-
Ποια ειναι η αποψη σας φιλοι και φιλες μου? Ποιο θα προτιμουσατε και γιατι.
Ακομα, γιατι το ΤΤ πουλαει πιο πολυ? Ειναι γιατι εχει περισοτερες εκδοσεις ενω S2000 μονο μια, η επειδη απλα ειναι καλυτερο?
-
Ποια ειναι η αποψη σας φιλοι και φιλες μου? Ποιο θα προτιμουσατε και γιατι.
Ακομα, γιατι το ΤΤ πουλαει πιο πολυ? Ειναι γιατι εχει περισοτερες εκδοσεις ενω S2000 μονο μια, η επειδη απλα ειναι καλυτερο?
-
Ποια ειναι η αποψη σας φιλοι και φιλες μου? Ποιο θα προτιμουσατε και γιατι.
Ακομα, γιατι το ΤΤ πουλαει πιο πολυ? Ειναι γιατι εχει περισοτερες εκδοσεις ενω S2000 μονο μια, η επειδη απλα ειναι καλυτερο?
-
TT (όπως θα έλεγαν οι Αγγλοσάξωνες): Hairdresser's car
S2000: First man, then machine.
Τώρα γιατί πουλάει πιο πολύ... κάτσε να σκεφτώ... μήπως γιατί οι 'κομμώτριες' είναι περισσότερες από τους άνδρες?
-
Μην συγκρίνουμε ένα Golf IV με καμπύλες με ένα καθαρόαιμο
-
S2000 : πίσω κίνηση, brutal αισθηση, πραγματικό roadster(2 θεσεις-πίσω κίνηση-Light σχετικά κατασκευή), απευθύνεται σε γνώστες και σε άτομα που κάνουν περισσότερα χλμ με τον πίσω άξονα παρά με τον μπροστά και μπορούν να διαθέσουν 50000ευρώ
ΤΤ: κίνηση μπροστά ή ψευτο-τετρακίνηση, πιο κυριλέ αίσθηση & φιλικότητα για καθημερινή χρήση, απευθύνεται σε όλους που μπορούν να διαθέσουν από 40000ευρώ
Προσωπικά με κλειστά μάτια s2000 άν μπορούσα να διαθέσω τόσα λεφτά, τώρα αρκούμαι στο mx-5...... -
Να τονίσουμε ότι μιλάμε εδώ για το ΤΤ Roadster, έτσι δεν είναι?
Και μάλιστα μόνο με την έκδοση των 3.2 λίτρων είναι δόκιμη η σύγκριση
-
Τα αυτοκίνητα δε νομίζω οτι είναι στην ίδια κατηγορία.
Το ΤΤ είναι ένα συμπαθητικό αυτοκίνητο για όσους είναι ευχαριστημένοι με ένα απλά γρήγορο αυτοκίνητο.
Το S2000 (επειδή το έχω οδηγήσει αρκετά) είναι το απόλυτο εργαλείο οδήγησης.Στις 8000 στροφές σκοτώνει.Σε γλυστερή άσφαλτο πετάει κώλο και σε ευθεία και χωρίς να το θες.(πχ σε προσπέρασμα)
Αυτό εξηγεί και γιατί δεν έχει πολλές πωλήσεις.
Αν δεν ξέρεις να το οδηγήσεις πρέπει να πηγαίνεις κυριλέ για να είσαι ασφαλής.
Ακόμη ένα λόγος είναι οτι στην Ελλάδα αυτοί που δίνουν 40.000+ για αυτοκίνητο θέλουν κυρίως εμφάνιση και μούρη.
Γιατί άλλο να πεις σε γκόμενα έχω Honda ,και άλλο Audi.
Πόσο μάλλον να πεις έχω Porsche cabrio.
Γι'αυτό έχει γεμίσει ο τόπος Boxter. -
E,δεν ειναι και ακριβως καθαροαιμο το S-2000...
Με το χρονομετρο στο χερι χανει καθαρα απο το ομοσταυλο ΤR ενω εχω βασιμες υποψιες οτι χανει και απο τη 3λιτρη Z4(χρονοι στα Μεγαρα ειναι ενδεικτικοι)
Το S-2000 ειναι τιμιο,αλλα για να το πας γρηγορα πρεπει να ρισκαρεις,απο την αλλη αν ειναι να το φοβασαι καθε φορα που απο λαθος ή σκοπιμα υπερεβαλες σε δημοσιο δρομο ειτε στα φρενα ειτε με το γκαζι,εμενα θα με προβληματιζε,ευχαριστα δε λεω,αλλα...
Προσωπικη αποψη ενα roadster πρεπει να εχει και αγχολυτικο χαρακτηρα,να μπορεις να απολαυσεις μια πιο ραφιναρισμενη συμπεριφορα...
Ειναι σιγουρα ευφραντικο να ακους ενα μοτερ να δουλευει ρολοι στις 9000σ.α.λ. αλλα μηπως ειναι και λιγο για το πρεστιζ,λιγο για τη βιτρινα...το κλειδι ισως ειναι η ομοιογενεια ενος συνολου,κι εκει νομιζω οτι κερδιζει μια Βοxter ή μια Ζ4.
Οσο για το ΤΤ δεν νομιζω οτι ειναι αυτοκινητο για κομμωτριες,ειναι** και **για κομμωτριες,οπως και μια 911 ειναι δυστυχως ή ευτυχως και για τραγουδιστριες...αλλωστε το καημενο ΤΤ επεσε θυμα του καλου σχεδιασμου του,κι εγινε ισως υπερβολικα δημοφιλες. -
Αν αναφερόμαστε στις πωλήσεις του ΤΤ 3.2 δεν νομίζω ότι είναι παραπάνω από αυτές του S2000. Τώρα για το απλό των 1.8Τ ή 1.8Τ quattro τότε σίγουρα, εδώ κατέβασε από την πρωτοκαθεδρία μετα από πολλά χρόνια φέτος (μάλλον περσι 2003) το best selling roadster mx-5.
Καλό είναι να συγκρίνουμε σε πωλήσεις ή επιδόσεις αυτοκίνητα με σχετικά κοντινό κόστος:
Ζ4 3.0 : 64800 ευρώ
Ζ4 2.5 : 55700 ευρώ
S2000 : 49450 ευρώ
Boxter : 79667 ευρώ
Boxter S : 92883 ευρώ
Στοιχεία από in.gr
Νομίζω ότι η μικρή τουλάχιστον Ζ4 δεν έχει μπλοκέ, με ότι συνεπάγεται αυτό σε επιδόσεις...... -
Ο χρήστης gto250swb έγραψε:
Οσο για το ΤΤ δεν νομιζω οτι ειναι αυτοκινητο για κομμωτριες,ειναι** και **για κομμωτριες,οπως και μια 911 ειναι δυστυχως ή ευτυχως και για τραγουδιστριες...αλλωστε το καημενο ΤΤ επεσε θυμα του καλου σχεδιασμου του,κι εγινε ισως υπερβολικα δημοφιλες.
To ΤΤ αρχικά είχε καλό στήσιμο. Όμως το στιλάκι του απευθυνόταν σε κομμώτριες και τραγουδίστριες οι οποίες πήγαν και το πήραν με κλειστά μάτια και πήγαν και σκοτώθηκαν στην πρώτη στροφή επειδή τις 'χαστούκισε' για την οδηγική τους άγνοια, οπότε η Audi για να αποφύγει την εικόνα του politically-incorrect κατασκευαστή του έκανε περμανάντ στην πίσω ανάρτηση και πλέον έγινε hairdresser-proof αλλά και πιο βαρετό.
-
TT roadster ? vs S2000 ............ασχετα μεταξύ τους
Βασικά συμφωνώ με το σκεπτικό του gto250swb
Το S2000 βέβαια συγκρινόμενο με το ΤΤ είναι σαφώς καθαρόαιμο , ίσως γι'αυτό και η ΗΟΝDA έσπευσε να αλλάξει το setup της ανάρτησης προς το φιλικότερο και με μεγαλύτερο κινητήρα γιά ροπή. ( αλήθεια ξέρει κανείς πότε θα έρθει στην Ελλάδα ;;)
Δεν έχω οδηγήσει S2000 , και έχω μπεί σαν συνοδηγός σε ΤΤ roadster 225. Αυτό το πράγμα (ΤΤ) λυγίζει σαν σπιρτόκουτο , ειδικά σε ανώμαλο δρόμο το καταλαβαίνεις πάρα πολύ.Βέβαια πάει αέρα , φρενάρει και τα υλικά του είναι αρίστης ποιότητας.
Για τις πωλήσεις βασικό ρόλο παίζει η εμφάνιση και το 2+2 και εκεί το S2000 χάνει κατά τη γνώμη μου. Δεν είναι θέμα image πιστεύω γιατί έχουμε δει και θα δούμε αυτοκίνητα που εάν εκτός από καλά είναι και όμορφα πουλάνε ανεξαρτήτως κατηγορίας τιμής.
-
Ο χρήστης gmars έγραψε:
S2000 : πίσω κίνηση, brutal αισθηση, πραγματικό roadster(2 θεσεις-πίσω κίνηση-Light σχετικά κατασκευή), απευθύνεται σε γνώστες και σε άτομα που κάνουν περισσότερα χλμ με τον πίσω άξονα παρά με τον μπροστά και μπορούν να διαθέσουν 50000ευρώ
ΤΤ: κίνηση μπροστά ή ψευτο-τετρακίνηση, πιο κυριλέ αίσθηση & φιλικότητα για καθημερινή χρήση, απευθύνεται σε όλους που μπορούν να διαθέσουν από 40000ευρώ
Προσωπικά με κλειστά μάτια s2000 άν μπορούσα να διαθέσω τόσα λεφτά, τώρα αρκούμαι στο mx-5......Το ΤΤ 225 η το ΤΤ 3,2 250 αλογα κανει 40 χιλ ευρω;
το S2000 κανει 50 χιλιαδες ευρω;Τοπικα ειναι τελειως αναποδα:
Το ΤΤ 3,2 με 18αρες ζαντες εχει γυρω στα 45 χιλ δολ
Το S2000 (με 2,2 λιτρα) εχει λιγο παραπανω απο τις 33 χιλ δολ.Οποτε οι πωλησεις του Χοντα ειναι μια χαρα. Να πω την αληθεια δεν νομιζω οτι το S2000 θα πουλουσε καλα αν η τιμη ηταν 40-50 χιλ δολ.
Προσωπικα θα επερνα το S2000 και θα το ειχα σαν δευτερο τουτου (δεν θα το εβγαζα εξω με βροχη).
Επισης τοπικα θα σκεφτομουνα και το 350Ζ καμπριολε (τοπικα κανει περιπου 38 χιλιαδες δολ).
Νικος
-
Για το ΤΤ 225 PS Coupe εχω να πω τα εξης:
Καλοφτιαγμενο εσωτερικο, οχι τοσο ευελικτο, σε ψηλες ταχυτητες ανησηχο λες και οδηγας πειραγμενο Golf. Σε γληστερο δρομο παει πολυ καλα χωρις να σε αγχωνει.
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει. Ειμαι αναγκασμενος ομως να σταματαω πιο συχνα για καυσιμα. Στο ευρυ κοινο πιστευω οτι το ΤΤ ειναι πιο αποδεκτο λογω εκκεντρικου Design. Το S2000 θα το προτιμουσα σαν Roadster παρα το ΤΤ-R. Ροπη απο χαμηλα και θα ηταν τελειο. -
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Για το ΤΤ 225 PS Coupe εχω να πω τα εξης:
Καλοφτιαγμενο εσωτερικο, οχι τοσο ευελικτο, σε ψηλες ταχυτητες ανησηχο λες και οδηγας πειραγμενο Golf. Σε γληστερο δρομο παει πολυ καλα χωρις να σε αγχωνει.
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει. Ειμαι αναγκασμενος ομως να σταματαω πιο συχνα για καυσιμα. Στο ευρυ κοινο πιστευω οτι το ΤΤ ειναι πιο αποδεκτο λογω εκκεντρικου Design. Το S2000 θα το προτιμουσα σαν Roadster παρα το ΤΤ-R. Ροπη απο χαμηλα και θα ηταν τελειο.Aπό S 2000 δεν ξέρω, δεν το έχω οδηγήσει.
Το ΤΤ 225 ΤQ έχω πάρει βόλτα και μου άρεσε πολύ.
Πολεμικό μέσα έως και αρκετά κλειστοφοβικό λόγω των μικρών παραθύρων εμπρός.
Στρίβει, επιταχύνει με μεγάλη ασφάλεια (κυρίως και λόγω quattro).
Το S 2000 έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είναι πιο παιχνιδιάρικο, αλλά και κίγο πιο...επικίνδυνο οδηγικά.
Το TT απευθύνεται στο ευρύ κοινό, έχει πρεστίζ, ποιότητα, μεταπώληση, σε αντίθεση με το S 2000 -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Το S 2000 έχω την εντύπωση ότι πρέπει να είναι πιο παιχνιδιάρικο, αλλά και κίγο πιο...επικίνδυνο οδηγικά.
Το TT απευθύνεται στο ευρύ κοινό, έχει πρεστίζ, ποιότητα, μεταπώληση, σε αντίθεση με το S 2000Το S2000 δεν είναι καν επικίνδυνο οδηγικά πλέον, τουλάχιστον απ'όσα λένε όσοι οδήγησαν το τελευταίο μοντέλο. Οι Ιάπωνες έχουν κάνει πραγματικές βελτιώσεις στο τομέα της πιο προβλέψιμης συμπεριφοράς, χωρίς να αλλιώσουν το χαρακτήρα του.
Επίσης δεν νομίζω ότι έχει χαμηλότερη μεταπωλητική αξία από το TT. Από ποιότητα, εκεί που 'μετράει' είναι υπεράνω κριτικής (άθραυστος Vtec σε σχέση με τον προβληματικό marketing item 20βάλβιδο turbo). Τέλος το πρεστίζ νομίζω είναι σχετικό:άλλο θεωρούν πρεστίζ οι κομμώτριες και άλλο οι κ@..τίμονοι!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Μην συγκρίνουμε ένα Golf IV με καμπύλες με ένα καθαρόαιμοIsws katsaridaki kalutera.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Το S2000 βέβαια συγκρινόμενο με το ΤΤ είναι σαφώς καθαρόαιμο , ίσως γι'αυτό και η ΗΟΝDA έσπευσε να αλλάξει το setup της ανάρτησης προς το φιλικότερο και με μεγαλύτερο κινητήρα γιά ροπή. ( αλήθεια ξέρει κανείς πότε θα έρθει στην Ελλάδα ;;)
Ok mhn ta paraleme. Kai den prokete auth h ekdosh na bgh ektos Boreias Amerikhs. Kai gia na kserhs to 2.0L einai safos anotero.
-
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Το S2000 το εχει φιλος μου και οποτε το παιρνω την καταβρισκω. Οταν παμε εκδρομη ειναι γεγονος οτι δεν μπoρει να με ακολουθισει.
Na akolou8ish ti pragma to S2000? Kamia Modena?
Κάνεις χιούμορ, προφανώς
TT vs S2000