-
για διαβαστε αυτο.....
'Για τους Βρετανούς οδηγούς, τα κακά νέα ήρθαν χριστουγεννιάτικα. Μετά τις κάμερες της Τροχαίας, τα εγκάρσια σαμαράκια στους δρόμους και την απαγόρευση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, μαθαίνουν τώρα ότι οι αστυνομικές αρχές ζητούν επίμονα από την κυβέρνηση να τους δώσει το δικαίωμα να σταματούν με τηλεχειρισμό τα αυτοκίνητα των απείθαρχων οδηγών. Για την εφημερίδα Observer που μετέδωσε την είδηση με εκτενές ρεπορτάζ, η υπόθεση είναι ακόμη ένα παράδειγμα της όλο και μεγαλύτερης εξουσίας που αποκτά ο Μεγάλος Αδελφός, καθώς οι οδηγοί αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να χάνουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους από κάποιον που θα πατά ένα κουμπί από απόσταση.
Η ιδέα ανήκει στον Τζίμ Χάμμοντ διευθυντή της αστυνομίας του Σάσεξ και προεδρεύοντος της Ένωσης Αστυνομικών Διευθυντών (ACPO), του ισχυρού οργάνου του αστυνομικού λόμπι στην Βρετανία. Η ACPO έχει ήδη συγκροτήσει τεχνική ομάδα εργασίας που μελετά τη δυνατότητα της τεχνολογίας να υλοποιήσει το μέτρο αυτό. Αποτελεί μεγάλη προτεραιότητα για μας, να έχουμε τη δυνατότητα να σταματούμε από απόσταση ένα όχημα δήλωσε ο Χάμμοντ στη διάρκεια πρόσφατης συνόδου Ευρωπαίων αστυνομικών, διευκρινίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό σώζονται ζωές.
Από τεχνολογικής άποψης, η ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί με την σταδιακή μείωση της ισχύος του κινητήρα, μέχρις ότου το όχημα ακινητοποιηθεί, ή με το κλείδωμα του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο-στόχος είναι ήδη ακίνητο. Αν και ακούγεται αρκετά φουτουριστικό, η βασική τεχνολογία για την υλοποίησή του υπάρχει ήδη, και χρησιμοποιείται στα φορτηγά για τον έλεγχο της μέγιστης ταχύτητάς τους, αλλά και για την ακινητοποίηση κλεμμένων αυτοκινήτων (immobilisers).
Η δυνατότητα αυτή δίνεται από τον ηλεκτρονικό έλεγχο της λειτουργίας του κινητήρα, που διεκπεραιώνεται μέσω της διάταξης των ηλεκτρονικών συστημάτων τα οποία ελέγχουν κάθε επιβράδυνση ή επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Ετσι, μπορεί να προγραμματιστεί η επιβολή ενός συγκεκριμένου μόνιμου ορίου ταχύτητας ή ο έλεγχος αυτού του ορίου ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, οι οποίες ανιχνεύονται και συσχετίζονται μέσω των δορυφόρων των δικτύων GPS (Global Positioning Systems). Για τον τηλεχειρισμό των ενσωματωμένων ηλεκτρονικών συστημάτων των σύγχρονων αυτοκινήτων, δεν απαιτείται παρά η προσθήκη κάτω από το καπό ενός modem, το οποίο λειτουργώντας ως κινητό τηλέφωνο, παρακολουθεί πάντα την θέση του αυτοκινήτου και μπορεί να ελέγχει την κίνησή του λέγοντάς του πότε να επιβραδύνει ή να σταματά.
Η παρόμοια τεχνική της ραδιο-τηλεμετρίας, εφαρμοζόταν μέχρι πέρυσι στα αυτοκίνητα των αγώνων F1 για την τήρηση του ορίου ταχύτητας μέσα στα pits, επιβεβαιώνοντας την άποψη ότι οι αγώνες εκτός από άθλημα είναι και πεδίο νέων τεχνολογικών πειραματισμών, αλλά και δίνοντας ένα τεχνολογικό προηγούμενο για τον σχεδιασμό της νέας αστυνομικής απειλής. Η τεχνολογία υπάρχει και θα τελειοποιηθεί με τον καιρό διευκρινίζει ο Νικ Ρέντελ, διευθυντής του τμήματος της Siemens που ασχολείται με την υλοποίηση του τηλεχειριζόμενου ελέγχου των αυτοκινήτων στην Βρετανία.
Κι ενώ η τεχνολογία υπόσχεται ότι θα το καταφέρει, τα προβλήματα φαίνονται δύσκολα -αλλά όχι ανυπέρβλητα- στο πολιτικό πεδίο, όπου η αστυνομία πρέπει να βρει τρόπο να πείσει ότι η χρήση αυτού του συστήματος, δεν θα γίνεται καταχρηστικά και δεν θα δημιουργεί κινδύνους για τους επιβάτες. Ομως και η αγορά διαμορφώνει ευνοϊκό κλίμα για την αστυνομική πρόταση, καθώς η τάση της είναι να κατασκευάζει αυτοκίνητα που είναι όλο και δυσκολότερο να κλαπούν, γεγονός όμως που αυξάνει τις περιπτώσεις βίαιων κλοπών -κατά την βρετανική αστυνομία το 2002 είχαν σημειωθεί περίπου 1200 κλοπές αυτοκινήτων υπό την απειλή όπλων.
Η τήρηση των ορίων ταχύτητας, δίνει επίσης ένα καλό άλλοθι για την αστυνομία, καθώς ήδη εφαρμόζονται συστήματα ελέγχου των τοπικών ορίων, ενώ οι προοπτικές του τηλεχειρισμού της ταχύτητας ενισχύονται, καθώς ανασύρονται επιχειρήματα όπως εκείνα του ελέγχου των κακών οδηγών που αδιαφορούν αν βρέχει, αν χιονίζει, ή αν διασχίζουν το δρόμο οι μαθητές ενός διπλανού σχολείου. Κατά την αστυνομία, το προτεινόμενο μέτρο θα περιορίσει σημαντικά τις στατιστικές των θανατηφόρων τροχαίων, καθώς στην Βρετανία χάνουν τη ζωή τους 3.420 άνθρωποι κάθε χρόνο εξαιτίας της υπερβολικής ταχύτητας.
Ετσι, οι ειδικοί στην Βρετανία εκτιμούν ότι εντός της επόμενης πενταετίας, το νέο τεχνολογικό μέτρο θα εφαρμοστεί αρχικά εθελοντικά και σταδιακά θα γενικευτεί και θα μονιμοποιηθεί.'
Πηγη απο flash.gr
http://automoto.flash.gr//news/insuranc ... 23/3871id/
που βαδιζομεν...;
και... καλη χρονιά
-
για διαβαστε αυτο.....
'Για τους Βρετανούς οδηγούς, τα κακά νέα ήρθαν χριστουγεννιάτικα. Μετά τις κάμερες της Τροχαίας, τα εγκάρσια σαμαράκια στους δρόμους και την απαγόρευση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, μαθαίνουν τώρα ότι οι αστυνομικές αρχές ζητούν επίμονα από την κυβέρνηση να τους δώσει το δικαίωμα να σταματούν με τηλεχειρισμό τα αυτοκίνητα των απείθαρχων οδηγών. Για την εφημερίδα Observer που μετέδωσε την είδηση με εκτενές ρεπορτάζ, η υπόθεση είναι ακόμη ένα παράδειγμα της όλο και μεγαλύτερης εξουσίας που αποκτά ο Μεγάλος Αδελφός, καθώς οι οδηγοί αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να χάνουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους από κάποιον που θα πατά ένα κουμπί από απόσταση.
Η ιδέα ανήκει στον Τζίμ Χάμμοντ διευθυντή της αστυνομίας του Σάσεξ και προεδρεύοντος της Ένωσης Αστυνομικών Διευθυντών (ACPO), του ισχυρού οργάνου του αστυνομικού λόμπι στην Βρετανία. Η ACPO έχει ήδη συγκροτήσει τεχνική ομάδα εργασίας που μελετά τη δυνατότητα της τεχνολογίας να υλοποιήσει το μέτρο αυτό. Αποτελεί μεγάλη προτεραιότητα για μας, να έχουμε τη δυνατότητα να σταματούμε από απόσταση ένα όχημα δήλωσε ο Χάμμοντ στη διάρκεια πρόσφατης συνόδου Ευρωπαίων αστυνομικών, διευκρινίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό σώζονται ζωές.
Από τεχνολογικής άποψης, η ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί με την σταδιακή μείωση της ισχύος του κινητήρα, μέχρις ότου το όχημα ακινητοποιηθεί, ή με το κλείδωμα του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο-στόχος είναι ήδη ακίνητο. Αν και ακούγεται αρκετά φουτουριστικό, η βασική τεχνολογία για την υλοποίησή του υπάρχει ήδη, και χρησιμοποιείται στα φορτηγά για τον έλεγχο της μέγιστης ταχύτητάς τους, αλλά και για την ακινητοποίηση κλεμμένων αυτοκινήτων (immobilisers).
Η δυνατότητα αυτή δίνεται από τον ηλεκτρονικό έλεγχο της λειτουργίας του κινητήρα, που διεκπεραιώνεται μέσω της διάταξης των ηλεκτρονικών συστημάτων τα οποία ελέγχουν κάθε επιβράδυνση ή επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Ετσι, μπορεί να προγραμματιστεί η επιβολή ενός συγκεκριμένου μόνιμου ορίου ταχύτητας ή ο έλεγχος αυτού του ορίου ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, οι οποίες ανιχνεύονται και συσχετίζονται μέσω των δορυφόρων των δικτύων GPS (Global Positioning Systems). Για τον τηλεχειρισμό των ενσωματωμένων ηλεκτρονικών συστημάτων των σύγχρονων αυτοκινήτων, δεν απαιτείται παρά η προσθήκη κάτω από το καπό ενός modem, το οποίο λειτουργώντας ως κινητό τηλέφωνο, παρακολουθεί πάντα την θέση του αυτοκινήτου και μπορεί να ελέγχει την κίνησή του λέγοντάς του πότε να επιβραδύνει ή να σταματά.
Η παρόμοια τεχνική της ραδιο-τηλεμετρίας, εφαρμοζόταν μέχρι πέρυσι στα αυτοκίνητα των αγώνων F1 για την τήρηση του ορίου ταχύτητας μέσα στα pits, επιβεβαιώνοντας την άποψη ότι οι αγώνες εκτός από άθλημα είναι και πεδίο νέων τεχνολογικών πειραματισμών, αλλά και δίνοντας ένα τεχνολογικό προηγούμενο για τον σχεδιασμό της νέας αστυνομικής απειλής. Η τεχνολογία υπάρχει και θα τελειοποιηθεί με τον καιρό διευκρινίζει ο Νικ Ρέντελ, διευθυντής του τμήματος της Siemens που ασχολείται με την υλοποίηση του τηλεχειριζόμενου ελέγχου των αυτοκινήτων στην Βρετανία.
Κι ενώ η τεχνολογία υπόσχεται ότι θα το καταφέρει, τα προβλήματα φαίνονται δύσκολα -αλλά όχι ανυπέρβλητα- στο πολιτικό πεδίο, όπου η αστυνομία πρέπει να βρει τρόπο να πείσει ότι η χρήση αυτού του συστήματος, δεν θα γίνεται καταχρηστικά και δεν θα δημιουργεί κινδύνους για τους επιβάτες. Ομως και η αγορά διαμορφώνει ευνοϊκό κλίμα για την αστυνομική πρόταση, καθώς η τάση της είναι να κατασκευάζει αυτοκίνητα που είναι όλο και δυσκολότερο να κλαπούν, γεγονός όμως που αυξάνει τις περιπτώσεις βίαιων κλοπών -κατά την βρετανική αστυνομία το 2002 είχαν σημειωθεί περίπου 1200 κλοπές αυτοκινήτων υπό την απειλή όπλων.
Η τήρηση των ορίων ταχύτητας, δίνει επίσης ένα καλό άλλοθι για την αστυνομία, καθώς ήδη εφαρμόζονται συστήματα ελέγχου των τοπικών ορίων, ενώ οι προοπτικές του τηλεχειρισμού της ταχύτητας ενισχύονται, καθώς ανασύρονται επιχειρήματα όπως εκείνα του ελέγχου των κακών οδηγών που αδιαφορούν αν βρέχει, αν χιονίζει, ή αν διασχίζουν το δρόμο οι μαθητές ενός διπλανού σχολείου. Κατά την αστυνομία, το προτεινόμενο μέτρο θα περιορίσει σημαντικά τις στατιστικές των θανατηφόρων τροχαίων, καθώς στην Βρετανία χάνουν τη ζωή τους 3.420 άνθρωποι κάθε χρόνο εξαιτίας της υπερβολικής ταχύτητας.
Ετσι, οι ειδικοί στην Βρετανία εκτιμούν ότι εντός της επόμενης πενταετίας, το νέο τεχνολογικό μέτρο θα εφαρμοστεί αρχικά εθελοντικά και σταδιακά θα γενικευτεί και θα μονιμοποιηθεί.'
Πηγη απο flash.gr
http://automoto.flash.gr//news/insuranc ... 23/3871id/
που βαδιζομεν...;
και... καλη χρονιά
-
για διαβαστε αυτο.....
'Για τους Βρετανούς οδηγούς, τα κακά νέα ήρθαν χριστουγεννιάτικα. Μετά τις κάμερες της Τροχαίας, τα εγκάρσια σαμαράκια στους δρόμους και την απαγόρευση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση, μαθαίνουν τώρα ότι οι αστυνομικές αρχές ζητούν επίμονα από την κυβέρνηση να τους δώσει το δικαίωμα να σταματούν με τηλεχειρισμό τα αυτοκίνητα των απείθαρχων οδηγών. Για την εφημερίδα Observer που μετέδωσε την είδηση με εκτενές ρεπορτάζ, η υπόθεση είναι ακόμη ένα παράδειγμα της όλο και μεγαλύτερης εξουσίας που αποκτά ο Μεγάλος Αδελφός, καθώς οι οδηγοί αντιμετωπίζουν το ενδεχόμενο να χάνουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους από κάποιον που θα πατά ένα κουμπί από απόσταση.
Η ιδέα ανήκει στον Τζίμ Χάμμοντ διευθυντή της αστυνομίας του Σάσεξ και προεδρεύοντος της Ένωσης Αστυνομικών Διευθυντών (ACPO), του ισχυρού οργάνου του αστυνομικού λόμπι στην Βρετανία. Η ACPO έχει ήδη συγκροτήσει τεχνική ομάδα εργασίας που μελετά τη δυνατότητα της τεχνολογίας να υλοποιήσει το μέτρο αυτό. Αποτελεί μεγάλη προτεραιότητα για μας, να έχουμε τη δυνατότητα να σταματούμε από απόσταση ένα όχημα δήλωσε ο Χάμμοντ στη διάρκεια πρόσφατης συνόδου Ευρωπαίων αστυνομικών, διευκρινίζοντας ότι με τον τρόπο αυτό σώζονται ζωές.
Από τεχνολογικής άποψης, η ιδέα μπορεί να υλοποιηθεί με την σταδιακή μείωση της ισχύος του κινητήρα, μέχρις ότου το όχημα ακινητοποιηθεί, ή με το κλείδωμα του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο-στόχος είναι ήδη ακίνητο. Αν και ακούγεται αρκετά φουτουριστικό, η βασική τεχνολογία για την υλοποίησή του υπάρχει ήδη, και χρησιμοποιείται στα φορτηγά για τον έλεγχο της μέγιστης ταχύτητάς τους, αλλά και για την ακινητοποίηση κλεμμένων αυτοκινήτων (immobilisers).
Η δυνατότητα αυτή δίνεται από τον ηλεκτρονικό έλεγχο της λειτουργίας του κινητήρα, που διεκπεραιώνεται μέσω της διάταξης των ηλεκτρονικών συστημάτων τα οποία ελέγχουν κάθε επιβράδυνση ή επιτάχυνση του αυτοκινήτου. Ετσι, μπορεί να προγραμματιστεί η επιβολή ενός συγκεκριμένου μόνιμου ορίου ταχύτητας ή ο έλεγχος αυτού του ορίου ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, οι οποίες ανιχνεύονται και συσχετίζονται μέσω των δορυφόρων των δικτύων GPS (Global Positioning Systems). Για τον τηλεχειρισμό των ενσωματωμένων ηλεκτρονικών συστημάτων των σύγχρονων αυτοκινήτων, δεν απαιτείται παρά η προσθήκη κάτω από το καπό ενός modem, το οποίο λειτουργώντας ως κινητό τηλέφωνο, παρακολουθεί πάντα την θέση του αυτοκινήτου και μπορεί να ελέγχει την κίνησή του λέγοντάς του πότε να επιβραδύνει ή να σταματά.
Η παρόμοια τεχνική της ραδιο-τηλεμετρίας, εφαρμοζόταν μέχρι πέρυσι στα αυτοκίνητα των αγώνων F1 για την τήρηση του ορίου ταχύτητας μέσα στα pits, επιβεβαιώνοντας την άποψη ότι οι αγώνες εκτός από άθλημα είναι και πεδίο νέων τεχνολογικών πειραματισμών, αλλά και δίνοντας ένα τεχνολογικό προηγούμενο για τον σχεδιασμό της νέας αστυνομικής απειλής. Η τεχνολογία υπάρχει και θα τελειοποιηθεί με τον καιρό διευκρινίζει ο Νικ Ρέντελ, διευθυντής του τμήματος της Siemens που ασχολείται με την υλοποίηση του τηλεχειριζόμενου ελέγχου των αυτοκινήτων στην Βρετανία.
Κι ενώ η τεχνολογία υπόσχεται ότι θα το καταφέρει, τα προβλήματα φαίνονται δύσκολα -αλλά όχι ανυπέρβλητα- στο πολιτικό πεδίο, όπου η αστυνομία πρέπει να βρει τρόπο να πείσει ότι η χρήση αυτού του συστήματος, δεν θα γίνεται καταχρηστικά και δεν θα δημιουργεί κινδύνους για τους επιβάτες. Ομως και η αγορά διαμορφώνει ευνοϊκό κλίμα για την αστυνομική πρόταση, καθώς η τάση της είναι να κατασκευάζει αυτοκίνητα που είναι όλο και δυσκολότερο να κλαπούν, γεγονός όμως που αυξάνει τις περιπτώσεις βίαιων κλοπών -κατά την βρετανική αστυνομία το 2002 είχαν σημειωθεί περίπου 1200 κλοπές αυτοκινήτων υπό την απειλή όπλων.
Η τήρηση των ορίων ταχύτητας, δίνει επίσης ένα καλό άλλοθι για την αστυνομία, καθώς ήδη εφαρμόζονται συστήματα ελέγχου των τοπικών ορίων, ενώ οι προοπτικές του τηλεχειρισμού της ταχύτητας ενισχύονται, καθώς ανασύρονται επιχειρήματα όπως εκείνα του ελέγχου των κακών οδηγών που αδιαφορούν αν βρέχει, αν χιονίζει, ή αν διασχίζουν το δρόμο οι μαθητές ενός διπλανού σχολείου. Κατά την αστυνομία, το προτεινόμενο μέτρο θα περιορίσει σημαντικά τις στατιστικές των θανατηφόρων τροχαίων, καθώς στην Βρετανία χάνουν τη ζωή τους 3.420 άνθρωποι κάθε χρόνο εξαιτίας της υπερβολικής ταχύτητας.
Ετσι, οι ειδικοί στην Βρετανία εκτιμούν ότι εντός της επόμενης πενταετίας, το νέο τεχνολογικό μέτρο θα εφαρμοστεί αρχικά εθελοντικά και σταδιακά θα γενικευτεί και θα μονιμοποιηθεί.'
Πηγη απο flash.gr
http://automoto.flash.gr//news/insuranc ... 23/3871id/
που βαδιζομεν...;
και... καλη χρονιά
-
ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΛΛΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ 'ΡΟΥΦΙΑΝΟ' ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΑΥΤΟKINHTO. ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟ 2FAST2FURIOUS.
-
Μου φαίνεται αδύνατο να προχωρήσει κάτι τέτοιο.
-
Συμφωνω οτι ειναι αδυνατο...σκεψου αυτο το κουμπακι που λεει να το εχει ο υποψηφιος κλεφτης του αυτοκινητου σου!!!!
Και μην μου πειτε οτι ειναι δυσκολο... -
Προχωράει.
Εγώ, πάντως, θα πάρω αυτοκίνητο όσο προλαβαίνω. Μετά, θα είναι άχρηστο. -
Nα παει να γ@μ@θ@ με τηλεχειριστηριο......
Dimitris....
-
Ãéíåôáé êáé åõêïëá ìÜëéóôá .....
ÅîÜëëïõ ìçí îå÷íÜìå üôé çëåêôñïíéêÜ åßíáé,ðáñåìâïëÝò äÝ÷ïíôáé
Ìéá áðëïðïéçìÝíç ìïñöÞ çëåêôñïíéêïý ðïëÝìïõ óôçí õðçñåóßá ôùí åðéôçñçôþí ôùí áíåðéôÞñçôùí ............... -
Αυτο το θεμα παιδια απασχολει τους Αγγλους εδω και τουλαχιστον 4-5 χρονια. Το προβλημα (;) με αυτη τη χωρα ειναι οτι σαν λαος φοβουνται τρομερα το 'νομο', και την αστυνομια. Οπως ακριβως και εμεις οι Ελληνες!!! . Πιστευω οτι καποια στιγμη θα γινει πραγματικοτητα αυτο το συστημα γιατι δεν ειναι λαος που θα βγει στους δρομους να κανει απεργιες οπως σε καποια αλλη χωρα που ξερω.
-
αν θελαμε και εμεις οι οδηγοι να διαμαρτυρηθουμε κτλ θα μπορουσαμε να πετυχουμε πολλα
μην ξεχνατε πως ειμαστε μια μεγαλη μαζα και οτι το κρατος βγαζει πολλαααααααααα λεφτα απο μας....τωρα το κατα ποσο ειναι διατεθιμενος καποιος να ξεβολευτει για λγιες μερες ειναι αλλη ιστορια -
Κάτι τέτοια κάνουν και λες 'ε ρε 17Ν που τους χρειάζεται...'
-
Áí öôéá÷ôåß êÜôé ôÝôïéï êáé åöáñìïóôåß ,íá ôï äþ êáé óôçí ÅëëÜäá êáé èá êÜíù êÜôé êïéëéáêïýò áðï ôá ãÝëéá .....
-
Tην επομενη μερα που θα εφαρμοστει ενα τετοιο πραγμα στην Ελλαδα, το κρατος θα παραλυσει... η κυβερνηση θα πεσει, και ο στρατος θα βγει στους δρομους κυνηγωντας τα σαινια που σκαρφιστικαν να μας επιβαλλουν τετοιες βλακειες....
Παντως, ας κανουν οτι θελουνε... θα τυλιξω τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου μου με φυλλα μολυβιου και αστους να σφυρανε...
Δεν υποτασομεθα στα γουστα του μεγαλου αδελφου... ειμαστε Ελληνες, τα μεγαλυτερα λαμογια στον πλανητη... αυτα δεν περνανε σε μας
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Äåí õðïôáóïìåèá óôá ãïõóôá ôïõ ìåãáëïõ áäåëöïõ... åéìáóôå Åëëçíåò, ôá ìåãáëõôåñá ëáìïãéá óôïí ðëáíçôç... áõôá äåí ðåñíáíå óå ìáò
Eôóé ,åôóé ....
-
Πάλι καλά νά λέτε,γιατί άμα σκεφτούν καί κανένα κόλπο γιά τήν υπογεννητικότητα μέσω τηλεχειρισμού,θά μάς φυτέψουνε τσιπάκι καί στό...
-
Πάντως εμένα μου φαίνεται καλή ιδέα το τηλεχειριστήριο!!!
Ξέμεινες από τσιγάρα μέσα στη νύχτα και δεν έχεις και πολύ
όρεξη να βγεις γιατί βρέχει; Παίρνεις το τηλεχειριστήριο και
στέλνεις το αυτοκίνητό σου να σου φέρει!!!
Θέλει η πεθέρα να την πάς κάπου; Την βάζεις μέσα στο αυτοκίνητο,
τηλεχειριστήριο, καναπές και όλα είναι ΟΚ!!!!
Σου ζητάνε το αυτοκίνητο αλλά δεν τους εμπιστεύεσαι; Τους πας
εσύ όπου 8έλουν χώρις να βγεις απο το σπίτι σου!!!!Πολύ καλή ιδέα!!!!!! Μπορεί να μου δώσει κάποιος μερικά μύρια να
αρχίσω και εγώ τις έρευνες για την υλοποίηση;Σημ. Ούτε κάπνιζω, ούτε είμαι παντρεμένος!
-
Ρε παιδιά, γιατί δεν οργανωνόμαστε να τους δείξουμε λίγο πόσα απίδια βάνει ο σάκος με τις ρημαδοκάμερές τους; Ανεβαίνοντας για Λάρισα έγινα τούρκος απ'τα νεύρα μου με τις κ@λοπινακίδες για τα 'τεχνικά μέσα επιτήρησης των παραβάσεων του ΚΟΚ' στην Εθνική, και μάλιστα στα καλύτερα κομμάτια της. Από εκεί που πήγαινα μια χαρά με 150, βρέθηκα, διά τον φόβον των στρουμφ, να πάω κότα με 110.
Ζήτω το TUF TUF CLUB!!! Ε ρε 17 Νοέμβρη που θέλουν... Μπαζούκα, χειροβομβίδα και μολότοφ θέλουν!!!
Αντί να σταματήσουν κάνα φορτηγό (ή και ΙΧΕ) που πάει παραφορτωμένο, κακοφορτωμένο, χωρίς λάστιχα, αμορτισέρ, με πιωμένο οδηγό, χωρίς ζώνες ασφαλείας, με τα παιδιά λυμένα στο ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ ΚΑΘΙΣΜΑ...
Α, για τον Ζητά που σκοτώθηκε στην Αθήνα... Τον πιτσιρικά που πιάσανε τον φορτώσανε ΑΔΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, για να εκδικηθούν. Ο Ζητάς φόραγε μεν κράνος, αλλά ασφαλείς πληροφορίες λένε ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΕΜΕΝΟ.
Άρα, τι έγινε; Γλίστρησε, έπεσε και το κράνος έφυγε απ'το κεφάλι του (φυσικό κι επόμενο...), οπότε και σκοτώθηκε.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
...
Α, για τον Ζητά που σκοτώθηκε στην Αθήνα... Τον πιτσιρικά που πιάσανε τον φορτώσανε ΑΔΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, για να εκδικηθούν. Ο Ζητάς φόραγε μεν κράνος, αλλά ασφαλείς πληροφορίες λένε ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΕΜΕΝΟ.Άρα, τι έγινε; Γλίστρησε, έπεσε και το κράνος έφυγε απ'το κεφάλι του (φυσικό κι επόμενο...), οπότε και σκοτώθηκε.
Το αν είχε ή όχι δεμένο το κράνος σημαίνει ότι είναι Αγγελούδι ο πιτσιρικάς?
Κακιά στιγμή ήταν και αυτή δηλαδή?
Μη λέμε και ότι θέλουμε. -
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Α, για τον Ζητά που σκοτώθηκε στην Αθήνα... Τον πιτσιρικά που πιάσανε τον φορτώσανε ΑΔΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, για να εκδικηθούν. Ο Ζητάς φόραγε μεν κράνος, αλλά ασφαλείς πληροφορίες λένε ότι ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΕ ΔΕΜΕΝΟ.
Άρα, τι έγινε; Γλίστρησε, έπεσε και το κράνος έφυγε απ'το κεφάλι του (φυσικό κι επόμενο...), οπότε και σκοτώθηκε.
Κατάλαβες τι είπες τώρα?!
Και που 'σε ακομα.....