Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εργοστάσιο Συναρμολόγησης Αυτοκινήτων στο Βόλο!!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Εργοστάσιο Συναρμολόγησης Αυτοκινήτων στο Βόλο!!!!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    18
    40
    78
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      syele last edited by

      Μια επένδυση ύψους 10 δις δολ. δρομολογεί ο Κινεζικός Όμιλος First Automotive Works σύμφωνα με την Ημερησία

      http://www.imerisia.gr/article.asp?id=141077&cat=01001000000&section=economy

      Λέτε;
      Αυτή η βοήθεια που ζητάνε από την επόμενη Ελληνική Κυβέρνηση είναι που με ανησυχεί

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        syele last edited by

        Μια επένδυση ύψους 10 δις δολ. δρομολογεί ο Κινεζικός Όμιλος First Automotive Works σύμφωνα με την Ημερησία

        http://www.imerisia.gr/article.asp?id=141077&cat=01001000000&section=economy

        Λέτε;
        Αυτή η βοήθεια που ζητάνε από την επόμενη Ελληνική Κυβέρνηση είναι που με ανησυχεί

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          syele last edited by

          Μια επένδυση ύψους 10 δις δολ. δρομολογεί ο Κινεζικός Όμιλος First Automotive Works σύμφωνα με την Ημερησία

          http://www.imerisia.gr/article.asp?id=141077&cat=01001000000&section=economy

          Λέτε;
          Αυτή η βοήθεια που ζητάνε από την επόμενη Ελληνική Κυβέρνηση είναι που με ανησυχεί

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Πολύ λογικό μου φαίνεται.

            Η Ελλάδα άλλωστε έχει φθηνότερο εργατικό δυναμικό, σταθερό πολιτικό κλίμα, φορολογικό σύστημα που ευνοεί τις επενδύσεις και φυσικά ανεπτυγμένη τεχνολογία και βιομηχανία.

            Γιατι ο κινέζος να φτιάξει στην χώρα του (οπου δεν ισχύει τίποτα απο τα παραπάνω) μια τέτοια μονάδα και να μην έρεθι στην Ελλάδα, την προφανή επιλογή.

            ΜΟΥΑΧΑΧΑ

            2 περιπτώσεις βλέπω απο αυτό το άρθρο:

            1)νεο πληντύριο βρώμικου χρήματος στην περιοχή του Βόλου
            2) ψηφοθηρία απο τον Χ στην περιοχή του Βόλου λόγω 7 μαρτίου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Too good to be true...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • S
                skullone last edited by

                Καλά! Διαβάσατε το 'Debate' στους 4Τ; Ας κάνουν οι Κινέζοι ο,τιδήποτε και θα πέσουν ΚΚΕ και Συνασπισμός να το κλείσουν το εργοστάσιο, γιατί... ε, τις 'θέσεις' τους (έτσι λέμε σήμερα την ακατάσχετη και ανίατη μ@λ@κί@) τις διαβάσατε στο περιοδικό. Όχι ότι ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. δεν θα κάνουν ό,τι περνά απ'το χέρι τους για να καρπωθούν τα ωφέλη οι δικοί τους δηλαδή...

                Κρίμα και τον είχα και για σοβαρό άνθρωπο τον Κωνσταντόπουλο.

                Ο kyan έχει απόλυτο δίκιο.

                TOO FUCKIN' GOOD TO BE TRUE.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cmarin last edited by

                  Αυτό έτσι όπως το παρουσιάζουν, είναι μία τεράστια επένδυση ανάπτυξης σε πάρα πολλά επίπεδα για την Ελλάδα.
                  Απ'ότι είδα στο site της εταιρία http://www.faw.com, φτιάχτει δικά της αυτοκίνητα, φορτηγά και συναρμολογεί στην Κίνα για την Audi, VW, Mazda, Toyota

                  Πάρτε και ένα δείγμα από FAW

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    syele last edited by

                    Αυτό που είναι ενοχλητικό ξέρετε ποιό είναι;
                    Δεν το έγραψε η 'άνω-κάτω εφημεριδιακή του Σαββάτου'. Το έγραψε η ΗΜΕΡΗΣΙΑ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      skullone last edited by

                      Ε, ας τους πάρει τότε κάποιος τηλέφωνο να τους υπενθυμίσει ότι δεν ήρθε ακόμα η πρωταπριλιά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eizo last edited by

                        Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                        ...Πάρτε και ένα δείγμα από FAW...

                        Μου θυμίζει Audi 80 και Lancia Thema..
                        Δε μου λέτε..Οι εγκαταστάσεις του Θεοχαράκη στο Βόλο υπάρχουν ακόμα;
                        Εννοώ αυτές που είχε για συναρμολόγηση των Nissan.Τα Yokohama τα εισάγει ακόμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • H
                          harisman last edited by

                          Συμφωνώ απολύτως με τον kyan.....
                          Πάντως αν ποτέ γίνει....έφυγα για Βόλο . Αλήθεια υπάρχει καλύτερη δουλειά από το να είσαι όλη μέρα σε εργοστάσιο αυτοκινήτων.....???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης eizo έγραψε:

                            ...Πάρτε και ένα δείγμα από FAW...

                            Μου θυμίζει Audi 80 και Lancia Thema..

                            Αν το δεις από πίσω θα σου θυμίζει BMW 7αρα προηγούμενης γενιάς.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • K
                              konstantinosmd last edited by

                              Ο χρήστης eizo έγραψε:

                              ...Πάρτε και ένα δείγμα από FAW...

                              Μου θυμίζει Audi 80 και Lancia Thema..
                              Δε μου λέτε..Οι εγκαταστάσεις του Θεοχαράκη στο Βόλο υπάρχουν ακόμα;
                              Εννοώ αυτές που είχε για συναρμολόγηση των Nissan.Τα Yokohama τα εισάγει ακόμα.

                              Λες εκείνες που θα τις έπαιρνε η Νισσάν και θα έφτιαχνε ευρωπαϊκό εργοστάσιο συναρμολόγησης (του Πριμέρα νομίζω και άλλων ίσως μοντέλων) αν ο στρατός μας αποφάσιζε να αγοράζει τζιπ από τη Νισσάν και όχι τα Μερσεντές?......
                              Αλλά εμείς αποφασίσαμε να πάρουμε τα Μερσεντές και έτσι φυσικά η Νισσάν σιγά μην έριχνε λεφτά?
                              Δε ξέρω πάντως τί γίνονται τώρα αυτές οι εγκαταστάσεις.....

                              έτσι χάνονται οι ευκαιρίες.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • E
                                eizo last edited by

                                Για το εργοστάσιο συναρμολόγησης που υπήρχε μέχρι πριν κάποια χρόνια λέω.Έφτιαχνε Νισάν Σάνι κλπ,αλλά έκλεισε,επειδή το κράτος δεν φρόντισε να έχει το εργοστάσιο φορολογικές ελαφρύνσεις,έναντι των εισαγόμενων.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης eizo έγραψε:
                                  .....αλλά έκλεισε,επειδή το κράτος δεν φρόντισε να έχει το εργοστάσιο φορολογικές ελαφρύνσεις,έναντι των εισαγόμενων.

                                  Μήπως εννοείς ότι το κράτος δεν φρόντισε να προσφέρει (ή δεν 'πείστηκε' να συνεχίσει να προσφέρει) ή τιμωρήθηκε επειδή προσέφερε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εταιρεία?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    eizo last edited by

                                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                    .....αλλά έκλεισε,επειδή το κράτος δεν φρόντισε να έχει το εργοστάσιο φορολογικές ελαφρύνσεις,έναντι των εισαγόμενων.

                                    Μήπως εννοείς ότι το κράτος δεν φρόντισε να προσφέρει (ή δεν 'πείστηκε' να συνεχίσει να προσφέρει) ή τιμωρήθηκε επειδή προσέφερε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εταιρεία?

                                    Αυτό που έχω ακούσει είναι πως είχαν ίδια φορολογία με όλα τα εισαγόμενα και δεν ενισχύθηκαν με ελαφρύνσεις,για να υπερισχύσουν.
                                    Αυτό που κάνουν οι Ιάπωνες,δηλαδή,που κλείνουν την αγορά τους και ενισχύουν τα προϊόντα τους,αλλά σε πιο ομαλή μορφή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης eizo έγραψε:
                                      Αυτό που έχω ακούσει είναι πως είχαν ίδια φορολογία με όλα τα εισαγόμενα και δεν ενισχύθηκαν με ελαφρύνσεις,για να υπερισχύσουν.
                                      Αυτό που κάνουν οι Ιάπωνες,δηλαδή,που κλείνουν την αγορά τους και ενισχύουν τα προϊόντα τους,αλλά σε πιο ομαλή μορφή.

                                      Μάλλον η ελάφρυνση που εννοείς εσύ είναι το ίδιο με την επιλεκτική ελάττωση της φορολογίας αν όχι στο τελικό προϊόν ίσως σε κάποιο/α επίπεδο/α της διαδικασίας εισαγωγής ανταλλακτικών-εργατικών-κατασκευής-διάθεσης-πώλησης. Ό,τι και να ήταν πάντως μάλλον μας το διέκοψαν! Νομίζω ότι πρέπει να μας ανάγκασε η ΕΟΚ που θέλαμε να μπούμε.....και είχε σχέση με άρση των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού ή συνολική αλλαγή της στάσης της Ερώπης σε κάτι ή κάτι τέτοιο.

                                      Και στην ΕΟΚ ή σε κάποιες χώρες υπήρχε περιορισμός των ιαπωνικών εισαγωγών..... Για αυτό τότε κατασκευάσανε εργοστάσια στην Ευρώπη (όπως και στην Αμερική). Οι Ιάπωνες που δεν έχουν ανάγκη κανέναν καλά κάνουν αφού μπορούν!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eizo last edited by

                                        Ο χρήστης onyx έγραψε:
                                        ..Και στην ΕΟΚ ή σε κάποιες χώρες υπήρχε περιορισμός των ιαπωνικών εισαγωγών..... Για αυτό τότε κατασκευάσανε εργοστάσια στην Ευρώπη (όπως και στην Αμερική). Οι Ιάπωνες που δεν έχουν ανάγκη κανέναν καλά κάνουν αφού μπορούν!

                                        Νομίζω πως ευνοήθηκαν οι πάντες από τη δημιουργία εργοστασίων από τους Ιάπωνες στην Ευρώπη.
                                        Βελτιώθηκαν κάποιες ατέλειες των οχημάτων τους,αλλά και των αντίστοιχων των Ευρωπαίων (είναι τώρα πιο προσιτή η τεχνολογία μεταξύ τους,ενώνονται διεθνώς οι εταιρείες πλέον και ωφελείται ο καταναλωτής).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          titsataki last edited by

                                          Ο χρήστης eizo έγραψε:

                                          ..Και στην ΕΟΚ ή σε κάποιες χώρες υπήρχε περιορισμός των ιαπωνικών εισαγωγών..... Για αυτό τότε κατασκευάσανε εργοστάσια στην Ευρώπη (όπως και στην Αμερική). Οι Ιάπωνες που δεν έχουν ανάγκη κανέναν καλά κάνουν αφού μπορούν!

                                          Νομίζω πως ευνοήθηκαν οι πάντες από τη δημιουργία εργοστασίων από τους Ιάπωνες στην Ευρώπη.
                                          Βελτιώθηκαν κάποιες ατέλειες των οχημάτων τους,αλλά και των αντίστοιχων των Ευρωπαίων (είναι τώρα πιο προσιτή η τεχνολογία μεταξύ τους,ενώνονται διεθνώς οι εταιρείες πλέον και ωφελείται ο καταναλωτής).

                                          Φυσικα. Οι Ιαπωνες επεκτειναν τις πωλησεις τους. Οι ΗΠΑ μια απο τις καλυτερες αγορες. Οι πωλησεις Ιαπωνικων αυτοκινητων ανεβαιναν. Η Αμερικανικη κυβερνηση μετα απο πιεση των 'τριων' μεγαλων Αμερικανικων κατασκευαστων αυτοκινητοων και των σωματειων τους εβαλε φορολογια. Ναι βεβαια οι Ιαπωνες ειπαν τοτε θα ανοιξουμε εργοστασια στις ΗΠΑ. Ελατε να δουλεψετε (οποτε τα σωματεια το βουλωσαν) και η κυβερνηση ηταν ευχαριστημενη. Οι 'τρεις' μεγαλες εταιριες αμεσως ειτε εστρωσαν τον πισινο τους να βγαλουν καλυτερα αυτοκινητα η κανανε συμφωνιες με τους Ιαπωνες η αγοαρασαν ποσοστα στις Ιαπωνικες εταιριες. Επισης χρησιμοποιησαν την τεχνογνωσια και το στυλ των Ιαπωνων. Γιατι να μην ειναι καλο για ολους. Ολοι βγαζουν λεφτα ολοι εχουν το μεσο να παρουν αυτοκινητο. Ολα καλα και ωραια.

                                          Μια φορα ρωτησα εδω στο φορουμ γιατι βρε παιδια τα εργοστασια δεν γινανε μεγαλα και τρανα στο βολο κτλ; Μου ειπανε οτι η κυβερνηση εκανε μυωπικες επιλογες η τα σωματεια/τοπικη αυτοδιοικηση εκαναν το αδυνατα δυνατα να τις κλεισουν. Δε ξερω τι ειναι αληθεια και τι φαντασιωση αλλα ελπιζω να εχουν βελτιωθει τα πραγματα γιατι ξερουμε τι λενε. Υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια. Και με 10 αλλα κρατη ετοιμα να μπουνε στην ΕΟΚ ο συναγωνισμος ειναι ετοιμος.

                                          Νικος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            akoma yparxoun duties sta autokinita pou erxontai apo iapwnia (6% nomizw).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr