-
Λοιπόν φίλοι το ερώτημα μου είναι το εξής: Μη έχοντας ποτέ οδηγήσει την BMW M3 E30 αλλά έχοντας διαβάσει αρκετά πράγματα γι αυτή αναρωτιέμαι ... ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό της που κάνει την φήμη της να αγγίζει, ακόμα και με τα σημερινά κριτήρια, τις διαστάσεις ενός θρύλου?
Τα απόλυτα τεχνικά χαρακτηριστικά της (τόσο στην αρχική όσο και στις evo εκδόσεις της) δεν ήταν τόσο εντυπωσιακά ώστε να δικαιολογούν από μόνα τους την φήμη αυτή. Υπάρχει κάποιος συνφορουμιστής που να την έχει οδηγήσει και μπορεί να μας κατατοπίσει σχετικά? Η σύγκριση της με αντίστοιχα σημερινά γρήγορα σπορ αυτοκίνητα που καταλήγει? Τελικά η αγωνιστική κληρονομιά και το σήμα Μ είναι αρκετά για να δώσουν από μόνα τους σε ένα αυτοκίνητο κύρος και φήμη τέτοιου μεγέθους?
Ευτύχης
Υ.Γ. Moderators προτίμησα να το δημοσιεύσω στο 'τεχνικά θέματα' αφού το 'περί αυτοκίνησης' κατέληξε να μοιάζει με παιδική χαρά το τελευταίο διάστημα
-
Λοιπόν φίλοι το ερώτημα μου είναι το εξής: Μη έχοντας ποτέ οδηγήσει την BMW M3 E30 αλλά έχοντας διαβάσει αρκετά πράγματα γι αυτή αναρωτιέμαι ... ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό της που κάνει την φήμη της να αγγίζει, ακόμα και με τα σημερινά κριτήρια, τις διαστάσεις ενός θρύλου?
Τα απόλυτα τεχνικά χαρακτηριστικά της (τόσο στην αρχική όσο και στις evo εκδόσεις της) δεν ήταν τόσο εντυπωσιακά ώστε να δικαιολογούν από μόνα τους την φήμη αυτή. Υπάρχει κάποιος συνφορουμιστής που να την έχει οδηγήσει και μπορεί να μας κατατοπίσει σχετικά? Η σύγκριση της με αντίστοιχα σημερινά γρήγορα σπορ αυτοκίνητα που καταλήγει? Τελικά η αγωνιστική κληρονομιά και το σήμα Μ είναι αρκετά για να δώσουν από μόνα τους σε ένα αυτοκίνητο κύρος και φήμη τέτοιου μεγέθους?
Ευτύχης
Υ.Γ. Moderators προτίμησα να το δημοσιεύσω στο 'τεχνικά θέματα' αφού το 'περί αυτοκίνησης' κατέληξε να μοιάζει με παιδική χαρά το τελευταίο διάστημα
-
Λοιπόν φίλοι το ερώτημα μου είναι το εξής: Μη έχοντας ποτέ οδηγήσει την BMW M3 E30 αλλά έχοντας διαβάσει αρκετά πράγματα γι αυτή αναρωτιέμαι ... ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό της που κάνει την φήμη της να αγγίζει, ακόμα και με τα σημερινά κριτήρια, τις διαστάσεις ενός θρύλου?
Τα απόλυτα τεχνικά χαρακτηριστικά της (τόσο στην αρχική όσο και στις evo εκδόσεις της) δεν ήταν τόσο εντυπωσιακά ώστε να δικαιολογούν από μόνα τους την φήμη αυτή. Υπάρχει κάποιος συνφορουμιστής που να την έχει οδηγήσει και μπορεί να μας κατατοπίσει σχετικά? Η σύγκριση της με αντίστοιχα σημερινά γρήγορα σπορ αυτοκίνητα που καταλήγει? Τελικά η αγωνιστική κληρονομιά και το σήμα Μ είναι αρκετά για να δώσουν από μόνα τους σε ένα αυτοκίνητο κύρος και φήμη τέτοιου μεγέθους?
Ευτύχης
Υ.Γ. Moderators προτίμησα να το δημοσιεύσω στο 'τεχνικά θέματα' αφού το 'περί αυτοκίνησης' κατέληξε να μοιάζει με παιδική χαρά το τελευταίο διάστημα
-
Η Ε30 Μ3 ήταν ΑΠΟΛΥΤΗ!!Δεν συγχωρούσε και είχε απίστευτα 'ωμή' δύναμη!!Ειδικά δε για την εποχή της!!
Με όλα τα πιθανά μειονεκτήματα που αφορούσαν κυρίως την ανάρτηση το αυτοκίνητο ήταν εκπληκτικό σε δύναμη.Αλλωστε η 'κατηγορία' για την Ε36 Μ3 ήταν ότι ήταν πολύ πολιτισμένη και δεν ξεχώριζε σε τίποτα σχεδόν απο τις απλές αδελφές της!!
Αντίστοιχα η Ε46 είναι το ίδιο 'ωμή' όπως και η Ε30!!
Εχω μπει και σε Ε30 και σε Ε36 και σε Ε46....ειλικρινά δεν μπόρεσα να διαλέξω ανάμεσα στις τρείς!Μου φαίνονται και οι τρείς εκπληκτικές!Ισως να πρέπει να μπορείς να τις φτάσεις στα όρια για να δεις τις διαφορές!!
ΥΓ Για το 'Περί Αυτοκίνησης' δεν συμφωνώ...είναι κι αυτό μια φάση!!
BMW M3 E30 - Γιατί τόσος ντόρος?