Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σινεμπλόκ Πολυουρεθάνης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σινεμπλόκ Πολυουρεθάνης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    50
    2355
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kapsopod last edited by

      Γεια χαρά σε όλους.

      θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε δοκιμάσει ή τυχαίνει να έχετε ακούσει γνώμες για σινεμπλόκ πολυουρεθάνης (powerflex).

      Έχω ένα Rallye και θέλω να αλλάξω τα σινεμπλόκ. Ο μηχανικός μου είπε πως είναι καλύτερα να βάλω τα Peugeot Sport αλουμινίου, διότι έχει δοκιμάσει τέτοιου είδους σινεμπλόκ(teflon κ.τ.λ.) σε αγωνιστικά, και θα μου φύγουν. Τώρα τι ακριβώς εννοεί...

      Εγώ λέω να βάλω τα powerflex.

      Γνώμες κανείς?? Δεν θα είναι (λογικά πάντα) πιο ανθεκτικά από τα μαμά?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • K
        kapsopod last edited by

        Γεια χαρά σε όλους.

        θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε δοκιμάσει ή τυχαίνει να έχετε ακούσει γνώμες για σινεμπλόκ πολυουρεθάνης (powerflex).

        Έχω ένα Rallye και θέλω να αλλάξω τα σινεμπλόκ. Ο μηχανικός μου είπε πως είναι καλύτερα να βάλω τα Peugeot Sport αλουμινίου, διότι έχει δοκιμάσει τέτοιου είδους σινεμπλόκ(teflon κ.τ.λ.) σε αγωνιστικά, και θα μου φύγουν. Τώρα τι ακριβώς εννοεί...

        Εγώ λέω να βάλω τα powerflex.

        Γνώμες κανείς?? Δεν θα είναι (λογικά πάντα) πιο ανθεκτικά από τα μαμά?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kapsopod last edited by

          Γεια χαρά σε όλους.

          θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχετε δοκιμάσει ή τυχαίνει να έχετε ακούσει γνώμες για σινεμπλόκ πολυουρεθάνης (powerflex).

          Έχω ένα Rallye και θέλω να αλλάξω τα σινεμπλόκ. Ο μηχανικός μου είπε πως είναι καλύτερα να βάλω τα Peugeot Sport αλουμινίου, διότι έχει δοκιμάσει τέτοιου είδους σινεμπλόκ(teflon κ.τ.λ.) σε αγωνιστικά, και θα μου φύγουν. Τώρα τι ακριβώς εννοεί...

          Εγώ λέω να βάλω τα powerflex.

          Γνώμες κανείς?? Δεν θα είναι (λογικά πάντα) πιο ανθεκτικά από τα μαμά?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης kapsopod έγραψε:
            Γνώμες κανείς?? Δεν θα είναι (λογικά πάντα) πιο ανθεκτικά από τα μαμά?

            Από τα μαμά ναι. Αλλά το να προσπαθείς να συγκρίνεις τις διάφορες μη μαμά λύσεις δεν είναι εύκολο. Η εμπιστεύεσαι το μηχανικό σου και βάζεις ό,τι νομίζει αυτός ή αλλάζεις μηχανικό μέχρι να τον εμπιστευτείς ή βάζεις ό,τι λέει η Peugeot.
            Σίγουρα θα είναι πιο σκληρά. Το αν θα είναι πιο ανθεκτικό όμως είναι συζητήσιμο. Πιο ανθεκτικό σε τί? Αντοχή στο χρόνο? Αν η ποιότητα κατασκευής είναι καλή θα έχει, αν όχι, πάπαλα ακόμα κι αν είναι πιο σκληρό!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              glf last edited by

              προφανώς ενοείς τα πίσω σινεμπλοκ, για να λες για αλουμινίου. Πιστεύω ότι δεν τα χρειάζεσαι και θα σου πρότεινα τα Powerflex, ή ακόμα και της Peugeot Sport GrN που είναι με λάστιχο απλά είναι σκληρότερα από τα κανονικά και πλησιάζουν τις προδιαγραφές των Powerflex..
              Τα αλουμινίου θα φέρνουν και θόρυβο στην καμπίνα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • V
                vasilios last edited by

                Ο χρήστης glf έγραψε:
                προφανώς ενοείς τα πίσω σινεμπλοκ, για να λες για αλουμινίου. Πιστεύω ότι δεν τα χρειάζεσαι και θα σου πρότεινα τα Powerflex, ή ακόμα και της Peugeot Sport GrN που είναι με λάστιχο απλά είναι σκληρότερα από τα κανονικά και πλησιάζουν τις προδιαγραφές των Powerflex..
                Τα αλουμινίου θα φέρνουν και θόρυβο στην καμπίνα...

                Άσε που το καημένο το σασί, στις Ελληνικές συνθήκες, θα την ακούσει στερεοφωνικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  mkiii last edited by

                  σε λοτους elise που εχω παει βολτα , με μεταλλικες συνδεσεις (χωρις συνεμπλοκ) τα αμαξωμα βγαζει πολυ θορυβο, σαν να μην εχει καθολου αμορτισερ, και χειροτερα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • V
                    vasilios last edited by

                    Ο χρήστης mkiii έγραψε:
                    σε λοτους elise που εχω παει βολτα , με μεταλλικες συνδεσεις (χωρις συνεμπλοκ) τα αμαξωμα βγαζει πολυ θορυβο, σαν να μην εχει καθολου αμορτισερ, και χειροτερα...

                    Ανδρέα έτσι είναι, γιατί στη Lotus δεν ενδιαφέρεται κανείς για την άνεση, έτσι δεν είναι; Από την άλλη, στη Lotus τα σημεία στήριξης της ανάρτησης είναι υπολογισμένα εξ'αρχής (σε ό,τι αφορά ανοχές, αντοχή υλικού, κλπ) για τα συγκεκριμένα silentblocks.

                    Σε ένα αυτοκίνητο δρόμου όμως, δεν θέλεις να το λύνεις και να το δένεις δυο φορές το χρόνο, επειδή κουδουνίζει σαν τρελό. Για το λόγο αυτό με μέτρο τα σινεμπλόκ, γιατί κάθονται στο στομάχι!

                    Θα γράψω περισσότερα (και πρακτικά) αργότερα, αν έχω χρόνο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mkiii last edited by

                      Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                      σε λοτους elise που εχω παει βολτα , με μεταλλικες συνδεσεις (χωρις συνεμπλοκ) τα αμαξωμα βγαζει πολυ θορυβο, σαν να μην εχει καθολου αμορτισερ, και χειροτερα...

                      Ανδρέα έτσι είναι, γιατί στη Lotus δεν ενδιαφέρεται κανείς για την άνεση, έτσι δεν είναι; Από την άλλη, στη Lotus τα σημεία στήριξης της ανάρτησης είναι υπολογισμένα εξ'αρχής (σε ό,τι αφορά ανοχές, αντοχή υλικού, κλπ) για τα συγκεκριμένα silentblocks.

                      Σε ένα αυτοκίνητο δρόμου όμως, δεν θέλεις να το λύνεις και να το δένεις δυο φορές το χρόνο, επειδή κουδουνίζει σαν τρελό. Για το λόγο αυτό με μέτρο τα σινεμπλόκ, γιατί κάθονται στο στομάχι!

                      Θα γράψω περισσότερα (και πρακτικά) αργότερα, αν έχω χρόνο.

                      εννοειται!!
                      στην oυσια ουτε η elise ειναι για δρομο(ελληνικο)...
                      φοβερο αμαξι. (αυτο που ειχα μπει ειχε leda αναρτηση και αγωνιστικη εξατμιση της λοτους)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • V
                        vlasis_highlander last edited by

                        Γενικος κανονας ειναι να βαζουμε στη πρωτη ευκαιρια σινεμπλοκ πολυρουεθανης χωρις δευτερη σκεψη. Ειναι βημα προς τη σωστη κατευθυνση και σε ολα μου τα αμαξια εβαλα Powerflex και ουτε το CD player δεν παραπονεθηκε. Εαν ειναι ΟΚ για το CD τοτε σιγουρα ειναι ΟΚ για οτισηποτε αλλο.

                        Εσυ όμως capsopod εισαι σε μια ειδικη περιπτωση. Εαν το 106 σου εχει παθητικη τετρακίνηση, τοτε τα Powerflex δεν ειναι αρκετα και για σπορ οδηγηση καλυτερα σαφως ειναι τα solid aluminum group N.

                        Η 'απατη' της παθητικης τετραδιευθυνσης μεταφράζεται σε 2 λεξεις: ΧΑΛΑΡΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ.

                        Για να μην το πολυπλεκω: τα χαλαρα σινεμπλοκ δινουν τη δυνατοτητα στο χαλαρα συγκρατημενο πισω τροχο να 'ακουληθήσει' τις διαφορές slip angle (να μαστε παλι εδω... ) με τους εμπρος. Οταν εχουμε ιδιο slip angle εμπρος και πισω εχουμε αυξημενη προσφυση και ουδετερη συμπεριφορα (πολυ χονδρικα τα λεω)

                        Το κακο ομως ειναι οτι οι χαλαροι πισω τροχοι δινουν ενα τιμονι και μια οδηγικη συμπεριφορα που φοβιζει στο οριο γιατι ακριβως ειναι απροβλεπτη.

                        Γιαυτο και οι περισσοτεροι Σαξοραλλοι τα αντικαθιστουν με το καλημερα. Εαν θες το αμαξι για καθημερινη χρηση βαλε απλα Powerfex, εαν εισαι 'ψηστης' βαλε τα αλουμινενια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
                          Η 'απατη' της παθητικης τετραδιευθυνσης μεταφράζεται σε 2 λεξεις: ΧΑΛΑΡΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ.

                          Είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις κι εσύ ότι αυτό είναι μια χοντρή υπεραπλούστευση. Η σωστή έκφραση είναι 'ελαστικά παρεμβύσματα (γιατί δεν είμαστε όλοι σινεφίλ ) προγραμματισμένης παραμόρφωσης', τα οποία είναι μελετημένα να παραμορφώνονται προβλέψιμα και όχι όπως τους κατέβει με διαφορετικό τρόπο σε διαφορετικές δυνάμεις που μπορεί να εξασκηθούν στην ανάρτηση.

                          Επίσης κάποια αυτοκίνητα με άκαμπτο άξονα (όπως οι Alfasud/Alfa 33) διέθεταν παθητική τετραδιεύθυνση όχι από τα 'λαστιχάκια' αλλά από τον ίδιο τον (όχι και τόσο άκαμπτο τελικά) άξονα, ο οποίος παραμορφωνόταν προβλέψιμα όταν το αυτοκίνητο έγερνε πάνω στην ανάρτησή του δημιουργώντας έτσι 'τιμόνι'.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • V
                            vlasis_highlander last edited by

                            silentblocks λεγονται στην Ευρωπαικη αγορα, suspension bushings στην Αμερικανη. Αρα τι silentblock τι σινεμπλοκ.

                            Αν σε καθε ποστ βαζουμε πινακα ορολογιων δεν θα γραφει κανενας για τιποτα γιατι θα ασχολουμαστε με ανουσια πραγματα.

                            Τωρα για το θεμα της Α33: Ποιος μιλησε για την Α33 ? Εδω μιλαμε για το Ραλλυ, εγω εδινα συμβουλη για το Ραλλυ, που ακομη και επιστημονικα ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΡΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ.

                            Και όσο για το προβλέψιμο, δεν ειπα οτι το ραλλυ ειναι ξεβιδωμενο και τρεμοπαιζουν οι τροχοι. Ειπα οτι Ο ΟΔΗΓΟΣ δεν μπορει να προβλεψει τη στρεβλωση των σινεμπλοκ σε διαφορετικές συνθήκες φορτίου του άκρου της ανάρτησης. και επειδη οι συνδιασμοι φορτισης καθε ακρου της αναρτησης ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΙ, το ιδιο ΑΠΕΙΡΟΙ (έως χαοτικοι) ειναι και η συνδιασμοι στρεβλωσεις των σινμπλοκ και αντιστοιχης αλλαγης της γεωμετριας της αναρτησης. Το ΜΟΝΟ προβλεψιμο για τα σινεμπλοκ του Ραλλυ ειναι το μεγιστο και το ελαχιστο μεγεθος παραμορφωσης. Αυτο το statement απεχει ΠΟΛΥ απο το να πουμε οτι η παραμορφωση σε μοιρες ειναι προβλεψιμη σε κάθε στιγμη.

                            οσο για την Α33 δεν θα ελεγα οτι αφησε ιστορια για τα κρατηματα της, ουτε οτι ειναι προτυπο τεχνολογικων εφαρμογων. Και μπορω να μιλησω για αυτην την εφαρμογη αλλα ειναι αλλο τοπικ.

                            Δυστηχως ακουγονται λιγο υπεροπτικα αυτα (και δεν θελω), δεν εχω τιποτα μαζι σου Kyan και δεν το παιζω ξερολας απλα θα μπορουσα να αφιερωσω αυτα τα 5 λεπτα, δινοντας καποια πληροφορηση σε καποιο αλλο thread.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
                              Αν σε καθε ποστ βαζουμε πινακα ορολογιων δεν θα γραφει κανενας για τιποτα γιατι θα ασχολουμαστε με ανουσια πραγματα.

                              Σύμφωνοι αλλά ανατριχιάζω κάθε φορά που ακούω τη λέξη 'σινεμπλόκ'.

                              Τωρα για το θεμα της Α33: Ποιος μιλησε για την Α33 ? Εδω μιλαμε για το Ραλλυ

                              Το θέμα νομίζω λέγεται 'Σινεμπλοκ Πολυουρεθάνης', δεν αναφέρει πουθενά το Ραλί στον τίτλο του. Επίσης εσύ πρώτος έθιξες το θέμα της παθητικής τετραδιεύθυνσης με τη φράση:

                              Η 'απατη' της παθητικης τετραδιευθυνσης μεταφράζεται σε 2 λεξεις: ΧΑΛΑΡΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ.

                              η οποία δεν αναφέρει πουθενά το Ραλί, άρα αφορά την παθητική τετραδιεύθυνση γενικά. Και δεν έχει μόνο το Ραλί τέτοια αλλά πολλά άλλα αυτοκίνητα όπως η Citroen ZX και το Peugeot 306.

                              εγω εδινα συμβουλη για το Ραλλυ, που ακομη και επιστημονικα ΕΧΕΙ ΧΑΛΑΡΑ ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ.

                              Καλά, δεν επιμένω...

                              οσο για την Α33 δεν θα ελεγα οτι αφησε ιστορια για τα κρατηματα της, ουτε οτι ειναι προτυπο τεχνολογικων εφαρμογων.

                              Άφησε όμως ο πρόγονός της η Άλφασουντ, η οποία ακόμα και σήμερα έχει μια από τις πιο ευχάριστες (και προβλέψιμες) οδικές συμπεριφορές και στέκεται άνετα δίπλα σε σημερινά 'και καλά GTI' για να μη σου πω ότι είναι και καλύτερη. Όσο για τις τεχνικές εφαρμογές αυτό που μετράει για μένα δεν είναι η πολυπλοκότητα και η πρωτοτυπία αλλά το αποτέλεσμα. Οι μηχανικοί της Άλφα Ρομέο κατάφεραν να φτιάξουν ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα όλων των εποχών με απλές και φθηνές λύσεις και αυτό εμένα μου λέει πολλά. Κάτι ανάλογο κατάφεραν οι συνάδερφοί τους στην Πεζό με το Ραλί. Έχεις ακούσει τη φράση 'Occum's Razor';

                              απλα θα μπορουσα να αφιερωσω αυτα τα 5 λεπτα, δινοντας καποια πληροφορηση σε καποιο αλλο thread.

                              Σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη που σπατάλησα τον πολύτιμο χρόνο σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • J
                                jongoul last edited by

                                ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ! ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ! Ο ΚΟΛΟΣ ΓΙΝΕΤΕ ΤΡΕΝΟ
                                ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΣΑΝ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ! Ο ΚΟΛΟΣ ΚΡΑΤΑΕΙ! ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥΣ? ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΦΙΛΕ! Η ΟΔΗΓΑΜΕ Η ............

                                ΒΑΛΤΑ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Πάντως τα μεταλλικά silent blocks (καθώς και τα τεφλόν και γενικότερα κάθε μη 'ελαστικό' υλικό) απαγορεύονται στους αγώνες στην Ομάδα Ν και επιτρέπονται μόνο στην Ομάδα Α. Που σημαίνει πως ως φιλοσοφία θεωρούνται 'ακραιφνώς αγωνιστικά' (Α) και όχι 'παραγωγής' (Ν).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kapsopod last edited by

                                    Ο χρήστης jongoul έγραψε:
                                    ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ! ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ! Ο ΚΟΛΟΣ ΓΙΝΕΤΕ ΤΡΕΝΟ
                                    ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΣΑΝ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ! Ο ΚΟΛΟΣ ΚΡΑΤΑΕΙ! ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥΣ? ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΦΙΛΕ! Η ΟΔΗΓΑΜΕ Η ............

                                    ΒΑΛΤΑ!

                                    Βγάζουν όντως θόρυβο όμως? Και πόσο? Σήμερα έβαλα και την peugeot sport βάση κιβωτίου και κουδουνίζει ολόκληρο το αμάξι(2 από τις 3 βάσεις είναι peugeot sport). Πολύ καλή φάση, αλλά θα αντέξει το ταμπλώ και γενικά τα πλαστικά?

                                    Με τα αλουμινίου πίσω, κοπανάει πολύ περισσότερο ο άξονας σε λακούβες και ανωμαλίες?

                                    Μου το είχε πει ένας που τρέχει σε αγώνες ότι με τα μεταλικά πίσω κρατάει, αλλά για να φαίνεσαι και τόσο ενθουσιασμένος, πάει να πει ότι αξίζει

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • J
                                      jongoul last edited by

                                      file ego exo agonistikes baseis mixanis edo kai ena xrono kai den exo kanena problima apolytos exoume amaksares! kai gia ta synemplok
                                      o thoribos einai elaxistos prepei na ksereis gia na ton akouseis! balta!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Κατά την άποψή μου τα σκληρότερα silent blocks προσθέτουν μεν σημαντικά στο κράτημα, αλλά αφαιρούν από την άνεση (που φαντάζομαι, για να τα συζητάμε, λίγο μας ενδιαφέρει, ΟΚ) και το κυριότερο από την δυνατότητα του αυτοκινήτου να συγχωρεί λάθη. Κρατάει καλύτερα αλλά πιο απόλυτα και αν ξεπεράσεις το όριο, αντίο (εκτός και αν είσαι ο McRae ). Ιδίως τα μεταλλικά silent blocks θεωρώ πως σε εφαρμογές δρόμου (= λακούβες, σαμαράκια, κατσαρό οδόστρωμα κτλ.) ενδεχόμενα να είναι στο όριο του επικίνδυνου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          glf last edited by

                                          Για την επικυνδυνότητα των αλουμινένιων σε καθημερινή χρήση θα πρέπει να προειδοιήσω και εγώ. Φιλαράκι τα φοράει στο δικό του race-replica 106 (Papistas) και του έχει φέρει και ολίγα τετακε. Δε βλέπω να υπάρχει λόγος να τα βάλεις.... Βάλε τα powerflex και θα δεις βελτίωση (αν βάλεις και πιο σκληρά αμορτισερ και ράβδους θα το δεις οπωσδήποτε). Αλλά να θυμάσαι ότι όσο πιο πολύ σκληραίνεις, τόσο πιο απότομα θα το χάσεις, και επειδή κρατάει καλύτερα στα πατημένα, θα το χάσεις σε σχετικά περισσότερα χλμ από πριν και τότε τα πράγματα θα είναι πολύ πολύ δύσκολα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ρε παιδια... μια ερωτηση απο ολιγον ασχετο επι του θεματος Τα silent blocks μπαινουν μονο για αγωνιστικη χρηση η και για λογους ανεσης?

                                            Το λεω αυτο γιατι διαβαζα για το Punto Mk2 facelift πως η Fiat βελτιωσε την ποιοτητα κυλισης (κοπηκαν οι πολυ συντονισμοι, ενα προβληματακι (-αρα) του Μκ2) βαζοντας σινεμπλοκ!

                                            Υπαρχουν μαλακα σινεμπλοκ που να βελτιωνουν την ανεση? Αυτα τα σινεμπλοκ ειναι κατι που μπαινει ευκολα... η εχει πολυ φασαρια η υποθεση?

                                            Για διαφωτιστε λιγο αν μπορειτε...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr