-
Πρόσφατα, ανακοινώθηκε μια συνεργασία που θα γίνει μεταξύ της Audi και της Maserati.
Με αφορμή το γεγονός αυτό, να σημειώσω ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια έντονη επιθυμία και ''στροφή'' των αυτοκινητοβιομηχανιών προς τις μεταξύ τους συνεργασίες.
Μπορεί να βοηθήσει αυτό τους κατασκευαστές, ή μήπως τελικά θα οδηγηθούμε σε μια κοινή ''φρουτοσαλάτα'' που θα σερβίρεται τα επόμενα χρόνια, με κατάληξη την έλλειψη διαφορετικότητας των εταιρειών αυτοκινήτων ;
Η διάδοση, δηλαδή, των συγχωνεύσεων και των συνεργασιών, είναι προς όφελος της αυτοκίνησης με την ανταλλαγή ιδεών και τεχνολογιών ή μας οδηγεί αλλού ;
Ανάλογες πρόσφατες συνεργασίες είδαμε μεταξύ Porsche-VW, SAAB-Subaru κτλ...
Σχετικά με τη συνεργασία Audi-Maserati, το http://www.auto-internet.gr αναφέρει :''H Audi και η Maserati υπέγραψαν ένα προσύμφωνο που εκφράζει την πρόθεσή τους για τεχνική συνεργασία, με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας στην κατασκευή προϊόντων με μικρό όγκο παραγωγής και τη διερεύνηση των δυνατοτήτων χρησιμοποίησης κοινών εξαρτημάτων σε μελλοντικά μοντέλα τους. H Maserati θα μπορούσε π.χ. να χρησιμοποιήσει το σύστημα τετρακίνησης της Audi ή την τεχνολογία κατασκευής αλουμινένιων «πλαισίων» των Γερμανών, ενώ ενδιαφέρον για την Audi θα μπορούσε να παρουσιάζει το σύστημα μετάδοσης της νέας Maserati Quattroporte. H Maserati φαίνεται πως έχει σχέδια για την κατασκευή ενός τετρακίνητου «ελεύθερου χρόνου», που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το δάπεδο του αντίστοιχου μοντέλου που ετοιμάζει η Audi. H συμφωνία των δύο εταιρειών περιλαμβάνει επιπλέον και την πώληση των αυτοκινήτων της ιταλικής εταιρείας από το δίκτυο της Audi σε ορισμένες χώρες που δεν καλύπτονται από δίκτυο της Maserati.''
-
Πρόσφατα, ανακοινώθηκε μια συνεργασία που θα γίνει μεταξύ της Audi και της Maserati.
Με αφορμή το γεγονός αυτό, να σημειώσω ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια έντονη επιθυμία και ''στροφή'' των αυτοκινητοβιομηχανιών προς τις μεταξύ τους συνεργασίες.
Μπορεί να βοηθήσει αυτό τους κατασκευαστές, ή μήπως τελικά θα οδηγηθούμε σε μια κοινή ''φρουτοσαλάτα'' που θα σερβίρεται τα επόμενα χρόνια, με κατάληξη την έλλειψη διαφορετικότητας των εταιρειών αυτοκινήτων ;
Η διάδοση, δηλαδή, των συγχωνεύσεων και των συνεργασιών, είναι προς όφελος της αυτοκίνησης με την ανταλλαγή ιδεών και τεχνολογιών ή μας οδηγεί αλλού ;
Ανάλογες πρόσφατες συνεργασίες είδαμε μεταξύ Porsche-VW, SAAB-Subaru κτλ...
Σχετικά με τη συνεργασία Audi-Maserati, το http://www.auto-internet.gr αναφέρει :''H Audi και η Maserati υπέγραψαν ένα προσύμφωνο που εκφράζει την πρόθεσή τους για τεχνική συνεργασία, με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας στην κατασκευή προϊόντων με μικρό όγκο παραγωγής και τη διερεύνηση των δυνατοτήτων χρησιμοποίησης κοινών εξαρτημάτων σε μελλοντικά μοντέλα τους. H Maserati θα μπορούσε π.χ. να χρησιμοποιήσει το σύστημα τετρακίνησης της Audi ή την τεχνολογία κατασκευής αλουμινένιων «πλαισίων» των Γερμανών, ενώ ενδιαφέρον για την Audi θα μπορούσε να παρουσιάζει το σύστημα μετάδοσης της νέας Maserati Quattroporte. H Maserati φαίνεται πως έχει σχέδια για την κατασκευή ενός τετρακίνητου «ελεύθερου χρόνου», που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το δάπεδο του αντίστοιχου μοντέλου που ετοιμάζει η Audi. H συμφωνία των δύο εταιρειών περιλαμβάνει επιπλέον και την πώληση των αυτοκινήτων της ιταλικής εταιρείας από το δίκτυο της Audi σε ορισμένες χώρες που δεν καλύπτονται από δίκτυο της Maserati.''
-
Πρόσφατα, ανακοινώθηκε μια συνεργασία που θα γίνει μεταξύ της Audi και της Maserati.
Με αφορμή το γεγονός αυτό, να σημειώσω ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια έντονη επιθυμία και ''στροφή'' των αυτοκινητοβιομηχανιών προς τις μεταξύ τους συνεργασίες.
Μπορεί να βοηθήσει αυτό τους κατασκευαστές, ή μήπως τελικά θα οδηγηθούμε σε μια κοινή ''φρουτοσαλάτα'' που θα σερβίρεται τα επόμενα χρόνια, με κατάληξη την έλλειψη διαφορετικότητας των εταιρειών αυτοκινήτων ;
Η διάδοση, δηλαδή, των συγχωνεύσεων και των συνεργασιών, είναι προς όφελος της αυτοκίνησης με την ανταλλαγή ιδεών και τεχνολογιών ή μας οδηγεί αλλού ;
Ανάλογες πρόσφατες συνεργασίες είδαμε μεταξύ Porsche-VW, SAAB-Subaru κτλ...
Σχετικά με τη συνεργασία Audi-Maserati, το http://www.auto-internet.gr αναφέρει :''H Audi και η Maserati υπέγραψαν ένα προσύμφωνο που εκφράζει την πρόθεσή τους για τεχνική συνεργασία, με στόχο την ανταλλαγή τεχνογνωσίας στην κατασκευή προϊόντων με μικρό όγκο παραγωγής και τη διερεύνηση των δυνατοτήτων χρησιμοποίησης κοινών εξαρτημάτων σε μελλοντικά μοντέλα τους. H Maserati θα μπορούσε π.χ. να χρησιμοποιήσει το σύστημα τετρακίνησης της Audi ή την τεχνολογία κατασκευής αλουμινένιων «πλαισίων» των Γερμανών, ενώ ενδιαφέρον για την Audi θα μπορούσε να παρουσιάζει το σύστημα μετάδοσης της νέας Maserati Quattroporte. H Maserati φαίνεται πως έχει σχέδια για την κατασκευή ενός τετρακίνητου «ελεύθερου χρόνου», που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το δάπεδο του αντίστοιχου μοντέλου που ετοιμάζει η Audi. H συμφωνία των δύο εταιρειών περιλαμβάνει επιπλέον και την πώληση των αυτοκινήτων της ιταλικής εταιρείας από το δίκτυο της Audi σε ορισμένες χώρες που δεν καλύπτονται από δίκτυο της Maserati.''
-
Όλα επίπεδα...
Έτσι όλοι διόρθωσαν κάποια από τα ελαττώματά τους, αλλά τελικά όλοι τείνουν να χάσουν το χαρακτήρα τους. Όπότε ψηφίζω όχι κατηγορηματικά. Αν είναι το γαλλικό μου να στρίβει σαν γερμανικό, τι να την κάνω την αξιοπιστία; Και από την άλλη αν είναι το γερμανικό να το τρέχω στο συνεργείο, τι να το κάνω που απέκτησε πλέον εξοπλισμό;
-
Τίποτα δεν είναι άσπρο ή μαύρο. Ναι στις συνεργασίες όταν φέρνουν θετικά αποτελέσματα παίρνοντας ο καθένας από τους εταίρους τα θετικά του άλλου διορθώνοντας τα αρνητικά του σε συνδυασμό μείωσης του κόστους ώστε να μπορώ σαν καταναλωτής να έχω καλύτερο και ποιο προσιτό αυτοκίνητο. Συνεργασίες που θα έχουν σαν αποτέλεσμα άνοστες σαλάτες δεν θα πετύχουν. Έχουμε παραδείγματα που το αποδεικνύουν στο παρελθόν.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Όλα επίπεδα...Αν είναι το γαλλικό μου να στρίβει σαν γερμανικό, τι να την κάνω την αξιοπιστία;
όπως μια ΒΜW δηλαδή ;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Όλα επίπεδα...
Αν είναι το γαλλικό μου να στρίβει σαν γερμανικό, τι να την κάνω την αξιοπιστία;
όπως μια ΒΜW δηλαδή ;
Σωστος ο technik!!
'η οπως ενα porshiko?
ή η Lambo δεν θα στριβει επειδη την πηρε η audi? -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Όλα επίπεδα...
Αν είναι το γαλλικό μου να στρίβει σαν γερμανικό, τι να την κάνω την αξιοπιστία;
όπως μια ΒΜW δηλαδή ;
Δε νομίζω πως υπάρχει BMW να συγκριθεί με ένα 106 ή ένα 306...
Καλά, ναι, η M3 με το κόστος πέντε 306 Race... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Όλα επίπεδα...
Αν είναι το γαλλικό μου να στρίβει σαν γερμανικό, τι να την κάνω την αξιοπιστία;
όπως μια ΒΜW δηλαδή ;
Δε νομίζω πως υπάρχει BMW να συγκριθεί με ένα 106 ή ένα 306...
Καλά, ναι, η M3 με το κόστος πέντε 306 Race...Γιατι η 330?? Ζ4?? Συγκρινουμε ασχετα πραγματα, αλλα κουβεντα να γινεται!
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Όλα επίπεδα...
Αν είναι το γαλλικό μου να στρίβει σαν γερμανικό, τι να την κάνω την αξιοπιστία;
όπως μια ΒΜW δηλαδή ;
Δε νομίζω πως υπάρχει BMW να συγκριθεί με ένα 106 ή ένα 306...
Καλά, ναι, η M3 με το κόστος πέντε 306 Race...Το νέο-307 πάντως δε στρίβει καθόλου το ίδιο με το 106
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δε νομίζω πως υπάρχει BMW να συγκριθεί με ένα 106 ή ένα 306...
Καλά, ναι, η M3 με το κόστος πέντε 306 Race...πραγματικα δεν συγκρινονται αφου ειναι ανομοια πραγματα.
Πως να συγκρινεις ενα αψογο προσθιοκινητο με ενα αψογο πισωκινητο??Δε ξερω τι ξερετε απο BMW αλλα μακαρι να ειχατε ζησει ΤΗΝ εμπειρια με ενα Ε36 325 σε γνωστα στροφιλικια προς παραλια μερια....
Δεν περιγραφεται.....Θα ειχε αναθεωρησει αρκετος κοσμος πολλα
πραγματα...Δε ξερω εμενα μου φανηκε η εμπρος κινηση τελειως φτηνη -αρχαια-λυση αναγκης....
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Δε ξερω τι ξερετε απο BMW αλλα μακαρι να ειχατε ζησει ΤΗΝ εμπειρια με ενα Ε36 325 σε γνωστα στροφιλικια προς παραλια μερια....
Δεν περιγραφεται.....Θα ειχε αναθεωρησει αρκετος κοσμος πολλα
πραγματα...Δε ξερω εμενα μου φανηκε η εμπρος κινηση τελειως φτηνη -αρχαια-λυση αναγκης....
Ετσι,ετσι!!
Πριν 3χρονια οδηγουσα συνεχεια σχεδον καθημερινα ενα Ε36 325cabrio με 17αρες και τελικο schnitzer. Παρολο που ειναι πιο βαρυ απο το κλειστο πηγαινα κομματια. Φοβερο στησιμο και σε βοηθαει πολυ να μαθεις την πισω κινηση. Ειχα φτασει να πεταω την ουρα με τριτες! Μιλαμε για πολυ χεσιμο αλλα και για πολυ κ@υλα!!!
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Δε ξερω εμενα μου φανηκε η εμπρος κινηση τελειως φτηνη -αρχαια-λυση αναγκης....Τότε γιατί την έχει υιοθετήσει η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών, ακόμα και για πολυτελή ή δυνατά μοντέλα; Π.χ. SAAB.
Δεν είναι λύση ανάγκης. Έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σχέση με την πίσω κίνηση και είναι πιο κατάλληλη από αυτήν για πολλές (ίσως τις περισσότερες) κατηγορίες. Το ότι τα αυτοκίνητα πλέον στήνονται υποστροφικά, ανεξάρτητα με το πού έχουν την κίνηση είναι άλλο θέμα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δε ξερω εμενα μου φανηκε η εμπρος κινηση τελειως φτηνη -αρχαια-λυση αναγκης....
Τότε γιατί την έχει υιοθετήσει η συντριπτική πλειοψηφία των κατασκευαστών, ακόμα και για πολυτελή ή δυνατά μοντέλα; Π.χ. SAAB.
Δεν είναι λύση ανάγκης. Έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σε σχέση με την πίσω κίνηση και είναι πιο κατάλληλη από αυτήν για πολλές (ίσως τις περισσότερες) κατηγορίες. Το ότι τα αυτοκίνητα πλέον στήνονται υποστροφικά, ανεξάρτητα με το πού έχουν την κίνηση είναι άλλο θέμα.
Μαλλον για θεμα κοστους θα ελεγα εγω, γιατι για να κανεις ενα πισωκινητο να στριβει καλα και με ασφαλεια ειναι πιο δυσκολο απο οτι ενα FWD! Συμφωνειτε?
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Μαλλον για θεμα κοστους θα ελεγα εγωΕγώ από την άλλη νομίζω ότι οι κυριότεροι λόγοι είναι η μηχανολογική απλότητα και η δυνατότητα καλύτερης εκμετάλλευσης χώρων.
γιατι για να κανεις ενα πισωκινητο να στριβει καλα και με ασφαλεια ειναι πιο δυσκολο απο οτι ενα FWD! Συμφωνειτε?
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος για το 'καλά'. Αν τώρα μεταφράζεις το 'με ασφάλεια' σε 'ποτέ-μα-ποτέ-υπερστροφή' τότε μάλλον έχεις δίκιο.
-
οταν λεω 'λυση αναγκης' εννοω κοστος-χωρους-απλοτητα
αλλα οταν δεν υπαρχουν ανωθεν περιορισμοι τοτε βιωνεις το τελειο αμαξι με ποιοτητα κυλισης!
καρφωνεις ταχυτητες και ουτε ενα σκορτσαρισμα. Στο πατα ασε γκαζιου επισης. Ενδεικτικα αναφερω...
γαι να μη πω για στησιμο_ΤΙΜΟΝΙ- κατανομη βαρους κλπ...αν υπαρχει μια αλφα μια πεζω για την εμπρος κινηση δε σημαινει οτι ειναι και η καλυτερη λυση......
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Μαλλον για θεμα κοστους θα ελεγα εγω
Εγώ από την άλλη νομίζω ότι οι κυριότεροι λόγοι είναι η μηχανολογική απλότητα και η δυνατότητα καλύτερης εκμετάλλευσης χώρων.
γιατι για να κανεις ενα πισωκινητο να στριβει καλα και με ασφαλεια ειναι πιο δυσκολο απο οτι ενα FWD! Συμφωνειτε?
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος για το 'καλά'. Αν τώρα μεταφράζεις το 'με ασφάλεια' σε 'ποτέ-μα-ποτέ-υπερστροφή' τότε μάλλον έχεις δίκιο.
Για το πρωτο που ειπες δεν εχω να πω κατι.
Για το δευτερο οταν λεω καλα δεν εννοω ποτέ-μα-ποτέ-υπερστροφή!! Τα BMW & Porsche κλπ στριβουν πολυ καλα και ειναι και ασφαλη και πανε και με τις πορτες. Εξαλου γιατι ολα σχεδον τα supercars ειναι πισωκινητα?
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
αν υπαρχει μια αλφα μια πεζω για την εμπρος κινηση δε σημαινει οτι ειναι και η καλυτερη λυση......Ανδρέα, αυτή τη δήλωσή σου θα τη φυλάξω και θα στην υπενθυμίζω σε κάθε ευκαιρία!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Ανάλογες πρόσφατες συνεργασίες είδαμε μεταξύ SAAB-Subaru κτλ...Μη μου το θυμίζεις!!!!....
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
αν υπαρχει μια αλφα μια πεζω για την εμπρος κινηση δε σημαινει οτι ειναι και η καλυτερη λυση......
Ανδρέα, αυτή τη δήλωσή σου θα τη φυλάξω και θα στην υπενθυμίζω σε κάθε ευκαιρία!
Κωστα δεν ειπα ποτε οτι τα αλφα δε στριβουν! Θα ημουν τρελλος!
Απλα οι αλφιστι απο υπερβολικο ενθουσιασμο(?) νομιζουν οτι ειναι και τα μονα που στριβουν!
Συνεργασίες Αυτοκινητοβιομηχανιών