-
Από την μία έχουμε την audi με το Α3 που στην έκδοση Ambition με τα 115ps και τον fsi κινητήρα έχει 26.000 με το κλειδί στο χέρι. Ο εξοπλισμός είναι πολύ καλός και περιλαμβάνει μεταξύ άλλον : 4 αερόσακους- abs-esp-κλιματισμό-ράδιο cd-ζάντες 17- ελαστικά 225/45/17 κτλ..
Από την άλλη έχουμε την Bmw Compact 316ti στα 1.600 και με 115 ps με 23.800 με το κλειδί στο χέρι. Η προσφορά που υπάρχει για την compact περιλαμβάνει : 6 αερόσακους-abs-esp-cbc-ράδιο cd-air condition- body kit-spor ανάρτηση-σπορ τιμόνι- κτλ. (αναλυτικά εδώ: http://www.bmw.gr/gr/series3_minisite/ ).
Πιο από τα 2 αυτοκίνητα θα προτιμούσατε και γιατί?
Εγώ πάντως ψηφίζω την compact: Γιατί 1) Έχει πίσω-κίνηση . 2) Άψογο τιμόνι και γενικά οδική συμπεριφορά. 3) Με το body kit και της ζάντες είναι πανέμορφο αμάξι .
Γενικά πιστεύω ότι το compact έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και πιο σπορτιφ αίσθηση από το Α3 . Περιμένω της δικές σας γνώμες για τα 2 αυτοκίνητα -
Από την μία έχουμε την audi με το Α3 που στην έκδοση Ambition με τα 115ps και τον fsi κινητήρα έχει 26.000 με το κλειδί στο χέρι. Ο εξοπλισμός είναι πολύ καλός και περιλαμβάνει μεταξύ άλλον : 4 αερόσακους- abs-esp-κλιματισμό-ράδιο cd-ζάντες 17- ελαστικά 225/45/17 κτλ..
Από την άλλη έχουμε την Bmw Compact 316ti στα 1.600 και με 115 ps με 23.800 με το κλειδί στο χέρι. Η προσφορά που υπάρχει για την compact περιλαμβάνει : 6 αερόσακους-abs-esp-cbc-ράδιο cd-air condition- body kit-spor ανάρτηση-σπορ τιμόνι- κτλ. (αναλυτικά εδώ: http://www.bmw.gr/gr/series3_minisite/ ).
Πιο από τα 2 αυτοκίνητα θα προτιμούσατε και γιατί?
Εγώ πάντως ψηφίζω την compact: Γιατί 1) Έχει πίσω-κίνηση . 2) Άψογο τιμόνι και γενικά οδική συμπεριφορά. 3) Με το body kit και της ζάντες είναι πανέμορφο αμάξι .
Γενικά πιστεύω ότι το compact έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και πιο σπορτιφ αίσθηση από το Α3 . Περιμένω της δικές σας γνώμες για τα 2 αυτοκίνητα -
Από την μία έχουμε την audi με το Α3 που στην έκδοση Ambition με τα 115ps και τον fsi κινητήρα έχει 26.000 με το κλειδί στο χέρι. Ο εξοπλισμός είναι πολύ καλός και περιλαμβάνει μεταξύ άλλον : 4 αερόσακους- abs-esp-κλιματισμό-ράδιο cd-ζάντες 17- ελαστικά 225/45/17 κτλ..
Από την άλλη έχουμε την Bmw Compact 316ti στα 1.600 και με 115 ps με 23.800 με το κλειδί στο χέρι. Η προσφορά που υπάρχει για την compact περιλαμβάνει : 6 αερόσακους-abs-esp-cbc-ράδιο cd-air condition- body kit-spor ανάρτηση-σπορ τιμόνι- κτλ. (αναλυτικά εδώ: http://www.bmw.gr/gr/series3_minisite/ ).
Πιο από τα 2 αυτοκίνητα θα προτιμούσατε και γιατί?
Εγώ πάντως ψηφίζω την compact: Γιατί 1) Έχει πίσω-κίνηση . 2) Άψογο τιμόνι και γενικά οδική συμπεριφορά. 3) Με το body kit και της ζάντες είναι πανέμορφο αμάξι .
Γενικά πιστεύω ότι το compact έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης και πιο σπορτιφ αίσθηση από το Α3 . Περιμένω της δικές σας γνώμες για τα 2 αυτοκίνητα -
- Audi A3 1.6 FSI στην έκδοση Ambition
περιλαμβάνει στο βασικό της εξοπλισμό:
*ABS/EDS/ESP/ASR/BAS
*Σπορ καθίσματα
*Σπορ ανάρτηση
*Σπορ δερμάτινο τιμόνι και λεβιές
*Αερόσακοι οδηγού-συνοδηγού & πλευρικοί εμπρός & κεφαλής εμπρός-πίσω
*Προβολείς ομίχλης
*Οθόνη ελέγχου βασικών λειτουργιών και υπολογιστής ταξιδίου
*Δείκτη εξωτερικής θερμοκρασίας
*Ηλεκτρικά παράθυρα
*Ηχεία εμπρός πίσω
*Εξωτερικοί καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι
*Ρυθμιζόμενο καθ'ύψος κάθισμα οδηγού/συνοδηγού
*Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό/immobilizer
*Διαιρούμενο πίσω κάθισμα(1/3-2/3) και τρίτο προσκέφαλο
*Κουρτινάκι για πίσω παρμπριζ
*Ενεργά προσκέφαλα εμπρός
*Τροχοί 7.5Jx17 με 225/45 R17Στα παραπάνω προσθέτω
*μεταλλικό χρώμα
*Αυτόματο κλιματισμό (αναγκαστικά διπλής ζώνης/δεν έχει άλλο) με ραδιοcd**** στα τεχνικά προσθέτω
*1,600 κυβικά με 115 άλογα στις 6,000 (το AMS δυναμομέτρησε τον κινητηρα στο Γκολφ στα 127....)
*ροπή 155/4,000
*τελική 196
*0-100 σε 10.9
*μέση κατανάλωση 6.6
*ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω- BMW Compact 1.6 sports ti
στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνει :
*6 αερόσακοι μπροστά
*DSC/ABS και τα σχετικά
*τριάκτινο τιμόνι σπορ πολλαπλών λειτουργιών
*τροχοί 7Jx17, 205/50 R17
*σπορ αεροδυναμικό πακέτο
*πίσω αεροτομή
*προστατευτικά θυρών και προφυλακτήρων Titan line
*εμπρός φλας/πίσω φανάρια χρωμιωμένα
*ραδιο/CD
*Διακοσμητικές επενδύσεις εσωτερικού σε αλουμίνιο
*Λεβιές σε δέρμα αλουμίνιο
*Μάσκες χρωμίου
*απόληξη εξάτμισης χρωμιωμένη
*εξωτερικοί καθρέφτες ηλεκτρικά ρθυμιζόμενοι
*εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα/πίσω χειροκίνητα εξαερισμού
*κεντρικό κλείδωμα-ιμομπιλάιζερ
*αγωνιστικά πεντάλ αλουμινίου
(ελπίζω να μη ξέχασα τίποτα...)Και προσθέτουμε
*μεταλλικό χρώμα
*αυτόματο κλιματισμό*****στα τεχνικά προσθέτω
*διπλό VANOS και ΑΠΟΥΣΙΑ Valvetronic
*115 άλογα στις 6100
*ροπή 150 στις 3900
*τελική 206
*0-100 σε 11.3
*7.9 μέση κατανάλωση
*άξονα κεντρικού συνδέσμου πίσω
αυτά είναι λοιπόν ολοκληρωμένα τα 2 μοντέλα που θα ήθελα να συγκρίνω εγώ...
Σε επίπεδο τιμής το A3 έρχεται περίπου στα 26,500 και η Κόμπακτ στα 24,200
Ενώ στην αρχή ήμουν αποφασισμένος για το Α3, άρχισα να έχω αμφιβολίες, ειδικά ως φαν της πίσω κίνησης και της BMW σαν εταιρεία....
Το Α3 είναι νέο αυτοκίνητο, έχει πολύ δυναμική εμφάνιση χωρίς όμως να σε κάνει να γυρίσεις, έχει πανέμορφο λειτουργικό εσωτερικό αν και λίγο πιο στενό από την κόμπακτ
Η Κόμπακτ από την άλλη βγήκε το 2001 και το νέο μοντέλο θα βγει το 2005-6 το αργότερο, σε αντίθεση με το Α3 που έχει μπροστά του περίπου 5.5 χρόνια ως νέο μοντέλο.Έχω όμως την άίσθηση όταν την κοιτάζω ότι δείχνει να αξίζει περισσότερο τα λεφτά της. Ότι δείχνει περισσότερο σαν αυτοκίνητο....
Εξάλλου το είδα στο δρόμο με το νέο σπορ κιτ σε ασημί χρώμα και είναι κουκλίτσα....Επίσης η 'αίσθησή' μου είναι πως το Α3 είναι σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο, τόσο μηχανικά όσο και στον δρόμο, αν και ακόμη δεν έχω πάει να τα κάνω και τα δύο test drive.
Μηχανικά το Α3 έχει να επιδείξει το FSI που ρίχνει την κατανάλωση σε τρομακτικά μικρά επίπεδα....
Η κόμπακτ από την άλλη έχει να επιδείξει την ΑΠΟΥΣΙΑ δυστυχώς του VALVETRONIC, της νέας τεχνολογίας της δηλαδή, που αντικαθιστά την πεταλούδα, ρίχνοντας σε επίσης τρομακτικά χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση (6.9 έχει το 1,800 με το σύστημα αυτό!!!)Σε επίπεδο εσωτερικού εξοπλισμού το Α3 είναι πιο φορτωμένο αν και φυσικά είναι ακριβότερο και κατά 2,000 και κάτι ευρώ....
Επίσης δε μπορώ να παραμερίσω πως το εσωτερικό της κόμπακτ δείχνει τα χρονάκια του....Σε επίπεδο συμπεριφοράς στο δρόμο, μόνο ότι έχω ακόυσει από κατόχους μπορώ να πω και αυτό είναι ότι το Α3 είναι άψογο ειδικά με τις σκληρές σπορ αναρτήσεις που φοράει και τις νέες αναρτήσεις πίσω.
Από την BMW δε περιμένω τίποτα λιγότερο φυσικά. Το αυτοκίνητο μοιράζει 50-50 το βάρος στους δύο άξονες και ο ποπός του, είναι έτσι στημένο που δε φεύγει με τίποτα.....Η λογική λέει Α3, κάτι με σπρώχνει όμως και προς την Κόμπακτ...
Αν όπως είπα και σε άλλο θέμα η συγκεκριμένη κόμπακτ είχε τον κινητήρα 1,800 με 115 άλογα στις 5500, ροπή 175/3500, 10,9 0-100 και 7,0 ή 6,9 κατά άλλους μέση κατανάλωση τελικά θα προτιμούσα την BMW.
Αλλά το γεγονός ότι δεν προσφέρει ότι πιο νέο έχει να δείξει η BMW σε κινητήρα (σε αντίθεση με την AUDI) σε συνδυασμό με την παλαιότητα του μοντέλου με σπρώχνουν προς AUDI παρόλο που δέχομαι ότι η BMW είναι σαφώς πιο 'μούρη' αυτοκίνητο....
Τα αυτοκίνητα τα έχω δει και τα δύο από 2 φορές στην έκθεση.
Πρόσθεσα μερικά καλούδια στα εξτρά και τα έφερα σε ίδιο επίπεδο εξοπλισμού προσθέτοντας και στην κόμπακτ ότι έλειπε σε σχέση με Α3...Έβγαλα 29,000 το Α3 και 28,000 την κόμπακτ (ναι! βγαίνει πιο φθηνή...)
Πολλά χρήματα για το Α3, αλλά θεωρώ πως τα αξίζει...
Αν βέβαια μου λέγαν 29,000 για την κόμπακτ με τον 1,800 κινήτηρα (και φυσικά το επίπεδο εξοπλισμου που έχω επιλέξει) θα διάλεγα μάλλον κόμπακτ...Προς το παρόν νικάει το Α3 για μένα....(γιατί αν είναι να δώσεις 29,000 προτιμώ να εμπιστευτώ τη λογική από τη καρδιά....)
-
Το καλύτερο σε μηχανικά το δέχομαι και αυτό μόνο και μόνο λόγο της απουσίας του VALVETRONIC, αλλά επειδή οδήγησα και τα 2 μοντέλα μπορώ να σου πω με ειλικρίνεια ότι το compact έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά . Επίσης διαφορές σε ρεπρίζ και γενικά σε ταχύτητες είναι αμελητέες . Η compact παρουσιάστηκε στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2001 και μάλλον νέο μοντέλο αντίστοιχο δεν θα υπάρξει . . Στο τεστ της ams που το έχω μπροστά μου για την α3 γράφει ότι τα 0-100 έρχονται σε 11.4sec και η κατανάλωση στα 6.5λτ.
(βασικός εξοπλισμός της compact + spor ανάρτηση+χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος -
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Το καλύτερο σε μηχανικά το δέχομαι και αυτό μόνο και μόνο λόγο της απουσίας του VALVETRONIC,το τόνισα νομίζω αυτό! συμφωνούμε απόλυτα!!!!
αλλά επειδή οδήγησα και τα 2 μοντέλα μπορώ να σου πω με ειλικρίνεια ότι το compact έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά. Επίσης διαφορές σε ρεπρίζ και γενικά σε ταχύτητες είναι αμελητέες.
το πιστεύω, μάλιστα σκέφτομαι να κάνω και εγώ ένα τεστ και στα δύο για να δω και ο ίδιος
Η compact παρουσιάστηκε στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2001 και μάλλον νέο μοντέλο αντίστοιχο δεν θα υπάρξει . .
στην αντιπροσωπεία (στο μεγάλο S της Κηφισίας, ξεχνάω το όνομα) ο πωλητής μου είπε ότι θα βγει νέο μοντέλο 2005-6.....
εξάλλου και νέο μοντέλο να μη βγει αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είναι ήδη ένα μοντέλο με 3 χρόνια στην... καρότσα του ενώ το Α3 μερικούς μήνες...Στο τεστ της ams που το έχω μπροστά μου για την α3 γράφει ότι τα 0-100 έρχονται σε 11.4sec και η κατανάλωση στα 6.5λτ.
0-100 ίδια με την κόμπακτ δηλαδή αλλά και πάλι εξαιρετικά μικρότερη κατανάλωση (αν και να τονίσω ότι οι FSI θέλουν αναγκαστικά ΣΟΥΠΕΡ ΑΜΟΛΥΒΔΗ......)
(βασικός εξοπλισμός της compact + spor ανάρτηση+χειρολαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος
τις χειρολαβές μάλλον τις ξέχασα, αλλά έχει σίγουρα σπορ ανάρτηση?
γμτ.... αυτό το αεροδυναμικό πακέτο δε λέει πουθενά τι περιλαμβάνει...
πάντως στο φαχ της BMW HELLAS στο τί περιλαμβάνει το ρετροφιτ κιτ δεν αναφέρει καθόλου σπορ ανάρτηση....όπως και να έχει νομίζω ότι στο αυτοκίνητο τα δύο σημαντικότερα σημεία του είναι ο κινητήρας του και γενικότερα τα μηχανικά του μέρη και το δεύτερο το εσωτερικό του μιας και καλώς ή κακώς κυρίως αυτό βλέπεις εσύ ....
αν πάντως επαναλαμβάνω μιλάγαμε για τον 316ti που όπως λέει το φυλλάδιο της BMW είναι 1,8 με το valvetronic επάνω, θα προτιμούσα την κόμπακτ....
(πάντως δε μπορώ να το καταλάβω αυτό με το φυλλάδιο...
αναφέρει ρητά στο τέλος στα τεχνικά χαρακτηριστικά τα μοντέλα:
316ι με 1,600 κυβικά
και 316ti με 1,800 !!!!!
316ti με 1600 δεν αναφέρει...μάλιστα για την ακρίβεια αναφέρει
316i 1,596 cc
316ti 1,796 cc
318ti 1,995 cc
325ti 2,500 ccμάλλον είναι διαφορετικά στη Γερμανία....... ή μας δουλεύουν και κολλάνε το ti στην Ελλάδα στο 1,600)
-
για του λόγου το αληθές στο παραπάνω με τα μοντέλα επισκέφτηκα το international site της BMW και κοίταξα τα data sheets...
http://www.bmw.com/generic/com/en/produ ... index.html
η μοναδική compact 316ti που έχει είναι 1,800 κυβικά!!!
και η 318ti είναι 2,000.....
μάλιστα 1,600 κινητήρας δεν υπάρχει.....οπότε θεωρώ πως δεν είναι λάθος του φυλλαδίου, αλλά μάλλον η BMW Ηellas μας κοροιδεύει όταν λέει πως η 316ti είναι 1,600....
316 σκέτο i είναι 1,600 κυβικά.....βέβαια μπορεί να κρυφτεί πίσω από την υποσημείωση ότι αυτά τα τεχνικά αφορούν τις γερμανικές εκδόσεις....
αλλά το φυλλάδιο είναι μεταφρασμένο στα ελληνικά.....και η διαφορά στον κυβισμό είναι κάτι που θα μπορούσαν να είχαν προσέξει.....και μάλλον τελικά η προσφορά δεν είναι για να ανταγωνιστεί την 147 ή το Α3 αλλά για να δώσει τους παλιούς 1,600 κινητήρες της....
(συγγνώμη που βγαίνω εκτός θέματος όμως!!)
-
Την ίδια ερώτηση έκανα και εγώ στον πωλητή ,ότι δηλαδή δεν υπάρχει 316τι με 1.600 κινητήρα και μου απάντησε ότι το ti μπαίνει επειδή το αμάξι έχει sport στήσιμο και εμφάνιση. Σπορ ανάρτηση έχει σίγουρα και το τονίζουν όλοι οι πωλητές αλλά το γράφει και στο σίτε της bmw που έχω δώσει στο προηγούμενο post. Τώρα ο κινητήρας που φοράει η compact πρωτοεμφανίστηκε ένα χρόνο μετά από την compact το 2002 καλοκαίρι και τον φορέσανε όλα τα μοντέλα facelift της σειράς 3 και έπειτα το φόρεσε και η compact. Τα σημεία που υπερτερεί το Α3 είναι η μικρή κατανάλωση και ότι είναι ολοκαίνουργιο μοντέλο σε σχέση με την compact (πάντως το facelift της compact έγινε πριν 3 μήνες.).
Α και ο fsi όπως είπες μπορεί να έχει πιο φθηνή κατανάλωση αλλά τελικά αυτό δεν έχει όφελος αφού πρέπει να βάλεις super αμόλυβδη που είναι πιο ακριβή .Επίσης ο κινητήρας αυτός πάνω από της 4000 στροφές κάνει πάρα πολύ θόρυβο. -
Πρόσφατο θέμα για την Compact:
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πρόσφατο θέμα για την Compact:Το topic αυτό συγκρίνει πια από τα 2 αυτοκίνητα είναι καλύτερο: Audi A3 – Bmw 316ti.
-
Συγγνώμη για την άσχετη παρέμβαση, αλλά 28k και 29k ευρώ για 1600cc; Ήμαρτον! Ακόμη και τα 24k και 25k είναι ήδη πολλά!
-
Ο χρήστης tupac έγραψε:
Το topic αυτό συγκρίνει πια από τα 2 αυτοκίνητα είναι καλύτερο: Audi A3 – Bmw 316ti.Ναι αλλά είδα ερωτήσεις που έχουν ήδη απαντηθεί στο άλλο topic.
Εν πάσει περιπτώσει, ο κινητήρας 1600cc κυκλοφορεί μόνο για αγορές όπως η Ελλάδα και η Τουρκία. Η πραγματική σύγκριση είναι ανάμεσα στον FSI και στον Valvetronic. Εκεί τι παίζεται;
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Συγγνώμη για την άσχετη παρέμβαση, αλλά 28k και 29k ευρώ για 1600cc; Ήμαρτον! Ακόμη και τα 24k και 25k είναι ήδη πολλά!Δηλάδή τι νομίζεις ότι κοστίζει παραπάνω σε ένα 1600άρι σε σχέση με ένα 1400άρι ή σε ένα 1800άρι σε σχέση με ένα 1600άρι; Μήπως στοιχίζει παραπάνω στην εταιρία η κατασκευή του; Πληρώνεις τη συνολική ποιότητα κατασκευής και το όνομα. Η διαφορά τιμής με τον κινητήρα οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά σε δασμούς (εκτός αν ανεβούμε σε άλλο αριθμό κυλίνδρων).
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Δηλάδή τι νομίζεις ότι κοστίζει παραπάνω σε ένα 1600άρι σε σχέση με ένα 1400άρι ή σε ένα 1800άρι σε σχέση με ένα 1600άρι; Μήπως στοιχίζει παραπάνω στην εταιρία η κατασκευή του; Πληρώνεις τη συνολική ποιότητα κατασκευής και το όνομα. Η διαφορά τιμής με τον κινητήρα οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά σε δασμούς (εκτός αν ανεβούμε σε άλλο αριθμό κυλίνδρων).Σωστά τα λες. Εξάλλου και μια Lotus, ας πούμε 1800cc είναι αλλά κοστίζει όσο αρκετά τρίλιτρα (και αξίζει κάθε ευρώ )
Μια αντίρρηση μόνο: κάποιες φορές οι μικροί κινητήρες είναι παρωχημένης τεχνολογίας, παλιότεροι που έχουν μείνει στο στοκ. Εκεί σαφέστατα το κόστος είναι μικρότερο.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Σωστά τα λες. Εξάλλου και μια Lotus, ας πούμε 1800cc είναι αλλά κοστίζει όσο αρκετά τρίλιτρα (και αξίζει κάθε ευρώ )Ναι ρε παιδιά, αλλά άλλο πράγμα η Lotus και άλλο πράγμα δύο μικρομεσαία καθημερινά 1600άρια... Και εμένα ακριβά μου φαίνονται...
Με 30Κ που στοιχίζει το κάθένα από αυτά παίρνεις κατά πολύ καλύτερα αυτοκίνητα... Γρηγορότερα, περισσότερο εμφανίσιμα κ.λ.π. -
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Συγγνώμη για την άσχετη παρέμβαση, αλλά 28k και 29k ευρώ για 1600cc; Ήμαρτον! Ακόμη και τα 24k και 25k είναι ήδη πολλά!Και εγώ έτσι νιώθω...πολλά είναι!
Με τόσα παίρνεις τον 1,8Τ με καλό εξοπλισμό κλπ σε Seat, Skoda και VW! Βέβαια περί ορέξεως..... -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
κάποιες φορές οι μικροί κινητήρες είναι παρωχημένης τεχνολογίας, παλιότεροι που έχουν μείνει στο στοκ. Εκεί σαφέστατα το κόστος είναι μικρότερο.Ναι, αλλά συνήθως αυτοί μπαίνουν σε πιο ειδικά αυτοκίνητα. Πχ το Renault Kangoo που έχει τον παλιό 1200άρι κινητήρα. Αλλά συχνά την εταιρία δεν την συμφέρει να κρατά σε παραγωγή ένα φθηνότερο κινητήρα αν δεν αρκετή ζήτηση.
Όσο για τον 1.8Τ είναι ήδη παλιός κινητήρας
Τελευταία αρχίζω να παρατηρώ τις λεπτομέρειες σε μικροπράγματα που προσθέτουν στο κόστος του αυτοκινήτου χωρίς να φαίνονται. Παράδειγμα: Στο Punto όταν έχεις το τιμόνι στριμένο αριστερά και βγάλεις φλας δεξιά, το φλας σβύνει όταν περάσει από το ίσιο από αριστερά προς τα δεξία. Στην Compact στην ίδια περίπτωση το φλας δεν σβήνει παρά μόνο όταν περάσει από το ίσιο στην κίνηση από δεξιά προς τα αριστερά.
Όσο για το τι μπορείς να πάρεις με τα ίδια λεφτά... Αντικειμενικά η Compact δεν είναι η καλύτερη αγορά. Αλλά μπορώ να μιλήσω για το φρένο διακόπτη του Octavia σε σχέση με την άψογη αίσθηση του Compact, ή για την μεταφορά βάρους στο φρενάρισμα μέσα στη στροφή του πρώτου σε αντίθεση με τη σταθερή συμπεριφορά του δεύτερου. Για την αίσθηση που δίνει η BMW ότι ξέρεις πάντα που είναι οι ρόδες και πόσο πρέπει να γυρίσεις το τιμόνι και πόσο να πατήσεις το πεντάλ. Ακόμα και αν είναι αργή τελικά.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Συγγνώμη για την άσχετη παρέμβαση, αλλά 28k και 29k ευρώ για 1600cc; Ήμαρτον! Ακόμη και τα 24k και 25k είναι ήδη πολλά!
Και εγώ έτσι νιώθω...πολλά είναι!
Με τόσα παίρνεις τον 1,8Τ με καλό εξοπλισμό κλπ σε Seat, Skoda και VW! Βέβαια περί ορέξεως.....Οτι είναι ακριβά, συμφωνώ.
Και τα δύο αυτοκίνητα (Compact-A3) είναι δύο πολύ αξιόλογα σύνολα.
Σίγουρα είναι μεγαλύτερη ''επένδυση'' απ' ότι ένα Leon, το οποίο τουλάχιστον ποιοτικά απέχει από ένα Skoda, VW, πόσο μάλλον από ένα ΑUDI.Θα επέλεγα Α3, ίσως γιατί είναι πιο φρέσκο στην αγορά και μου αρέσει και εμφανισιακά περισσότερο.
Η compact για κάποιο λόγο μου θυμίζει κομμένη 3άρα και όχι ένα εξολοκλήρου νέο σχέδιο όπως είναι το Α3.
Αναμένω τη σειρά 1, όπως και πολλοί άλλοι άλλωστε, που είναι κάτι πραγματικά καινούριο.Με τα ίδια χρήματα πάντως που παίρνεις ένα καινούριο Α3 1.6 FSI, μπορείς να αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο Α3 (προηγούμενο) με κινητήρα 1.8Τ και 180 άλογα.
Βέβαια το καινούριο έχει και ωραία μυρωδιά... -
απλά να πω τη γνώμη μου στα σχόλια περί τιμών που άκουσα...
μου αρέσει να συγκρίνω τα αυτοκίνητα σε ίδιες κατηγορίες.....
όταν μιλάς για AUDI A3, BMW compact και ακόμη και την σπορ σεντάν τότε μιλάς για τα 3 καλύτερα -στο σύνολο- αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας, τα θεωρητικά πιο εξελιγμένα, ποιοτικά, μουράτα, κλασάτα, σε όποια βάση θέλει ο καθένας να το θέσει....
από εκεί και πέρα είναι απολύτως λογικό ότι το 'καλύτερο' το πληρώνεις παραπάνω.....
με τα ίδια λεφτά συνήθως αγοράζεις ένα αρκετά καλό αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας αλλά σε καμία περίπτωση το καλύτερο εκείνης....
κανείς δεν είπε οτι τα λεφτά είναι λίγα... προς θεού ακόμη απέχω πολύ από το να μπορώ να διαθέσω 25,000 για την πλάκα μου και δε ξέρω αν ποτέ θα μπορέσω !! (ευσεβείς πόθοι που λένε!!! )
απλά είναι θέμα προσωπικών επιλογών....
εξάλλου είμαι της άποψης ότι στα αυτοκίνητα -στο σύνολο πάντα- ό,τι πληρώνεις παίρνεις....
Την ίδια ερώτηση έκανα και εγώ στον πωλητή ,ότι δηλαδή δεν υπάρχει 316τι με 1.600 κινητήρα και μου απάντησε ότι το ti μπαίνει επειδή το αμάξι έχει sport στήσιμο και εμφάνιση.
στη γερμανία θα μας δίνανε σίγουρα διαφορετική απάντηση σε αυτό το ερώτημα...
δε ξέρω... εγώ απογοητεύτηκα από αυτή την πολιτική της εταιρίας....
δέχομαι τα μοντέλα να έρχονται με διαφορετικό στάνταρ εξοπλισμό, αλλά ίδια ονομασία μοντέλου με διαφορετικό κινητήρα δε ξέρω αλλά να το πω λίγο πιο καθημερινά με ξενέρωσε απίστευτα....επίσης παραμένω στην άποψή μου ότι η προσφορά δεν βγήκε για λόγους ανταγωνισμού αλλά για να ξεφορτωθούν τους 1.6 κινητήρες, ειδικά μετά την αλλαγή των τεκμηρίων....
εξάλλου γιατί την έβγαλε μόνο στον 1,600 κινητήρα και όχι και στα υπόλοιπα μοντέλα????
δηλαδή το 2,0 Α3 δε θέλει να το αντανωνιστεί?
το 2,0Τ ????κοίταξα και την τιμή της 1,800 valvetronic (τον θεωρώ καλύτερο από FSI.... 175 ροπή!!! δεν είναι καθόλου άσχημα με 7,0 κατανάλωση) και ξεπερνάμε (με τον ίδιο εξοπλισμό) τα 30,000 μάλλον.....
ΥΓ. επίσης είμαι σίγουρος πως αν η BMW έδινε τον 1,800 κινητήρα με την ίδια προσφορά εξωτερικής εμφάνισης σε μια τιμή 25,000 τότε πραγματικά το Α3 θα είχε έναν ισχυρότατο αντίπαλο που δύσκολα θα νικούσε (τουλάχιστον στις ηλικίες πάνω από 25 με 30)
-
Παιδεία 24.000 κάνει η compact με full extra και body kit. Δηλαδή 1 golf με 17 ζάντες –κλιματισμό- body kit- εσωτερικό και εξωτερικά sport στοιχεία – σπορ ανάρτηση-ράδιο cd και πολλά αλλά πόσο θα κόστιζε? Ακόμα και ένα Megan me όλα τα έχτρα αυτά περίπου τόσο θα κόστιζε(αίντε να έχει - 2000). Και εδώ δεν μιλάμε για ότι νάνε αλλά για Bmw
Σύγκριση: A3 - Compact 316ti