-
Μιας και κανένας δεν έχεις αναφέρει ποτε το θέμα ας το αναφέρο εγώ!!!!
Πιστεύετε οτι άξιζαν τα λεφτά! Δεν μιλάω μόνο για βελτιώσεις κινητήρα αλλα και για στερεοφωνικά, Bodykits, Ζάντες κα.Πόσα ευρώ πληρώσατε για κάθε....αλόγο
-
Μιας και κανένας δεν έχεις αναφέρει ποτε το θέμα ας το αναφέρο εγώ!!!!
Πιστεύετε οτι άξιζαν τα λεφτά! Δεν μιλάω μόνο για βελτιώσεις κινητήρα αλλα και για στερεοφωνικά, Bodykits, Ζάντες κα.Πόσα ευρώ πληρώσατε για κάθε....αλόγο
-
Μιας και κανένας δεν έχεις αναφέρει ποτε το θέμα ας το αναφέρο εγώ!!!!
Πιστεύετε οτι άξιζαν τα λεφτά! Δεν μιλάω μόνο για βελτιώσεις κινητήρα αλλα και για στερεοφωνικά, Bodykits, Ζάντες κα.Πόσα ευρώ πληρώσατε για κάθε....αλόγο
-
500-1000
αλλαγή φρένων (δίσκοι τακάκια- Βrembo-DS2500) όταν ήρθε η ώρα τους όμως. Δεν έβαλα τα 'εργοστασιακά', απλώς κάτι καλύτερο, 230Ε
Επίσης όταν ήρθε η ώρα για αλλαγή αμορτισέρ, άλλαξα και ελατήρια (Eibach-Sachs Performance) 500Ε μαζί με τοποθέτηση (φιλική τιμή)
Από τα φρένα απόλυτα ικανοποιημένος και μάλλον έκανα απόσβεση (δύο φορές γλύτωσα 'στενή επαφή' που δεν θα την είχα αποφύγει)
Για την ανάρτηση τα χω ξαναγράψει, έχασα ελαφρώς σε άνεση, αλλά καμία σχέση η συμπεριφορά του τώρα, απλώς άλλο αυτοκίνητο.
Αλλες μετατροπές και εξωτερικές 'βελτιώσεις' δεν προβλέπονται, ούτε και ηχητικές, ακόμα ραδιοκασετόφωνο έχω
-
4.000 και κάτι ψιλά...
full bodykit, ζάντες/λάστιχα και στερεοφωνικό/ηχεία/κεραία.
Μηχανικές βελτιώσεις όταν βρεθούν τα υλικά (σε λογική τιμή), οπότε έχουμε ακόμα... -
Αν αναφέρεσαι συνολικά γιά όλα τα αυτοκίνητα που έχουν περάσει από τα χέρια μας είμαι πολυυυυυυύ ... μέσα στη πρώτη κατηγορία > 15000.
Ολα έχουν ξοδευτεί σε βελτίωση αναρτήσεων , φρένων , κινητήρων , ζαντών , ελαστικών.Δεν συμφέρει οικονομικά όταν φτάσει η ώρα της μεταπώλησης αλλά τι ωραία που αισθάνεσαι με την καινούργια σου ανάρτηση εεε;;;
-
Από 2000 έως 5000 ευρώ, για την ηχητική εγκατάσταση. Και όχι, δεν πρόκειται να με ακούσετε από μακριά να κάνω μπουμ τιςςςςς μπουμ τιςςςςς...
Οι μηχανικές βελτιώσεις θα έρθουν σε δεύτερη φάση και θα είναι σε μορφή αναβαθμίσεων συγκεκριμένων εξαρτημάτων. Looks δεν αλλάζω στο αυτοκίνητο. Είναι μια χαρά έτσι.
-
στη γκολφω εχω βαλει με λιγο κατω απο 500ευρω bilstein και κατα τα αλλα τιποτα...
-
Μέχρι τώρα γύρω στα 1000e...και έχουμε άκομα συνέχεια...
-
Στο τωρινό αυτοκίνητο περίπου 7000 ευρώ!! (Ζάντες [3 φορές] , φίλτρο,
ανάρτηση, φρένα (2 φορές),τιμόνι,πρόγραμμα)!! -
**200 ευρώ για μεμβράνες **στα τζάμια που απορροφούν τις ακτίνες του ήλιου και απωθούν τους κλέφτες (σχεδόν πάντα παρκάρω στο δρόμο). Ειδικά σε ταξίδι με ήλιο είναι καταπληκτικό το πόσο πιο ξεκούραστα πας!
130 ευρώ για σκούπα. Μόνο για ήχο, αφού το αυτοκίνητο είναι χιλιάρι, αλλά μου φτιάχνει τη διάθεση, και δεν κάνει τη βαβούρα μιας εξάτιμισης, ούτε βρίσκει στα πεζοδρόμια του ΤΕΙ όταν παρκάρω. Πάντως είναι από όλες η πιο περιττή 'βελτίωση', αν και εμένα μου αρέσει!
20 ευρώ για ζάντες αλουμινίου. Τις πήρα από το Τολέδο που πουλούσαμε, τα χρήματα τα έδωσα για να κρατήσω τα δικά μου λάστιχα που ήταν αρκετά πιο φρέσκα από του Τολέδο.
450 ευρώ για ραδιοΜΡ3, και πάω ταξίδι χωρίς να αλλάζω δισκάκια. Το αυτοκίνητο όταν το αγόρασα δεν είχε ηχοσύστημα.
**0 ευρώ για τα ηχεία **μου!! Πήρα τα πίσω του Τολέδο που πουλούσαμε για πίσω, και τα πίσω του Γκολφ της μητέρας μου για μπροστινά, αφού δεν ενδιαφερόντουσαν οι γονείς μου για πίσω ηχεία.
**200 ευρώ για ένα μικρό subwoofer ** (μαζί με το κουτί και τον ενισχυτή και την καλωδίωσή του) να λειτουργει επικουρικά στα ηχεία, επειδή λόγω σχεδιασμού του αυτοκινήτου ο ήχος δεν είχε καθόλου μπάσο (σε καμία περίπτωση δεν καταλαβαίνεις την ύπαρξή του αν μπεις στο αυτοκίνητο, δεν θέλω τα αυτιά μου να γίνουν... τρομπέτες!! ). Το έχω βάλει έτσι ώστε να είναι αφαιρούμενο σε 20', σε περίπτωση που θέλω να μεταφέρω πολλά ή ογκώδη πράγματα (συχνότατο γεγονός).
Έβαλα και μπάρα θόλων, αλλά δε θυμάμαι πόσο... Την είχα πάρει σε πολύ χαμηλότερη τιμή από τα καταστήματα... **50 ευρώ **ήταν;... Δε θυμάμαι...
200 ευρώ για προβολείς ομίχλης, που στο εξωτερικό κυρίως μου χρειάστηκαν ουκ ολίγες φορές.
50 ευρώ για λάμπες αυξημένης φωτεινότητας (55 βατ, όχι δυνατότερες). Καλύτερη ορατότητα και ποτέ κανείς δε μου έπαιξε φώτα ενοχλημένος.
100 ευρώ για επένδυση δέρματος στο τιμόνι. Η πρώτη και συνεχής επαφή με το αυτοκίνητό μας!
**Σύνολο 1250 ευρώ ** σε διάστημα 3,5 ετώνγια αρκετά πράγματα, και δεν έχω μετανιώσει ούτε λεπτό (χρηματικά και χρονικά).
Η αγορά του αυτοκινήτου ήταν 9300 ευρώ, οπότε κόστισαν όλα μαζί με το αυτοκίνητο λιγότερο από 10600 ευρώ. -
Ακόμα και με την αγορά του αυτοκινήτου (καινούριο) δεν μπαίνω στην 'ακριβή' κατηγορία!
-
200 E ζάντες αλουμινίου( τάσια στην αγορά) μεταχειρισμένες μαμίσιες
1200 Ε πακέτο ανάρτηση kw όταν τελείωσαν τα αμορτισέρ
600 Ε αλλαγή του ρ/κασετ. με 6απλό ρ/σιντί
450 Ε αλλαγή ταπετσαρίας σε δερματίνη
Προσεχώς:
μήπως έχετε υπόψη σας κανα μοτέρ 1.7 ,γιατί έχω το μικρό..; -
Μία διευκρίνηση:
Στο τωρινό αυτοκίνητο είμαι στα 7000 περίπου.
-
2600 ευρώ για body kit, ανάρτηση και τελικό καζανάκι. 250 για διακοσμητικά αλουμινίου σε πεντάλ και στα μαρσπιέ της πόρτας. 100 για λεβιέ ταχυτήτων. 80 για φίλτρο αέρα.
Σύνολο 3030 ευρώ και έπεται συνέχεια, καθώς το Stilo αναμένεται να αποκτήσει μπάρα θόλων,νέο τιμόνι, αλουμινένια επένδυση και αντιηλιακές μεμβράνες. -
500 ευρώ για λάστιχα. Μια διάσταση παραπάνω από αυτήν που είχα (185/55R 15, πήγα σε 195/50R15). Ίδιος τύπος ελαστικού, ίδιος δείκτης φορτίου, ίδιος δείκτης ταχύτητας: Continental PremiumContact, δείκτες 82H.
Καλοβλέπω πάντως ένα τροπέτισμα για δίλιτρο ή 1600άρι και ίσως και δερμάτινο σαλόνι.
Αλήθεια, αν αντικαταστήσω το κάθισμα του συνοδηγού με αυτό του οδηγού της ΔΕΞΙΟΤΙΜΟΝΗΣ έκδοσης, μιλάμε για βελτίωση; Το κάθισμα του συνοδηγού μου έχει σπάσει τα νεύρα, γιατί, όταν το τραβάω μπροστά να μπει κάποιος άνθρωπος πίσω, στην επιστροφή πάει τέρμα πίσω, στριμώχνοντας τον επιβάτη φοβερά (δεν έχει μηχανική μνήμη).
-
πολυ προσφατα εκανα τη μοναδικη βελτιωση που εχει πανω του το αυτοκινητο: ενα πιο ελευθερο φιλτρο αερα τηs k&n με 69ευρω... Η πλακα ειναι οτι οντως στις χαμηλες στροφες δειχνει να εχει κερδισει λιγακι σε ροπη και εχει λιγο πιο αμεση αποκριση στο γκαζι.
αντε να βαλω και οτι εχω πιο φαρδια λαστιχα απο 165/65 εχω 175/60/14.
-
Θα ηταν καλυτερα η αναφορα των βελτιωσεων να συνοδευεται και απο φωτογραφιες...
Κατι ασχετο:η δερματινη ειναι απολυτως 'τεχνικο' υλικο;Δεν θελω να βαλω δερματινα καθισματα λογω ζωοφιλικων αισθηματων και ψαχνω κατι εναλλακτικο...
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Κατι ασχετο:η δερματινη ειναι απολυτως 'τεχνικο' υλικο;Δεν θελω να βαλω δερματινα καθισματα λογω ζωοφιλικων αισθηματων και ψαχνω κατι εναλλακτικο...
Συνήθως αυτό που λέμε 'δερματίνη', σε μπουφάν κλπ είναι πετροχημικής προέλευσης πλαστικό. Όμως κάποιες φορές αναφέρεται έτσι κάποιο χαμηλής ποιότητας δέρμα, όπως από κατσίκι, άρα πρέπει να ρωτήσεις...
Αν μου επιτρέπεις, αν και ξέρω ότι δεν πρόκειται να σε πείσω, τα δερμάτινα φτιάχνονται από ζώα που εκτρέφονται αποκλειστικά γι'αυτό το σκοπό, όπως όσα εκτρέφονται για την κατανάλωση του κρέατός τους. Δεν 'αφαιρείται' έτσι κάποιο ζώο από το πραγματικό του περιβάλλον και δεν διαταράσσεται η ισορροπία της φύσης.
Ξαναλέω, σεβαστές οι ευαισθησίες σου, ειδικά αν είσαι και κατά συνείδηση χορτοφάγος.
-
αυτοκινητο: Suzuki GV 1.6 3dr '99
εχω αλλα3ει ζαντολαστιχα κ αναρτησεις. εχω βαλει bull bar, φωτα ομιχλης, αεροτομη, σχαρες για snowboard, καλυμα 5ης ροδας με 8ηκη, κ ραδιοκασετοφωνο με 6πλη cdιερα κ 4 ηχεια με 2 tweeter.
ολα μαζι εχουν παει αρκετα χωρις να 8υμαμαι ακριβη αρι8μο αλλα οι αλλαγες συνεχεια 8α αυ3ανονται...
σημαντικο!! ας λεμε κ σε τι αυτοκινητο καναμε τις αλλαγες γιατι χωρις αυτο δεν εχει νοημα το τοπικ...
Πόσα Euro έχετε "επενδήσει" σε βελτιώσεις αυτοκινή