Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι test drive και οχι μονο.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περι test drive και οχι μονο.
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    4
    13
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Παρατηρουμε σε ολα τα test drive να γινονται και δοκιμες τελικης ταχυτητας οπως επισης και δοκιμες π.χ. απο 2ρα σε 3τη, σε 4τη κλπ καθος και τους χρονους τους.

      Αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου μπορω μονο να το εξηγησω με ενα παραδειγμα.
      Το ταδε αυτοκινητο κανει 0-100 σε 10 δυτερολεπτα.
      απο 1η σε 2ρα πιανει τα 50 χλμ
      απο 2ρα σε 3τη πιανει τα 80χλμ
      απο 3τη σε 4τη πιανει τα 100χλμ
      απο 4η σε 5τη πιανει τα 180 χλμ
      ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!!!!!!

      Και ρωταω εγω, απο 1τη σε 2ρα, τα 50 αυτα χλμ τα επιασε στις ποσες στροφες. Ποτε εβαλε 3τη ταχυτητα?
      Απο 2ρα σε 3τη παλι, στις ποσες στροφες του κοντερ αλλαξε ταχυτητα?

      Το αλλο μου ερωτημα εχει να κανει με την τελικη ταχυτητα ενος αυτοκινητου. Βαζω για παραδειγμα το δικο μου αυτοκινητο. Στα περιοδικα αυτοκινητου το δικο μου εχει στα test drive 186 χλμ τελικη αν δεν με απατα η μνημη μου.

      Πως ειναι δυνατον να εχω πιασει 205 ενω στο κοντερ γραφει μεχρι και 240!!!

      Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου) οπως επισης καταλαβαινω οτι ενα σκαφος αυτοκινητου εχει περισοτερους απο ενα κινητηρες π.χ. 1100, 1400, 1600 κλπ. Ομως ας μου πει καποιος, ποιο εργοστασιακο Μεγκαν εχει τελικη ταχυτητα 240χλμ, γιατι εγω δεν ξερω!!

      Ελπιζω να μην σας μπερδεψα πολυ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        megane98hp last edited by

        Παρατηρουμε σε ολα τα test drive να γινονται και δοκιμες τελικης ταχυτητας οπως επισης και δοκιμες π.χ. απο 2ρα σε 3τη, σε 4τη κλπ καθος και τους χρονους τους.

        Αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου μπορω μονο να το εξηγησω με ενα παραδειγμα.
        Το ταδε αυτοκινητο κανει 0-100 σε 10 δυτερολεπτα.
        απο 1η σε 2ρα πιανει τα 50 χλμ
        απο 2ρα σε 3τη πιανει τα 80χλμ
        απο 3τη σε 4τη πιανει τα 100χλμ
        απο 4η σε 5τη πιανει τα 180 χλμ
        ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!!!!!!

        Και ρωταω εγω, απο 1τη σε 2ρα, τα 50 αυτα χλμ τα επιασε στις ποσες στροφες. Ποτε εβαλε 3τη ταχυτητα?
        Απο 2ρα σε 3τη παλι, στις ποσες στροφες του κοντερ αλλαξε ταχυτητα?

        Το αλλο μου ερωτημα εχει να κανει με την τελικη ταχυτητα ενος αυτοκινητου. Βαζω για παραδειγμα το δικο μου αυτοκινητο. Στα περιοδικα αυτοκινητου το δικο μου εχει στα test drive 186 χλμ τελικη αν δεν με απατα η μνημη μου.

        Πως ειναι δυνατον να εχω πιασει 205 ενω στο κοντερ γραφει μεχρι και 240!!!

        Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου) οπως επισης καταλαβαινω οτι ενα σκαφος αυτοκινητου εχει περισοτερους απο ενα κινητηρες π.χ. 1100, 1400, 1600 κλπ. Ομως ας μου πει καποιος, ποιο εργοστασιακο Μεγκαν εχει τελικη ταχυτητα 240χλμ, γιατι εγω δεν ξερω!!

        Ελπιζω να μην σας μπερδεψα πολυ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Παρατηρουμε σε ολα τα test drive να γινονται και δοκιμες τελικης ταχυτητας οπως επισης και δοκιμες π.χ. απο 2ρα σε 3τη, σε 4τη κλπ καθος και τους χρονους τους.

          Αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου μπορω μονο να το εξηγησω με ενα παραδειγμα.
          Το ταδε αυτοκινητο κανει 0-100 σε 10 δυτερολεπτα.
          απο 1η σε 2ρα πιανει τα 50 χλμ
          απο 2ρα σε 3τη πιανει τα 80χλμ
          απο 3τη σε 4τη πιανει τα 100χλμ
          απο 4η σε 5τη πιανει τα 180 χλμ
          ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!!!!!!

          Και ρωταω εγω, απο 1τη σε 2ρα, τα 50 αυτα χλμ τα επιασε στις ποσες στροφες. Ποτε εβαλε 3τη ταχυτητα?
          Απο 2ρα σε 3τη παλι, στις ποσες στροφες του κοντερ αλλαξε ταχυτητα?

          Το αλλο μου ερωτημα εχει να κανει με την τελικη ταχυτητα ενος αυτοκινητου. Βαζω για παραδειγμα το δικο μου αυτοκινητο. Στα περιοδικα αυτοκινητου το δικο μου εχει στα test drive 186 χλμ τελικη αν δεν με απατα η μνημη μου.

          Πως ειναι δυνατον να εχω πιασει 205 ενω στο κοντερ γραφει μεχρι και 240!!!

          Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου) οπως επισης καταλαβαινω οτι ενα σκαφος αυτοκινητου εχει περισοτερους απο ενα κινητηρες π.χ. 1100, 1400, 1600 κλπ. Ομως ας μου πει καποιος, ποιο εργοστασιακο Μεγκαν εχει τελικη ταχυτητα 240χλμ, γιατι εγω δεν ξερω!!

          Ελπιζω να μην σας μπερδεψα πολυ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            frogy last edited by

            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
            Παρατηρουμε σε ολα τα test drive να γινονται και δοκιμες τελικης ταχυτητας οπως επισης και δοκιμες π.χ. απο 2ρα σε 3τη, σε 4τη κλπ καθος και τους χρονους τους.

            Αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου μπορω μονο να το εξηγησω με ενα παραδειγμα.
            Το ταδε αυτοκινητο κανει 0-100 σε 10 δυτερολεπτα.
            απο 1η σε 2ρα πιανει τα 50 χλμ
            απο 2ρα σε 3τη πιανει τα 80χλμ
            απο 3τη σε 4τη πιανει τα 100χλμ
            απο 4η σε 5τη πιανει τα 180 χλμ
            ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!!!!!!

            Και ρωταω εγω, απο 1τη σε 2ρα, τα 50 αυτα χλμ τα επιασε στις ποσες στροφες. Ποτε εβαλε 3τη ταχυτητα?
            Απο 2ρα σε 3τη παλι, στις ποσες στροφες του κοντερ αλλαξε ταχυτητα?

            Το αλλο μου ερωτημα εχει να κανει με την τελικη ταχυτητα ενος αυτοκινητου. Βαζω για παραδειγμα το δικο μου αυτοκινητο. Στα περιοδικα αυτοκινητου το δικο μου εχει στα test drive 186 χλμ τελικη αν δεν με απατα η μνημη μου.

            Πως ειναι δυνατον να εχω πιασει 205 ενω στο κοντερ γραφει μεχρι και 240!!!

            Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου) οπως επισης καταλαβαινω οτι ενα σκαφος αυτοκινητου εχει περισοτερους απο ενα κινητηρες π.χ. 1100, 1400, 1600 κλπ. Ομως ας μου πει καποιος, ποιο εργοστασιακο Μεγκαν εχει τελικη ταχυτητα 240χλμ, γιατι εγω δεν ξερω!!

            Ελπιζω να μην σας μπερδεψα πολυ.

            Η καθε σχεση φτανει σε αυτα τα χλμ στον κοφτη. Το 0-100 δεν ειναι απαραιτητο να πηγαινεις την καθε σχεση στον κοφτη γιατι μερικοι κινητηρες ειναι πιο αδυναμοι στον κοφτη παρα πχ 1000σαλ πριν.

            Οσο για τα 240 που λες ενα 2λιτρο τουρπισιο θα τα πιανει (κοντερισια) ενα εργοστασιακο ποτε!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

              Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου)

              Όλα σχεδόν τα κοντέρ κλέβουν λίγο ώστε να είναι πάντα λίγο κάτω από τα ενδεικτικά όρια ταχύτητας (ναι καλά...).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr