-
Παρατηρουμε σε ολα τα test drive να γινονται και δοκιμες τελικης ταχυτητας οπως επισης και δοκιμες π.χ. απο 2ρα σε 3τη, σε 4τη κλπ καθος και τους χρονους τους.
Αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου μπορω μονο να το εξηγησω με ενα παραδειγμα.
Το ταδε αυτοκινητο κανει 0-100 σε 10 δυτερολεπτα.
απο 1η σε 2ρα πιανει τα 50 χλμ
απο 2ρα σε 3τη πιανει τα 80χλμ
απο 3τη σε 4τη πιανει τα 100χλμ
απο 4η σε 5τη πιανει τα 180 χλμ
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!!!!!!Και ρωταω εγω, απο 1τη σε 2ρα, τα 50 αυτα χλμ τα επιασε στις ποσες στροφες. Ποτε εβαλε 3τη ταχυτητα?
Απο 2ρα σε 3τη παλι, στις ποσες στροφες του κοντερ αλλαξε ταχυτητα?Το αλλο μου ερωτημα εχει να κανει με την τελικη ταχυτητα ενος αυτοκινητου. Βαζω για παραδειγμα το δικο μου αυτοκινητο. Στα περιοδικα αυτοκινητου το δικο μου εχει στα test drive 186 χλμ τελικη αν δεν με απατα η μνημη μου.
Πως ειναι δυνατον να εχω πιασει 205 ενω στο κοντερ γραφει μεχρι και 240!!!
Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου) οπως επισης καταλαβαινω οτι ενα σκαφος αυτοκινητου εχει περισοτερους απο ενα κινητηρες π.χ. 1100, 1400, 1600 κλπ. Ομως ας μου πει καποιος, ποιο εργοστασιακο Μεγκαν εχει τελικη ταχυτητα 240χλμ, γιατι εγω δεν ξερω!!
Ελπιζω να μην σας μπερδεψα πολυ.
-
Παρατηρουμε σε ολα τα test drive να γινονται και δοκιμες τελικης ταχυτητας οπως επισης και δοκιμες π.χ. απο 2ρα σε 3τη, σε 4τη κλπ καθος και τους χρονους τους.
Αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου μπορω μονο να το εξηγησω με ενα παραδειγμα.
Το ταδε αυτοκινητο κανει 0-100 σε 10 δυτερολεπτα.
απο 1η σε 2ρα πιανει τα 50 χλμ
απο 2ρα σε 3τη πιανει τα 80χλμ
απο 3τη σε 4τη πιανει τα 100χλμ
απο 4η σε 5τη πιανει τα 180 χλμ
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!!!!!!Και ρωταω εγω, απο 1τη σε 2ρα, τα 50 αυτα χλμ τα επιασε στις ποσες στροφες. Ποτε εβαλε 3τη ταχυτητα?
Απο 2ρα σε 3τη παλι, στις ποσες στροφες του κοντερ αλλαξε ταχυτητα?Το αλλο μου ερωτημα εχει να κανει με την τελικη ταχυτητα ενος αυτοκινητου. Βαζω για παραδειγμα το δικο μου αυτοκινητο. Στα περιοδικα αυτοκινητου το δικο μου εχει στα test drive 186 χλμ τελικη αν δεν με απατα η μνημη μου.
Πως ειναι δυνατον να εχω πιασει 205 ενω στο κοντερ γραφει μεχρι και 240!!!
Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου) οπως επισης καταλαβαινω οτι ενα σκαφος αυτοκινητου εχει περισοτερους απο ενα κινητηρες π.χ. 1100, 1400, 1600 κλπ. Ομως ας μου πει καποιος, ποιο εργοστασιακο Μεγκαν εχει τελικη ταχυτητα 240χλμ, γιατι εγω δεν ξερω!!
Ελπιζω να μην σας μπερδεψα πολυ.
-
Παρατηρουμε σε ολα τα test drive να γινονται και δοκιμες τελικης ταχυτητας οπως επισης και δοκιμες π.χ. απο 2ρα σε 3τη, σε 4τη κλπ καθος και τους χρονους τους.
Αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου μπορω μονο να το εξηγησω με ενα παραδειγμα.
Το ταδε αυτοκινητο κανει 0-100 σε 10 δυτερολεπτα.
απο 1η σε 2ρα πιανει τα 50 χλμ
απο 2ρα σε 3τη πιανει τα 80χλμ
απο 3τη σε 4τη πιανει τα 100χλμ
απο 4η σε 5τη πιανει τα 180 χλμ
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!!!!!!Και ρωταω εγω, απο 1τη σε 2ρα, τα 50 αυτα χλμ τα επιασε στις ποσες στροφες. Ποτε εβαλε 3τη ταχυτητα?
Απο 2ρα σε 3τη παλι, στις ποσες στροφες του κοντερ αλλαξε ταχυτητα?Το αλλο μου ερωτημα εχει να κανει με την τελικη ταχυτητα ενος αυτοκινητου. Βαζω για παραδειγμα το δικο μου αυτοκινητο. Στα περιοδικα αυτοκινητου το δικο μου εχει στα test drive 186 χλμ τελικη αν δεν με απατα η μνημη μου.
Πως ειναι δυνατον να εχω πιασει 205 ενω στο κοντερ γραφει μεχρι και 240!!!
Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου) οπως επισης καταλαβαινω οτι ενα σκαφος αυτοκινητου εχει περισοτερους απο ενα κινητηρες π.χ. 1100, 1400, 1600 κλπ. Ομως ας μου πει καποιος, ποιο εργοστασιακο Μεγκαν εχει τελικη ταχυτητα 240χλμ, γιατι εγω δεν ξερω!!
Ελπιζω να μην σας μπερδεψα πολυ.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Παρατηρουμε σε ολα τα test drive να γινονται και δοκιμες τελικης ταχυτητας οπως επισης και δοκιμες π.χ. απο 2ρα σε 3τη, σε 4τη κλπ καθος και τους χρονους τους.Αυτο που δεν καταλαβα ποτε μου μπορω μονο να το εξηγησω με ενα παραδειγμα.
Το ταδε αυτοκινητο κανει 0-100 σε 10 δυτερολεπτα.
απο 1η σε 2ρα πιανει τα 50 χλμ
απο 2ρα σε 3τη πιανει τα 80χλμ
απο 3τη σε 4τη πιανει τα 100χλμ
απο 4η σε 5τη πιανει τα 180 χλμ
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ!!!!!!Και ρωταω εγω, απο 1τη σε 2ρα, τα 50 αυτα χλμ τα επιασε στις ποσες στροφες. Ποτε εβαλε 3τη ταχυτητα?
Απο 2ρα σε 3τη παλι, στις ποσες στροφες του κοντερ αλλαξε ταχυτητα?Το αλλο μου ερωτημα εχει να κανει με την τελικη ταχυτητα ενος αυτοκινητου. Βαζω για παραδειγμα το δικο μου αυτοκινητο. Στα περιοδικα αυτοκινητου το δικο μου εχει στα test drive 186 χλμ τελικη αν δεν με απατα η μνημη μου.
Πως ειναι δυνατον να εχω πιασει 205 ενω στο κοντερ γραφει μεχρι και 240!!!
Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου) οπως επισης καταλαβαινω οτι ενα σκαφος αυτοκινητου εχει περισοτερους απο ενα κινητηρες π.χ. 1100, 1400, 1600 κλπ. Ομως ας μου πει καποιος, ποιο εργοστασιακο Μεγκαν εχει τελικη ταχυτητα 240χλμ, γιατι εγω δεν ξερω!!
Ελπιζω να μην σας μπερδεψα πολυ.
Η καθε σχεση φτανει σε αυτα τα χλμ στον κοφτη. Το 0-100 δεν ειναι απαραιτητο να πηγαινεις την καθε σχεση στον κοφτη γιατι μερικοι κινητηρες ειναι πιο αδυναμοι στον κοφτη παρα πχ 1000σαλ πριν.
Οσο για τα 240 που λες ενα 2λιτρο τουρπισιο θα τα πιανει (κοντερισια) ενα εργοστασιακο ποτε!!
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Καταλαβαινω οτι τα κοντερ παντα γραφουν παραπανω απο την πραγματικη ταχυτητα, (και αυτο ειναι απορια μου)
Όλα σχεδόν τα κοντέρ κλέβουν λίγο ώστε να είναι πάντα λίγο κάτω από τα ενδεικτικά όρια ταχύτητας (ναι καλά...).
Περι test drive και οχι μονο.