-
Απο το 'Auto Τύπος' της εβδομάδας , συνέντευξη στον Θ.Τ. (?) του κ. Νίκου Διαμαντή , εμπορικού διευθυντή της Citroen Ελλάς :
'.....Τους επόμενους μήνες περιμένουμε το C2 με μηχανικό κιβώτιο και
125 ίππους στην έκδοση VTS .....'
(Ερώτηση Θ.Τ.) : Μιά και ο λόγος για το C2 , τί γίνεται με τους αγώνες?θα εμπλακεί η Citroen Ελλάς με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο ?
'Μεγάλο θέμα. Οι αγώνες στην Ελλάδα είναι μια πονεμένη ιστορία και έτσι όπως γίνονται δεν έχουν μέλλον, για να μήν πώ ότι δεν έχουν κάν παρόν. Η προβολή είναι υπο το μηδέν. Κανείς δεν ξέρει πού και πώς γίνονται. Μαζεύονται σε κάθε αγώνα 1000-1500 άνθρωποι (οι μηχανικοί , οι φίλοι και οι οικογένειες τνω αγωνιζομένων) και αυτό είναι όλο. Γιατί να επενδύσω ένα εκατομμύριο ευρώ για να πάρω μέρος σαν εταιρία ?
Τί θα πάρω πίσω ? Αν μαζευτούν 4-5 σοβαρές εταιρίες , βάζουν απο 2-3 αυτοκίνητα , εξασφαλίζουν χορηγούς και συνεργασία με τηλεοπτικό σταθμό
που θα μεταδίδει του αγώνες σε λογικές ώρες , τότε μάλιστα.
Αλλά , αυτό δεν γίνεται .
Ο κόσμος σήμερα έχει φύγει απο τους αγώνες , γιατί αντί να βλέπει θέαμα,
βλέπει τα ίδια πρόσωπα να τρέχουν απο το 1980. Πιστέψε με , δεν έχω κανένα λόγο να επιφορτιστώ το κόστος για να βάλω ένα αυτοκίνητο να τρέξει στο Ελληνικό πρωτάθλημα.'Δέν λέω , λέει και κάποιες αλήθειες , αλλά ευτυχώς που υπάρχουν και άλλοι που δεν έχουν τέτοια ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ αντίληψη και βοηθούν ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ τους αγώνες .
Περιμένω τα σχόλια σας ...........
Αποστόλης.
-
Απο το 'Auto Τύπος' της εβδομάδας , συνέντευξη στον Θ.Τ. (?) του κ. Νίκου Διαμαντή , εμπορικού διευθυντή της Citroen Ελλάς :
'.....Τους επόμενους μήνες περιμένουμε το C2 με μηχανικό κιβώτιο και
125 ίππους στην έκδοση VTS .....'
(Ερώτηση Θ.Τ.) : Μιά και ο λόγος για το C2 , τί γίνεται με τους αγώνες?θα εμπλακεί η Citroen Ελλάς με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο ?
'Μεγάλο θέμα. Οι αγώνες στην Ελλάδα είναι μια πονεμένη ιστορία και έτσι όπως γίνονται δεν έχουν μέλλον, για να μήν πώ ότι δεν έχουν κάν παρόν. Η προβολή είναι υπο το μηδέν. Κανείς δεν ξέρει πού και πώς γίνονται. Μαζεύονται σε κάθε αγώνα 1000-1500 άνθρωποι (οι μηχανικοί , οι φίλοι και οι οικογένειες τνω αγωνιζομένων) και αυτό είναι όλο. Γιατί να επενδύσω ένα εκατομμύριο ευρώ για να πάρω μέρος σαν εταιρία ?
Τί θα πάρω πίσω ? Αν μαζευτούν 4-5 σοβαρές εταιρίες , βάζουν απο 2-3 αυτοκίνητα , εξασφαλίζουν χορηγούς και συνεργασία με τηλεοπτικό σταθμό
που θα μεταδίδει του αγώνες σε λογικές ώρες , τότε μάλιστα.
Αλλά , αυτό δεν γίνεται .
Ο κόσμος σήμερα έχει φύγει απο τους αγώνες , γιατί αντί να βλέπει θέαμα,
βλέπει τα ίδια πρόσωπα να τρέχουν απο το 1980. Πιστέψε με , δεν έχω κανένα λόγο να επιφορτιστώ το κόστος για να βάλω ένα αυτοκίνητο να τρέξει στο Ελληνικό πρωτάθλημα.'Δέν λέω , λέει και κάποιες αλήθειες , αλλά ευτυχώς που υπάρχουν και άλλοι που δεν έχουν τέτοια ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ αντίληψη και βοηθούν ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ τους αγώνες .
Περιμένω τα σχόλια σας ...........
Αποστόλης.
-
Απο το 'Auto Τύπος' της εβδομάδας , συνέντευξη στον Θ.Τ. (?) του κ. Νίκου Διαμαντή , εμπορικού διευθυντή της Citroen Ελλάς :
'.....Τους επόμενους μήνες περιμένουμε το C2 με μηχανικό κιβώτιο και
125 ίππους στην έκδοση VTS .....'
(Ερώτηση Θ.Τ.) : Μιά και ο λόγος για το C2 , τί γίνεται με τους αγώνες?θα εμπλακεί η Citroen Ελλάς με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο ?
'Μεγάλο θέμα. Οι αγώνες στην Ελλάδα είναι μια πονεμένη ιστορία και έτσι όπως γίνονται δεν έχουν μέλλον, για να μήν πώ ότι δεν έχουν κάν παρόν. Η προβολή είναι υπο το μηδέν. Κανείς δεν ξέρει πού και πώς γίνονται. Μαζεύονται σε κάθε αγώνα 1000-1500 άνθρωποι (οι μηχανικοί , οι φίλοι και οι οικογένειες τνω αγωνιζομένων) και αυτό είναι όλο. Γιατί να επενδύσω ένα εκατομμύριο ευρώ για να πάρω μέρος σαν εταιρία ?
Τί θα πάρω πίσω ? Αν μαζευτούν 4-5 σοβαρές εταιρίες , βάζουν απο 2-3 αυτοκίνητα , εξασφαλίζουν χορηγούς και συνεργασία με τηλεοπτικό σταθμό
που θα μεταδίδει του αγώνες σε λογικές ώρες , τότε μάλιστα.
Αλλά , αυτό δεν γίνεται .
Ο κόσμος σήμερα έχει φύγει απο τους αγώνες , γιατί αντί να βλέπει θέαμα,
βλέπει τα ίδια πρόσωπα να τρέχουν απο το 1980. Πιστέψε με , δεν έχω κανένα λόγο να επιφορτιστώ το κόστος για να βάλω ένα αυτοκίνητο να τρέξει στο Ελληνικό πρωτάθλημα.'Δέν λέω , λέει και κάποιες αλήθειες , αλλά ευτυχώς που υπάρχουν και άλλοι που δεν έχουν τέτοια ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ αντίληψη και βοηθούν ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ τους αγώνες .
Περιμένω τα σχόλια σας ...........
Αποστόλης.
-
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ , ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠ'ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ (ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ) C2 !
-
Ο χρήστης Νίκος Διαμαντής , εμπορικός διευθυντή της Citroen Ελλάς έγραψε:
Γιατί να επενδύσω ένα εκατομμύριο ευρώ για να πάρω μέρος σαν εταιρία ?
Τί θα πάρω πίσω ? Αν μαζευτούν 4-5 σοβαρές εταιρίες , βάζουν απο 2-3 αυτοκίνητα , εξασφαλίζουν χορηγούς και συνεργασία με τηλεοπτικό σταθμό
που θα μεταδίδει του αγώνες σε λογικές ώρες , τότε μάλιστα.
Αλλά , αυτό δεν γίνεται .
Ο κόσμος σήμερα έχει φύγει απο τους αγώνες , γιατί αντί να βλέπει θέαμα,
βλέπει τα ίδια πρόσωπα να τρέχουν απο το 1980. Πιστέψε με , δεν έχω κανένα λόγο να επιφορτιστώ το κόστος για να βάλω ένα αυτοκίνητο να τρέξει στο Ελληνικό πρωτάθλημα.'Αλλάζουν ελαφρώς τα πράγματα, κάτι δείχνει να κινείται. Ο κ. Διαμαντης υπερβάλει στο ποσο του 1 εκατ. Με αυτα τα λεφτα κάνεις 3 χρονια Πανελλήνιο Πρωταθλημα με S1600!!! Aπο εκει και πέρα ήδη 3 εταιρίες εμπλέκονται ενεργα στο πρωτάθλημα στην κατηγορία του C2 S1600, η Fiat, η Peugeot και η Renault. Oσο για τα ίδια πρόσωπα απο τη δεκαετία του 80, 2 απο τους πρωταθλητες του 2003 εχουν μόλις συμπληρώσει 2 χρονια εμπλοκής στους αγώνες (Τσολακίδης, Αθανασούλας) ενώ ο 3ος Ιαβέρης Jr ειναι κάτω από 30 χρονών!! Ελπιζω οτι φετος με την συμμετοχή νεων παιδιων πχ Καιτατζής, Ζαχος, Γκικας, Μανιαδάκης αλλα και την προσθήκη των Κυρκο, Βωβου στην πληθωρα Ν/4 με αξιολογους οδηγούς, να αλλάξουν οι αγώνες πρόσωπο... Πιστεύω οτι έρχεται μια πολυ καλή χρονια... Αρκει οι διοικούντες του αθλήματος να το αντιληφθούν και να δώσουν και αυτοι με την σειρά τους την απαιτούμενη ωθηση στο αθλημα...
-
Ας ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ πως τα λέει σωστά...
Προσέξτε το σημείο που βάζω έντονο:
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Απο το 'Auto Τύπος' της εβδομάδας , συνέντευξη στον Θ.Τ. (?) του κ. Νίκου Διαμαντή , εμπορικού διευθυντή της Citroen Ελλάς :'.....Τους επόμενους μήνες περιμένουμε το C2 με μηχανικό κιβώτιο και
125 ίππους στην έκδοση VTS .....'
(Ερώτηση Θ.Τ.) : Μιά και ο λόγος για το C2 , τί γίνεται με τους αγώνες?θα εμπλακεί η Citroen Ελλάς με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο ?
*'Μεγάλο θέμα. Οι αγώνες στην Ελλάδα είναι μια πονεμένη ιστορία και έτσι όπως γίνονται δεν έχουν μέλλον, για να μήν πώ ότι δεν έχουν κάν παρόν. Η προβολή είναι υπο το μηδέν. Κανείς δεν ξέρει πού και πώς γίνονται. Μαζεύονται σε κάθε αγώνα 1000-1500 άνθρωποι (οι μηχανικοί , οι φίλοι και οι οικογένειες τνω αγωνιζομένων) και αυτό είναι όλο. Γιατί να επενδύσω ένα εκατομμύριο ευρώ για να πάρω μέρος σαν εταιρία ?
Τί θα πάρω πίσω ? **Αν μαζευτούν 4-5 σοβαρές εταιρίες , βάζουν απο 2-3 αυτοκίνητα , εξασφαλίζουν χορηγούς και συνεργασία με τηλεοπτικό σταθμό
που θα μεταδίδει του αγώνες σε λογικές ώρες , τότε μάλιστα.*Αλλά , αυτό δεν γίνεται .
Ο κόσμος σήμερα έχει φύγει απο τους αγώνες , γιατί αντί να βλέπει θέαμα,
βλέπει τα ίδια πρόσωπα να τρέχουν απο το 1980. Πιστέψε με , δεν έχω κανένα λόγο να επιφορτιστώ το κόστος για να βάλω ένα αυτοκίνητο να τρέξει στο Ελληνικό πρωτάθλημα.'Δέν λέω , λέει και κάποιες αλήθειες , αλλά ευτυχώς που υπάρχουν και άλλοι που δεν έχουν τέτοια ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ αντίληψη και βοηθούν ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΑ τους αγώνες .
Περιμένω τα σχόλια σας ...........
Αποστόλης.
Καταλάβατε;;
Δε φταίει η Σιτροέν, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ φταίνε που δεν τρώνε το γάιδαρο να φάει η Σιτροέν (σε ρόλο σωτήρα μήπως; ) την ουρά!! -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Ο κόσμος σήμερα έχει φύγει απο τους αγώνες , γιατί αντί να βλέπει θέαμα,
βλέπει τα ίδια πρόσωπα να τρέχουν απο το 1980. Πιστέψε με , δεν έχω κανένα λόγο να επιφορτιστώ το κόστος για να βάλω ένα αυτοκίνητο να τρέξει στο Ελληνικό πρωτάθλημα.'[/i]ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΙΤΡΟΕΝ...
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ.
ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΠ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΦΘΗΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΖΩ ,Η ΤΟΥΟΤΑ,Η ΝΙΣΣΑΝ ,Η ΣΕΑΤ Κ.Α ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΑΝ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΠ ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΠΛΗΜΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΣΤΟ ΕΠΡ ΕΦΕΤΟΣ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΜΕΙΚΤΟ ΟΛΟ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.
ΔΗΛΑΔΗ Η ΠΡΩΤΗ 3ΑΔΑ ΤΟΥ ΕΠΡ ΠΕΡΥΣΙ ,ΠΡΟΠΕΡΣΙ ,ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΟ 80?
ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η****** ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ Η ΘΑ ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΝ Η ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ. -
Ο κ. Διαμάντης ας χρηματοδοτήσει μία έρευνα όπως έκανε άλλη μεγάλη αντιπροσωπεία - εμπλεκόμενη μέχρι πρόσφατα στους αγώνες - και ανεκάλυψε ότι οι πωλήσεις της πέσανε γιατί δεν είχε παρουσία πλέον!!!
Το πώς τι και γιατί , είναι το μόνο συζητήσιμο!
Για την πληροφόρησή του υπάρχουν τουλάχιστον άλλες δύο αντιπροσωπείες που θέλουν να κάνουν παιχνίδι και έχω ίδια αντίληψη!
Εκείνος θέλει???
Ή μάλλον ξέρει???
Τέλος θα 'διαφωνήσω' με τον Χρίστο APR , το αυτοκίνητο (C2) καλό είναι , αλλά όχι τόσο καλό ώστε να μπορεί να τρέχει σε αγώνες!!!
-
Συμφωνώ με τον APR. Πόσες φορές ήρθαν φίλοι και γνωστοί και σας ρώτησαν 'εσύ που τρέχεις και σε αγώνες θα ξέρεις, τι να πάρω ? ' ή σαν θεατές δεν ακούσατε απο δίπλα 'πω-πω αυτό είναι εργαλείο. Τέτοιο θέλω.' Αυτό δεν είναι προβολή δηλαδή ? Αλλα κάποιος εθελοντής αιμοδότης θα βρεθεί να τρέξει ενα C2 και να κάνει τη δουλειά. Ας προσέχαμε κύριοι.
-
Πρόταση προς Κώστα cmarin :
Tι θα έλεγες για μία μόνιμη ενότητα , όπου θα δημοσιεύουμε τέτοιου είδους
μαργαριτάρια , έτσι για να ξέρουμε που βρισκόμαστε και με ποιούς έχουμε να κάνουμε ?Έκανα πάσσα , Κώστα , βάλε γκόλ !!!!!!!!!
Αποστόλης.
-
Και γιατί ρε παιδιά ο κάθε managerακος πρέπει να ξέρει σώνει και καλά από αυτοκίνητα; Πότε έγινε αυτό στην Ελλάδα όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά οπουδήποτε; Γιατί δηλαδή πάμε σαν χώρα όπως πάμε;
Αφήστε τους να δίνουν τα μύρια (ευρώ) στο MAD TV..Μάλλον εκεί πιάνουν περισσότερο τόπο τα (πολλά διαθέσιμα) τα λεφτά τους..
-
Εμενα η αποψη μου ειναι πως οι αγωνες δινουν την απαραιτητη προβολη και ωθηση σε ενα νεο μοντελο.
Δεν ειμαι ειδικος για να το τεκμηριωσω αυτο,αλλα πχ το γιαρις θα ηταν τελειως αλλο αυτοκινητο στα ματια του κοσμου αν δεν ετρεχε στους ταπεινους ελληνικους αγωνες.
Δαπανωντας πχ η ΤΟΥΟΤΑ 1 εκ ευρω για τα γιαρις του πρωταθληματος(τυχαιο νουμερο) παιρνει πολλαπλασια προβολη απο το να δαπανησει δεκαδες εκατομυρια ευρω πολυτιμου τηλεοπτικου χρονου για σποτ.
Πιστευω εκει ειναι η ουσια και μακαρι να το καταλαβουν ολοι οι διεθυνοντες των εταιριων. -
Θα τον καταλάβαινα αν είχε σαν υποχρέωση να προωθήσει κάποιο μοντέλο που προσανατολίζεται σε μερίδα κοινού που δεν επηρεάζεται από την προβολή που δίνουν οι αγώνες, σαν παράδειγμα θα ανέφερα το Ύψιλον ας πούμε που προσανατολίζεται περισσότερο στο ασθενές φίλο. Πως κατέληξε σε αυτά τα συμπεράσματα δεν ξέρω αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν έχει και πολύ επαφή με τον κόσμο. Ευτυχώς που δεν κουβαλούν όλοι τα ίδια μυαλά και επενδύουν στην προβολή που αναμφισβήτητα τους δίνουν οι αγώνες μας.
-
Για σταθείτε μια στιγμή ρε σεις συνφορουμίτες!
Ένα-ενάμιση χρόνο που παρακολουθώ αυτό το φόρουμ, αυτό που συνήθως παρακολουθώ να συζητάτε (και δε μιλάω γιατί δεν ξέρω και πολλά) είναι για τα προβλήματα του χώρου, την έλλειψη θεατών, το πόσο μίζεροι είναι οι αγώνες στις πίστες, το πως πρέπει να αλλάξουν τα πράματα, πως πρέπει να θεσπιστούν οι κατηγορίες και οι κλάσσεις για να ανέβει ο συναγωνισμός, τι θα γίνει με τα κίτ-καρς, αν τα S1600 είναι σωστό να τρέχουν στην Α6,αν θα πρέπει να ακολουθήσουμε το μοντέλο της Δανίας, της Τσεχίας ή του Αφγανιστάν... Κοίνος τόπος σε όλες τις συζητήσεις είναι: ότι λείπει το θέαμα, ο συναγωνισμός και δε ξέρω εγώ τι άλλο που θα φέρει τον κόσμο κοντά, ότι λείπει η προβολή που θα φέρει τον κόσμο, ότι... ότι... ότι... Βγαίνει λοιπόν ένας άνθρωπος και λέει -αυτό που καιρό τώρα διαπιστώνετε- ότι δεν τον συμφέρει να βάλει τα λεφτά του στο χώρο και πέφτετε αμέσως να τον φάτε.
Ξαφνικα λέτε
πως οι αγωνες δινουν την απαραιτητη προβολη και ωθηση σε ενα νεο μοντελο, ότι ελπίζετε οι αγώνες θα αλλάξουν πρόσωπο φέτος ( ομολογία πως το μέχρι τώρα πρόσωπο τους δεν μας άρεσε), οτι τα καπ σφύζουν απο συναγωνισμό(δεν λέει κανείς όχι, αλλά αλλού είναι το θέμα: αν κάποιος που θα βάλει τα λεφτουδάκια του,θα τα πάρει πίσω ή θα το κάνει για την ψυχή της μάνας του) και άλλα πολλά.
Νομίζω πως υπάρχει μια μεγάλη αντίφαση. Ξαφνικά διαβάζοντας εδώ νόμισα ότι τα προβλήματα λύθηκαν. Μου φαίνεται ενώ διαπιστώνετε το πρόβλημα μόνοι σας, δεν αντέχετε να το ακούτε απο τρίτους... Αυτά προς το παρόν, έτσι για να υπάρχει και ο αντίλογος.ΥΓ. Αυτά που γράφω δεν προέρχονται από προσωπική εμπειρία, άλλα από αυτά που γράφετε στο φόρουμ τόσον καιρό. Απλά λέω τι είχα καταλάβει από τις συζητήσεις μέχρι τώρα.
-
ody_xanthi μάλλον τα βλέπεις μόνο άσπρα και μαύρα...Υπάρχει και το γκρι...ή μάλλον όλα είναι γκρι..άλλοτε πιο ανοιχτό και άλλοτε πιο κλειστό.
-
Δεν ξερω τι γνωριζει κ τι οχι για τους αγωνες ο εν λογω ανθρωπος της Citroen αλλα απο την στιγμη που η αγορα του αυτοκινητου παγκοσμιως ειναι σε υφεση κ εχουν φτασει να 'χαριζουν' αυτοκινητα σημαινει οτι κινουνται με πολυ κλειστα κ περιοσμενα budget. Δεν ακουγονται κ τοσο υπερβολικα αυτα που λεει. Οταν σε παγκοσμιου πρωταθληματος επιπεδα ολοκληρη Ford σκεφτοταν το αγωνιστικο της προγραμμα στο WRC ως την τελευταια στιγμη (πιθανον κ για να εκβιασει την FIA, πιθανον) κ εδιωξε πριν 2 χρονια 2 ακριβοπληρωμενους οδηγους προκειμενου να εξελιξει το 03. Αλλοι κατασκευαστες εγκατελειψαν. Δεν ξερω αν λεει κατι αυτο αλλα εμενα μου δινει την εντυπωση οτι οι καιροι εχουν αλλαξει αρκετα κ οτι εχουν στενεψει δραματικα τα χρηματικα περιθωρια. Παλαιοτερα δεν ηταν ετσι κ λεφτα στην εξελιξη εριχναν, κ ακριβους οδηγους σε μια ομαδα ειχαν (π.χ Κankounen Sainz η Ford to 95). Οχι εναν Gron κ εναν Loix ή εναν Martin με Duvall. Πριν το δειτε τραβηγμενο αναφερω το παραδειγμα του παγκοσμιου πρωταθληματος που ναι μεν τα εξοδα ειναι τεραστια κ μη συγκρισιμα μ αυτο που συζηταμε αλλα μιλαμε κ για την εμπλοκη στην ελιτ του σπορ που ολοι επιθυμουν κ βεβαια εχουν τον ιδιο τελικο στοχο. Νομιζω οτι σε μικροτερη κλιμακα αντικατοπτριζει κ την αληθεια οσον αφορα τις οικονομικες δυσκολιες.
Αν θεωρησετε αστοχο το παραπανω παραδειγμα δεν νομιζω να διαφωνειτε στο οτι αυτα που λεει για την προβολη εχει δικιο. Στο εξωτερικο υπαρχει προβολη κ ενδιαφερον απο τον κοσμο. Τα βλεπει ο κοσμος κ στις ειδικες αλλα κ στην τηλεοραση, γινεται βαβουρα με το θεμα. Εδω, κ εμεις που νοιαζομαστε, μονο απο κοντα μπορουμε να τα δουμε, απο την τηλεοραση δεν υπαρχει καμια καλυψη που ομως ειναι απαραιτητη σ αυτον που επενδυει.
Γιατι λοιπον η Citroen κ η Χ Citroen να δωσει οσα χρηματα για να μπει στους αγωνες απο την στιγμη που εχουν τοσο σφιχτα budget κ δεν γνωριζουν αν αυτη η κινηση θα εχει επιστροφη στην επενδυση που θα κανουν; (Κ μιλαμε για ελληνικες αντιπροσωπειες που δεν ειναι στα οικονομικα μεγεθη του εξωτερικου). Αν γνωριζαν οτι θα βγαλουν δεν θα εμπαιναν;
Ειναι γνωστο οτι οι αγωνες για τις εταιρειες ειναι μαρκετιστικο εργαλειο για να πουλησουν κ να βγαλουν περισσοτερα λεφτα. Με την παρουσα κατασταση στην Ελλαδα ο χωρος των αγωνων δεν φαινεται να τους ειναι ελκυστικος αυτη την στιγμη. Υπερβολικο σας φαινεται; Αφου ολοι δεν συζηταμε για το υποβαθμισμενο επιπεδο κ το αβεβαιο μελλον; Ποσο λοιπον θα το σκεφτει ο αντιπροσωπος που θα τα χωσει; Ετσι στο μυαλο μου δικαιολογειται κ η μικρη παρουσια αντιπροσωπειων. -
ΩΠΑ κύριοι!!Χειρόφρενο λίγο!!
Ο ody_xanthi καλά τα λέει!!Αυτά που λέει η Citroen τα λέτε/λέμε και εδω δύο χρόνια τώρα!!
Και σε οτι αφορά τα περί 'ποιός φταίει'...ατυχές!!
Εχει κατ' επανάληψη ειπωθεί ότι πρέπει να εμπλακούν οι αντιπροσωπείες!!
Και ειδικά η Citroen,εχει πολύ κάψα με τους αγώνες!Ηταν έτοιμη να φέρει WRC πριν 2 χρόνια αλλά τελικά δεν το έφερε!Και ενα WRC κοστιζει 1.000.000 ευρώ!Βλέπετε που αμέσως βγαίνουν συμπεράσματα?Πολύ καλά τα λέει ο κύριος της Citroen!!Λεφτά θέλει να βγάλει απο μια τέτοια επένδυση...δεν θα το κάνει για την ψηχή της μάνας του!!
Αλλά δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε!!
-
ΑΥΤΗ ΟΜΩΣ Η ΕΣΤΩ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΑΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΘΑ ΕΧΕΙ.ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΑ ΓΙΑΡΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ.
-
Στο μόνο θέμα που έχει δίκιο είναι η προβολή, γιατι και θέαμα και συναγωνισμός και νεοι οδηγοί υπάρχουν στα Ράλι (δεν μιλάμε για πίστες), αλλωστε όλα τα ταλέντα που αναδείχθηκαν εκεί την έκαναν με ελαφρα πηδηματάκια για τα ραλί (Καιτατζής, Ζαχοι, Γκίκας κ.α). Ομως και εδω οι εταιρίες είναι συνυπεύθυνες!!!! Δεν μπορεις κ. Marketing Manager της Χ εταιρίας (δεν ονομάζω για να μην αδικήσω) να ξοδεύεις εκατοντάδες χιλιάδες ευρω σε τηλεοπτικές διαφημήσεις και να μην μπορεις να εξασφαλίσεις 2 λεπτα το μήνα σε αθλητικο ενθετο του δελτιου ειδήσεων!!! Η Fiat πως το είχε κάνει για το Τroffeo;;;; Ξαναλεω οτι φετος θα είναι χρονια ορόσημο!!! Αν αυτα που σχεδιάζονται πραγματοποιηθούν και τα νέα παιδια τιμήσουν τους ανθρωπους που τους εμπιστεύτηκαν τα αυτοκινητά και τα χρηματα τους, θα δούμε καλύτερες μέρες...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και ειδικά η Citroen,εχει πολύ κάψα με τους αγώνες!Ηταν έτοιμη να φέρει WRC πριν 2 χρόνια αλλά τελικά δεν το έφερε!Και ενα WRC κοστιζει 1.000.000 ευρώ!Βλέπετε που αμέσως βγαίνουν συμπεράσματα?
Πολύ καλά τα λέει ο κύριος της Citroen!!Λεφτά θέλει να βγάλει απο μια τέτοια επένδυση...δεν θα το κάνει για την ψηχή της μάνας του!!Νομίζω οτι πέραν της λύσης WRC - 1000000 E υπάρχουν και ενδιαμεσα budget τα οποια εναρμονίζονται καλυτερα με την Ελληνική πραγματικότητα τοσο απο οικονομικής πλευράς όσο και απο πλευράς προκύρηξης πρωταθλημάτων μιας και τα τελευταια χρονια δεν τρεχουν στο ΕΠΡ WRC cars.
Συμφωνώ με τον S3 διοτι ή πράξη έδειξε οτι πλημμυρίσαμε απο ''πολιτικά'' γιαρις και 106 ραλλύ.Λετε οι αγωνες επι ελληνικού εδάφους να μην συνετέλεσαν καθόλου σε αυτό ?
Πώς "βλέπουν" τους αγώνες άνθρωποι του αυτοκινήτου