-
Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.
Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;
Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
-
Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.
Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;
Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
-
Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.
Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;
Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;
Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
Αν θέλει σώνει και καλά Citroen ας περιμένει το VTS.
-
Συμφωνώ απόλυτα γιατί το sensodrive δεν λέει και πολλά πράγματα. Στην θεωρια καλό αλλά στην πράξη άστα να πάνε. Υπ' όψιν οτι έχω κάνει test drive ενα C2 με sensodrive... Πάντως οτι στρίβει στρίβει.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;
Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
Ρε Sado, ξερεις κανενα CITROEN που να μην στριβει....
-
Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:
Ενας συνάδελφος θέλει να πάρει το 1,6 Sensodrive και με ρώτησε αν στρίβει. Μη μου πείτε να του πω να παρει 106 ή Saxo γιατί δεν του αρέσουν καθόλου.
Το έχει οδηγήσει κανείς; Εντυπώσεις; Καλό είναι ή μάπα;
Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.
Ρε Sado, ξερεις κανενα CITROEN που να μην στριβει....
Την Xsara Coupe 1,4 του ΄99 που είχα, δεν μπορώ να πω οτι έστριβε σαν καθαρόαιμο Γαλλικό. Ηταν βάρκα στο γιαλό με τα αμορτισερ που είχε, αλλά απο άνεση άλλο τίποτα.
-
όπως τα λέει ο Μιχάλης! όλα τα Citroen!
-
Ο χρήστης MlKE_16V έγραψε:
Ρε Sado, ξερεις κανενα CITROEN που να μην στριβει....
Το C3
Αυτό το αμάξι (το C3) μ' άρεσε πάρα πολύ όταν το πρωτοείδα (επιτέλους, μία Citroen από τα παλιά!!! αυτό θα είναι το αμάξι μου σκεφτόμουν), αλλά απογοητεύτηκα όταν το οδήγησα...
Το C2 δεν το έχω οδηγήσει, αλλά ελπίζω να στρίβει καλύτερα, παρόλο που έχει τα ίδια μηχανικά μέρη...
-
Θα μας φάει ο ημιάκαμπτος....
Πάντως το C2 έχει πιο σπορ προσανατολισμό ( ειδικά το 1.6 ). -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Θα μας φάει ο ημιάκαμπτος....
Πάντως το C2 έχει πιο σπορ προσανατολισμό ( ειδικά το 1.6 ).Θανάση, πάψτε να έχετε κολλήματα εσείς οι 'Γάλλοι' με τον ημιάκαμπτο!
Αυτό που παίζει κύριο ρόλο είναι η ρύθμιση.
Όσο για το κράτημα, απ'ό,τι έχω διαβάσει όλοι συμφωνούν ότι το C2 δεν υστερεί, αλλά υπολείπεται αρκετά από το να χαρακτηριστεί 'σπορ'. Δεν είναι μόνο το κιβώτιο, είναι και το τιμόνι, είναι και το βάρος, τέλος πάντων, Saxo VTS δεν είναι.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Δεν είναι μόνο το κιβώτιο, είναι και το τιμόνι, είναι και το βάρος...... είναι και ο ημιάκαμπτος!
-
Γενικά το αυτοκίνητο αυτό είναι θύμα της σύγχρονης εποχής.
Ακόμη και αν στρίβει σαν τρένο που δε το νομίζω δε σε φτιάχνει όπως πχ θα σε έφτιχανε ένα Rallye 1.3 -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Γενικά το αυτοκίνητο αυτό είναι θύμα της σύγχρονης εποχής.
Ακόμη και αν στρίβει σαν τρένο που δε το νομίζω δε σε φτιάχνει όπως πχ θα σε έφτιχανε ένα Rallye 1.3Το είχα ξαναποστάρει παλιότερα αλλά είναι πάντα επίκαιρο. Κατεβάστε:
http://www.hot-hatchbacks.com/temp/maga ... rallye.zip
-
Βασίλη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πρέπει να πάψει αυτό το κόλλημα των Γάλλων με τον ημιάκαμπτο ας βάλουνε πολλαπλούς συνδέσμους
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Βασίλη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πρέπει να πάψει αυτό το κόλλημα των Γάλλων με τον ημιάκαμπτο ας βάλουνε πολλαπλούς συνδέσμους...ή και αιωρούμενα ημιαξόνια, ή ακόμη και ημιελλειπτικά φύλλα σούστας!
Αμάν πια με τις ράβδους στρέψης και τους υστερούντες βραχίονες!!! -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αμάν πια με τις ράβδους στρέψης και τους υστερούντες βραχίονες!Θυμίζω ότι το βασικό πλεονέκτημα αυτής της λύσης είναι ότι μπαίνει κάτω από το δάπεδο και αυξάνει το μέγεθος του πορτ-μπαγκάζ.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Αμάν πια με τις ράβδους στρέψης και τους υστερούντες βραχίονες!
Θυμίζω ότι το βασικό πλεονέκτημα αυτής της λύσης είναι ότι μπαίνει κάτω από το δάπεδο και αυξάνει το μέγεθος του πορτ-μπαγκάζ.
Όπως επίσης ότι δίνει -δυνητικά- την δυνατότητα για χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης του πίσω άξονα.
-
Ναι αλλά ρε παιδιά είναι επικίνδυνα αυτά τα πράγματα γιατι έχουν τάσεις υπερστροφής στο όριο. Ημιάκμαπτος forever.
-
Όσο πιο άκαμπτος τόσο πιο γκαγκα
Citroen C2 στρίβει;;;;