Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW M3 E30 - Γιατί τόσος ντόρος?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. BMW M3 E30 - Γιατί τόσος ντόρος?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    18
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Λοιπόν φίλοι το ερώτημα μου είναι το εξής: Μη έχοντας ποτέ οδηγήσει την BMW M3 E30 αλλά έχοντας διαβάσει αρκετά πράγματα γι αυτή αναρωτιέμαι ... ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό της που κάνει την φήμη της να αγγίζει, ακόμα και με τα σημερινά κριτήρια, τις διαστάσεις ενός θρύλου?

      Τα απόλυτα τεχνικά χαρακτηριστικά της (τόσο στην αρχική όσο και στις evo εκδόσεις της) δεν ήταν τόσο εντυπωσιακά ώστε να δικαιολογούν από μόνα τους την φήμη αυτή. Υπάρχει κάποιος συνφορουμιστής που να την έχει οδηγήσει και μπορεί να μας κατατοπίσει σχετικά? Η σύγκριση της με αντίστοιχα σημερινά γρήγορα σπορ αυτοκίνητα που καταλήγει? Τελικά η αγωνιστική κληρονομιά και το σήμα Μ είναι αρκετά για να δώσουν από μόνα τους σε ένα αυτοκίνητο κύρος και φήμη τέτοιου μεγέθους?

      Ευτύχης

      Υ.Γ. Moderators προτίμησα να το δημοσιεύσω στο 'τεχνικά θέματα' αφού το 'περί αυτοκίνησης' κατέληξε να μοιάζει με παιδική χαρά το τελευταίο διάστημα 😞

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        techadmin admin last edited by

        Λοιπόν φίλοι το ερώτημα μου είναι το εξής: Μη έχοντας ποτέ οδηγήσει την BMW M3 E30 αλλά έχοντας διαβάσει αρκετά πράγματα γι αυτή αναρωτιέμαι ... ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό της που κάνει την φήμη της να αγγίζει, ακόμα και με τα σημερινά κριτήρια, τις διαστάσεις ενός θρύλου?

        Τα απόλυτα τεχνικά χαρακτηριστικά της (τόσο στην αρχική όσο και στις evo εκδόσεις της) δεν ήταν τόσο εντυπωσιακά ώστε να δικαιολογούν από μόνα τους την φήμη αυτή. Υπάρχει κάποιος συνφορουμιστής που να την έχει οδηγήσει και μπορεί να μας κατατοπίσει σχετικά? Η σύγκριση της με αντίστοιχα σημερινά γρήγορα σπορ αυτοκίνητα που καταλήγει? Τελικά η αγωνιστική κληρονομιά και το σήμα Μ είναι αρκετά για να δώσουν από μόνα τους σε ένα αυτοκίνητο κύρος και φήμη τέτοιου μεγέθους?

        Ευτύχης

        Υ.Γ. Moderators προτίμησα να το δημοσιεύσω στο 'τεχνικά θέματα' αφού το 'περί αυτοκίνησης' κατέληξε να μοιάζει με παιδική χαρά το τελευταίο διάστημα 😞

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Λοιπόν φίλοι το ερώτημα μου είναι το εξής: Μη έχοντας ποτέ οδηγήσει την BMW M3 E30 αλλά έχοντας διαβάσει αρκετά πράγματα γι αυτή αναρωτιέμαι ... ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό της που κάνει την φήμη της να αγγίζει, ακόμα και με τα σημερινά κριτήρια, τις διαστάσεις ενός θρύλου?

          Τα απόλυτα τεχνικά χαρακτηριστικά της (τόσο στην αρχική όσο και στις evo εκδόσεις της) δεν ήταν τόσο εντυπωσιακά ώστε να δικαιολογούν από μόνα τους την φήμη αυτή. Υπάρχει κάποιος συνφορουμιστής που να την έχει οδηγήσει και μπορεί να μας κατατοπίσει σχετικά? Η σύγκριση της με αντίστοιχα σημερινά γρήγορα σπορ αυτοκίνητα που καταλήγει? Τελικά η αγωνιστική κληρονομιά και το σήμα Μ είναι αρκετά για να δώσουν από μόνα τους σε ένα αυτοκίνητο κύρος και φήμη τέτοιου μεγέθους?

          Ευτύχης

          Υ.Γ. Moderators προτίμησα να το δημοσιεύσω στο 'τεχνικά θέματα' αφού το 'περί αυτοκίνησης' κατέληξε να μοιάζει με παιδική χαρά το τελευταίο διάστημα 😞

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kouk last edited by

            Η Ε30 Μ3 ήταν ΑΠΟΛΥΤΗ!!Δεν συγχωρούσε και είχε απίστευτα 'ωμή' δύναμη!!Ειδικά δε για την εποχή της!!

            Με όλα τα πιθανά μειονεκτήματα που αφορούσαν κυρίως την ανάρτηση το αυτοκίνητο ήταν εκπληκτικό σε δύναμη.Αλλωστε η 'κατηγορία' για την Ε36 Μ3 ήταν ότι ήταν πολύ πολιτισμένη και δεν ξεχώριζε σε τίποτα σχεδόν απο τις απλές αδελφές της!!

            Αντίστοιχα η Ε46 είναι το ίδιο 'ωμή' όπως και η Ε30!!

            Εχω μπει και σε Ε30 και σε Ε36 και σε Ε46....ειλικρινά δεν μπόρεσα να διαλέξω ανάμεσα στις τρείς!Μου φαίνονται και οι τρείς εκπληκτικές!Ισως να πρέπει να μπορείς να τις φτάσεις στα όρια για να δεις τις διαφορές!!

            ΥΓ Για το 'Περί Αυτοκίνησης' δεν συμφωνώ...είναι κι αυτό μια φάση!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr