-
Καλησπερα σε ολους. Ακουστε ενα καλο που μου ειπε ενας φιλος για τα αγαπημενα ibizakia μας......... Οταν το αφηνεις και πεσει ο δεικτης του ρεζερβουαρ κατω απο την μεση, αρχιζει και φθειρεται η τρομπα βενζινης. Γι' αυτο ΠΟΤΕ να μην αφηνεις το αμαξι σου με λιγοτερο απο την μεση βενζινη. Υπαρχει κινδυνος να μεινεις χωρις τρομπα βενζινης στο τελος. Υπαρχει τετοιο προβλημα στα ibiza ρε παιδια η κολοκυθια μου λενε (για αλλη μια φορα) για το ibizaki μου;
-
Καλησπερα σε ολους. Ακουστε ενα καλο που μου ειπε ενας φιλος για τα αγαπημενα ibizakia μας......... Οταν το αφηνεις και πεσει ο δεικτης του ρεζερβουαρ κατω απο την μεση, αρχιζει και φθειρεται η τρομπα βενζινης. Γι' αυτο ΠΟΤΕ να μην αφηνεις το αμαξι σου με λιγοτερο απο την μεση βενζινη. Υπαρχει κινδυνος να μεινεις χωρις τρομπα βενζινης στο τελος. Υπαρχει τετοιο προβλημα στα ibiza ρε παιδια η κολοκυθια μου λενε (για αλλη μια φορα) για το ibizaki μου;
-
Καλησπερα σε ολους. Ακουστε ενα καλο που μου ειπε ενας φιλος για τα αγαπημενα ibizakia μας......... Οταν το αφηνεις και πεσει ο δεικτης του ρεζερβουαρ κατω απο την μεση, αρχιζει και φθειρεται η τρομπα βενζινης. Γι' αυτο ΠΟΤΕ να μην αφηνεις το αμαξι σου με λιγοτερο απο την μεση βενζινη. Υπαρχει κινδυνος να μεινεις χωρις τρομπα βενζινης στο τελος. Υπαρχει τετοιο προβλημα στα ibiza ρε παιδια η κολοκυθια μου λενε (για αλλη μια φορα) για το ibizaki μου;
-
δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο, δεν βλεπω το λογο, και στα 7 χρονια που μετρα το κορντομπα και ειναι παντα στο κοκκινο ο δεικτης βενζινης μαλλον θα τα χε φτυσει η τρομπα αν ισχυε...
μαλλον μιλαμε παλι για κολοκυθια με τη ριγανη...
-
Μη ξεχάσεις να το γράψεις στα 'ανέκδοτα'!!!
-
υπαρχει μια βαση:
οτι οταν στεγνωνει το ρεζερβουαρ, η αντλια δε ψυχεται πλεον καλα (αφου συνηθως ειναι μεσα στη βενζινη) και ετσι φθειρεται περισσοτερο.... -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
υπαρχει μια βαση:
οτι οταν στεγνωνει το ρεζερβουαρ, η αντλια δε ψυχεται πλεον καλα (αφου συνηθως ειναι μεσα στη βενζινη) και ετσι φθειρεται περισσοτερο....ναι αλλα αυτο γινεται οταν ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ οχι οταν ειναι ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ! ελεος... file the LONER σε εχουνε τρομοκρατησει με το ιμπιζακι!!!
κακες παρεες!
μια χαρα carrito ειναι!! -
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
υπαρχει μια βαση:
οτι οταν στεγνωνει το ρεζερβουαρ, η αντλια δε ψυχεται πλεον καλα (αφου συνηθως ειναι μεσα στη βενζινη) και ετσι φθειρεται περισσοτερο....ναι αλλα αυτο γινεται οταν ΣΤΕΓΝΩΣΕΙ οχι οταν ειναι ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ! ελεος... file the LONER σε εχουνε τρομοκρατησει με το ιμπιζακι!!!
κακες παρεες!
μια χαρα carrito ειναι!!Οταν στεγνωσει εννοειτε οταν αδειασει ετσι; Ενταξει ρε παιδια μπορει να μην εχουμε τις ferrari αλλα μην μας τα βγαζουν και αχρηστα τα ibizakia μας..........
-
Ο χρήστης The_Loner έγραψε:
Καλησπερα σε ολους. Ακουστε ενα καλο που μου ειπε ενας φιλος για τα αγαπημενα ibizakia μας......... Οταν το αφηνεις και πεσει ο δεικτης του ρεζερβουαρ κατω απο την μεση, αρχιζει και φθειρεται η τρομπα βενζινης. Γι' αυτο ΠΟΤΕ να μην αφηνεις το αμαξι σου με λιγοτερο απο την μεση βενζινη. Υπαρχει κινδυνος να μεινεις χωρις τρομπα βενζινης στο τελος. Υπαρχει τετοιο προβλημα στα ibiza ρε παιδια η κολοκυθια μου λενε (για αλλη μια φορα) για το ibizaki μου;[list:188o5mr9]Βασικα είχα polo του '01 και μου εβγαλε προβλημα με την αντλία της βενζίνης(ένα απο τα 1000άδες). Ειναι γνωστες οι ομοιότητες τους, οπότε....μην το αφήνεις να ανάβει το γνωστό λαμπάκι. Επίσεις το πρόβλημα το παρουσίασε και το ibiza του ξαδέρφου μου...[/list:u:188o5mr9]
-
ΔΕΝ θέλω να σε αγχώσω, αλλά το μοναδικό πρόβλημα που μου παρουσίασε το παλιό μου κόρντομπα (εκτός από τον καθιερωμένο γρύλλο του τζαμιού - και ήταν και αργία ρε γμτ όταν το έπαθα), ήταν η τρόμπα της βενζίνης, στα 80.000 χλμ. άφηνα τον δείκτη να κατεβαίνει συχνά κάτω από τη μέση, και ακόμα πιο κάτω (όχι σε σημείο να είναι σχεδόν άδειο, όμως), αλλά δεν μπορώ να είμαι σίγουρος αν αυτό έφταιγε για το πρόβλημα της τρόμπας. πάντως, μιλώντας με τεχνικό οδικής βοήθειας, μου έλεγε ότι αυτό είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που βγάζουν τα seat και μάλιστα το παρουσιάζουν σε αυτόν τον αριθμό χιλιομέτρων, και κατά τα άλλα είναι μια χαρά αξιόπιστα, πράγμα με το οποίο συμφωνώ, γιατί στον τομέα της αξιοπιστίας, το αμαξάκι αποδείχτηκε παραπάνω από ικανοποιητικό όσο καιρό το είχα...
-
Σε Gordoba του 1995 με 120.000 δεν εχω το παραμικρο προβλημα με την τρομπα.μονο μια αντλια νερου στα 90.000km.
κατα τα αλλα το δουλευω με λαδακι 10/40 και δεν καιει γραμμαριο...
βεβαια ειναι του πατερα μου,αλλα δεν παυει να το χρησιμοποιω που και που.
κατα τα αλλα καλο θα ηταν να μην αφηνουμε συχνα το λαμπακι να αναβει
υπαρχουν και σκουπιδακια εκει κατω,μπορει να τα ρουφηξει καποια στιγμη η τρομπα. -
Με λίγα λόγια,όντως πρέπει να προσέχουμε την αντλία,έτσι;
Και όχι μόνο οι Ιμπιζάτοι.
Οπότε,το θέμα δεν πάει στα ανέκδοτα μάγκες! -
το αν χαλαει γενικως με το αν χαλαει οταν πας με το τεποζιτο κατω απο τη μεση, ειναι δυτο τελειως αλλα θεματα...
ΥΓ. ΤΟ κορντομπα του 95 εχει ΦΩΤΑΚΙ??? εμενα δεν εχει... απλα ο δεικτης γινεται κοκκινος καπου... (ειναι βαμμενος...)
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
ΥΓ. ΤΟ κορντομπα του 95 εχει ΦΩΤΑΚΙ??? εμενα δεν εχει... απλα ο δεικτης γινεται κοκκινος καπου... (ειναι βαμμενος...)
όχι, δεν έχει... πολύ σπαστικό, ε;
Τρομπα βενζινης σε ibiza..........