Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    XAZH AΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ!PLEASE HELP!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. XAZH AΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΦΡΕΝΑ!PLEASE HELP!
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    16
    94
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      firegarden last edited by

      Ειμαι νεος οδηγος (πολυ νεος,το τονιζω!) και πριν 3 μηνες πηρα το πρωτο μου αμαξι, ενα καινουριο Ford Fiesta 1.6.Μετα απο καποιο καιρο,παρατησα τη σταθμη των υγρων του τιμονιου να πεφτει.Το πηγα στο σερβις οπου και μου ειπαν οτι εχει διαρροη και θα το κρατησουν για να το φτιαξουν.Σημερα που το παρελαβα,μου ειπαν οτι δεν ειχε διαρροη μονο το τιμονι αλλα και τα φρενα και κατι ακομα που δε θυμαμαι!(γιατι τα εχασα!)Τωρα ομως το αμαξι παρουσιαζει τις εξης διαφορες:

      Α)Οταν σβηνω τον κινητηρα,το πεταλι του φρενου σηκωνεται προς τα πανω και σκληραινει,κοκκαλωνει.

      Β)Οταν επισης σβησω τον κινητηρα (ή οταν μου σβησει,για να πω την αληθεια!),τα φρενα δε λειτουργουν!(οχι το χειροφρενο,μονο τα φρενα)Ειναι φυσιολογικο αυτο;Πριν την επισκευη,τα φρενα λειτουργουσαν και με κλειστο κινητηρα!Επειδη (ξαναλεω)ειμαι νεος και κανεις στην οικογενεια δεν ειχε αμαξι, δεν ξερω τι ειναι φυσιολογικο:να λειτουργουν τα φρενα με σβηστο κινητηρα ή όχι;

      Καθε βοηθεια θα φανει ανεκτιμητη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • F
        firegarden last edited by

        Ειμαι νεος οδηγος (πολυ νεος,το τονιζω!) και πριν 3 μηνες πηρα το πρωτο μου αμαξι, ενα καινουριο Ford Fiesta 1.6.Μετα απο καποιο καιρο,παρατησα τη σταθμη των υγρων του τιμονιου να πεφτει.Το πηγα στο σερβις οπου και μου ειπαν οτι εχει διαρροη και θα το κρατησουν για να το φτιαξουν.Σημερα που το παρελαβα,μου ειπαν οτι δεν ειχε διαρροη μονο το τιμονι αλλα και τα φρενα και κατι ακομα που δε θυμαμαι!(γιατι τα εχασα!)Τωρα ομως το αμαξι παρουσιαζει τις εξης διαφορες:

        Α)Οταν σβηνω τον κινητηρα,το πεταλι του φρενου σηκωνεται προς τα πανω και σκληραινει,κοκκαλωνει.

        Β)Οταν επισης σβησω τον κινητηρα (ή οταν μου σβησει,για να πω την αληθεια!),τα φρενα δε λειτουργουν!(οχι το χειροφρενο,μονο τα φρενα)Ειναι φυσιολογικο αυτο;Πριν την επισκευη,τα φρενα λειτουργουσαν και με κλειστο κινητηρα!Επειδη (ξαναλεω)ειμαι νεος και κανεις στην οικογενεια δεν ειχε αμαξι, δεν ξερω τι ειναι φυσιολογικο:να λειτουργουν τα φρενα με σβηστο κινητηρα ή όχι;

        Καθε βοηθεια θα φανει ανεκτιμητη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          firegarden last edited by

          Ειμαι νεος οδηγος (πολυ νεος,το τονιζω!) και πριν 3 μηνες πηρα το πρωτο μου αμαξι, ενα καινουριο Ford Fiesta 1.6.Μετα απο καποιο καιρο,παρατησα τη σταθμη των υγρων του τιμονιου να πεφτει.Το πηγα στο σερβις οπου και μου ειπαν οτι εχει διαρροη και θα το κρατησουν για να το φτιαξουν.Σημερα που το παρελαβα,μου ειπαν οτι δεν ειχε διαρροη μονο το τιμονι αλλα και τα φρενα και κατι ακομα που δε θυμαμαι!(γιατι τα εχασα!)Τωρα ομως το αμαξι παρουσιαζει τις εξης διαφορες:

          Α)Οταν σβηνω τον κινητηρα,το πεταλι του φρενου σηκωνεται προς τα πανω και σκληραινει,κοκκαλωνει.

          Β)Οταν επισης σβησω τον κινητηρα (ή οταν μου σβησει,για να πω την αληθεια!),τα φρενα δε λειτουργουν!(οχι το χειροφρενο,μονο τα φρενα)Ειναι φυσιολογικο αυτο;Πριν την επισκευη,τα φρενα λειτουργουσαν και με κλειστο κινητηρα!Επειδη (ξαναλεω)ειμαι νεος και κανεις στην οικογενεια δεν ειχε αμαξι, δεν ξερω τι ειναι φυσιολογικο:να λειτουργουν τα φρενα με σβηστο κινητηρα ή όχι;

          Καθε βοηθεια θα φανει ανεκτιμητη!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            thanos last edited by

            Φίλε μου αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό!
            Τα φρένα παίρνουν υποβοήθηση από τον κινητήρα με αποτέλεσμα όταν σβήνεις τον κινητήρα αυτά να θέλουν, πολύ μα πάρα πολύ δύναμη του ποδιού σου για να σταματήσει το αυτοκίνητο.
            Αυτό βέβαια θα συμβαίνει και πριν το service.
            Το χειρόφρενο δεν το κάνει γιατί απλά λειτουργεί με συρματόσχοινο και όχι με υγρά.

            Μην σε ανησυχεί είναι ότι πιο φυσιολογικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              techadmin admin last edited by

              Το κύκλωγμα των φρένων έχει πίεση για 1-2 φρεναρίσματα αφότου σβήσεις τον κινητήρα, ίσως θα πρέπει να σου κοιτάξουν τα υγρά αν θέλουν άλλαγμα ή εξαέρωση. Κοίταξέ το, καλύτερα να είσαι ψείρας παρά να έχεις απρόοπτα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                firegarden last edited by

                Ρωτησα μια γνωστη μου που εχει το Φιεστα 1.4 και μου ειπε οτι και σε αυτην λειτουργουν τα φρενα με κλειστο τον κινητηρα!Το κακο ειναι οτι αυτη μενει μακρια και δε μπορω να το διαπιστωσω και ο ιδιος.Παντως εχω μπερδευτει.Υπαρχει περιπτωση σε μερικα αμαξια να λειτουργουν τα φρενα και με κλειστο κινητηρα; (Συγχωρεστε με αν λεω βλακειες...)

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • T
                  thanos last edited by

                  Από όσο ξέρω, στα καινούρια αυτοκίνητα είναι πρακτικά αδύνατο να γίνει αυτό το πράγμα.
                  Είναι αυτό που είπα πριν. Ότι για να λειτουργήσουν τα φρένα, παίρνουν υποπίεση από τον κινητήρα. Η υποπίεση δημιουργείτε μόνο όταν ο κινητήρας βρίσκετε σε λειτουργία.
                  Στα πολύ παλιά αυτοκίνητα αυτό το σύστημα δεν υπήρχε. Εάν έχεις ακούσει είναι το Σερβό που λένε.
                  Αυτό με λίγα λόγια είναι συνδεδεμένο με το κινητήρα και ενώ αυτός δουλεύει, το σερβό παίρνει από αυτόν την υποπίεση και έτσι σπρώχνει ένα έμβολο μέσα του, αυτό με την σειρά του σπρώχνει τα υγρά και αυτά σπρώχνουν μέσα στο βαρελάκι (ταμπούρα) η στην δαγκάνα τα τακάκια.
                  Σε όλα τα καινούρια αυτοκίνητα υπάρχει αυτό.
                  Συνεπώς δεν βλέπω τον λόγο, να δουλεύει ακόμα και με σβηστό το κινητήρα.
                  Τι να πω… μπορεί να έχει κανένα καινούριο σύστημα αλλά δεν το νομίζω.
                  Κανένα παιδί από το φόρουμ που να έχει το ίδιο αυτοκίνητο θα βοηθήσει παραπάνω.
                  Όσο για εξαέρωση, νομίζω ότι δεν χρειάζεται, αυτό θα χρειαζόταν εάν πάταγες το πετάλι με αναμμένο το κινητήρα και τα φρένα δεν έπιαναν καλά.
                  Αλλά και αν είναι μόνο 3 μηνών το αυτοκίνητο σου δεν νομίζω ότι χρειάζεται αλλαγή υγρών.

                  Φιλικά Θανάσης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                    Ρωτησα μια γνωστη μου που εχει το Φιεστα 1.4 και μου ειπε οτι και σε αυτην λειτουργουν τα φρενα με κλειστο τον κινητηρα!Το κακο ειναι οτι αυτη μενει μακρια και δε μπορω να το διαπιστωσω και ο ιδιος.Παντως εχω μπερδευτει.Υπαρχει περιπτωση σε μερικα αμαξια να λειτουργουν τα φρενα και με κλειστο κινητηρα; (Συγχωρεστε με αν λεω βλακειες...)

                    Καλοτάξιδο εύχομαι.

                    Από όσα ξέρω και εγώ, είναι απόλυτα λογικό να μην έχεις φρένα με σβηστή μηχανή.

                    Στα πολύ παλιά αυτοκίνητα, όπως αναφέρθηκε, ίσχυε κάτι τέτοιο.
                    Μάλλον η φίλη σου, κάνει κάποιο λάθος...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A
                      artech last edited by

                      Ή έχει πολύυυυυυυ δυνατό πόδι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Ο χρήστης artech έγραψε:
                        Ή έχει πολύυυυυυυ δυνατό πόδι!

                        Ή το πατάει και με τα 2 πόδια

                        Για να σοβαρευτούμε λίγο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ρε παιδιά όπως είπα και πιο πάνω το κύκλωμα των φρένων διατηρέι πίεση για 1-2 φρεναρίσματα οπότε η φίλη που λέμε προφανώς πάτησε μια φορά (και μόνο) το φρένο αφού έσβησε ο κινητήρας και διαπίστωσε πως τα φρένα λειτουργούν.

                          Εσείς λέτε πως με το που σβήνει ο κινητήρας τα φρένα σταματουν ΑΚΑΡΙΑΙΑ να λειτουργούν ????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Ρε παιδιά όπως είπα και πιο πάνω το κύκλωμα των φρένων διατηρέι πίεση για 1-2 φρεναρίσματα οπότε η φίλη που λέμε προφανώς πάτησε μια φορά (και μόνο) το φρένο αφού έσβησε ο κινητήρας και διαπίστωσε πως τα φρένα λειτουργούν.

                            Εσείς λέτε πως με το που σβήνει ο κινητήρας τα φρένα σταματουν ΑΚΑΡΙΑΙΑ να λειτουργούν ????

                            Όχι ακαριαία αλλά όπως το λες

                            Και μάλιστα κάτι πάρα πολύ σημαντικό που δεν το ξέρουν πολλοί.

                            Επειδή όταν σβήνει η μηχανή, έχουμε άλλα 2-3 φρεναρίσματα όπως λες, σε περιπτώσεις βλάβης που σβήνει η μηχανή, ο οδηγός σε απίστευτο πανικό πατάει τόσες φορές το φρένο και τελικά το αποτέλεσμα είναι άσχημο, γιατί εκεί που τα χρειάζεται τα φρένα δεν τα έχει...
                            Έχει τύχει και το λέω δηλαδή...

                            Πολύ σημαντικό νομίζω να ξέρουμε ότι έχουμε 2-3 φρεναρίσματα ακόμα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              pg220 last edited by

                              Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα ,τα φρένα δε σταματάνε να λειτουργούν μόλις κλείσει η μηχανή απλά θέλει πάρα πολύ δύναμη το πεντάλ για να φρενάρουν.Μάλιστα αν ασκήσεις πολύ δύναμη μπορείς να φρενάρεις το ίδιο καλά με οταν είναι ο κινητήρας ανοιχτός.

                              Τώρα για τα 2-3 φρεναρίσματα που έχεις αφού κλείσεις τη μηχανή ,όντως ισχύει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Σωστό αυτο που λες PG220 αλλα η δύναμη που απαιτείται είναι τόσο μεγάλη που το πιθανότερο είναι να σπάσει το πεντάλ του φρένου

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Για να έχεις ένα φρενάρισμα 'το ίδιο καλό' όπως θα είχες με μηχανή σε λειτουργία νομίζω ότι χρειάζεται υπεράνθρωπη δύναμη!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • P
                                    pg220 last edited by

                                    Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                    Για να έχεις ένα φρενάρισμα 'το ίδιο καλό' όπως θα είχες με μηχανή σε λειτουργία νομίζω ότι χρειάζεται υπεράνθρωπη δύναμη!

                                    Εντάξει χρειάζεται δύναμη αλλά δεν είναι και έτσι τα πράγματα.
                                    Εγώ έχω φρενάρει απο 90χμ σε δοκιμές που έκανα με κλειστή μηχανή και δε χρειάστηκε και τρομερή δύναμη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Τι να πω, εγώ σε ένα 206 πάντως που το δοκίμασα ... (όχι σε κίνηση κιόλας!δηλαδή το πολύ 10 kms!!) μου φάνηκε ότι έβαλα πάρα πολύ δύναμη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr