-
Τι γίνεται όταν διαπιστώσεις οτι το αυτοκίνητο που αγόρασες κατασκευάστηκε πριν δύο χρόνια. Δεν έπρεπε να το ήξερες αυτό πριν. Θα γινόταν αυτό ποτέ στην Ευρώπη; Και αν ακόμα θεωρείται νόμιμο δεν πρέπει η αντιπροσωπεία να προβεί σε αλλαγές λαδιών κτλπ που επηρεάζονται από τον χρόνο[/b]
-
Τι γίνεται όταν διαπιστώσεις οτι το αυτοκίνητο που αγόρασες κατασκευάστηκε πριν δύο χρόνια. Δεν έπρεπε να το ήξερες αυτό πριν. Θα γινόταν αυτό ποτέ στην Ευρώπη; Και αν ακόμα θεωρείται νόμιμο δεν πρέπει η αντιπροσωπεία να προβεί σε αλλαγές λαδιών κτλπ που επηρεάζονται από τον χρόνο[/b]
-
Τι γίνεται όταν διαπιστώσεις οτι το αυτοκίνητο που αγόρασες κατασκευάστηκε πριν δύο χρόνια. Δεν έπρεπε να το ήξερες αυτό πριν. Θα γινόταν αυτό ποτέ στην Ευρώπη; Και αν ακόμα θεωρείται νόμιμο δεν πρέπει η αντιπροσωπεία να προβεί σε αλλαγές λαδιών κτλπ που επηρεάζονται από τον χρόνο[/b]
-
Ο χρήστης stefanorm έγραψε:
Τι γίνεται όταν διαπιστώσεις οτι το αυτοκίνητο που αγόρασες κατασκευάστηκε πριν δύο χρόνια. Δεν έπρεπε να το ήξερες αυτό πριν. Θα γινόταν αυτό ποτέ στην Ευρώπη; Και αν ακόμα θεωρείται νόμιμο δεν πρέπει η αντιπροσωπεία να προβεί σε αλλαγές λαδιών κτλπ που επηρεάζονται από τον χρόνο[/b]Για ένα λογικό διάστημα είναι απόλυτα λογικό.
Και για παλαιότερα χρόνια ξέρω αυτοκίνητα που ήταν στην έκθεση 1 χρόνο...Τώρα για 2...δεν ξέρω...δεν ακούγονται και λίγα πάντως...
-
Αρα τελικα ισως να υπαρχει λογος που οι αμερικανοι διαφοροποιουν τα μοντελα τους χρονο με χρονο με ελαχιστες αλλα εμφανεις διαφορες...
-
πριν παραλαβεις το αμαξι σου μπορεις να παρεις αριθμο πλαισιου και κινητηρα να στειλεις ενα mail στην εταιρεια και σε 2 - 3μέρες εχεις ακριβη ημερομηνια εξοδου απο εργοστασιο/
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
πριν παραλαβεις το αμαξι σου μπορεις να παρεις αριθμο πλαισιου και κινητηρα να στειλεις ενα mail στην εταιρεια και σε 2 - 3μέρες εχεις ακριβη ημερομηνια εξοδου απο εργοστασιο/Εκτός αυτού για το δικό μου αυτοκίνητο τουλάχιστον, ένα βιβλίο που έχω λέει ακριβώς με βάση τους αριθμούς πλαισίου και κινητήρα πότε κατασκευάστηκε...
Έχουν περάσει βέβαια δεκαετίες από τότε αλλά γιατί να μην υπάρχουν και για τα νέα αυτοκίνητα τα στοιχεία σε κάποια βιβλία τύπου Haynes
-
Χαλλο,
Σε αυτό το site: http://www.autobaza.pl/ab/en/web/productaa0100
μπορειτε να βρειτε βαζοντας τον αριθμό πλαισίου, τη χρονολογια καθώς και αλλα στοιχεία του αυτοκινητου (χωρα παραγωγης, specification, κλπ).Τσιριο,
Kakourdos -
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Τι γίνεται όταν διαπιστώσεις οτι το αυτοκίνητο που αγόρασες κατασκευάστηκε πριν δύο χρόνια. Δεν έπρεπε να το ήξερες αυτό πριν. Θα γινόταν αυτό ποτέ στην Ευρώπη; Και αν ακόμα θεωρείται νόμιμο δεν πρέπει η αντιπροσωπεία να προβεί σε αλλαγές λαδιών κτλπ που επηρεάζονται από τον χρόνο[/b]
Για ένα λογικό διάστημα είναι απόλυτα λογικό.
Και για παλαιότερα χρόνια ξέρω αυτοκίνητα που ήταν στην έκθεση 1 χρόνο...Τώρα για 2...δεν ξέρω...δεν ακούγονται και λίγα πάντως...
Μπορείς να διεκδικήσεις τώρα κάτι; πχ φθορά λαδιών, ελαστικών κτλπ;
(σε μερικες χώρες νομίζω τέτοια αυτοκίνητα πωλούνται σε μειωμένη τιμή)[/quote] -
Το Φεβρουάριο του 96 αγοράσαμε το τελευταίο καινούριο Τίπο στην Ελλάδα (παίζει και παγκοσμίως!! ). Είχε ήδη βγεί στην Ελλάδα το Μπράβο 4-5 μήνες, ενώ η παραγωγή είχε στραματήσει πριν άλλους 2, και το αυτοκίνητο ήταν εκθεσιακό, άρα είχε μείνει και κάμποσο ακόμα στην έκθεση.
Το ξέραμε πως ήταν παλιό, αν και αμεταχείριστο, και το πήραμε. Χωρίς να πούμε τίποτα μας έκοψαν 500.000, και όταν μας μίλησαν για το μεταλλικό χρώμα που έχει και είπαμε πως παίρνουμε ΜΟΝΟ άσπρα, μας το χάρισαν και αυτό. (κουσούρι: ζεστό το καλοκαίρι, λέρωνε εύκολα).
Στην πρώτη βδομάδα μας άλλαξαν μπαταρία στην εγγύηση, στους 13 μήνες μέχρι να μου το καταστρέψει ο παππούς που πέρασε το ΣΤΟΠ με 70-80 δεν έκανε ούτε τσικ, και γενικά είχε την απόδοση του άλλου Τίπο 1600 που είχαμε ταυτόχρονα (από το 94) στην οικογένεια.
-
Ο χρήστης kakourdos έγραψε:
Χαλλο,Σε αυτό το site: http://www.autobaza.pl/ab/en/web/productaa0100
μπορειτε να βρειτε βαζοντας τον αριθμό πλαισίου, τη χρονολογια καθώς και αλλα στοιχεία του αυτοκινητου (χωρα παραγωγης, specification, κλπ).Τσιριο,
KakourdosΩραίο Λίνκ!!!
Έβαλα τυχαία (επειδή το τεύχος και η σελίδα έπεσαν στα χέρια μου) τα νούμερα από το συγκριτικό των 4Τ τεύχος 399 (12/03) Χόντα Ακόρντ και Μάζντα 6, δίλιτρα.
Για το μεν Χόντα δε βρήκε τίποτα, το δε Μάζντα δεν το βρήκε ακριβώς, αλλά βρήκε πως είναι 4πορτο / 5πορτο, και 1800 κυβικά!
-
Ο χρήστης stefanorm έγραψε:
Τι γίνεται όταν διαπιστώσεις οτι το αυτοκίνητο που αγόρασες κατασκευάστηκε πριν δύο χρόνια. Δεν έπρεπε να το ήξερες αυτό πριν. Θα γινόταν αυτό ποτέ στην Ευρώπη; Και αν ακόμα θεωρείται νόμιμο δεν πρέπει η αντιπροσωπεία να προβεί σε αλλαγές λαδιών κτλπ που επηρεάζονται από τον χρόνο[/b]Δεν ξέρω αν ισχύει και με τα αυτοκίνητα αυτό, αλλά η Ε.Ε. ορίζει σαν μεταχειρισμένα κάποια προϊόντα όταν πωλούντε πέρα από κάποιο όριο από την ημερομηνία κατασκευής τους! Π.Χ. για τηλεοράσεις ισχύει ότι αν μια τηλεόραση πωληθεί 6 μήνες μετά την κατασκευή της θα πρέπει να έχει τιμή 30% χαμηλότερη από την ισχύουσα! Για άλλα πρϊόντα ισχύουν παρόμοια, γιαυτό θα δείτε στο παράδειγμά μου κάποιες τηλεοράσεις να πωλούντε σε τιμές πολύ χαμηλές! Αλλά που να το ψάξεις και που να βρεις δίκαιο...
-
Δε μου λέτε;Τα αυτοκίνητα που έχουν οι εταιρείες και δοκιμάζουν για να βγάλουν ένα καινούριο μοντέλο,ποιος τα παίρνει;Και σε τι κατάσταση;
Είναι,απλώς,πρωτότυπα;Μένουν στις εταιρείες; -
Και κάτι παρεμφερές:
Τα αυτοκίνητα των κρας τεστ, ήταν παλιά από τεστ, ελαττωματικά, χωρίς εξοπλισμό (ή έστω με ελαττωματικά κομμάτια), ή κάτι που άνετα θα μπορούσαν να έχουν πουλήσει, θυσία στην ασφάλεια; (μάλλον στην προώθηση - διαφήμιση, αφού σπάνια επανασχεδιάζονται στην ουσία, συνήθως μόνο ηχειάκια για τις ζώνες βάζουν... -
Κάποτε είχε διαδοθεί η φήμη ότι κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων επισκεύαζε όπως-όπως τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσε σε δοκιμές πρόσκρουσης και τα πούλαγε με μειωμένες τιμές σε πρώην ανατολικές χώρες και ιδιαίτερα στη γνωστή μας χώρα προέλευσης λαθρομεταναστών. Δεν έχω ιδέα αν αυτό επιβεβαιώθηκε ή διαψεύστηκε ποτέ, γι'αυτό και δεν αναφέρω το όνομα του κατασκευαστή.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Τα αυτοκίνητα των κρας τεστ, ήταν παλιά από τεστ, ελαττωματικά, χωρίς εξοπλισμό, ή κάτι που άνετα θα μπορούσαν να έχουν πουλήσει, θυσία στην ασφάλεια;Βασικά μετά την έλευση των υπολογιστών και την ανάλυση οι σχεδιαστές είναι ικανοί να πετύχουν την ασφάλεια με πολύ λιγότερες επανασχεδιάσεις και πριν καν καταστρέψουν τα πρωτότυπα. Οι δοκιμές αρχίζουν με το ίδιο το πλαίσιο του αυτοκινήτου. Πιστεύω ότι τώρα πια οι τελικές δοκιμές είναι μάλλον για προώθηση και για να δουν αν κάτι μικρό (πχ πλααστικά κάλυμματα) μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την ασφάλεια.
Στο EuroNCAP μάλλον θα στέλνουν πλήρη αυτοκίνητα από τη γραμμή παραγωγής με τον ελάχιστο εξοπλισμό. Για τα δικά τους τεστ τελικά μάλλον θα βάζουν τα ελλατωματικά... Και μετά από το τεστ πρόσκρουσης, μάλλον το αυτοκίνητο δεν είναι σε κατάσταση να επισκευαστεί! -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κάποτε είχε διαδοθεί η φήμη ότι κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων επισκεύαζε όπως-όπως τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσε σε δοκιμές πρόσκρουσης και τα πούλαγε με μειωμένες τιμές σε πρώην ανατολικές χώρες και ιδιαίτερα στη γνωστή μας χώρα προέλευσης λαθρομεταναστών. Δεν έχω ιδέα αν αυτό επιβεβαιώθηκε ή διαψεύστηκε ποτέ, γι'αυτό και δεν αναφέρω το όνομα του κατασκευαστή.Για τη Mercedes λέει,γέμισε η Αλβανία μοντέλα μεταχειρισμένα.Είχαν πει πως εμπλεκόταν η αλβανική μαφία σε κόλπο και πήγαιναν φτηνά μεταχειρισμένα στην Αλβανία.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Στο EuroNCAP μάλλον θα στέλνουν πλήρη αυτοκίνητα από τη γραμμή παραγωγής με τον ελάχιστο εξοπλισμό.Σε αυτήν όμως την περίπτωση θα συμπεριφερθεί (έστω και λίγο) αλλιώς (και ΜΟΝΟ χειρότερα) το αυτοκίνητο που πλήρωσες παραπάνω για να έχει αυξημένο εξοπλισμό, άρα και μάζα, άρα και ορμή, άρα και θα πάθει μεγαλύτερες ζημιές - παραμορφώσεις πριν ακινητοποιηθεί...
-
Ο χρήστης eizo έγραψε:
Κάποτε είχε διαδοθεί η φήμη ότι κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων επισκεύαζε όπως-όπως τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούσε σε δοκιμές πρόσκρουσης και τα πούλαγε με μειωμένες τιμές σε πρώην ανατολικές χώρες και ιδιαίτερα στη γνωστή μας χώρα προέλευσης λαθρομεταναστών. Δεν έχω ιδέα αν αυτό επιβεβαιώθηκε ή διαψεύστηκε ποτέ, γι'αυτό και δεν αναφέρω το όνομα του κατασκευαστή.
Για τη Mercedes λέει,γέμισε η Αλβανία μοντέλα μεταχειρισμένα.Είχαν πει πως εμπλεκόταν η αλβανική μαφία σε κόλπο και πήγαιναν φτηνά μεταχειρισμένα στην Αλβανία.
Οι φτηνές Αλβανικές Μερσεντές είχα ακούσει από Αλβανό πως δεν ήταν κρας τεστ, αλλά κλεμμένες από Ιταλία...
Την έκλεβε ο Αλβανός, την έβγαζε Αλβανία, ο Ιταλός (συνήθως στο κόλπο...) εισέπραττε την ασφάλεια και 'πουρμπουάρ' από τον Αλβανό, ο οποίος έβγαζε αλβανικές πινακίδες οι οποίες έβγαιναν... στο περίπτερο, και μετά τις πουλούσαν και στην Ελλάδα. Αυθεντικά, καινούρια μοντέλα με λίγα χιλιόμετρα, και πολύ χαμηλότερη τιμή... Μόνο οι ασφαλιστικές έχαναν!!
έτος κατασκευής αυτοκινήτων(καινούργια ή παλιά)