-
Η ερωτησή μου με 2 λόγια είναι η εξής
Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, ο απλός συνεκτικός συμπλέκτης πατινάρει???
Παράδειγμα...Ford Maverick...Χειροκίνητα ενεργοποιούμε το συνεκτικό συμπλέκτη (πως κλειδώνει άραγε????) που στέλνει ροπή 50/50...Βρισκόμαστε στη γλύστρα με φουσκωτό 1.5 τόνου από πίσω...Τί θα κάνει τους δύο δίσκους του συμπλέκτη να μείνουν 'κολλημένοι'? Αν οι πίσω τροχοί 'δεν θέλουν' να κουνηθούν λόγω βάρους, τότε όπως το φαντάζομαι, θα πατινάρει ο συμπλέκτης και ουσιαστικά θα έχουμε κίνηση μόνο μπροστά....Ισχύει??
Αντιπαράδειγμα...RAV4 ή Forester...Αγνοώντας τα κοντά του δεύτερου...Ισχύει ότι η παρουσία ελέυθερου κεντρικού διαφορικού συνδυασμένου με συνεκτικό συμπλέκτη υπερέχει της 'πρότασης' του Maverick? Ροπή θα φτάσει πίσω μέσω του διαφορικού έτσι και αλλιώς...Ναί ή όχι?
Δεν μιλάω καθόλου για κινητήρες, κιβώτια κλπ...Μόνο για την τετρακίνηση...Επίσης, έχει ακούσει κανείς τίποτα για αλλαγή του Grand Vitara? Είναι ήδη 6 ετών...
Και τέλος, καμμιά πληροφορία για το Maverick 2.3???Ευχαριστώ πολύ
-
Η ερωτησή μου με 2 λόγια είναι η εξής
Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, ο απλός συνεκτικός συμπλέκτης πατινάρει???
Παράδειγμα...Ford Maverick...Χειροκίνητα ενεργοποιούμε το συνεκτικό συμπλέκτη (πως κλειδώνει άραγε????) που στέλνει ροπή 50/50...Βρισκόμαστε στη γλύστρα με φουσκωτό 1.5 τόνου από πίσω...Τί θα κάνει τους δύο δίσκους του συμπλέκτη να μείνουν 'κολλημένοι'? Αν οι πίσω τροχοί 'δεν θέλουν' να κουνηθούν λόγω βάρους, τότε όπως το φαντάζομαι, θα πατινάρει ο συμπλέκτης και ουσιαστικά θα έχουμε κίνηση μόνο μπροστά....Ισχύει??
Αντιπαράδειγμα...RAV4 ή Forester...Αγνοώντας τα κοντά του δεύτερου...Ισχύει ότι η παρουσία ελέυθερου κεντρικού διαφορικού συνδυασμένου με συνεκτικό συμπλέκτη υπερέχει της 'πρότασης' του Maverick? Ροπή θα φτάσει πίσω μέσω του διαφορικού έτσι και αλλιώς...Ναί ή όχι?
Δεν μιλάω καθόλου για κινητήρες, κιβώτια κλπ...Μόνο για την τετρακίνηση...Επίσης, έχει ακούσει κανείς τίποτα για αλλαγή του Grand Vitara? Είναι ήδη 6 ετών...
Και τέλος, καμμιά πληροφορία για το Maverick 2.3???Ευχαριστώ πολύ
-
Η ερωτησή μου με 2 λόγια είναι η εξής
Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, ο απλός συνεκτικός συμπλέκτης πατινάρει???
Παράδειγμα...Ford Maverick...Χειροκίνητα ενεργοποιούμε το συνεκτικό συμπλέκτη (πως κλειδώνει άραγε????) που στέλνει ροπή 50/50...Βρισκόμαστε στη γλύστρα με φουσκωτό 1.5 τόνου από πίσω...Τί θα κάνει τους δύο δίσκους του συμπλέκτη να μείνουν 'κολλημένοι'? Αν οι πίσω τροχοί 'δεν θέλουν' να κουνηθούν λόγω βάρους, τότε όπως το φαντάζομαι, θα πατινάρει ο συμπλέκτης και ουσιαστικά θα έχουμε κίνηση μόνο μπροστά....Ισχύει??
Αντιπαράδειγμα...RAV4 ή Forester...Αγνοώντας τα κοντά του δεύτερου...Ισχύει ότι η παρουσία ελέυθερου κεντρικού διαφορικού συνδυασμένου με συνεκτικό συμπλέκτη υπερέχει της 'πρότασης' του Maverick? Ροπή θα φτάσει πίσω μέσω του διαφορικού έτσι και αλλιώς...Ναί ή όχι?
Δεν μιλάω καθόλου για κινητήρες, κιβώτια κλπ...Μόνο για την τετρακίνηση...Επίσης, έχει ακούσει κανείς τίποτα για αλλαγή του Grand Vitara? Είναι ήδη 6 ετών...
Και τέλος, καμμιά πληροφορία για το Maverick 2.3???Ευχαριστώ πολύ
-
Ο χρήστης Queensryche έγραψε:
Η ερωτησή μου με 2 λόγια είναι η εξής
Σε συνθήκες υψηλού φορτίου, ο απλός συνεκτικός συμπλέκτης πατινάρει???Επίσης, έχει ακούσει κανείς τίποτα για αλλαγή του Grand Vitara? Είναι ήδη 6 ετών...
Και τέλος, καμμιά πληροφορία για το Maverick 2.3???Στο πρώτο νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες με αντίστοιχα αυτοκίνητα θα έχουν μια πιο σωστή άποψη.
Το Grand Vitara έχει αλλαχθεί σε σημεία πολύ πρόσφατα. Υποθέτω λοιπόν ότι για 2-3 χρόνια δεν θα έχουμε νέο μοντέλο.
Το Maverick το περιμένω κι εγώ για να το δώ. Εχω την εντύπωση ότι μέχρι τον Ιούνιο θα έχει έρθει σε εκθέσεις....
Σκέτο συνεκτικό εναντίον συνεκτικού με διαφορικό