Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρεπρίζ Ford FocusC-max 2.0ΤDci VS Porsche 911 Carrera 4:3-0!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ρεπρίζ Ford FocusC-max 2.0ΤDci VS Porsche 911 Carrera 4:3-0!
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    35
    75
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Τρελαθήκατε ε?
      Και όμως δεν κάνω πλάκα!
      Τα στοιχεία είναι από 4Τ τέυχος 399:

      Ρεπρίζ 50-80 με 3η: C-max 3.5sec Carrera 4.0sec
      Ρεπρίζ 80-110 με 4η: C-max 5.5sec Carrera 6.5sec
      Ρεπρίζ 80-110 με 5η: C-max 7.6sec Carrera 8.0sec

      Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ο κινητήρας της Porsche πάντα εκθειαζόταν για την ελαστικότητα και την ροπή του σε όλο το εύρος των στροφών (κρινόμενος, προφανώς, με κριτήρια κινητήρων 300+ ίππων)
      Εδώ 'χάνει' από ένα αυτοκίνητο που είναι α) πολυμορφικό β) diesel και γ) με τα μισά σχεδόν κυβικά!

      Ρε τι κάνουν τα Τurbo... Τελικά ίσως θα έπρεπε να χαίρομαι που και η BMW ίσως τα υιοθετήσει!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickolas last edited by

        Τρελαθήκατε ε?
        Και όμως δεν κάνω πλάκα!
        Τα στοιχεία είναι από 4Τ τέυχος 399:

        Ρεπρίζ 50-80 με 3η: C-max 3.5sec Carrera 4.0sec
        Ρεπρίζ 80-110 με 4η: C-max 5.5sec Carrera 6.5sec
        Ρεπρίζ 80-110 με 5η: C-max 7.6sec Carrera 8.0sec

        Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ο κινητήρας της Porsche πάντα εκθειαζόταν για την ελαστικότητα και την ροπή του σε όλο το εύρος των στροφών (κρινόμενος, προφανώς, με κριτήρια κινητήρων 300+ ίππων)
        Εδώ 'χάνει' από ένα αυτοκίνητο που είναι α) πολυμορφικό β) diesel και γ) με τα μισά σχεδόν κυβικά!

        Ρε τι κάνουν τα Τurbo... Τελικά ίσως θα έπρεπε να χαίρομαι που και η BMW ίσως τα υιοθετήσει!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Τρελαθήκατε ε?
          Και όμως δεν κάνω πλάκα!
          Τα στοιχεία είναι από 4Τ τέυχος 399:

          Ρεπρίζ 50-80 με 3η: C-max 3.5sec Carrera 4.0sec
          Ρεπρίζ 80-110 με 4η: C-max 5.5sec Carrera 6.5sec
          Ρεπρίζ 80-110 με 5η: C-max 7.6sec Carrera 8.0sec

          Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ο κινητήρας της Porsche πάντα εκθειαζόταν για την ελαστικότητα και την ροπή του σε όλο το εύρος των στροφών (κρινόμενος, προφανώς, με κριτήρια κινητήρων 300+ ίππων)
          Εδώ 'χάνει' από ένα αυτοκίνητο που είναι α) πολυμορφικό β) diesel και γ) με τα μισά σχεδόν κυβικά!

          Ρε τι κάνουν τα Τurbo... Τελικά ίσως θα έπρεπε να χαίρομαι που και η BMW ίσως τα υιοθετήσει!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • F
            frogy last edited by

            Που ακουσες και σε ποια μοντελα οτι ισως βαλουν turbo?

            Απαπαπα εγω δεν γουσταρω καθολου turbo σε BMW!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              titsataki last edited by

              To μυστικο δεν ειναι το τουρμπο. Το μυστικο ειναι το ΤουρμποΝιτζελ.

              Και αυτο με αυτονομια της ταξης των 600+ χιλιομετρων σε καθε γεμισμα.

              Νικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kouk last edited by

                Ο χρήστης titsataki έγραψε:
                To μυστικο δεν ειναι το τουρμπο. Το μυστικο ειναι το ΤουρμποΝιτζελ.

                Και αυτο με αυτονομια της ταξης των 600+ χιλιομετρων σε καθε γεμισμα.

                Νικος

                Σωστόοοοοος!!!
                Ειδικά με common rail και απόδοση γύρω στα 100 άλογα ανα λίτρο ε??!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  titsataki last edited by

                  Ο χρήστης kouk έγραψε:

                  To μυστικο δεν ειναι το τουρμπο. Το μυστικο ειναι το ΤουρμποΝιτζελ.

                  Και αυτο με αυτονομια της ταξης των 600+ χιλιομετρων σε καθε γεμισμα.

                  Νικος

                  Σωστόοοοοος!!!
                  Ειδικά με common rail και απόδοση γύρω στα 100 άλογα ανα λίτρο ε??!!

                  Ροπη δωσε μου ροπη πρωτα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Ο χρήστης frogy έγραψε:
                    Που ακουσες και σε ποια μοντελα οτι ισως βαλουν turbo?

                    Απαπαπα εγω δεν γουσταρω καθολου turbo σε BMW!!!!

                    Πιθανώς να βάλουν στην Μ2 τετρακύλινδρο turbo. Πάντως άλλες πληροφορίες λένε για το γνωστό εξακύλινδρο εν σειρά στα 2.4 λίτρα. Η επόμενη σειρά 3 και 4 ίσως να έχει ένα turbo μοντέλο μεταξύ της έκδοσης Μ και των άλλων ατμοσφαιρικών.
                    Ιδωμεν! Δες και εδώ: http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=4061
                    http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5377

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                      Τρελαθήκατε ε?
                      Και όμως δεν κάνω πλάκα!

                      Υπάρχει και videάκι με κόντρα Beetle 1.9D με Golf V6 που το σκαθαράκι νικάει κανονικότατα. Δεν ξέρω αν άντικατοπτρίζει την αλήθεια αλλά σε ρεπρίζ ειδικά σε χαμηλές στροφές τα diesel απλά δεν παίζονται!
                      Τι σου είναι η άτιμη η ροπή!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        citastak last edited by

                        Και εμεις στο Ελλαδιστάν -καποιος πολυ σωστα την ειπε ετσι- έχουμε μεινει κολλημενοι στην βενζινα... ενω μπορουμε να εχουμε καλους κινητηρες πιο καθαρούς -περιβαλλοντικα- με πολυ ροπη για πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα... Πάντως ειναι η μόνη προεκλογική υπόσχεση που ΔΕΝ ακουσα σχετικά με τα diesel....Δεν το έχουν καν,κατά νου!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nickpaip last edited by

                          Πάντως σε προσπέραση δεν νομίζω να χρησιμοποιεί κανείς την 4η ή την 5η για τα 80-110...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Την 4η την χρησιμοποιείς - ανάλογα και την κλιμάκωση του κιβωτίου βέβαια. Το C-max πάντως έιναι 6τάχυτο. Στο astra που οδηγώ 4η με 80 είναι περίπου 3200 σαλ και 110 στα 4400 περίπου (max ροπή στις 4000) ενώ με 3ή ο κόφτης είναι σχετικά κοντά (στα 130)

                            Το περιοδικό στο C-max δίνει για το 80-110 με 3η 5.5sec. Αυτό ειναι το ίδιο με τα 80-110 με 4ή. Το βασικό πρόβλημα όμως είναι ότι στο διάγραμμα των σχέσεων η 3η 'τερματίζει' στα 104! Ο δαίμων του τυπογραφείου μάλλον χτύπησε!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              spiros19 last edited by

                              Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
                              Πάντως σε προσπέραση δεν νομίζω να χρησιμοποιεί κανείς την 4η ή την 5η για τα 80-110...

                              σωστα το εθεσες... δεν ΝΟΜΙΖΕΙΣ...

                              δυστηχως ξερω καποιους (κυριως μεγαλους) που το κανουνε... ειτε γιατι βαριουντε ειτε γιατι δεν ξερουνε...
                              γενικως ειναι πλεονεκτημα να ΜΠΟΡΕΙΣ να κανεις 80-120 με 5η ΑΝΕΤΑ και να μην πρεπει να πας σε 3η-4η...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                funkyreverend last edited by

                                Για ποιον χτυπάει η καμπάνα...για ποιον...

                                Να την πω την αμαρτία μου, μπορεί ως επί το πλείστον να κάνω απόλυτα προσεγμένες προσπεράσεις (σπάνια σε δρόμο δυο κατευθύνσεων μονής λωρίδας) αλλά ώρες-ώρες ενώ θα μπορούσα να προσπερνώ με 3η για πιο γρήγορα, πάω με 4η. Πάντως, περισσότερο μου αρέσει η ρεπρίζ 110-130, συνήθως την επιχειρώ αποκλειστικά με 4η, με τρελαίνει η ώθηση. Αυτά με το Κλιάκι, γιατί με το Λεόν ακόμα και 6η ακούει πολύ καλά. Αρκεί να είσαι πάνω από τις 2200 περίπου. Πάντως, τώρα που το σκέφτηκα καλύτερα, θα ελαχιστοποιώ ακόμα περισσότερο τον χρόνο. Το υπόσχομαι!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Η ΒΜW πάντως βγάζει κινητήρες με turbo, απλώς είναι ντίζελ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gto250swb last edited by

                                    Kαι τα ηλεκτροκινητα εχουν πολυ καλες ροπες στις χαμηλες στροφες,και στις πιο χαμηλες ακομα(80-100α.λ.) τις καλυτερες ροπες τις εχουν οι ποδηλατες....!!

                                    Οσο για τη ¨κοντρα¨ του C-Max με τη Carrera το ενα εχει εξαταχυτο κιβωτιο για τελικες μεχρι 200 και η καημενη η Πορσε εχει να κατανειμει ιδιο αριθμο σχεσεων για τελικες γυρω στα 280χλμ/ωρα.Ποσες στροφες να εχει φορτωσει η ρημαδα η 4η στα 110?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης nickpaip έγραψε:
                                      Πάντως σε προσπέραση δεν νομίζω να χρησιμοποιεί κανείς την 4η ή την 5η για τα 80-110...

                                      5η όχι, αλλά στο χιλιαράκι μου μάλλον 4η, αφού η 3η έχει... τελειώσει!!!

                                      Αυτό που θέλω να πω είναι:
                                      Καλά τα ντήζελ, καλύτερα τα τουρμποντήζελ, κάλλιστα τα κόμον ρέηλ, εντελώς υπεράνω τα μούλτιτζετ, αλλά στα πόσα χ.α.ω. τερματίζει η 5η (4η, κ.ο.κ.) του Φόρντ, και στα πόσα της Πόρσε;
                                      Μήπως η 5η του Φόρντ αντιστοιχεί στην 4η (αν όχι στην... 3η, αφού μιλάμε για 6τάχυτο Φορντ) της Πόρσε, οπότε και αυτά τα αποτελέσματα;

                                      Γιατί όντως είναι τόσο διαφορετικά που συγκρίνουμε μήλα με πορτοκάλια...

                                      Πάντως αν μου τα χάριζαν και τα δύο με τον όρο να μην τα πουλήσω πριν παρέλθει δεκαετία, το πετρέλαιο θα προτιμούσα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • X
                                        xtkz last edited by

                                        αριστη η απαντηση του gto250swb(η αγαπημενη μου ferrari btw)!!!
                                        εκει που το focus πρεπει να αλλα3ει ταχυτητα(5000σαλ?) η Porsche παιρνει μπρος

                                        το σκορ 8α πρεπε να ειναι μεγαλυτερο υπερ του focus γιατι χωραει 5 ατομα ανετα μαζι κ με τις αποσκευες τους, ειναι πιο φ8ηνο, πιο οικονομικο κτλ κτλ...
                                        γιατι ομως γινεται αυτη τη συγκριση?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cmarin last edited by

                                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                          Πάντως αν μου τα χάριζαν και τα δύο με τον όρο να μην τα πουλήσω πριν παρέλθει δεκαετία, το πετρέλαιο θα προτιμούσα.

                                          κι εγώ μαζί σου, να χωράει και η οικογένεια
                                          (καλός πολίτης, btw )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nickolas last edited by

                                            Καλά ρε παιδιά δεν είπαμε ότι το Cmax είναι πιο γρήγορο από την Carrera! Αυτό μας έλλειπε. Μην ξεχνάμε πρόκειται για 136 άλογα vs 320 και μάλιστα στα ίδια περίπου κιλά με χειρότερη αεροδυναμική.
                                            Το αποτέλεσμα οφείλεται βεβαίως στο ότι σε αυτές τις ρεπρίζ o κινητήρας του Cmax τα δίνει όλα ενώ η Carrera είναι ακόμα μακρυά από την περιοχή της μέγιστης ροπής. Θα επανέλθω πιο αναλυτικά το απόγευμα που θα έχω το περιοδικό στα χέρια μου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr