-
Δυο ερωτησεις θα θελα να κανω...Αν εχεις τον 60αρη κινητηρα σε μοντελο 2001 η μονη σοβαρη βελτιωση ειναι η αλλαγη του,σωστα?Σωστα!Με τι τον αλλαζεις ομως?Με τον αντιστοιχο 80αρη?Και ποσο θα παει το συνολο(δινεις τον κινητηρα σου και ποσα επιπλεον ευρω)?Επισης γινεται και αν γινεται συμφερει να ψαξεις τον 1,4 απο BRAVO ή τον 1,6?Και αν ναι με ποσα λεφτα....???Πριν κλεισω βελτιωση του 80αρη (5 αλογα ας πουμε με ολιγη ροπη) πως επιτυγχανεται???
Αυτα!Οποιος ξερει βοηθαει....Ευχαριστω εκ των προτερων.... -
Δυο ερωτησεις θα θελα να κανω...Αν εχεις τον 60αρη κινητηρα σε μοντελο 2001 η μονη σοβαρη βελτιωση ειναι η αλλαγη του,σωστα?Σωστα!Με τι τον αλλαζεις ομως?Με τον αντιστοιχο 80αρη?Και ποσο θα παει το συνολο(δινεις τον κινητηρα σου και ποσα επιπλεον ευρω)?Επισης γινεται και αν γινεται συμφερει να ψαξεις τον 1,4 απο BRAVO ή τον 1,6?Και αν ναι με ποσα λεφτα....???Πριν κλεισω βελτιωση του 80αρη (5 αλογα ας πουμε με ολιγη ροπη) πως επιτυγχανεται???
Αυτα!Οποιος ξερει βοηθαει....Ευχαριστω εκ των προτερων.... -
Δυο ερωτησεις θα θελα να κανω...Αν εχεις τον 60αρη κινητηρα σε μοντελο 2001 η μονη σοβαρη βελτιωση ειναι η αλλαγη του,σωστα?Σωστα!Με τι τον αλλαζεις ομως?Με τον αντιστοιχο 80αρη?Και ποσο θα παει το συνολο(δινεις τον κινητηρα σου και ποσα επιπλεον ευρω)?Επισης γινεται και αν γινεται συμφερει να ψαξεις τον 1,4 απο BRAVO ή τον 1,6?Και αν ναι με ποσα λεφτα....???Πριν κλεισω βελτιωση του 80αρη (5 αλογα ας πουμε με ολιγη ροπη) πως επιτυγχανεται???
Αυτα!Οποιος ξερει βοηθαει....Ευχαριστω εκ των προτερων.... -
Εδώ είναι ορισμένα link γιά να δείς δύο κορυφαίους ξένους οίκους που ειδικεύονται στα FIAT [αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα] και της AVCWEBER που μπορείς να βρείς εκκεντροφόρους colombo bariani και πρόγραμμα.
Θα πάρεις μιά ιδέα γιά το κόστος σε σχέση με την ιπποδύναμη και εδώ είμαστε πάλι.
http://www.hoermann-motorsport.de/
http://shophost.net/shop_n/catalog/default.php?cPath=1
http://www.avcweber.gr/ -
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Αν εχεις τον 60αρη κινητηρα σε μοντελο 2001 η μονη σοβαρη βελτιωση ειναι η αλλαγη του,σωστα?Σωστα!Σωστά!
Με τι τον αλλαζεις ομως?Με τον αντιστοιχο 80αρη?
Καλή επιλογή. Ή με τον παλιότερο των 86 ίππων, αν βρεις κομπλέ μετατροπή.
Και ποσο θα παει το συνολο(δινεις τον κινητηρα σου και ποσα επιπλεον ευρω)?
Δεν έχω ιδέα. Πρέπει να το ψάξεις πολύ (και με μηχανικό από δίπλα). Μην περιμένεις να πιάσεις πολλά για τον δικό σου πάντως. Αλλά και οι 1.4 δεν είναι ακριβοί γενικά, απ'όσο θυμάμαι.
Επισης γινεται και αν γινεται συμφερει να ψαξεις τον 1,4 απο BRAVO ή τον 1,6?
Για τον 1.6 ίσως χρειάζονται μετατροπές στις βάσεις.
Πριν κλεισω βελτιωση του 80αρη (5 αλογα ας πουμε με ολιγη ροπη) πως επιτυγχανεται???
Ελεύθερο φίλτρο, επαναπρογραμματισμός, εξάτμιση από καταλύτη και πίσω. 5 άλογα θα τα πάρεις σίγουρα και πιο ομαλή καμπύλη ροπής (αν γίνει καλή δουλειά).
Για παραπάνω θέλεις εκκεντροφόρους και κάποια ροϊκή βελτίωση. Μην περιμένεις να πάει 130 άλογα, έτσι?
Αυτα!Οποιος ξερει βοηθαει....Ευχαριστω εκ των προτερων....
Πάντως δεν ήταν δύο οι ερωτήσεις!
-
Πάντως δεν ήταν δύο οι ερωτήσεις!
Αμα εγραφα θελω να σας τρελανω στις ερωτησεις,επαιζε να το διαβασουν ακομα πιο λιγοι...θεμα τακτικης!Στο μεταξυ καλη λυση θα ταν και ο 1,2 FIRE με τα 75 ε?Ποσο να κανει αραγε **και τι μανουρα απαιτειται για την **τοποθετηση του?Ακομα που ψαχνω για κινητηρες??Επισης,οταν φιλε Βασιλειε λες πληρη μετατροπη τι εννοεις?Εγκεφαλους,προγραμματισμους...???
Υ.Γ. Καταλαβαινεις τωρα γιατι κανω ψευδη δηλωση αριθμου ερωτησεων...?Επεται και συνεχεια,ελπιζω να εχετε κουραγιο να απαντατε στις ερωτησεις μου...Ευχαριστω παντως!!!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Ή με τον παλιότερο των 86 ίππων, αν βρεις κομπλέ μετατροπή.Πολύ καλός ο συγκεκριμένος κινητήρας και στρόφαρε πολύ ψηλά!
Μετά τον φιμώσανε/πνίξανε για ρύπους και άλλα τέτοια κατεβάζοντάς τον στα 80 ατίθασα!! -
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Ακομα που ψαχνω για κινητηρες??Επισης,οταν φιλε Βασιλειε λες πληρη μετατροπη τι εννοεις?Εγκεφαλους,προγραμματισμους...???
Ρίξε μια ματιά στις τελευταίες σελίδες των 4Τροχών (εκεί που έχει τιμές/χαρακτηριστικά μοντέλων). Θα δεις διάφορες μικρές διαφημίσεις, κάποιες από τις οποίες αφορούν μηχανικούς Fiat/Lancia κλπ
Αν κάποιος φίλος εδώ στο φόρουμ έχει κάποιον έμπιστο μηχανικό μπορεί να βοηθήσει? Πάντως απ'όσο ξέρω δεν είναι δύσκολες μετατροπές αυτές. Πλήρη μετατροπή εννοώ να υπάρχει ο κινητήρας με την πλεξούδα και καλό είναι να υπάρχει και το κιβώτιο για να αποφύγεις την κοπτοραπτική.
Αν ήμουν στη θέση σου θα κοίταγα για τον 86άρη. Με 1000 Ευρώ επιπλέον μπορείς να φτάσεις ή να ξεπεράσεις τα 95 άλογα που βγάζει ο καινούργιος του Sporting, ενώ έχει και καλό ιστορικό αξιοπιστίας.
Καλή τύχη!
-
Αν έχεις το Punto με τον 60αρη το πουλάς και παίρνεις το Punto με τον 1.4 16V ή αν ζεις σε κάποιο σοβαρό κράτος τον 1.9JTD multijet και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και δεν ταλαιπωρείς κανέναν μηχανικό με μετατροπές.
Συγκεκριμένα το 60αρη φοράει Magneti-Marelli μονάδα υπερσύγχρονη με φίσες που δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με την προηγούμενη γενιά. Επίσης υπάρχει και το Immobilizer που για κακή σου τύχη έχει ενσωματώσει και άλλα πράγματα όπως ας πούμε ηλεκτρικά παράθυρα και δεν δύναται να αντικατασταθεί.
Ο 80άρης φοράει συστημα της BOSCH που ΚΑΜΙΑ σχέση δεν έχει με τον 60άρη.
Ο 86άρης (παλιότερο μοντέλο) φοράει Μ-Μ 18F που και εκείνος δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τους πιο σύχρονους του!
Το ίδιο και ο 75άρης.
Επειδή οι σύγχρονες μονάδες ενσωματώνουν και άλλες λειτουργίες δεν μπορούμε να παίζουμε με αυτές έτσι απλά όπως σε παλαιότερα μοντέλα και είναι καλύτερα να μην το κάνουμε.Δεν είναι απλά καλωδιάκια που τα συνδέουμε και παίζουν.
Αν θέλουμε γκάζια καλό είναι να το σκεφτόμαστε πριν αγοράσουμε ένα ψοφίμι και όχι μετά. Ας κάνουμε λίγο υπομονή και να παίρνουμε το πιο γρήγορο μοντέλο. -
Έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά. Ο άνθρωπος το έχει το αυτοκίνητο τώρα. Θέλει να το αναβαθμίσει. Δεν θα έπρεπε να ψάξει για τη σωστή λύση?
Μη με παρεξηγείς και εμένα η πρώτη μου απάντηση όταν με ρωτάνε 'θέλω να βελτιώσω το Suzuki Alto μου, λες να βάλω turbo?', είναι 'πέτα το το ρημάδι και πάρε αυτό που θέλεις!'. Αλλά ξέρω ότι δεν πρόκειται ή δεν μπορεί να το κάνει (για τους ΧΥΖ λόγους).
-
Εξηγώ ότι είναι ΜΠΕΛΑΣ αυτές οι μετατροπές(και γενικά οι μετατροπές σε πολύ σύγχρονα αυτοκίνητα) γιατί τα συστήματα αυτά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση μεταξύ τους(το 60 με το 80). Κοινώς θα πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο και υπάρχει περίπτωση να μην δουλεύουν διάφορα πράγματα όπως στροφόμετρο, ταχύμετρο, υπολογιστής ταξιδίου, ηλεκτρικά παράθυρα κα μιας και η μονάδα ελέγχου του κινητήρα τα ελέγχει. Αν μου έλεγες πχ να αλλάξεις μοτέρ από το προηγούμενο μοντέλλο θα σου έλεγα ότι γίνεται και μάλιστα χωρίς πολύ κόπο (από 55 ή 75 σε 86) στα ηλεκτρονικά(πλεξούδες και συναφή).
Επίσης ούτε το 1.4 12V έχει καμιά σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα! -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Εξηγώ ότι είναι ΜΠΕΛΑΣ αυτές οι μετατροπές(και γενικά οι μετατροπές σε πολύ σύγχρονα αυτοκίνητα) γιατί τα συστήματα αυτά δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση μεταξύ τους(το 60 με το 80). Κοινώς θα πρέπει να λύσεις το μισό αυτοκίνητο και υπάρχει περίπτωση να μην δουλεύουν διάφορα πράγματα όπως στροφόμετρο, ταχύμετρο, υπολογιστής ταξιδίου, ηλεκτρικά παράθυρα κα μιας και η μονάδα ελέγχου του κινητήρα τα ελέγχει. Αν μου έλεγες πχ να αλλάξεις μοτέρ από το προηγούμενο μοντέλλο θα σου έλεγα ότι γίνεται και μάλιστα χωρίς πολύ κόπο (από 55 ή 75 σε 86) στα ηλεκτρονικά(πλεξούδες και συναφή).
Επίσης ούτε το 1.4 12V έχει καμιά σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα!Μαζί σου. Γι'αυτό πριν έγραψα για 'πλήρη' μετατροπή (υποθέτω δηλαδή ότι θα βρει ένα τροπέτο να 'ξεκολλήσει' τα πάντα).
Συμφωνώ ότι η καλύτερη λύση είναι πώληση και αγορά ενός μεταχειρισμένου (ή καινούργιου) με τα 'σωστά' χαρακτηριστικά!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Μαζί σου. Γι'αυτό πριν έγραψα για 'πλήρη' μετατροπή (υποθέτω δηλαδή ότι θα βρει ένα τροπέτο να 'ξεκολλήσει' τα πάντα).Αν τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο Puntofato (δεν έχω λόγο να το αμφισβητήσω), τότε μιλάμε και για διαφορετική πλεξούδα, που σημαίνει 'καλά κρασιά' Μην ξεχνάμε πως η πλεξούδα είναι το πρώτο πράγμα που εγκαθίσταται στα σύγχρονα αυτοκίνητα, αμέσως μετά το βάψιμο του πλαισίου. Οπότε για να αλλάξει η πλεξούδα πρέπει είτε να διαλυθεί σχεδόν όλο το αυτοκίνητο ή να γίνουν χειρουργικές επεμβάσεις στην υπάρχουσα πλεξούδα
-
Ουαου σοβαρεψαν τα πραγματα...Καταρχην φιλε Puntofato συμφωνω μαζι σου στα περι ψοφιμιου και το ποσο πρεπει να σκεφεσαι πριν βιαστεις να αγορασεις...Το 60αρι λοιπον ανηκει σε πολυ καλο φιλο που το αγορασε μεταχειρισμενο και ενω εμφανισιακα ειναι μια χαρα με τις υπερβολικες 15αρες που του κοβουν πολυ και μου ειπε οτι θα θελε κι αλλη δυναμη.Μαλιστα ρωτησε σε επισημη αντιπροσωπεια και του ειπε καποιος 'ξαδερφος του Μαριο Ιλιεν' οτι με προγραμμα αξιας 280 ευρω θα του δωσει 15 αλογα ενω με 350 περιπου 30 αλογααααα!!!!!Με προγραμμα ολα αυτα....Φυσικα οταν το ακουσα εφριξα (μα τετοιες φιδιες απο επισημο αντιπροσωπο???) και του ειπα να περιμενει να μαθω καποια πραγματα οντας λιγο πιο ενημερωμενος...και να μαι λοιπον!!
Αν αληθευουν ολα αυτα φιλε τοτε δεν εχει νοημα να κανει το παραμικρο...Λετε να πεταξει καμια τουρμπινα?? Πλακα κανω με τετοιο εγκεφαλο και κυριως κοστος τι να πω...Αστο καλυτερα!!!
Του ειπα οτι το να το ψαξει με χοανες,τελικα και προγραμματα δεν θα οδηγησει πουθενα,μονο κινητηρα αξιζει να βαλει...Παντως μου κανει εντυπωση,διαφορετικος εγκεφαλος σε δυο εκδοσεις του μοντελου?? Τι ακριβως εξυπηρετει κατι τετοιο??Τι να πω?Μαλλον κακα τα νεα για το φιλο...Παντως για τα δικα μου τα 80 αλογα,και την αυξηση τους σε 85+ ισχυουν τα οσα ειπε ο φιλος Βασιλειος(που τον ευχαριστω πολυ οπως και ολους σας για το ενδιαφερον )??? -
Ο 1.2 8V είναι το μοτέρ που στο 1ο PUNTO που βγήκε το χρησιμοποιήσανε για το αυτόματο κιβώτιο. Είναι μία ασθενέστερη έκδοση του 75. Στην τελευταία μετενσάρκωσή του η μονάδα είναι απίστευτα μικρή σε διαστάσεις και υπερσύγχρονη. Χαρακτηριστικό είναι (μιας και ανοίξαμε μία καμμένη) ότι δεν βλέπεις τσιπάκια μέσα παρά μόνο ένα πράγμα σαν το εσωτερικό ενός επεξεργαστή. Φυσικά αν κάνεις το λάθος και το ανοίξεις δεν μπορείς να το κλείσεις και πάει για πέταμα. Έχει δύο πρίζες στην πίσω μεριά των οποίων οι ακίδες είναι τόσο κοντά που είναι αδύνατο να πεις ότι θα βάλεις μία 'τσόντα' καλώδιο για να κάνεις κάτι.
Μετά το 80άρι. Για να μειώσουν τους ρύπους αντικαταστήσανε την μονάδα που έδινε 86 άλογα της Μ-Μ και βάλανε την BOSCH να τους φτιάξει μία. Το αποτέλεσμα: 80 άλογα.
Επίσης έχω ξαναγράψει ότι η μονάδα με τα 60 άλογα που φορούν τα PUNTO 2, Y, Doblo, PANTA new έχει κατασκευαστικό (πιθανώς) λάθος και καταστρέφεται. Συγκεκριμένα βγάζει σφάλμα στους πολλαπλασιαστές, δεν κόβουν κύλινδροι(χωρίς να φταίει ο πολλαπλασιαστής) και στο τέλος μέχρι που δεν παίρνει μπροστά. Προσοχή αν ανάψει το λαμπάκι αυτοδιάγνωσης και το διαγνωστικό βγάλει πολλαπλασιαστή, ακόμα και χωρίς να κάνει διακοπές το αυτοκίνητο, να περιμένετε να την κάψει την μονάδα ελέγχου. -
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
... εμφανισιακα ειναι μια χαρα με τις υπερβολικες 15αρες που του κοβουν πολυ και μου ειπε οτι θα θελε κι αλλη δυναμη...NA H AITIA TOY KAKOY
Με τις 14αρες είναι μια χαρά για αυτοκίνητο πόλης.
Δυστυχώς για εμφανισιακούς κυρίως λόγους πολλοί βάζουν σε αυτοκίνητα με μικρή ιπποδύναμη 15αρες,16αρες κλπ οπότε χάνουν και σε επιταχύνσεις αλλά και σε κατανάλωση.
-
Α δεν τον ξερεις το φιλο μου...Η δυναμη δυναμη αλλα και οι 15αρες 15αρεσ!!!Να το παρει αποφαση δηλαδη??
Στο θεμα του 80αρη του Σπορτινγκ φιλε Puntofato εχεις να προτεινεις κατι για ασφαλη και νορμαλ κοστους αποκομισης 5-6 ιππων και ολιγης ροπης?? -
Εγώ απλά επισκευάζω συστήματα τροφοδοσίας και ανάφλεξης.Δεν ασχολούμαι με βελτιώσεις. Απλά παραθέτω καμιά φορά τις απόψεις μου για πράγματα που έχω δει ή τυχαίνει να γνωρίζω.
Συνήθως πάντως οι μετατροπές(αλλαγές κινητήρα και μονάδας) είναι αυτές που δεν μπορείς να βγάλεις άκρη και έχουν και περίεργα συμπτώματα που τις περισσότερες φορές αδυνατούμε να επιλύσουμε.
Αν ήταν δικό μου το αυτοκίνητο θα δοκίμαζα ένα Celcat. Τονίζω το ΔΙΚΟ μου γιατί θέλει πολλή δουλεία για να γίνει σωστά. Δεν κάνω διαφήμηση ούτε έχω να κερδίσω κάτι από αυτό απλώς το έχω δοκιμάσει και ξέρω τι μπορεί να κάνει.(Ροπή κυρίως) -
Celcat???????????????
And what would that be sir??
Πρωτη φορα το ακουω...τι ειναι,ποσο κοστιζει,που το κανεις??Για το 60 ή το 80 μου μιλας??Θενκς παντως... -
Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
Celcat???????????????
And what would that be sir??
Πρωτη φορα το ακουω...τι ειναι,ποσο κοστιζει,που το κανεις??Για το 60 ή το 80 μου μιλας??Θενκς παντως...Υπάρχει σχετικό θέμα για το CELCAT λίγο παρακάτω
FIAT PUNTO 1,2