-
Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!
-
Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!
-
Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!
-
Κατά.
-
na rwtisw giati......file giwrgo;!
-
Πολυ υπερ!!!
Οι Φινλανδοι που το διδαξαν κ το διδασκουν ακομα κατι ξερουν!
Ειδικα για επιφανειες με περιορισμενη προσφυση.
Στην ασφαλτο δεν πρεπει να βοηθαει τοσο πολυ οσο στο χωμα ή χιονι.Αυτος που το κατεχει καλα νομιζω μπορει να βοηθηθει πολυ απο αυτη την τεχνικη.
-
Yπερ, αλλα δεν μπορω να το πετυχω ρε πστ μου.....
Αλλα εγω γουσταρω πολυ μυτη-τακουνι (τωρα που το εμαθα, ακομα και μεσα στην κινηση ετσι φρεναρω για εξασκηση) -
Ολες οι τεχνικες αυτες θελουν χρονο χωρο 'σιδεροφαγωμα' υπομονη κ επιμονη κ καποιους εμπειρους διπλα να 'ξεστραβωνουν' τους μαθητευομενους. Γιατι ειναι πολυ σημαντικο οτι μαθει καποιος να το μαθει απο την αρχη σωστα, γιατι υπαρχουν μεγαλες περιπτωσεις να το μαθει λαθος. Αλλο να μαθεις απο την αρχη σωστα κατι κ αλλο να προσπαθεις να διορθωσεις τα λαθη σου μαθαινοντας το σωστο.
Βεβαια κ αυτο που λεω ειναι πολυ δυσκολο γιατι αντε να βρεις ολες αυτες τις ιδανικες συνθηκες για να μαθεις κατι τετοιο κ επιπλεον να μπορεις να κανεις εξασκηση πανω σ αυτο.
Μαθηματα στην Αγγλια κανει ο Penti Airikalla στην σχολη που εχει Left Foot Braking Techniques απο οπου εχουν περασει αρκετοι διασημοι κ παγκοσμιοι πρωταθλητες οδηγοι οπως Burns Hakkinen o μικρος Latvala κ αλλοι. -
..εγώ δεν το θέλω για τοποθέτηση (έχω και αρκετά φρένα μπροστά, οπότε φρενάρει πολύ το αμάξι, ακόμα και στο χώμα !) αλλά για την.. ανηφόρα. Το θέλω για να ρυθμίζω την ταχύτητα εισόδου σε ανηφορικές καμπές και να μην αφήνω καθόλου γκάζι.
Στο... καθημερινό οδήγημα το κάνω πιο εύκολα, σε αγώνα δεν το έχω κάνει σχεδόν ποτέ! ε με τον καιρό θα μου 'ρθει.. -
Υπέρ! Μαζεύονται τα μούτρα στα πολλά εύκολα και γρήγορα. Αφού υπάρχει το σύστημα...
-
Ο χρήστης filippos!!! έγραψε:
Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!Δύσκολο να το κάνεις πραγματικά καλά.
Ψιλά γράμματα,κατά την άποψή μου. -
Ο χρήστης filippos!!! έγραψε:
Frenarisma me to aristero.......oi gnwmes sas!!!Καλημέρα, καλή εβδομάδα.
Πολύ καλή η απορία σου. Είμαι σαφώς υπέρ της εξάσκησης του να φρενάρεις με το αριστερό και υπέρ της χρησιμοποίησης σε πολλές μα πάρα πολλές περιπτώσεις. Συνοπτικά:
Δεν το συζητώ ότι εάν καταφέρεις να ελέγχεις με ακρίβεια το πόδι σου και το αυτοκίνητο με το αριστερό, θα δείς εντελώς άλλη συμπεριφορά και αίσθηση ασφάλειας του οδηγού στη βροχή.
Από την άλλη σε κομμάτια που γλυστράνε και όταν το αυτοκίνητό σου είναι αδύναμο και χωρίς μπλοκέ, μπορείς να περιορίσεις το άσκοπο σπινιάρισμα του εσωτερικού τροχού.
Στο χώμα το χρησιμοποιείς περισσότερο γιά να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο, όταν βεβαίως δεν αρκεί το γκάζι που έχεις (εννοώ να αφήσεις), και συγχρόνως να είσαι με γκάζι, ειδικά γιά SSάκι.
Στα πολλά χιλιόμετρα μπορείς να ακουμπάς λίγο το φρένο σου και να περιορίζεις την τάση που έχει το αυτοκίνητο γιά το εξωτερικό της στροφής. Αυτό ειδικά όταν έχεις αυτοκίνητο ομάδφας Ν.
Όταν το αυτοκίνητο είναι ομάδας Α και έχει κατανεμητή ρυθμιζόμενο από μέσα τα πράγματα γίνονται πιό εύκολα και αρκετά από τα πάραπάνω δεν χρειάζονται, αφού μαζί με τον κατανεμητή θα έχει και άλλα ακριβά και χρήσιμα εξαρτήματα, που κάνουν περιττόι το φρενάρισμα με το αριστερό.
Όλα τα παραπάνω και όσα ακόμνη φανταστείς με βάση αυτά, που έχω ξεχάσει, υπό την προϋπόθεση ότι έχεις την αίσθηση της απαιτούμενης δύναμης που πρέπει να βάλεις σρτο αριστερό. Διαφορετικά τα αποτελέσματα θα είναι 'ασχημα.
Γιαυτό προτείνω πολύ εξάσκηση, και σιγά σιγά να ανεβάζεις και τα χιλιόμετρα. Πολύ καλή επιλογή είναι κάποια αλάνα με χώμα, το παραλληλοδρόμιο του Λάμπη και ότι άλλο σχετικό βρείς.
Χαιρετώ Lev -
Επειδή το θέμα μας έχει απασχολήσει πάλι κατα το παρελθόν, διαβάστε και αυτό:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... ot+braking -
Το χρησιμοποιώ γιά να περιορίζω την υποστροφή μέσα στη στροφή με πατημένο το γκάζι και ταυτόχρονα το τούρμπο έχει έτοιμη πίεση γιά την έξοδο της στροφής.
Το πρόβλημα είναι ότι αν παραζορίσω τα φρένα στη στροφή στην επόμενη θέλουν ένα τσίμπημα πριν φρενάρω κανονικά γιά να έρθουν τα τακάκια στη θέση τους αλλιώς πάει το πεντάλ στο πάτωμα...... ...και φυσικά κουράζονται πιό γρήγορα.
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ