Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΑ ΤΟΥΝΕΛ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΑ ΤΟΥΝΕΛ?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    22
    10
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Εδώ στην Κρήτη δεν έχουμε εμπειρία από μεγάλα τούνελ, άντε να είναι 300 μέτρα το μεγαλύτερο.
      Από ότι βλέπω όμως στους νέους δρόμους υπάρχουν πολλά και μεγάλα σε μήκος.
      Πόσο ασφαλείς νιώθετε μέσα σε αυτά;
      Σας τρομάζει η ιδέα ενός ατυχήματος που μπορεί να σας αποκλείσει εντός του ή κάποια πυρκαγιά;
      Πόσο καλά εξοπλισμένα δείχνουν για να αποτρέψουν κάτι τέτοιο;
      Πιστευτέ ότι υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό και σε επαρκεί αριθμό για να αντιμετωπίσει έκτακτα περιστατικά τέτοιου είδους;
      Αν δουν το θέμα φίλοι με γνώσεις όπως ο 224v ας μας δώσουν τα φώτα τους για την υλικοτεχνική υποδομή και για την ύπαρξη ή όχι κατάλληλου προσωπικού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • E
        emmanoyhl last edited by

        Εδώ στην Κρήτη δεν έχουμε εμπειρία από μεγάλα τούνελ, άντε να είναι 300 μέτρα το μεγαλύτερο.
        Από ότι βλέπω όμως στους νέους δρόμους υπάρχουν πολλά και μεγάλα σε μήκος.
        Πόσο ασφαλείς νιώθετε μέσα σε αυτά;
        Σας τρομάζει η ιδέα ενός ατυχήματος που μπορεί να σας αποκλείσει εντός του ή κάποια πυρκαγιά;
        Πόσο καλά εξοπλισμένα δείχνουν για να αποτρέψουν κάτι τέτοιο;
        Πιστευτέ ότι υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό και σε επαρκεί αριθμό για να αντιμετωπίσει έκτακτα περιστατικά τέτοιου είδους;
        Αν δουν το θέμα φίλοι με γνώσεις όπως ο 224v ας μας δώσουν τα φώτα τους για την υλικοτεχνική υποδομή και για την ύπαρξη ή όχι κατάλληλου προσωπικού.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Εδώ στην Κρήτη δεν έχουμε εμπειρία από μεγάλα τούνελ, άντε να είναι 300 μέτρα το μεγαλύτερο.
          Από ότι βλέπω όμως στους νέους δρόμους υπάρχουν πολλά και μεγάλα σε μήκος.
          Πόσο ασφαλείς νιώθετε μέσα σε αυτά;
          Σας τρομάζει η ιδέα ενός ατυχήματος που μπορεί να σας αποκλείσει εντός του ή κάποια πυρκαγιά;
          Πόσο καλά εξοπλισμένα δείχνουν για να αποτρέψουν κάτι τέτοιο;
          Πιστευτέ ότι υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό και σε επαρκεί αριθμό για να αντιμετωπίσει έκτακτα περιστατικά τέτοιου είδους;
          Αν δουν το θέμα φίλοι με γνώσεις όπως ο 224v ας μας δώσουν τα φώτα τους για την υλικοτεχνική υποδομή και για την ύπαρξη ή όχι κατάλληλου προσωπικού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            nestoraero last edited by

            Δεν νομιζω να υπαρξει καποιο προβλημα,πιστευω οτι κατασκευαζονται με αυστηρα στανταρ ασφαλειας και προβλεπονται εξοδοι διαφυγης(στα χερσαια),συστηματα πυροσβεσης,εξαερισμου, τηλεφωνα αναγκης και επιβλεψη με καμερες.
            Αν ολα αυτα ειναι εμφανη,αισθανεσαι καπως πιο ασφαλης.
            Εχω περασει 2 φορες το μεγαλυτερο τουνελ της Ευρωπης,στην Ελβετια,με μηκος 17χλμ.
            Ολα τα παραπανω συστηματα ηταν εμφανη στους οδηγους,πραγμα που με εκανε να νιωθω καλυτερα.
            Τωρα θα μου πεις...συγκρινεις την Ελβετια με την Ελλαδα;Γιατι οχι;;
            Αφου για ολα αυτα τα εργα,η τεχνογνωσια υπαρχει και ακολουθηται απο οποια εταιρεια(Ελληνικη ή ξενη),αναλαβει το εργο.
            Το υποθαλασσιο τουνελ του Ακτιου δεν ειναι πολυ καλο;;
            Ακομα και φωνητικες εντολες προς τους οδηγους εχουν....
            Δεν ειμαι καποιος ειδικος ή κατι τετοιο,απλα καταθετω την γνωμη μου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              catalyst last edited by

              Ο χρήστης nestoraero έγραψε:
              Εχω περασει 2 φορες το μεγαλυτερο τουνελ της Ευρωπης,στην Ελβετια,με μηκος 17χλμ.
              Ολα τα παραπανω συστηματα ηταν εμφανη στους οδηγους,πραγμα που με εκανε να νιωθω καλυτερα.

              Στο Gothard κι εγώ είχα αισθανθεί μια κάποια κλειστοφοβία (17 χιλιόμετρα είναι αυτά). Στα υπόλοιπα απλά θυμάμαι τον Παπανδρέου που είχε πει το 'βλέπουμε φώς στο βάθος του τούνελ'.

              Από πλευράς ασφάλειας, υπάρχει πράγματι ζήτημα και τόσο οι Ελβετοί όσο και οι Αυστριακοί θέλουν να περιορίσουν τη διέλευση βαρέων οχημάτων από τα τούνελ. Τα μέτρα ασφάλειας αποδίδουν, αλλά και πάλι αν γίνει ένα ατύχημα με φορτηγό που έχει εύφλεκτα υλικά τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • ?
                A Former User last edited by

                Άμα το τούνελ είναι μόνο σε μία κατεύθυνση είναι εντάξει. Αν όμως είναι διπλής (όπως στο Αρτεμίσιο) τότε το φοβάμαι. Δεν έχεις χώρο να ξεφύγεις από ένα λάθος του απέναντι.

                Ερώτηση προς του αρμόδιους: Ποιος άσχετος γύρισε ανάποδα τον φωτισμό στα περισσότερα τούνελ και γέφυρες; Αντί να είναι πολύ έντονα την ημέρα και χαμηλά το βράδυ (έτσι ήταν πχ στη γέφυρα Λαγουμιτζή και στη γέφυρα της Χαμοστέρνας), τα έχουν βάλει ανάποδα με αποτέλεσμα να χάνουμε το φως μας για τα κρίσιμα δευτερόλεπτα εισόδου και εξόδου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Σε ότι αφορά τα τούνελ το Νο1 καρμανιόλα στην Ελλάδα είναι και με διαφορά το Αρτεμίσιο. Δεν μπορούμε καν να φανταστούμε πόσο μεγάλη ζημιά μπορεί να γίνει εκει.
                  Ο Νο1 κίνδυνος έιναι φωτιά σε βυτιοφόρο.
                  Περνάνε όποτε θέλουν τα βυτία και γενικώς τα επικίνδυνα φορτία χωρίς κανένα έλεγχο.
                  Σε φωτιά σε τουνελ οι θερμοκρασίες είναι τρελές και λιώνουν τα πάντα.

                  Στην Ελλάδα αυτά δεν μας νοιάζουν.
                  Δεν ξώρω αν θυμάστε ένα βυτιοφόρο που εξεράγει κοντά στην Λαμία. Με νεκρούς τους πυροσβέστες τότε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • K
                    kouk last edited by

                    Στην Ελλάδα δεν έχω φοβηθεί σε κανένα τούνελ!

                    Στο Gothard πάλι με τρόμαξε το μέγεθος της σήραγγας!

                    Πιο πολύ εχω τρομάξει στα τούνελ στα σύνορα Αυστρίας/Ιταλίας,που τα τούνελ ενώνονται με γέφυρες!!! Και οι γέφυρες ειναι πάνω απο κοιλάδες!!
                    Απο σκοτάδι σε ήλιο και πάλι σε σκοτάδι....με κούρασε και με τρόμαξε!!

                    Δεν είναι και λίγο να μπαίνεις με 160 σε τούνελ χωρίς να μπορείς να δεις τα πρώτα μέτρα!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • 2
                      224-v last edited by

                      Για το Αρτεμίσιο παιδιά αν δεν ανοίξουν(κατασκευάσουν δηλαδή!!!!! γιατί δεν ειναι φτιαγμένο όπως ισως νομίζουν μερικοί βλέποντας τις εισοδους) δεν μπορεί να γίνει τίποτα άλλο, απο το να προσευχόμεθα οτι δεν θα γίνει τίποτα κακό, έχει εξαερισμό μεν αλλά φωτισμό όχι. Το καλό είναι οτι το τμήμα ειναι ευθύγραμμο, και έτσι βλέπεις απο μακρυά αν κάποιος έρχεται και το πώς!!!!! έρχεται!!. Μετά φαίνεται οτι οι ντόπιοι ξέρουν και προσέχουν Ο κυκλοφοριακός φόρτος δεν είναι μεγάλος εκτός εορτών και έτσι οι πιθανότητες μικραίνουν. Υπάρχει και κάμερα παρακολούθησης αν συμβεί κάτι αλλά μέχρι να έρθει κάποιος ίσως είναι αργά. Αλήθεια θα ήθελα να ρωτήσω κάτι. Αν βλέπατε κόκκινο φαναρι σε είσοδο σήραγγας θα σύνεχίζατε να μπήτε μέσα η όχι??. Καταλαβαίνετε ότι αν όλα τα συστήματα ασφαλείας υπάρχουν όπως προβλέπουν οι κανονισμοί (στην Εγνατία οδό π.χ. υπάρχουν όλα οσα προβλέπονται) και οι οδηγοί σε περίπτωση ατυχήματος δεν υπακούσουν στο κόκκινο αλλά μπούν μέσα τότε δυσκολεύουν, και τους διασώστες που ίσως δεν έχουν φτάσει ακόμη, αλλά και τον τρόπο για να απομακρύνουν τα εμπόδια, φυσικά η ΛΕΑ μάλλον θα είναι κλειστή και αυτή άρα όλα γίνονται δύσκολα!!. Θέλω να πώ ότι και εμείς έχουμε ευθύνη για ότι συμβεί ακόμει και αν όλα τα μέτρα έχουν παρθεί. Στην Αττική Οδό υπάρχουν κέντρα παρακολούθησης της κυκλοφορίας με κάμερες έτσι ώστε να επεμβουν γρήγορα. Στην Εγνατία Οδό περιοχή Καβάλας υπάρχει οικίσκος με μόνιτορ και τηλεματική για να ειδοποιηθούν οι αρχές αλλά ο χρόνος αντίδρασης είναι άγνωστος απο τις υπηρεσίες Τροχαίας. Για τον φωτισμό υπάρχουν φωτόμετρα που μετρούν τον φωτισμό στην είσοδο σε σχέση με τον εξωτερικό και ρυθμίζουν τα φώτα ανάλογα (στην Εγνατία ) στην Αττική όδό δεν ξέρω αν αυτο εφαρμόζεται. Γενικά επειδή η Ελλάδα τώρα φτιάχνει μεγάλα τουννελ ακολουθεί τους Ευρωπαικούς κανονισμούς που θεσπίσθηκαν μετά τα ατυχήματα στην Ευρώπη και Ελβετία, (αυτό είναι καλό βέβαια) αλλά και οι οδηγοι πρέπει να υπακούουν τους κανόνες κυκλοφορίας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        syele last edited by

                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                        Στην Ελλάδα δεν έχω φοβηθεί σε κανένα τούνελ!

                        Στο Gothard πάλι με τρόμαξε το μέγεθος της σήραγγας!

                        Πιο πολύ εχω τρομάξει στα τούνελ στα σύνορα Αυστρίας/Ιταλίας,που τα τούνελ ενώνονται με γέφυρες!!! Και οι γέφυρες ειναι πάνω απο κοιλάδες!!
                        Απο σκοτάδι σε ήλιο και πάλι σε σκοτάδι....με κούρασε και με τρόμαξε!!

                        Δεν είναι και λίγο να μπαίνεις με 160 σε τούνελ χωρίς να μπορείς να δεις τα πρώτα μέτρα!!!

                        Περίμενε να δεις την Εγνατία στο ύψος της Κατάρας...
                        Κάπως έτσι θα είναι

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          cpp last edited by

                          Για να καταλάβει κάποιος πως συμπεριφερόμαστε σαν Έλληνες Παρατηρήστε μια μέρα πόσοι δεν ανάβουν καν τα φώτα στα τούνελ της ΑΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Χα! Οι λιγότεροι είναι αυτοί που τα ανάβουν! Και υπάρχει και σχετική πινακίδα με σαφή οδηγία...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kouk last edited by

                              Ο χρήστης cpp έγραψε:
                              Για να καταλάβει κάποιος πως συμπεριφερόμαστε σαν Έλληνες Παρατηρήστε μια μέρα πόσοι δεν ανάβουν καν τα φώτα στα τούνελ της ΑΟ

                              Χρήστο,πολλές φορές,στα μικρά τούνελ,δεν ανάβω τα φώτα μου!
                              Θεωρώ οτι σε ενα τούνελ μηκους 30 μέτρων δεν έχει νόημα!
                              Μάλλον κάνω λάθος...αλλά νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο νόμος είναι φτιαγμένος για άλλες συνθήκες και όχι για τις Ελληνικές (ήλιος 300 μέρες τον χρόνο!)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • C
                                cpp last edited by

                                Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                Για να καταλάβει κάποιος πως συμπεριφερόμαστε σαν Έλληνες Παρατηρήστε μια μέρα πόσοι δεν ανάβουν καν τα φώτα στα τούνελ της ΑΟ

                                Χρήστο,πολλές φορές,στα μικρά τούνελ,δεν ανάβω τα φώτα μου!
                                Θεωρώ οτι σε ενα τούνελ μηκους 30 μέτρων δεν έχει νόημα!
                                Μάλλον κάνω λάθος...αλλά νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο νόμος είναι φτιαγμένος για άλλες συνθήκες και όχι για τις Ελληνικές (ήλιος 300 μέρες τον χρόνο!)

                                Ετάξει τα μικρά αλλά στην Δουκίσης Πλακεντίας πχ είναι ανεπίτρεπτο να μην ανάβουμε φώτα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • N
                                  nestoraero last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                  Στην Ελλάδα δεν έχω φοβηθεί σε κανένα τούνελ!

                                  Στο Gothard πάλι με τρόμαξε το μέγεθος της σήραγγας!

                                  Πιο πολύ εχω τρομάξει στα τούνελ στα σύνορα Αυστρίας/Ιταλίας,που τα τούνελ ενώνονται με γέφυρες!!! Και οι γέφυρες ειναι πάνω απο κοιλάδες!!
                                  Απο σκοτάδι σε ήλιο και πάλι σε σκοτάδι....με κούρασε και με τρόμαξε!!

                                  Δεν είναι και λίγο να μπαίνεις με 160 σε τούνελ χωρίς να μπορείς να δεις τα πρώτα μέτρα!!!

                                  Φιλε kouk,δεν εχεις αδικο....
                                  Εδω μια φωτο που φαινεται ακριβως αυτο που λες..

                                  Επισης ειναι εμφανης η ελειψη εξαερισμου στο συγκεκριμενο Ιταλικο τουνελ.
                                  Ο φωτισμος μην σας ξεγελαει,οπως βλεπετε τα φωτα τα εχω αναμενα,γιατι με το μπες-βγες,στα πρωτα μετρα του εστω φωτισμενου τουνελ,δεν εβλεπα τιποτα.
                                  Καπου εχω και μια φωτο μεσα απο το τουνελ του Gothard.Θα κοιταξω να την βρω και να σας την δειξω.
                                  Οσο για τα μετρα ασφαλειας,δεν νομιζω να ειναι κανεις τοσο ανεγκεφαλος ωστε να δει κοκκινο φαναρι στην εισοδο του τουνελ και να μπει....αν το κανει...τι να πω...το λιγοτερο που θα γινει ειναι να τσιμπησει μια ωραιοτατη κληση και αν γυρισει πισω....
                                  Στην Ελβετια υπηρχε σχεδον παντα περιπολικο στις 2 εισοδους του τουνελ και αφηνε εναν ορισμενο αριθμο οχηματων καθε 10-15 λεπτα.
                                  Το οριο βεβαια των 70 χλμ/ωρα μεσα εκει,ηταν απαραβιαστο.
                                  Επισης μου εκανε φοβερη εντυπωση η διαφορα θερμοκρασιας.Ενω πριν το τουνελ ειχε 13 βαθμους(01 Αυγουστου),μεσα ειχε 42!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Τα φώτα είναι απαραιτητα όχι τόσο για να βλέπεις αλλά για να σε βλέπουν οι αλλοι μέσα στο τούνελ... Και κάτι ακόμα όπως είπε και ο 224v είμαστε πολύ τυχεροί που τα τούνελ κατασκευάζονται με τους καινούργιους κανονισμούς ασφαλείας γιατί και πιο ασφαλή είναι και λιγότερο κουραστικά για τους οδηγούς όταν μπαίνουν και όταν βγαίνουν από αυτά και αναφέρομαι στην προσαρμογή του ματιού στην διαφορά φωτισμού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      georgetabs last edited by

                                      Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                      Δεν είναι και λίγο να μπαίνεις με 160 σε τούνελ χωρίς να μπορείς να δεις τα πρώτα μέτρα!!!

                                      Όντως δεν είναι λίγο, γιαυτό και βάζω το χέρι μου στη φωτιά πως ήσουν ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • G
                                        georgetabs last edited by

                                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                                        Χρήστο,πολλές φορές,στα μικρά τούνελ,δεν ανάβω τα φώτα μου!
                                        Θεωρώ οτι σε ενα τούνελ μηκους 30 μέτρων δεν έχει νόημα!
                                        Μάλλον κάνω λάθος...αλλά νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση ο νόμος είναι φτιαγμένος για άλλες συνθήκες και όχι για τις Ελληνικές (ήλιος 300 μέρες τον χρόνο!)

                                        30 μέτρα δεν είναι τούνελ, αλλά ανισόπεδος κόμβος. παρόλα αυτά όμως, στα 30-50 μέτρα του ανισόπεδου της Θηβών, επειδή τα πρώτα μέτρα ΙΔΙΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΤΟΝΟ ΗΛΙΟ δεν βλέπεις καλά τα αυτοκίνητα επειδή δεν προλαβαίνει να συνηθίσει το μάτι, άσε που λόγω ήλιου οι οδηγοί 300 μέρες το χρόνο φορούν γυαλιά ηλίου, δε θέλει πολύ να γίνει η ζημιά... Οπότε σου προτείνω να αναθεωρήσεις αγρίως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                                          Δεν είναι και λίγο να μπαίνεις με 160 σε τούνελ χωρίς να μπορείς να δεις τα πρώτα μέτρα!!!

                                          Όντως δεν είναι λίγο, γιαυτό και βάζω το χέρι μου στη φωτιά πως ήσουν ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!!!

                                          ...Εεεεε...ναι...λίγο!!...Αλλά πήγαινα 'καπελωμένος' Ανκόνα να προλάβω το καράβι!!...και ένα λάθος πλοήγησης με είχε βγάλει εκτός χρονοδιαγράμματος!!...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Όπως είπε και ο mirage σε ένα σωστό τούνελ τα φώτα χρειάζονται για να σε βλέπουν, και όχι για να βλέπεις. Όπως και σε έναν καλοφωτισμένο δρόμο το βράδυ, πχ Αττ. Οδό (σε λίγο καιρό θα μειωθεί όμως η φωτεινότητα). Και φυσικά δεν αρκούν τα φώτα θέσεως, αφού ο φωτισμός είναι τεχνητός και οι λάμπες του δρόμου δεν σου επιτρέπουν να διακρίνεις τόσο αχνό φως.

                                            Από την άλλη, όσο φωτεινότερο είναι το περιβάλλον πριν και μετά το τούνελ, τόσο αναγκαιότερα είναι τα φώτα, λόγω του μεγάλου κοντράστ.

                                            Έτσι τα φώτα στην Α.Ο. στα τούνελ είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ρυθμισμένα, όντας αχνά την ημέρα, οπότε και άχρηστα, ενώ τη νύχτα πολλές φορές σε τυφλώνουν, με αποτέλεσμα βγαίνοντας από το τούνελ να μη βλέπεις επαρκώς...

                                            Προσωπικά στα τούνελ δε φοβάμαι. Ιδίως εκείνα που έχουν ένα τούνελ ανά κατεύθυνση στο εξωτερικό. Έχουν τόσες κάμερες και διαφυγές, που ακόμα και αν συμβεί κάτι, είσαι πιο ασφαλής. Στην Ελβετία στο St. Gottardo (17,2 χμ) που το έχω περάσει πολλές φορές νιώθω μόνο βαρεμάρα ώρες ώρες από το επαναλαμβανόμενο τοπίο, αλλά πολλοί παραπονιούνται για κλειστοφοβία... Με τα 80 που είχε όριο (νομίζω το πήγαν πλέον 70) μένεις 10, ίσως 15 λεπτά μέσα!! Παλιότερα πριν τα ατυχήματα ήταν χαλαρότεροι, και δεν με σταματούσαν ακόμα και με 110 που είχα περάσει κάποιες φορές (αστυνομικοί υπήρχαν, αλλά όχι όπως τώρα). Παρόλα αυτά το τούνελ αυτό δεν είναι και από τα πιό ασφαλή, με σχεδίαση / κατασκευή τη 4 δεκαετίες πριν, και ΚΥΡΙΩΣ 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση, και το τούνελ να είναι διπλής κατεύθυνσης. Ο Θεός να 'ευλογεί' τους 'οικολόγους', που εμποδίζουν την κατασκευή άλλου παράλληλου τούνελ, ώστε να έχουμε δύο τούνελ μονής κυκλοφορίας... Τα επιχειρήματά τους αξίζει να ανοίξουμε νέο θέμα να τα λοιδωρήσουμε...

                                            Υπενθυμίζω πως τα σοβαρά ατυχήματα από σύγκρουση σε τούνελ γίνονται στις ΜΕΤΩΠΙΚΕΣ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr