-
Εχετε πλυνει τον κινητηρα σας; Αν ναι καθε ποσο καιρο; Τι κινδυνους μπορει να εχει;
-
Εχετε πλυνει τον κινητηρα σας; Αν ναι καθε ποσο καιρο; Τι κινδυνους μπορει να εχει;
-
Εχετε πλυνει τον κινητηρα σας; Αν ναι καθε ποσο καιρο; Τι κινδυνους μπορει να εχει;
-
Το έκανα μιά φορά στο PUNTO GT που έχω και 'πήρα τον πολλαπλασιαστή στο χέρι'
Από τότε έιπα, καλύτερα βρώμικος ο κινητήρας παρά να δώσω ξανά 250€! -
Καλύτερα να το κάνεις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
-
Μην το κανεις!Δεν υπαρχει τιποτα να κερδισεις,και πολλά να χάσεις.
-
Εγώ μια φορα το εκανα με το λαστιχο και ατυχησα.... δεν επερνε μπρος με τιποτα.
Χρειαστικα ηλεκτρολογο διοτι βραχηκαν τα καλωδια... -
Εγώ το έχω κάνει 2 φορές με πιεστικό μηχάνημα, δεν έπαθε τίποτα αλλά δεν το διακινδυνεύω ξανά. Τον έχω πλύνει όμως πολλές φορές χωρίς πίεση, σφουγγάρι στο χέρι, τρίψιμο και μετά ξέβγαλμα με χαμηλή ροή. Μια χαρά όλα. Και αστραφτερά-αστραφτερά!
-
Αν το κάνεις , κάντο ΕΣΥ για να ξέρεις που πετάς το νερό.
Εγώ δεν έχω πρόβλημα αφού τα ηλεκτρονικά είναι ανύπαρκτα αλλά έχω ακούσει για διάφορα μπριζάκια που εξαφανίστηκαν !!!!!
-
To plusimo kinhthra den prepei na ginetai me nero gia na mhn mas minoun kai ta hlekrika sto xeri alla me aplh benzinoula petrelaio klp. Auto mporei na ginei kai sto sunergeio alla kai se benzinadiko me pistoli aeros. Egw auto exw kanei kai einai polu apotelesmatiko.
-
Εγώ πλένω τον κινητήρα σε όλα τα αυτοκίνητα που έχω-είχα τουλάχιστον 1 φορά κάθε 2 μήνες με πιεστικό karcher που έχω.
Μόνο στην Α33 καθάριζα τον διανομέα μετά από κάθε πλύσιμο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο !!
Κανένα πρόβλημα δεν είχα ποτέ και ο κινητήρας λάμπει !!!!
Πάντως τα φισάκια τα καθαρίζω με σπρέυ σιλικόνης μιά φορά το χρόνο
Ο καθαρός κινητήρας έχει γρηγορότερη αποβολή θερμότητας . -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ο καθαρός κινητήρας έχει γρηγορότερη αποβολή θερμότητας .Χμ..Δεν το είχα σκεφτεί...
Σωστός -
aplh benzinoula petrelaio klp
And then you can call it the BOOMs day...
-
Μπορείτε να αγοράσετε τα λεγώμενα engine degreaser. Επίσης καθαριστικά φούρνων κανουν καλή δουλειά.
http://www.midwayautosupply.com/detaile ... on.asp?220
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Μπορείτε να αγοράσετε τα λεγώμενα engine degreaser. Επίσης καθαριστικά φούρνων κανουν καλή δουλειά.http://www.midwayautosupply.com/detaile ... on.asp?220
Μήπως είναι 'βαριά' για πλαστικά μέρη??
-
Πριν λιγη ωρα επλυνα το puntaki μου... και φυσικα και τον κινητηρα Ακομα δουλευει! Βασικα, και εγω Karcher χρησιμοποιω... απλα τα επιφοβα μερη τα καλυπτω με μια σακουλα και ολα καλα.
Την Παρασκευη μαλιστα θα παω να παρω και τιποτα καθαριστικα σπρευ για τον κινητηρα για να μαλακωσουν και οι δυσκολες βρωμιες και μετα να τον γυαλισω.
Παντως το πλυσιμο του κινητηρα με αφηνει παντα με ενα χαμογελο... it feels good when it's clean
-
Την 33 (1.4 Ι.Ε. καταλυτικη 1992) την εχω πλυνει με πλυστικο (κερχερ) 3 φορες στα 3 χρονια που την εχω.Παντα ομως καλυπτω με πλαστικες σακουλες το δοχειο υγρων φρενων ,το δοχειο με το υγρο του υδραυλικου τιμονιου,τον συναγερμο,την ECU (ειναι στο χωρο της μηχανης)καθως και τους πολ/στες.Πρωτα ριχνω πετρελαιο (με πιστολι αερος),η βενζινη στεγνωνει αμεσως και δεν κανει δουλεια, το αφηνω λιγο και μετα με το πλυστικο ξεπλενω καλα.Σημαντικο ειναι να μην βαλεις αμεσως μπροστα το αμαξι αλλα με πιεση αερα να διωξεις οπου υπαρχει υγρασια (πιπες μπουζι, σενσορες κλπ).Δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα μεχρι στιγμης και ειναι πολυ ωραιο να ανοιγεις το καπω και να φχαριστιεσαι να κοιτας τον χωρο της μηχανης,εχω επισης την εντυπωση οτι ακουγεται και ο ηχος της μηχανης πιο στρωτα συν το οτι αποβαλλει πιο καλα την θερμοκρασια οπως αναφερθηκε πιο πανω.Εκτος απο πετρελαιο υπαρχουν και καποια υγρα σε σπρεη που κανουν την ιδια δουλεια αλλα με το αλουμινιο και τα πλαστικα δεν τα πανε καλα ,που θελουν παλι μετα νερο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σημαντικο ειναι να μην βαλεις αμεσως μπροστα το αμαξι αλλα με πιεση αερα να διωξεις οπου υπαρχει υγρασια (πιπες μπουζι, σενσορες κλπ)Κάποτε το είχαν πλύνει σε πλυντήριο αλλά δεν το είχα αφήσει να στεγνώσει!
Μόλις το πήρα έβγαζε ατμούς από παντού και με κοιτούσαν όλοι στο δρόμο! -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
...........
Μόλις το πήρα έβγαζε ατμούς από παντού και με κοιτούσαν όλοι στο δρόμο!Το ειχα παθει μια φορα με την JULIA ,να βγαζει ατμους σαν τερας τις αποκαλυψης ,να μαρσαρω πιο πολυ για να ανεβασει θερμοκρασια και να ρουφαει νερο απο τις κυψελες του ψυγειου και να βγαζει ακομα πιο πολλους ατμους.
-
Τους κινητήρες των αυτοκινήτων που ειχα τους έπλενα πάντα...και δεν έιχα προβλήματα!
Φρόντιζα μονο να βαζω σακούλα στον συναγερμό και στον εγκέφαλο (στα πιο σύγχρονα!!)
Το μόνο πρόβλημα που ειχα είναι όταν έφυγε απο την θέση του ένα σωληνάκι υποπίεσης απο το κάνιστρο άνθρακα,με αποτέλεσμα να ακούγεται ενας χαρακτηριστικός θόρυβος αναρρόφησης αέρα απο το μοτέρ!!
Μου πήρε 3 μέρες για να το βρω...αφου το σωληνάκι ήταν κάτω απο τον σωλήνα εισαγωγής αέρα και δεν είχε φύγει τελείως απο την θέση του!!
Τώρα λέω να δοκιμάσω να τον πλύνω με νερό και πινέλο...
Το μόνο πάντως που πρέπει να σημειώσω είναι ότι όλα τα πλαστικά και ελαστικά ταλαιπωρούνται ιδιαίτερα (ξεραίνονται!!)
ΠΛΥΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ