-
Εδω και λιγο καιρο ανακαλυψαν κατασκευαστικο λαθος στον πισω αξωνα της BMW 3-σειρα (E46) παραγωγης εως Φεβ.2000! Συμπεριλαμβανει ολα τα μοντελα (4-πορτα, κουπε, στασιον, καμπριο, Μ3).
Η βαση στηριξης του πισω αξωνα ξεκολαει απο το σασι. Μεχρι στιγμης αναφερουν 500 αυτοκινητα εδω στη Γερμανια. Η BMW γνωριζει για το προβλημα αλλα κραταει χαμηλα τους τονους για να μην γινει μεγαλος ντορος. Ακομα και τα μεσα ενημερωσης εδω το αναφερουν απλα χωρις να το πολυσχολιαζουν διοτι αν πρεπει να ανακαλεσουν ολα τα 3-σειρα στα συνεργεια θα παθει μεγαλο πληγμα η εταιρια. Μονο το AUTO BILD εκανε παρακληση οτι ειναι ανευθυνη η σταση της BMW και οτι ειναι επικινδυνο για τους οδηγους να κυκλοφορουν ετσι. Η BMW υποστηριζει οτι αυτο ισως συμβει αν εχει υπερφορτωθει το αυτοκινητο η κυκλοφωρει σε ασχημους δρομους με πολυ σκληρα αμορτισερ. Παρ' ολλα αυτα σε οποιον συμβει κατι τετοιο αναλαμβανουν την επισκευη η οποια διαρκει 3 εβδομαδες και εχει κοστος εδω στη Γερμανια 4500 €!
Πρεπει να κοπει ο πατος κατω απο το πορτμπαγαζ στον οποιο ειναι κολλημενη η βαση και πανω σε καινουργιο πατο θα κολληθει η καινουργια βαση. Θα συνοδευεται με πιστοποιητικο απο την BMW, για να μην χασει το αυτοκινητο αξια στην μεταπωληση διοτι φαινεται σαν επιδιορθωση απο ατυχημα.
[/b]
-
Εδω και λιγο καιρο ανακαλυψαν κατασκευαστικο λαθος στον πισω αξωνα της BMW 3-σειρα (E46) παραγωγης εως Φεβ.2000! Συμπεριλαμβανει ολα τα μοντελα (4-πορτα, κουπε, στασιον, καμπριο, Μ3).
Η βαση στηριξης του πισω αξωνα ξεκολαει απο το σασι. Μεχρι στιγμης αναφερουν 500 αυτοκινητα εδω στη Γερμανια. Η BMW γνωριζει για το προβλημα αλλα κραταει χαμηλα τους τονους για να μην γινει μεγαλος ντορος. Ακομα και τα μεσα ενημερωσης εδω το αναφερουν απλα χωρις να το πολυσχολιαζουν διοτι αν πρεπει να ανακαλεσουν ολα τα 3-σειρα στα συνεργεια θα παθει μεγαλο πληγμα η εταιρια. Μονο το AUTO BILD εκανε παρακληση οτι ειναι ανευθυνη η σταση της BMW και οτι ειναι επικινδυνο για τους οδηγους να κυκλοφορουν ετσι. Η BMW υποστηριζει οτι αυτο ισως συμβει αν εχει υπερφορτωθει το αυτοκινητο η κυκλοφωρει σε ασχημους δρομους με πολυ σκληρα αμορτισερ. Παρ' ολλα αυτα σε οποιον συμβει κατι τετοιο αναλαμβανουν την επισκευη η οποια διαρκει 3 εβδομαδες και εχει κοστος εδω στη Γερμανια 4500 €!
Πρεπει να κοπει ο πατος κατω απο το πορτμπαγαζ στον οποιο ειναι κολλημενη η βαση και πανω σε καινουργιο πατο θα κολληθει η καινουργια βαση. Θα συνοδευεται με πιστοποιητικο απο την BMW, για να μην χασει το αυτοκινητο αξια στην μεταπωληση διοτι φαινεται σαν επιδιορθωση απο ατυχημα.
[/b]
-
Εδω και λιγο καιρο ανακαλυψαν κατασκευαστικο λαθος στον πισω αξωνα της BMW 3-σειρα (E46) παραγωγης εως Φεβ.2000! Συμπεριλαμβανει ολα τα μοντελα (4-πορτα, κουπε, στασιον, καμπριο, Μ3).
Η βαση στηριξης του πισω αξωνα ξεκολαει απο το σασι. Μεχρι στιγμης αναφερουν 500 αυτοκινητα εδω στη Γερμανια. Η BMW γνωριζει για το προβλημα αλλα κραταει χαμηλα τους τονους για να μην γινει μεγαλος ντορος. Ακομα και τα μεσα ενημερωσης εδω το αναφερουν απλα χωρις να το πολυσχολιαζουν διοτι αν πρεπει να ανακαλεσουν ολα τα 3-σειρα στα συνεργεια θα παθει μεγαλο πληγμα η εταιρια. Μονο το AUTO BILD εκανε παρακληση οτι ειναι ανευθυνη η σταση της BMW και οτι ειναι επικινδυνο για τους οδηγους να κυκλοφορουν ετσι. Η BMW υποστηριζει οτι αυτο ισως συμβει αν εχει υπερφορτωθει το αυτοκινητο η κυκλοφωρει σε ασχημους δρομους με πολυ σκληρα αμορτισερ. Παρ' ολλα αυτα σε οποιον συμβει κατι τετοιο αναλαμβανουν την επισκευη η οποια διαρκει 3 εβδομαδες και εχει κοστος εδω στη Γερμανια 4500 €!
Πρεπει να κοπει ο πατος κατω απο το πορτμπαγαζ στον οποιο ειναι κολλημενη η βαση και πανω σε καινουργιο πατο θα κολληθει η καινουργια βαση. Θα συνοδευεται με πιστοποιητικο απο την BMW, για να μην χασει το αυτοκινητο αξια στην μεταπωληση διοτι φαινεται σαν επιδιορθωση απο ατυχημα.
[/b]
-
..... δυστυχώς, άλλη μια επιβεβαίωση της γερμανικής ανα-αξιοπιστίας.
Πάντως λυπάμει να βλέπω τη δουλειά τόσων ετών για να χτιστεί αυτή η αξιπιστία των γερμανών, να καίγεται στο βωμό του άκρατου κέρδους. -
Για 1. φορα το γραφει και το γερμανικο Auto Motor & Sport.
Για οσους καταλαβαινουν ας διαβασουν...
BMW E46 προβλημα ο πισω αξωνας...