-
Για να βελτιωσει κανεις τις επιδοσεις ενος αυτοκινητου συνη8ως αυ3ανει την ιπποδυναμη . Το ιδιο αποτελεσμα 8α ειχε ομως κι αν εκανε καποια... διαιτα στο αυτοκινητο του, κα8ως οι επιδοσεις ε3αρτουνται κυριως απο την αναλογια κιλων ανα ιππο, σωστα?
Σωστα. Πως γινεται λοιπον να ελαφρυνεις ενα αυτοκινητο χωρις να προβεις σε δραστικες κ πολυε3οδες ενεργειες?
Η ιδεα γι αυτο το τοπικ μου ηρ8ε κα8ως ο κολλητος μου 8α κληρωνομησει ενα SX200 κ κανει ηδη σχεδια για βελτιωσεις αλλα χωρις να χρειαστει να... τον κερναω εγω κα8ε φορα που 8α βγαινουμε.
Οι δικες μου ιδεες(να κανει ο ιδιος διαιτα πρωτα απ'ολα, να το κανει καμπριο, να βγαλει το πλαισιο κ να κολλησει τα κομματια με ε3τρα δυνατη κολλα κτλ) δεν ηταν κ τοσο πρακτικες, οποτε κα8ε ιδεα ευπροσδεκτη..
-
Για να βελτιωσει κανεις τις επιδοσεις ενος αυτοκινητου συνη8ως αυ3ανει την ιπποδυναμη . Το ιδιο αποτελεσμα 8α ειχε ομως κι αν εκανε καποια... διαιτα στο αυτοκινητο του, κα8ως οι επιδοσεις ε3αρτουνται κυριως απο την αναλογια κιλων ανα ιππο, σωστα?
Σωστα. Πως γινεται λοιπον να ελαφρυνεις ενα αυτοκινητο χωρις να προβεις σε δραστικες κ πολυε3οδες ενεργειες?
Η ιδεα γι αυτο το τοπικ μου ηρ8ε κα8ως ο κολλητος μου 8α κληρωνομησει ενα SX200 κ κανει ηδη σχεδια για βελτιωσεις αλλα χωρις να χρειαστει να... τον κερναω εγω κα8ε φορα που 8α βγαινουμε.
Οι δικες μου ιδεες(να κανει ο ιδιος διαιτα πρωτα απ'ολα, να το κανει καμπριο, να βγαλει το πλαισιο κ να κολλησει τα κομματια με ε3τρα δυνατη κολλα κτλ) δεν ηταν κ τοσο πρακτικες, οποτε κα8ε ιδεα ευπροσδεκτη..
-
Για να βελτιωσει κανεις τις επιδοσεις ενος αυτοκινητου συνη8ως αυ3ανει την ιπποδυναμη . Το ιδιο αποτελεσμα 8α ειχε ομως κι αν εκανε καποια... διαιτα στο αυτοκινητο του, κα8ως οι επιδοσεις ε3αρτουνται κυριως απο την αναλογια κιλων ανα ιππο, σωστα?
Σωστα. Πως γινεται λοιπον να ελαφρυνεις ενα αυτοκινητο χωρις να προβεις σε δραστικες κ πολυε3οδες ενεργειες?
Η ιδεα γι αυτο το τοπικ μου ηρ8ε κα8ως ο κολλητος μου 8α κληρωνομησει ενα SX200 κ κανει ηδη σχεδια για βελτιωσεις αλλα χωρις να χρειαστει να... τον κερναω εγω κα8ε φορα που 8α βγαινουμε.
Οι δικες μου ιδεες(να κανει ο ιδιος διαιτα πρωτα απ'ολα, να το κανει καμπριο, να βγαλει το πλαισιο κ να κολλησει τα κομματια με ε3τρα δυνατη κολλα κτλ) δεν ηταν κ τοσο πρακτικες, οποτε κα8ε ιδεα ευπροσδεκτη..
-
Μού θύμισε αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2408, για να μαθαίνουν οι νεότεροι .....
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Για να βελτιωσει κανεις τις επιδοσεις ενος αυτοκινητου συνη8ως αυ3ανει την ιπποδυναμη . Το ιδιο αποτελεσμα 8α ειχε ομως κι αν εκανε καποια... διαιτα στο αυτοκινητο του, κα8ως οι επιδοσεις ε3αρτουνται κυριως απο την αναλογια κιλων ανα ιππο, σωστα?Σωστα. Πως γινεται λοιπον να ελαφρυνεις ενα αυτοκινητο χωρις να προβεις σε δραστικες κ πολυε3οδες ενεργειες?
Η ιδεα γι αυτο το τοπικ μου ηρ8ε κα8ως ο κολλητος μου 8α κληρωνομησει ενα SX200 κ κανει ηδη σχεδια για βελτιωσεις αλλα χωρις να χρειαστει να... τον κερναω εγω κα8ε φορα που 8α βγαινουμε.
Οι δικες μου ιδεες(να κανει ο ιδιος διαιτα πρωτα απ'ολα, να το κανει καμπριο, να βγαλει το πλαισιο κ να κολλησει τα κομματια με ε3τρα δυνατη κολλα κτλ) δεν ηταν κ τοσο πρακτικες, οποτε κα8ε ιδεα ευπροσδεκτη..
Παλιότερα είχε υπάρξει ένα ανάλογο θέμα στο οποίο είχαν προταθεί οι πλέον απίθανες και εξωφρενικές ιδέες. Βέβαια, το θέμα είχε καταλήξει χιουμοριστικό, αξίζει όμως να το βρεις για να δεις πόσο ανώμαλο μπορεί να γίνει το μυαλό του ανθρώπου!
Πρακτικά τώρα:
- Μείωση βάρους των αναρτώμενων μαζών.
Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι οι ζάντες και τα λάστιχα θα πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερα γίνεται. Δηλαδή, όχι έξτρα large ζαντολάστιχα και ψάχνουμε για κάτι ελαφρύ και γερό. Π.χ. οι Superlegera της ΟΖ ζυγίζουν λίγο πάνω από 5 κιλά στη διάσταση 15*6.5
- Μείωση του βάρους επιλεκτικά στον άξονα που επιβαρρύνεται περισσότερο.
Για ένα προσθιοκίνητο αυτός θα είναι ο μπροστινός. Αλλά και στα πισωκίνητα λίγα έχουν κατανομή 50-50.
Μπορείς να αλλάξεις το καπώ, με άλλο από αλουμίνιο, fiberglass ή ανθρακονήματα. Το ίδιο ισχύει για τους προφυλακτήρες. Το κόστος ανάλογο με τη δουλειά και το υλικό.
- Άλλες ιδέες:
- Πέταγμα της ρεζέρβας (αντ'αυτού, ένα ειδικό σπρέυ)
- Ελαφρύτερα καθίσματα
- Πέταγμα περιττών, όπως στέρεο, ηχεία, κλπ.
- Αφαίρεση όλων των ηχομονωτικών επενδύσεων (πιο extreme αλλά μπορεί να σε απαλλάξει από πολλά κιλά)
Αυτά μου έρχονται προς το παρόν, αν σκεφτώ κάτι άλλο εδώ είμαστε.
-
Στα ποσα κιλα μειον, θα αρχισουμε να εχουμε διαφορα στο γκαζι μας??? Ας πάρουμε παράδειγμα ενα μικρο αυτοκίνητο 1000 κιλών και 75 αλόγων? Αυτοί που ασχολουνται με αγωνες θα μπορεσουν να μας πουν ισως!
Λετε να αρχιζω να αδειαζω το Xantia μπας και αρχισω να περναω και αλλα αυτοκινητα εκτος Seicento???
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
:lol: Μού θύμισε αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2408, για να μαθαίνουν οι νεότεροι .....απιστευτο 8εμα!!
Απ'οτι καταλαβα ομως δυσκολα χανονται κιλα..
-
Συνήθως μια αναλογία κάτω απο 10 κιλά ανά ίππο αρχίζει να δείχνει οφέλη!
π.χ. 150 άλογα με βάρος 1250 κιλά ισούται με 8,3 κιλά/ίππο!Οπότε βρές το βάρος του αυτοκινήτου σου (σε μια πλάστιγγα),ακόμα καλυτερα ανα άκρο,και μετά άθροιζε το βάρος αυτών που μπορείς να αφαιρέσεις!!
Στα 'αχρηστα' να προσθέσω τις ηχομονώσεις που βρίσκονται μέσα στις πόρτες!!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
:lol: Μού θύμισε αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2408, για να μαθαίνουν οι νεότεροι .....Θα πρότεινα , με όλο το θάρρος , Κώστα , να το εννοποιήσουμε
Έτσι , για μαθαίνουμε , παλιοί και νέοι !!!!!
Αποστόλης.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
:lol: Μού θύμισε αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2408, για να μαθαίνουν οι νεότεροι .....
Θα πρότεινα , με όλο το θάρρος , Κώστα , να το εννοποιήσουμε
Έτσι , για μαθαίνουμε , παλιοί και νέοι !!!!!
Αποστόλης.
Άλλοι θέλουν να βγάλουν κιλά, και εγώ κουβαλάω 2 αυτόματους, έναν πολλαπλασιαστή, 2 τρόμπες, 1 κουκούλα, και ΑΠΕΙΡΑ εργαλεία
Οι προηγούμενοι φίλοι με κάλυψαν
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
:lol: Μού θύμισε αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2408, για να μαθαίνουν οι νεότεροι .....
Θα πρότεινα , με όλο το θάρρος , Κώστα , να το εννοποιήσουμε
Έτσι , για μαθαίνουμε , παλιοί και νέοι !!!!!
Αποστόλης.
Δυστυχώς δεν μπορούν να ενώσουμε θέματα, μόνο να διαχωρίσουμε . Μπορείς όμως να το ξαναφέρεις στην κορυφή και να συνεχιστεί εκεί το brainstorming ιδεών για το χάσιμο κιλών αλά bodyline.
-
Στην εκπομπή TopGear στην Αγγλία πέρσι αγοράσαν μια παλιά Jaguar κουπέ για κάποιο εξευτελιστικό ποσό και όταν την έγδυσαν ήταν πάνω από 200 κιλά ελαφρύτερη οπότε έγινε πολύ ανταγωνιστική σε κόντρες που την πήγαν.
Μετά της έβαλαν και nitro. Νομίζω τιμή αγοράς κάτω 1000 λίρες (ίσως 300) και το νίτρο ~500 λίρες. Σε κόντρα σε πίστα ξεφτίλισε όλα τα θηρία πολλών χιλιάδων λιρών.... (Porsche, Ferrari, Aston Martin, Lotus, TVR).
Στο τέλος την απογείωσαν από ένα αεροπλανοφόρο και πλάτς........ -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στο τέλος την απογείωσαν από ένα αεροπλανοφόρο και πλάτς........Αυτό ήταν το στιγμιότυπο που υποτίθεται σκοτώθηκε ο Stig Νο 1?
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Στην εκπομπή TopGear στην Αγγλία πέρσι αγοράσαν μια παλιά Jaguar κουπέ για κάποιο εξευτελιστικό ποσό και όταν την έγδυσαν ήταν πάνω από 200 κιλά ελαφρύτερη οπότε έγινε πολύ ανταγωνιστική σε κόντρες που την πήγαν.
Μετά της έβαλαν και nitro. Νομίζω τιμή αγοράς κάτω 1000 λίρες (ίσως 300) και το νίτρο ~500 λίρες. Σε κόντρα σε πίστα ξεφτίλισε όλα τα θηρία πολλών χιλιάδων λιρών.... (Porsche, Ferrari, Aston Martin, Lotus, TVR).
Στο τέλος την απογείωσαν από ένα αεροπλανοφόρο και πλάτς........Το βιντεακι αυτο το χω κατεβασει κ η κοντρα ηταν μονο στην ευ8εια..
Ενα ελαφρυτερο αυτοκινητο δεν εχει μονο καλυτερες επιταχυνσεις. Στριβει κ καλυτερα... Η XJS ειναι παντως η αγαπημενη μου Jag. Κ η τιμη της μεταχειρισμενη(σε καλη κατασταση παντα) ειναι αρκετα ψηλη ομως.PS:δε 8υμαμαι να την φουνταρουν... η δεν επιασα το αστειο..
-
Αν και προφανώς έγινε για τη δισκέδασή μας δεν κάνω πλάκα, την φουντάρανε κανονικότατα....πήρε φόρα κανονικά στο διάδρομο απογείωσης του αεροπλανοφόρου και μπλούμ.
Έτσι υποτίθεται ότι χάσαμε τον Stig νο1 (Stig ο μαυροντυμένος ).
Τον διαδέχτηκε ο Stig νο2 ο ασπροντυμένος (κατά το Gandalf the white.....)!
Σύντομα αρχίζει η καινούργια σαιζόν Topgear.... -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
:lol: Μού θύμισε αυτό το θέμα http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=2408, για να μαθαίνουν οι νεότεροι .....
Θα πρότεινα , με όλο το θάρρος , Κώστα , να το εννοποιήσουμε
Έτσι , για μαθαίνουμε , παλιοί και νέοι !!!!!
Αποστόλης.
Δυστυχώς δεν μπορούν να ενώσουμε θέματα, μόνο να διαχωρίσουμε . Μπορείς όμως να το ξαναφέρεις στην κορυφή και να συνεχιστεί εκεί το brainstorming ιδεών για το χάσιμο κιλών αλά bodyline.
Κώστα, με μεγάλη μου ευχαρίστηση , το επαναφέρω
Αποστόλης.
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Σωστα. Πως γινεται λοιπον να ελαφρυνεις ενα αυτοκινητο χωρις να προβεις σε δραστικες κ πολυε3οδες ενεργειες?
Ανήγεις την πόρτα και κατεβαίνεις. Εύκολη και προπάντων οικονομική λύση
Υ.Γ: Χωρίς παρεξήγηση φίλε μου, πλάκα κάνω
-
Το βαρος στο κλιο μου με οδηγο 80 κιλων και βενζινη στο 1/2 ειναι 1130 κιλα,με αναλογια κιλων/ιππο 8,01.
Αν αφαιρεσω την ρεζερβα,πατακια,πισω καθισματα,και μια μπαρα που εχει στο πορτ μπαγκαζ το κλιο για να συγκρατει τα πισω καθισματα,τοτε φευγουν 50 κιλα!!!! και η αναλογια κιλων/ιππο αυτοματως πηγαινει στο 7,65 .....
Αν η βενζινη ειναι στο 1/4 τοτε βγαζουμε αλλα 15 κιλα και η αναλογια μετατρεπεται σε 7,55....
Θα δοκιμασω στην επομενη μας επισκεψη στα Μεγαρα τις συνεπειες του εγχειρηματος... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Αν αφαιρεσω την ρεζερβα,πατακια,πισω καθισματα,και μια μπαρα που εχει στο πορτ μπαγκαζ το κλιο για να συγκρατει τα πισω καθισματα,τοτε φευγουν 50 κιλα!!!! και η αναλογια κιλων/ιππο αυτοματως πηγαινει στο 7,65 .....
Αν η βενζινη ειναι στο 1/4 τοτε βγαζουμε αλλα 15 κιλα και η αναλογια μετατρεπεται σε 7,55....Το μόνο κακό είναι ότι μετά από αυτά θα γίνει πιο εμπροστόβαρο.
Α, πριν μπεις στην πίστα να αδειάσεις και το υγρό των πιτσιλιστηρίων και να βγάλεις και τους καθαριστήρες!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Το μόνο κακό είναι ότι μετά από αυτά θα γίνει πιο εμπροστόβαρο.Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό σε όλες τις περιπτώσεις.
Οταν κυκλοφορούσα για ένα 3μηνο με γδυμένο τελείως το Xsara από τη μέση και πίσω (καθίσματα, μου βγήκε η μέση για να τα κουβαλήσω στο σπίτι , ταπετσαρίες, πλαστικά, εταζέρα, μοκέτες, όλα βγήκαν) πέρασα πολύ όμορφα, κουνούσε τον πισινό του ευκολότατα ! Ασε που άκουγα και την εξάτμιση, καθώς και το παραμικρό πετραδάκι στους θόλους!
Πως κανεις ενα αυτοκινητο πιο ελαφρυ?