Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΔΙΑΦΟΡΕΣ 106 Rallye 1.3 kai Rallye 1.6 16V
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΔΙΑΦΟΡΕΣ 106 Rallye 1.3 kai Rallye 1.6 16V
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    10
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billf last edited by

      Γνωρίζει κανένας τις διαφορές στην ανάρτηση και στο στήσιμο ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκδόσεις του 106;
      Είμαι κάτοχος και των δύο και προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους που μου δίνουν διαφορετική αίσθηση τα δύο αυτοκίνητα στο δρόμο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        billf last edited by

        Γνωρίζει κανένας τις διαφορές στην ανάρτηση και στο στήσιμο ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκδόσεις του 106;
        Είμαι κάτοχος και των δύο και προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους που μου δίνουν διαφορετική αίσθηση τα δύο αυτοκίνητα στο δρόμο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          billf last edited by

          Γνωρίζει κανένας τις διαφορές στην ανάρτηση και στο στήσιμο ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκδόσεις του 106;
          Είμαι κάτοχος και των δύο και προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους που μου δίνουν διαφορετική αίσθηση τα δύο αυτοκίνητα στο δρόμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • M
            maf last edited by

            Ο χρήστης billf έγραψε:
            Γνωρίζει κανένας τις διαφορές στην ανάρτηση και στο στήσιμο ανάμεσα σε αυτές τις δύο εκδόσεις του 106;
            Είμαι κάτοχος και των δύο και προσπαθώ να εντοπίσω τους λόγους που μου δίνουν διαφορετική αίσθηση τα δύο αυτοκίνητα στο δρόμο.

            Οι διαφορές που θυμάμαι είναι οι εξής:

            το 16V έχει πιο σκληρά ελατήρια μπροστά,
            η εμπρός αντιστρεπτική έχει διαφορετικό τρόπο στήριξης στο γόνατο,
            το 16V έχει πιο σκληρή αντιστρεπτική πίσω (25 αντί για 24 mm σε διάμετρο),
            το 16V έχει πιο φαρδύ μετατρόχιο πίσω (1356 αντί για 1335 mm, δεν είμαι σίγουρος για τα ακριβή νούμερα),
            υπάρχει διαφορά και στο εμπρός μετατρόχιο αλλά δε θυμάμαι τα νούμερα. Τέλος υπάρχουν και μικροδιαφορές στις γωνίες (κάμπερ, κάστερ).
            Θα κοιτάξω τις homologation και θα επανέλθω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hunter last edited by

              Ποιό από τά δύο ευχαριστιέσαι περισσότερο;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilios last edited by

                Το πιο σημαντικό: το 1.3 είναι ελαφρύτερο και με καλύτερη κατανομή βάρους!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • M
                  maf last edited by

                  Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
                  Το πιο σημαντικό: το 1.3 είναι ελαφρύτερο και με καλύτερη κατανομή βάρους!

                  Πολύ σωστά. Αυτό κυρίως εστιάζεται στο εμπρός μέρος με τον κινητήρα των 1600cc να είναι πολύ βαρύτερος από αυτόν του 1300. Ζήτω τα αλουμινένια μπλοκ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • P
                    petros last edited by

                    Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                    Ποιό από τά δύο ευχαριστιέσαι περισσότερο;

                    Το 1600 είναι πιο φιλικό, πιο γρήγορο, πιο ήσυχο και πιο μαλακό...
                    Το 1300 όμως είναι το πιο **'αγνό' **

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      billf last edited by

                      Ο χρήστης Petros έγραψε:

                      Ποιό από τά δύο ευχαριστιέσαι περισσότερο;

                      Το 1600 είναι πιο φιλικό, πιο γρήγορο, πιο ήσυχο και πιο μαλακό...
                      Το 1300 όμως είναι το πιο **'αγνό' **

                      Να πω την αληθεία με συγκινεί περισσότερο το 1.3
                      Πάντως βρίσκω οτι το 16V είναι πιο μαλακό και γέρνει και λίγο παραπάνω.
                      Πως εξηγείται αυτό αφού έχει πιο σκληρά ελατήρια μπροστά και πιο χοντρή αντιστρεπτική πίσω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        maf last edited by

                        Λοιπόν, βρήκα και τη διαφορά στο εμπρόσθιο μετατρόχιο. Στο 16V είναι 1407mm ενώ στο 1.3 είναι 1395mm.
                        Όσον αφορά το τελευταίο που έγραψες για τις μεγαλύτερες κλίσεις μάλλον οφείλεται στο αυξημένο βάρος του 1.6.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης billf έγραψε:

                          Να πω την αληθεία με συγκινεί περισσότερο το 1.3
                          Πάντως βρίσκω οτι το 16V είναι πιο μαλακό και γέρνει και λίγο παραπάνω.
                          Πως εξηγείται αυτό αφού έχει πιο σκληρά ελατήρια μπροστά και πιο χοντρή αντιστρεπτική πίσω;

                          To 1.3 είναι πιο ελαφρύ, οπότε συμπιέζει τα ελατήρια δυσκολότερα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr