-
GEIA SAS.MHPWS KSEREI KANEIS TI DIAFORA EXEI TO GTI ME TO 1400 CHAMPION?(EKTOS APO TON KINHTHRA TA FRENA KAI TA AMORTISER-ELATHRIA).AP'OTI KSERW EXOUN KAI TA 2 PA8HTIKH TETRADIEU8HNSH KAI THN IDIA FILOSOPHIA ANARTHSEW(MPROSTA GONATA MCFERSON KAI PISW USTEROUNTES VRAXIONES).EXOUN TON IDIO PLAISIO?TO IDIO TIMONI?AUTO POU 8ELW NA PW EINAI PWS AN KAPOIOS EXEI ENA 306 1400 KAI VALEI 15ARES ZANTES ME LASTIXA 195/55 OPWS TO GTI KAI SKLHROTERA AMORTISER P.X KONI H BILSTEIN SE SUNDUASMO ME ELATHRIA XAMHLWMATOS MPROS-PISW DEN 8A APOKTHSEI PARAPLHSIO KRATHMA ME TO GTI?
-
GEIA SAS.MHPWS KSEREI KANEIS TI DIAFORA EXEI TO GTI ME TO 1400 CHAMPION?(EKTOS APO TON KINHTHRA TA FRENA KAI TA AMORTISER-ELATHRIA).AP'OTI KSERW EXOUN KAI TA 2 PA8HTIKH TETRADIEU8HNSH KAI THN IDIA FILOSOPHIA ANARTHSEW(MPROSTA GONATA MCFERSON KAI PISW USTEROUNTES VRAXIONES).EXOUN TON IDIO PLAISIO?TO IDIO TIMONI?AUTO POU 8ELW NA PW EINAI PWS AN KAPOIOS EXEI ENA 306 1400 KAI VALEI 15ARES ZANTES ME LASTIXA 195/55 OPWS TO GTI KAI SKLHROTERA AMORTISER P.X KONI H BILSTEIN SE SUNDUASMO ME ELATHRIA XAMHLWMATOS MPROS-PISW DEN 8A APOKTHSEI PARAPLHSIO KRATHMA ME TO GTI?
-
GEIA SAS.MHPWS KSEREI KANEIS TI DIAFORA EXEI TO GTI ME TO 1400 CHAMPION?(EKTOS APO TON KINHTHRA TA FRENA KAI TA AMORTISER-ELATHRIA).AP'OTI KSERW EXOUN KAI TA 2 PA8HTIKH TETRADIEU8HNSH KAI THN IDIA FILOSOPHIA ANARTHSEW(MPROSTA GONATA MCFERSON KAI PISW USTEROUNTES VRAXIONES).EXOUN TON IDIO PLAISIO?TO IDIO TIMONI?AUTO POU 8ELW NA PW EINAI PWS AN KAPOIOS EXEI ENA 306 1400 KAI VALEI 15ARES ZANTES ME LASTIXA 195/55 OPWS TO GTI KAI SKLHROTERA AMORTISER P.X KONI H BILSTEIN SE SUNDUASMO ME ELATHRIA XAMHLWMATOS MPROS-PISW DEN 8A APOKTHSEI PARAPLHSIO KRATHMA ME TO GTI?
-
Για να αποκτήσεις ίδιο κράτημα με το GTi θα πρέπει να αλλάξεις ελατήρια ( και κούρδισμα στον πίσω άξονα αν χρειαζεται ), αμορτισερ και αντιστρεπτικές ( ισως το σημαντικότερο από όλα ) με τα εργοστασιακά του GTi. Όχι χαμηλώματα γιατί μετά μιλάμε για άλλο αυτοκίνητο. Επίσης μιας και βάζεις 15αρες βάλε και τα φρένα του GTi και για καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι αλλάξε και την αντλία του τιμονιού με αυτή του GTi που πρέπει να είναι διαφορετική από την δική σου, τουλάχιστον αυτό ισχύει για την Xsara την 2.0l.
-
Και το ερώτημα που τίθεται:
Αξίζουν όλα αυτά για το 1400άρι; Ποιος ο λόγος να δώσει ένα σκασμό χρήματα, από τη στιγμή που ο κινητήρας δε μπορεί ούτως ή άλλως να φέρει σε δύσκολη θέση το 'στήσιμο' του GTi (για να μην αναφερθούμε και στη χασούρα από θέμα άνεσης).
-
και μην ξεχναμε οτι η συμπεριφορα δεν θα ειναι η ιδια αφου αλλιως δουλευουν τα εξαρτηματα του gti στα x κιλα του gti και αλλιως στα y κιλα του 1400
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
και μην ξεχναμε οτι η συμπεριφορα δεν θα ειναι η ιδια αφου αλλιως δουλευουν τα εξαρτηματα του gti στα x κιλα του gti και αλλιως στα y κιλα του 1400Καθώς και το ότι η κατανομή των κιλών θα είναι διαφορετική, αφού το 1400 θα είναι πιο ελαφρύ μπροστά, έστω και λίγο. Και αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό γιατί μπορεί να γίνει (ακόμα) πιο υπερστροφικό και νευρικό από ένα GTi.
-
Κατά τη γνώμη μου αν θέλεις την αίσθηση του Gti πουλάς το δικό σου και ψάχνεις ένα καλό μεταχειρισμένο Race (**όχι **από μετατροπή). Δεν είναι και τόσα περισσότερα τα λεφτά σε σύγκριση με τις βελτιώσεις που σχεδιάζεις.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου αν θέλεις την αίσθηση του Gti πουλάς το δικό σου και ψάχνεις ένα καλό μεταχειρισμένο Race (**όχι **από μετατροπή). Δεν είναι και τόσα περισσότερα τα λεφτά σε σύγκριση με τις βελτιώσεις που σχεδιάζεις.Και γιατί να μην κάνει το δικό του μετατροπή ο άνθρωπος να βάλει και μια after market καλή ανάρτηση και να φτιάξει το αυτοκινητάκι του όπως το θέλει; Γνωστός μου έκανε μετατροπή το 306 του σε GTi (1st Gen. με 5άρι)
και του στοίχισε γύρω στα 3000 Εu. Πιστεύω οτι δέν μπορεί να γίνει καλύτερο value for money απο το engine swap! -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Και γιατί να μην κάνει το δικό του μετατροπή ο άνθρωπος να βάλει και μια after market καλή ανάρτηση και να φτιάξει το αυτοκινητάκι του όπως το θέλει; Γνωστός μου έκανε μετατροπή το 306 του σε GTi (1st Gen. με 5άρι)
και του στοίχισε γύρω στα 3000 Εu. Πιστεύω οτι δέν μπορεί να γίνει καλύτερο value for money απο το engine swap!Το κόστος που αναφέρεις νομίζω ότι ισχύει μόνο στην περίπτωση που ο φίλος σου είναι μηχανικός, ή έχει κολλητό μηχανικό, ή τα βρήκε όλα κοψοχρονιά. Αλλιώς δεν είναι τόσο μικρό το κόστος.
Μιλάμε βέβαια για πλήρη μετατροπή έτσι? Και αναρτήσεις και φρένα και ζάντες και εσωτερικό και τα πάντα!
Κατά τα άλλα, και για να απαντήσω στο βασικό ερώτημα, γιατί να μην μπορεί ένα 1400 να αποκτήσει το κράτημα του Race? Θέμα γνώσης και πειραματισμών είναι. Απλώς λέω ότι ο κόπος και το χρήμα θα είναι δυσανάλογα με το αποτέλεσμα (και πάλι 75 άλογα θα έχει το όχημα...).
-
αλλα μεχρι να βρεις 306 race ισως σου εχουν παρει το διπλωμα λογω ηλικιας
-
Eννοείται ολόκληρη η μετατροπή! Αλλά και 4000Ε να πάει δεν είναι πολλά και πάλι. Πόσο θα πουλήσει το δικό του και πόσο θα πληρώσει για ένα άλλο που δεν ξέρεις τι θα είναι;;;
Και όσον αφορά τα μεταχειρισμένα GTi-Race είναι πονεμένη ιστορία...απλά δεν υπάρχουν! -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Και όσον αφορά τα μεταχειρισμένα GTi-Race είναι πονεμένη ιστορία...απλά δεν υπάρχουν!Χωρίς να το έχω ψάξει, βλέπω κάποιες αγγελίες κάθε τόσο. Και αφορούν original αυτοκίνητα.
Όπως και για άλλα αυτοκίνητα, αυτό που χρειάζεται είναι να έχεις άφθονο χρόνο να ψάχνεις... και 'άκρες'
-
και μετρητα βεβαιως βεβαιως
-
Άμα κάνεις όλες αυτές τις μετατροπές,όλο και κάτι θα σε πείσει να αλλάξεις και κινητήρα!
-
loipon.zantolastixa apo 306 gti me avon zv1 195/55 amortiser setarismena koni me elathria xamhlwmatos antistreptikes apo gti frena apo gti kai kinhthras apo rallo 16valvido.ola ayta 8a mou stoixisoun mazi me ergasia 4500 euro.afairese kai 1000 euro apo thn mhxanh thn 1400 pou 8a poulhsw + frena kai zantolastixa 8a mou stoixisei kapou 3000 euro.twra oso afora to 8ema an 8a exw kalutero krathma nomizw oti 8a exw kalutero kai auto dioti ta koni sport sigoura einai kalutera apo ta ergostasiaka tou gti kai pio an8ektika.
DIAFORA ANAMESA SE 306 GTI KAI 306 1.4