-
Όλες οι εταιρείες βελτιώνουν τα οχήματά τους σε τομείς που έπασχαν.
Έτσι,έχουμε ποιότητα,άνεση,καλούς κινητήρες κλπ.
Μέχρι πρότινος,υπήρχαν αρκετές επιλογές αυτοκινήτων πρακτικών και προσιτών οικονομικά..
Πιστεύετε πως θα συνεχίσουν να υπάρχουν σε σχετικά φτηνή τιμή ή θα αναγκαζόμαστε,όλοι όσοι θέλουμε τέτοια μοντέλα,να βάζουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη;Θα αρκούμαστε σε αγορές με δόσεις; -
Όλες οι εταιρείες βελτιώνουν τα οχήματά τους σε τομείς που έπασχαν.
Έτσι,έχουμε ποιότητα,άνεση,καλούς κινητήρες κλπ.
Μέχρι πρότινος,υπήρχαν αρκετές επιλογές αυτοκινήτων πρακτικών και προσιτών οικονομικά..
Πιστεύετε πως θα συνεχίσουν να υπάρχουν σε σχετικά φτηνή τιμή ή θα αναγκαζόμαστε,όλοι όσοι θέλουμε τέτοια μοντέλα,να βάζουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη;Θα αρκούμαστε σε αγορές με δόσεις; -
Όλες οι εταιρείες βελτιώνουν τα οχήματά τους σε τομείς που έπασχαν.
Έτσι,έχουμε ποιότητα,άνεση,καλούς κινητήρες κλπ.
Μέχρι πρότινος,υπήρχαν αρκετές επιλογές αυτοκινήτων πρακτικών και προσιτών οικονομικά..
Πιστεύετε πως θα συνεχίσουν να υπάρχουν σε σχετικά φτηνή τιμή ή θα αναγκαζόμαστε,όλοι όσοι θέλουμε τέτοια μοντέλα,να βάζουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη;Θα αρκούμαστε σε αγορές με δόσεις; -
Αν δεν ανεβούν οι μισθοί...
-
ενα καλο μεσαιο (για να μην αναφερω μεγαλο οικογενειακο) κοστιζει απο 6 μύρια και πάνω.. (αλφα 147, μια καλη εκδοση του λεον, γκολφ,) για να μην αναφερω τιποτε αουντι κτλ...
παλιοτερα και αναφερομαι στα ετη 1995-2000 επαιρνες με 4 εκατομμύρια πολυ συμπαθητικά αμαξια και αρκετα αξιόπιστα.. σιγουρα οχι με την σημερινή τεχνολογια...
μας βλέπω να πνιγόμαστε στις δόσεις και στα χρεη ή πιο απλά να αγοράζουμε όλοι λάντα, όπως παλιά.....
-
Ισως η αγορά μεταχειρισμένου να βοηθάει οικονομικά το πρόβλημα. Προσωπικά αγόρασα εχθές μια LANCIA KAPPA ΣΤΑ 10500 χιλιαρικα. Νομίζω ότι σε αυτά τα λεφτά δεν εχει αντίπαλο, με δεδομένο τον εξοπλισμό και τους χώρους.
-
Καλορίζικη και καλοτάξιδη. Πολύ καλή επιλογή και καλή τιμή.
Τώρα όσον αφορά το θέμα που κουβεντιάζουμε. Μάλλον θα αναβληθεί έπ’ αόριστον η αντικατάσταση του υπάρχοντος έτσι που πάμε. Αυξάνονται σύντομα και τα μέλη της οικογένειας βλέπεις. -
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Ισως η αγορά μεταχειρισμένου να βοηθάει οικονομικά το πρόβλημα. Προσωπικά αγόρασα εχθές μια LANCIA KAPPA ΣΤΑ 10500 χιλιαρικα. Νομίζω ότι σε αυτά τα λεφτά δεν εχει αντίπαλο, με δεδομένο τον εξοπλισμό και τους χώρους.Καλοτάξιδη.!!!!
Μπράβο γιά την επιλογή , είναι ένα από τα αγαπημένα μου σεντάν.
Μήπως είναι και 20V T ;; -
Thema....μακράν!!...ΤΟ σουλούπι!!...Απίστευτο αυτοκίνητο!Μου άρεσε πιο πολύ απο την Delta μου!!
-
Παιδιά εμένα περισσότερο με προβληματίζει η σχεδιαστική φτώχια των λεγόμενων 'πρακτικών' αυτοκινήτων, ανεξαρτήτου τιμής. Στην πιο διαδεδομένη μεσαία κατηγορία τύπου golf, 307, astra κλπ. ο ένας αντιγράφει τον άλλο στα σημεία. Νομίζω ότι παλιότερα είχαν προσωπικότητα τα μοντέλα, τώρα όχι. Ειδικά απογοητεύτηκα με το Mazda 3 το οποίο δεν μπόρεσε να αποστασιοποιηθεί.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Thema....μακράν!!...ΤΟ σουλούπι!!...Απίστευτο αυτοκίνητο!Μου άρεσε πιο πολύ απο την Delta μου!!Ναι, η Thema ήταν ένα πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο...
edit: Καλορίζικη η KAPPA! Θα τη δούμε στην πίστα?
-
Ο χρήστης Jaeger έγραψε:
Παιδιά εμένα περισσότερο με προβληματίζει η σχεδιαστική φτώχια των λεγόμενων 'πρακτικών' αυτοκινήτων, ανεξαρτήτου τιμής. Στην πιο διαδεδομένη μεσαία κατηγορία τύπου golf, 307, astra κλπ. ο ένας αντιγράφει τον άλλο στα σημεία. Νομίζω ότι παλιότερα είχαν προσωπικότητα τα μοντέλα, τώρα όχι. ....Ολα εχουν γίνει μικρα βανάκια για περισότερους χώρους, για να ειναι πιο 'πρακτικα'
To civic πλεον σχεδον δεν βλεπετε (πάει ο καιρος των vti ) , golf - astra -307- megane (το απίστευτο εκτρωμα) - 3 - συναγωνίζονται ποιος θα φτιαξει το πιο μακρυ το πιο ψηλό και το πιο ευρύχωρο αμάξωμα...
.....Κυριοι δεν απασχολούν όλους οι χώροι, ειναι και άλλα εξισου και ίσως περισσοτερο σημαντικα πράγματα......Ασε που εχουν φτάσει στα 1200+ κιλα και οι 1400αριδες πλεον δεν τραβάνε μια το τόσο βάρος....Ολα έχουν γίνει χάροι και πλεον αντιστοιχουν στα οικογενειακα του '80 με 1200αριδες κινητήρες........
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Ολα εχουν γίνει μικρα βανάκια για περισότερους χώρους, για να ειναι πιο 'πρακτικα'
To civic πλεον σχεδον δεν βλεπετε (πάει ο καιρος των vti ) , golf - astra -307- megane (το απίστευτο εκτρωμα) - 3 - συναγωνίζονται ποιος θα φτιαξει το πιο μακρυ το πιο ψηλό και το πιο ευρύχωρο αμάξωμα...
.....Κυριοι δεν απασχολούν όλους οι χώροι, ειναι και άλλα εξισου και ίσως περισσοτερο σημαντικα πράγματα......Ασε που εχουν φτάσει στα 1200+ κιλα και οι 1400αριδες πλεον δεν τραβάνε μια το τόσο βάρος....Ολα έχουν γίνει χάροι και πλεον αντιστοιχουν στα οικογενειακα του '80 με 1200αριδες κινητήρες........
Επ'αυτού έγραψα δύο παραγράφους πριν, και κατά λάθος τις έσβησα...
Αυτό που φαίνεται είναι ότι μεγαλώνουν όλα τα μεγέθη των αυτοκινήτων, έτσι που στο πέρασμα του χρόνου παρατηρούμε ότι το μικρομεσαίο 15ετίας είναι αντίστοιχο με τα σημερινά μικρά... Αρα δημιουργείται ένα κενό, το οποίο συμπληρώνουν νέες κατηγορίες αμαξωμάτων. Η τάση στη νέα γενιά είναι να δίνουν πολυμορφικά χαρακτηριστικά, όπως αυξημένο ύψος και πλούσιες επιλογές ρύθμισης του εσωτερικού, είτε αυτό λέγεται 307 (μικρομεσαίο) είτε Agila (μικρό). Ας μην ξεχνάμε εξάλλου ότι η κατηγορία των Supermini κάθε άλλο παρά τέτοια είναι (Punto?)
Πχ η Citroen είχε το ΒΧ, το οποίο αντικατέστησε με το Χantia (σαφώς μεγαλύτερο) και αυτό με το C5 (μαούνα!). Αντίστοιχα όμως και οι περισσότεροι κατασκευαστές δημιουργούν προϋποθέσεις για να εισάγουν έτσι νέα, μικρότερα μοντέλα στην αγορά.
Οσον αφορά την πρακτικότητα, εγώ θεωρώ ότι τουλάχιστον από πλευράς εκμετάλλευσης χώρων και εργονομίας, τα σημερινά αυτοκίνητα απέχουν μακράν από τα παλιότερα. Απλά πρέπει να αντιληφθούμε ότι στα 'πολιτικώς ορθά' (sic) αυτοκίνητα το βάρος θα αυξάνει, και μαζί του και η κατανάλωση, αλλά και οι επιδόσεις θα μειώνονται. Είναι το νέο ρεύμα.
Τουλάχιστον έτσι θα ξεχωρίζουν καλύτερα από το βούρκο φωτεινά παραδείγματα αυτοκινήτων όπως το Impreza, ή το ΜΙΝΙ Cooper S (ας ελπίσουμε μόνο να ευαισθητοποιούνται πού και πού οι εταιρείες και να μας προσφέρουν αυτοκίνητα άξια προσοχής, από οδηγικής απόψεως...)
Οσο για την προσωπικότητα, αυτό είναι υποκειμενικό. Δεν μπορώ να πω ότι το Astra MkI είχε πολύ ισχυρή προσωπικότητα στο σχεδιασμό (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν ήταν καλό). Το νέο Astra μου φαίνεται πολύ πιο δυναμικό. Το Megane, άσχετα αν σας αρέσει ή όχι, είναι ριζοσπαστικό. Το νέο C4, όταν βγει, υπολογίζεται ότι θα έχει αρκετά ενδιαφέροντα σχεδιαστικά στοιχεία.
Αντιγραφή στα σημεία πάντα υπήρχε και πάντα θα υπάρχει, εφόσον τα αυτοκίνητα δεν ξεφύγουν από τη λογική μιας σιδερένιας μάζας με τους 4 τροχούς στις γωνίες και με τζάμια γύρω γύρω.
Α, όσο για τους κινητήρες 1.4 λίτρων... Ας μην ξεχνάμε ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αυτή η χωρητικότητα θεωρείται μικρή. Υπάρχει έκδοση του Octavia με 1.4 λίτρα σε άλλη χώρα? (αν είναι δυνατόν! )
-
Συμφωνώ σε αρκετά σημεία με όσα είπε ο Ολύμπιος.
Μόνο που ο κινητήρας 1,4 για το Οκτάβια χρησιμοποιείται σε πολλές χώρες:http://irishcar.com/skodaoctavia14tc.htm (Ιρλανδία)
http://www.fart.se/ks/visa.php?4888 (Σουηδία)
http://www.broadspeed.com/cache/cache10 ... 9745.shtml (Αγγλία)
http://pkw.1a-auto-motorrad.de/MA992967 ... s-1-4.html (Γερμανία)
http://www.autorevue.cz/Automobilka/Ar. ... 1&CAI=2165 (Τσεχία)
http://www.hasznaltauto.hu/partnercegek.auto?ID=3 (Ουγγαρία)
http://www.autolease.nl/operational/auto/25_35.html (Ολλανδία)
http://www.autoreview.ru/tests/skoda_079/octavia.htm (Ρωσία)
http://www.avto.net/trgovci_nova_vsa.as ... el=Octavia (Σλοβενία)
http://www.cochesyconcesionarios.com/fi ... 4-16V.html (Ισπανία)
http://www.a5.hu/cgi-bin/a5/page.cgi?db ... 65¶m=3 => φυσικό αέριο σε Οκτάβια ! -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Καλορίζικη και καλοτάξιδη. Πολύ καλή επιλογή και καλή τιμή.
Τώρα όσον αφορά το θέμα που κουβεντιάζουμε. Μάλλον θα αναβληθεί έπ’ αόριστον η αντικατάσταση του υπάρχοντος έτσι που πάμε. Αυξάνονται σύντομα και τα μέλη της οικογένειας βλέπεις.Έεεεεεεεεεεεεεπ !
Καλά νέα μας έδωσες !!!
Να δεχτείτε με υγεία και χαρά το νέο μέλος !!!!!
(έχετε κανονίσει για νονό ?????? )Αποστόλης.
-
Καλορίζικη η Kappa! Ελπίζω να είναι η coupe, που ήταν σκέτο κουκλί! Αλλά και η σεντάν πολύ όμορφη είναι!
-
Το Megane, άσχετα αν σας αρέσει ή όχι, είναι ριζοσπαστικό.
Το Megane δεν είναι ριζοσπαστικό αλλα απλώς περίεργο, ο σχεδιασμός του πέραν του να τραβάει την προσοχή δεν προσφέρει τίποτα ιδιαίτερο, ούτε αεροδυναμικά (όπως πχ το Citroen GS) ούτε απο πλευράς εκμετάλευσης χώρων (όπως το τελευταίο Civic)
-
Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές και τα καλορίζικα!!!. Δεν είναι η τούρμπο, δεν ειναι η κουπέ (πουλήθηκαν ελάχιστες!!) στη ΑΘήνα έχω δεί μία μπλέ. Θα την φέρω στην πίστα αλλά είναι σκέτη μαμά και δεν ξέρω τι μπορεί να καταφέρει. Πάντως κόφτη έχει στις 7200, και με την τρίτη έχει 145 χλμ. Για κατανάλωση θα σας πώ μετα απο χρήση. Οι χώροι της είναι άπειροι!! και η κατασκευή δείχνει στιβαρή. Τα χλμ ειναι 80.000 στο κοντέρ. Θα σας κρατάω ενήμερους για την ποιότητα!!!!
τα πρακτικά αυτοκίνητα λιγοστεύουν