά....Ισχύει??
      Αντιπαράδειγμα...RAV4 ή Forester...Αγνοώντας τα κοντά του δεύτερου...Ισχύει ότι η παρουσία ελέυθερου κεντρικού διαφορικού συνδυασμένου με συνεκτικό συμπλέκτη υπερέχει της 'πρότασης' του Maverick? Ροπή θα φτάσει πίσω μέσω του διαφορικού έτσι και αλλιώς...Ναί ή όχι?
      Δεν μιλάω καθόλου για κινητήρες, κιβώτια κλπ...Μόνο για την τετρακίνηση...

      Επίσης, έχει ακούσει κανείς τίποτα για αλλαγή του Grand Vitara? Είναι ήδη 6 ετών...
      Και τέλος, καμμιά πληροφορία για το Maverick 2.3???

      Ευχαριστώ πολύ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        queensryche last edited by

        Η ερωτησή μου με 2 λόγια είναι η εξής
        Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, ο απλός συνεκτικός συμπλέκτης πατινάρει???
        Παράδειγμα...Ford Maverick...Χειροκίνητα ενεργοποιούμε το συνεκτικό συμπλέκτη (πως κλειδώνει άραγε????) που στέλνει ροπή 50/50...Βρισκόμαστε στη γλύστρα με φουσκωτό 1.5 τόνου από πίσω...Τί θα κάνει τους δύο δίσκους του συμπλέκτη να μείνουν 'κολλημένοι'? Αν οι πίσω τροχοί 'δεν θέλουν' να κουνηθούν λόγω βάρους, τότε όπως το φαντάζομαι, θα πατινάρει ο συμπλέκτης και ουσιαστικά θα έχουμε κίνηση μόνο μπροστά....Ισχύει??
        Αντιπαράδειγμα...RAV4 ή Forester...Αγνοώντας τα κοντά του δεύτερου...Ισχύει ότι η παρουσία ελέυθερου κεντρικού διαφορικού συνδυασμένου με συνεκτικό συμπλέκτη υπερέχει της 'πρότασης' του Maverick? Ροπή θα φτάσει πίσω μέσω του διαφορικού έτσι και αλλιώς...Ναί ή όχι?
        Δεν μιλάω καθόλου για κινητήρες, κιβώτια κλπ...Μόνο για την τετρακίνηση...

        Επίσης, έχει ακούσει κανείς τίποτα για αλλαγή του Grand Vitara? Είναι ήδη 6 ετών...
        Και τέλος, καμμιά πληροφορία για το Maverick 2.3???

        Ευχαριστώ πολύ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          queensryche last edited by

          Η ερωτησή μου με 2 λόγια είναι η εξής
          Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, ο απλός συνεκτικός συμπλέκτης πατινάρει???
          Παράδειγμα...Ford Maverick...Χειροκίνητα ενεργοποιούμε το συνεκτικό συμπλέκτη (πως κλειδώνει άραγε????) που στέλνει ροπή 50/50...Βρισκόμαστε στη γλύστρα με φουσκωτό 1.5 τόνου από πίσω...Τί θα κάνει τους δύο δίσκους του συμπλέκτη να μείνουν 'κολλημένοι'? Αν οι πίσω τροχοί 'δεν θέλουν' να κουνηθούν λόγω βάρους, τότε όπως το φαντάζομαι, θα πατινάρει ο συμπλέκτης και ουσιαστικά θα έχουμε κίνηση μόνο μπροστά....Ισχύει??
          Αντιπαράδειγμα...RAV4 ή Forester...Αγνοώντας τα κοντά του δεύτερου...Ισχύει ότι η παρουσία ελέυθερου κεντρικού διαφορικού συνδυασμένου με συνεκτικό συμπλέκτη υπερέχει της 'πρότασης' του Maverick? Ροπή θα φτάσει πίσω μέσω του διαφορικού έτσι και αλλιώς...Ναί ή όχι?
          Δεν μιλάω καθόλου για κινητήρες, κιβώτια κλπ...Μόνο για την τετρακίνηση...

          Επίσης, έχει ακούσει κανείς τίποτα για αλλαγή του Grand Vitara? Είναι ήδη 6 ετών...
          Και τέλος, καμμιά πληροφορία για το Maverick 2.3???

          Ευχαριστώ πολύ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasdaris last edited by

            Ο χρήστης Queensryche έγραψε:
            Η ερωτησή μου με 2 λόγια είναι η εξής
            Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, ο απλός συνεκτικός συμπλέκτης πατινάρει???

            Επίσης, έχει ακούσει κανείς τίποτα για αλλαγή του Grand Vitara? Είναι ήδη 6 ετών...
            Και τέλος, καμμιά πληροφορία για το Maverick 2.3???

            Στο πρώτο νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες με αντίστοιχα αυτοκίνητα θα έχουν μια πιο σωστή άποψη.

            Το Grand Vitara έχει αλλαχθεί σε σημεία πολύ πρόσφατα. Υποθέτω λοιπόν ότι για 2-3 χρόνια δεν θα έχουμε νέο μοντέλο.

            Το Maverick το περιμένω κι εγώ για να το δώ. Εχω την εντύπωση ότι μέχρι τον Ιούνιο θα έχει έρθει σε εκθέσεις....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr