-
Μια επένδυση ύψους 10 δις δολ. δρομολογεί ο Κινεζικός Όμιλος First Automotive Works σύμφωνα με την Ημερησία
http://www.imerisia.gr/article.asp?id=141077&cat=01001000000§ion=economy
Λέτε;
Αυτή η βοήθεια που ζητάνε από την επόμενη Ελληνική Κυβέρνηση είναι που με ανησυχεί -
Μια επένδυση ύψους 10 δις δολ. δρομολογεί ο Κινεζικός Όμιλος First Automotive Works σύμφωνα με την Ημερησία
http://www.imerisia.gr/article.asp?id=141077&cat=01001000000§ion=economy
Λέτε;
Αυτή η βοήθεια που ζητάνε από την επόμενη Ελληνική Κυβέρνηση είναι που με ανησυχεί -
Μια επένδυση ύψους 10 δις δολ. δρομολογεί ο Κινεζικός Όμιλος First Automotive Works σύμφωνα με την Ημερησία
http://www.imerisia.gr/article.asp?id=141077&cat=01001000000§ion=economy
Λέτε;
Αυτή η βοήθεια που ζητάνε από την επόμενη Ελληνική Κυβέρνηση είναι που με ανησυχεί -
Πολύ λογικό μου φαίνεται.
Η Ελλάδα άλλωστε έχει φθηνότερο εργατικό δυναμικό, σταθερό πολιτικό κλίμα, φορολογικό σύστημα που ευνοεί τις επενδύσεις και φυσικά ανεπτυγμένη τεχνολογία και βιομηχανία.
Γιατι ο κινέζος να φτιάξει στην χώρα του (οπου δεν ισχύει τίποτα απο τα παραπάνω) μια τέτοια μονάδα και να μην έρεθι στην Ελλάδα, την προφανή επιλογή.
ΜΟΥΑΧΑΧΑ
2 περιπτώσεις βλέπω απο αυτό το άρθρο:
1)νεο πληντύριο βρώμικου χρήματος στην περιοχή του Βόλου
2) ψηφοθηρία απο τον Χ στην περιοχή του Βόλου λόγω 7 μαρτίου. -
Too good to be true...
-
Καλά! Διαβάσατε το 'Debate' στους 4Τ; Ας κάνουν οι Κινέζοι ο,τιδήποτε και θα πέσουν ΚΚΕ και Συνασπισμός να το κλείσουν το εργοστάσιο, γιατί... ε, τις 'θέσεις' τους (έτσι λέμε σήμερα την ακατάσχετη και ανίατη μ@λ@κί@) τις διαβάσατε στο περιοδικό. Όχι ότι ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. δεν θα κάνουν ό,τι περνά απ'το χέρι τους για να καρπωθούν τα ωφέλη οι δικοί τους δηλαδή...
Κρίμα και τον είχα και για σοβαρό άνθρωπο τον Κωνσταντόπουλο.
Ο kyan έχει απόλυτο δίκιο.
TOO FUCKIN' GOOD TO BE TRUE.
-
Αυτό έτσι όπως το παρουσιάζουν, είναι μία τεράστια επένδυση ανάπτυξης σε πάρα πολλά επίπεδα για την Ελλάδα.
Απ'ότι είδα στο site της εταιρία http://www.faw.com, φτιάχτει δικά της αυτοκίνητα, φορτηγά και συναρμολογεί στην Κίνα για την Audi, VW, Mazda, ToyotaΠάρτε και ένα δείγμα από FAW
-
Αυτό που είναι ενοχλητικό ξέρετε ποιό είναι;
Δεν το έγραψε η 'άνω-κάτω εφημεριδιακή του Σαββάτου'. Το έγραψε η ΗΜΕΡΗΣΙΑ! -
Ε, ας τους πάρει τότε κάποιος τηλέφωνο να τους υπενθυμίσει ότι δεν ήρθε ακόμα η πρωταπριλιά.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
...Πάρτε και ένα δείγμα από FAW...Μου θυμίζει Audi 80 και Lancia Thema..
Δε μου λέτε..Οι εγκαταστάσεις του Θεοχαράκη στο Βόλο υπάρχουν ακόμα;
Εννοώ αυτές που είχε για συναρμολόγηση των Nissan.Τα Yokohama τα εισάγει ακόμα. -
Συμφωνώ απολύτως με τον kyan.....
Πάντως αν ποτέ γίνει....έφυγα για Βόλο . Αλήθεια υπάρχει καλύτερη δουλειά από το να είσαι όλη μέρα σε εργοστάσιο αυτοκινήτων.....??? -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
...Πάρτε και ένα δείγμα από FAW...
Μου θυμίζει Audi 80 και Lancia Thema..
Αν το δεις από πίσω θα σου θυμίζει BMW 7αρα προηγούμενης γενιάς.
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
...Πάρτε και ένα δείγμα από FAW...
Μου θυμίζει Audi 80 και Lancia Thema..
Δε μου λέτε..Οι εγκαταστάσεις του Θεοχαράκη στο Βόλο υπάρχουν ακόμα;
Εννοώ αυτές που είχε για συναρμολόγηση των Nissan.Τα Yokohama τα εισάγει ακόμα.Λες εκείνες που θα τις έπαιρνε η Νισσάν και θα έφτιαχνε ευρωπαϊκό εργοστάσιο συναρμολόγησης (του Πριμέρα νομίζω και άλλων ίσως μοντέλων) αν ο στρατός μας αποφάσιζε να αγοράζει τζιπ από τη Νισσάν και όχι τα Μερσεντές?......
Αλλά εμείς αποφασίσαμε να πάρουμε τα Μερσεντές και έτσι φυσικά η Νισσάν σιγά μην έριχνε λεφτά?
Δε ξέρω πάντως τί γίνονται τώρα αυτές οι εγκαταστάσεις.....έτσι χάνονται οι ευκαιρίες.....
-
Για το εργοστάσιο συναρμολόγησης που υπήρχε μέχρι πριν κάποια χρόνια λέω.Έφτιαχνε Νισάν Σάνι κλπ,αλλά έκλεισε,επειδή το κράτος δεν φρόντισε να έχει το εργοστάσιο φορολογικές ελαφρύνσεις,έναντι των εισαγόμενων.
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
.....αλλά έκλεισε,επειδή το κράτος δεν φρόντισε να έχει το εργοστάσιο φορολογικές ελαφρύνσεις,έναντι των εισαγόμενων.Μήπως εννοείς ότι το κράτος δεν φρόντισε να προσφέρει (ή δεν 'πείστηκε' να συνεχίσει να προσφέρει) ή τιμωρήθηκε επειδή προσέφερε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εταιρεία?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.....αλλά έκλεισε,επειδή το κράτος δεν φρόντισε να έχει το εργοστάσιο φορολογικές ελαφρύνσεις,έναντι των εισαγόμενων.
Μήπως εννοείς ότι το κράτος δεν φρόντισε να προσφέρει (ή δεν 'πείστηκε' να συνεχίσει να προσφέρει) ή τιμωρήθηκε επειδή προσέφερε συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εταιρεία?
Αυτό που έχω ακούσει είναι πως είχαν ίδια φορολογία με όλα τα εισαγόμενα και δεν ενισχύθηκαν με ελαφρύνσεις,για να υπερισχύσουν.
Αυτό που κάνουν οι Ιάπωνες,δηλαδή,που κλείνουν την αγορά τους και ενισχύουν τα προϊόντα τους,αλλά σε πιο ομαλή μορφή. -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Αυτό που έχω ακούσει είναι πως είχαν ίδια φορολογία με όλα τα εισαγόμενα και δεν ενισχύθηκαν με ελαφρύνσεις,για να υπερισχύσουν.
Αυτό που κάνουν οι Ιάπωνες,δηλαδή,που κλείνουν την αγορά τους και ενισχύουν τα προϊόντα τους,αλλά σε πιο ομαλή μορφή.Μάλλον η ελάφρυνση που εννοείς εσύ είναι το ίδιο με την επιλεκτική ελάττωση της φορολογίας αν όχι στο τελικό προϊόν ίσως σε κάποιο/α επίπεδο/α της διαδικασίας εισαγωγής ανταλλακτικών-εργατικών-κατασκευής-διάθεσης-πώλησης. Ό,τι και να ήταν πάντως μάλλον μας το διέκοψαν! Νομίζω ότι πρέπει να μας ανάγκασε η ΕΟΚ που θέλαμε να μπούμε.....και είχε σχέση με άρση των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού ή συνολική αλλαγή της στάσης της Ερώπης σε κάτι ή κάτι τέτοιο.
Και στην ΕΟΚ ή σε κάποιες χώρες υπήρχε περιορισμός των ιαπωνικών εισαγωγών..... Για αυτό τότε κατασκευάσανε εργοστάσια στην Ευρώπη (όπως και στην Αμερική). Οι Ιάπωνες που δεν έχουν ανάγκη κανέναν καλά κάνουν αφού μπορούν!
-
Ο χρήστης onyx έγραψε:
..Και στην ΕΟΚ ή σε κάποιες χώρες υπήρχε περιορισμός των ιαπωνικών εισαγωγών..... Για αυτό τότε κατασκευάσανε εργοστάσια στην Ευρώπη (όπως και στην Αμερική). Οι Ιάπωνες που δεν έχουν ανάγκη κανέναν καλά κάνουν αφού μπορούν!Νομίζω πως ευνοήθηκαν οι πάντες από τη δημιουργία εργοστασίων από τους Ιάπωνες στην Ευρώπη.
Βελτιώθηκαν κάποιες ατέλειες των οχημάτων τους,αλλά και των αντίστοιχων των Ευρωπαίων (είναι τώρα πιο προσιτή η τεχνολογία μεταξύ τους,ενώνονται διεθνώς οι εταιρείες πλέον και ωφελείται ο καταναλωτής). -
Ο χρήστης eizo έγραψε:
..Και στην ΕΟΚ ή σε κάποιες χώρες υπήρχε περιορισμός των ιαπωνικών εισαγωγών..... Για αυτό τότε κατασκευάσανε εργοστάσια στην Ευρώπη (όπως και στην Αμερική). Οι Ιάπωνες που δεν έχουν ανάγκη κανέναν καλά κάνουν αφού μπορούν!
Νομίζω πως ευνοήθηκαν οι πάντες από τη δημιουργία εργοστασίων από τους Ιάπωνες στην Ευρώπη.
Βελτιώθηκαν κάποιες ατέλειες των οχημάτων τους,αλλά και των αντίστοιχων των Ευρωπαίων (είναι τώρα πιο προσιτή η τεχνολογία μεταξύ τους,ενώνονται διεθνώς οι εταιρείες πλέον και ωφελείται ο καταναλωτής).Φυσικα. Οι Ιαπωνες επεκτειναν τις πωλησεις τους. Οι ΗΠΑ μια απο τις καλυτερες αγορες. Οι πωλησεις Ιαπωνικων αυτοκινητων ανεβαιναν. Η Αμερικανικη κυβερνηση μετα απο πιεση των 'τριων' μεγαλων Αμερικανικων κατασκευαστων αυτοκινητοων και των σωματειων τους εβαλε φορολογια. Ναι βεβαια οι Ιαπωνες ειπαν τοτε θα ανοιξουμε εργοστασια στις ΗΠΑ. Ελατε να δουλεψετε (οποτε τα σωματεια το βουλωσαν) και η κυβερνηση ηταν ευχαριστημενη. Οι 'τρεις' μεγαλες εταιριες αμεσως ειτε εστρωσαν τον πισινο τους να βγαλουν καλυτερα αυτοκινητα η κανανε συμφωνιες με τους Ιαπωνες η αγοαρασαν ποσοστα στις Ιαπωνικες εταιριες. Επισης χρησιμοποιησαν την τεχνογνωσια και το στυλ των Ιαπωνων. Γιατι να μην ειναι καλο για ολους. Ολοι βγαζουν λεφτα ολοι εχουν το μεσο να παρουν αυτοκινητο. Ολα καλα και ωραια.
Μια φορα ρωτησα εδω στο φορουμ γιατι βρε παιδια τα εργοστασια δεν γινανε μεγαλα και τρανα στο βολο κτλ; Μου ειπανε οτι η κυβερνηση εκανε μυωπικες επιλογες η τα σωματεια/τοπικη αυτοδιοικηση εκαναν το αδυνατα δυνατα να τις κλεισουν. Δε ξερω τι ειναι αληθεια και τι φαντασιωση αλλα ελπιζω να εχουν βελτιωθει τα πραγματα γιατι ξερουμε τι λενε. Υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια. Και με 10 αλλα κρατη ετοιμα να μπουνε στην ΕΟΚ ο συναγωνισμος ειναι ετοιμος.
Νικος
-
akoma yparxoun duties sta autokinita pou erxontai apo iapwnia (6% nomizw).
Εργοστάσιο Συναρμολόγησης Αυτοκινήτων στο Βόλο!!!!