-
Καλησπέρα σε όλους. Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κανείς με το πρόβλημά μου; Θα ήθελα απλώς κάποιες έγκυρες πληροφορίες για το αν η πατρική BMW 316 E30 μπορεί να μετατραπεί σε Μ3. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία; Κόστος, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, ανάγκη περιφερειακής βελτίωσης. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους. Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κανείς με το πρόβλημά μου; Θα ήθελα απλώς κάποιες έγκυρες πληροφορίες για το αν η πατρική BMW 316 E30 μπορεί να μετατραπεί σε Μ3. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία; Κόστος, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, ανάγκη περιφερειακής βελτίωσης. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σε όλους. Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κανείς με το πρόβλημά μου; Θα ήθελα απλώς κάποιες έγκυρες πληροφορίες για το αν η πατρική BMW 316 E30 μπορεί να μετατραπεί σε Μ3. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία; Κόστος, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, ανάγκη περιφερειακής βελτίωσης. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους. Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κανείς με το πρόβλημά μου; Θα ήθελα απλώς κάποιες έγκυρες πληροφορίες για το αν η πατρική BMW 316 E30 μπορεί να μετατραπεί σε Μ3. Έχει κανείς προσωπική εμπειρία; Κόστος, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών, ανάγκη περιφερειακής βελτίωσης. Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΔε νομιζω να σε συμφερει η μετατροπη. Γιατι εκτος απο μηχανικα μερη πρεπει να 'φουσκωσεις' και το αμαξωμα. Για τα μηχανικα εχεις επιλογη απο τις διαφορες εκδοσεις που εβγαιναν, θελεις κιβωτιο με την 1η κατω(dogleg), αναρτησεις, φρενα κλπ. Γιατι δεν κοιτας να βρεις μια μεταχειρησμενη? Τωρα θα μου πεις που θα βρω αυθεντικη εε?
-
O platis έχει δώσει οδηγίες για το πώς να φτιάξεις μια Μ για αγώνες:
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=4663 -
Η μόνη συμφέρουσα λύση είναι η 'ιταλική' Μ3 η τετρακύλινδρη δίλιτρη έκδοση που είχε φτιαχτεί ειδικά για την ιταλία για φορολογικούς λόγους και δεν έχει τα εξωτερικά χαρακτηριστικά της κανονικής. Επειδή όμως κυκλοφόρησαν σχετικά λίγες είναι δυσεύρετες και σαν ανταλλακτικά.
Ο κινητήρας πάντως είναι το μικρότερο πρόβλημα, αφού με τον Schnitzer και τα πάμπολλα κιτ του μπορείς να κάνει ότι αλλαγές θέλεις στους εξακύλινδρους. Απο και και πέρα αρχίζει το ψάξιμο...
-
το σασι ειναι τελειως διαφορετικο
ακομα και στηνΕ36 που φαινομενικα ειναι ιδιο μεταξυ απλης και Μ3, οι διαφορες ειναι πολλεςΜ3 δεν θα γινει ποτε αλλα μπορει να γινει μια ωραιοτατη is ή 325....
αυτα στα λεω υστερα απο πολυ ψαξιμο και δεδομενου οτι ειμαι ψυχακιας με τη Μ3 Ε30...
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Μ3 δεν θα γινει ποτε αλλα μπορει να γινει μια ωραιοτατη is ή 325....Η οποία 325 (με τα 192 άλογα) είναι πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Δεν του κολλάς και σήμα από πίσω που να λέει τι είναι και είσαι ο καλύτερος. Ενώ με τα φουσκώματα και φτερά της M3 όλοι θα σε κυνηγάνε....δε θα σε αφήνουνε σε ησυχία!
-
αυ8εντικη Ε30 στην Αγγλια(LHD) £3000
ψα3ιμο 8ελει μονο...
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μ3 δεν θα γινει ποτε αλλα μπορει να γινει μια ωραιοτατη is ή 325....
Η οποία 325 (με τα 192 άλογα) είναι πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Δεν του κολλάς και σήμα από πίσω που να λέει τι είναι και είσαι ο καλύτερος. Ενώ με τα φουσκώματα και φτερά της M3 όλοι θα σε κυνηγάνε....δε θα σε αφήνουνε σε ησυχία!
εχω φιλο που εχει compact 1.8ti και ετοιμαζεται για αναβαθμισουλα με εντοσθια Μ3....
το σηματακι που θα κολλησει πισω (τωρα δεν εχει καθολου) ειναι αυτο της 316......
εχει να κερασει τσαϊ...... -
Tι διαφορες εχει το ε36 Μ3 με το 316 κουπε?εχει διαφορες το σασί?
-
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
Μ3 δεν θα γινει ποτε αλλα μπορει να γινει μια ωραιοτατη is ή 325....
Η οποία 325 (με τα 192 άλογα) είναι πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Δεν του κολλάς και σήμα από πίσω που να λέει τι είναι και είσαι ο καλύτερος. Ενώ με τα φουσκώματα και φτερά της M3 όλοι θα σε κυνηγάνε....δε θα σε αφήνουνε σε ησυχία!
εχω φιλο που εχει compact 1.8ti και ετοιμαζεται για αναβαθμισουλα με εντοσθια Μ3....
το σηματακι που θα κολλησει πισω (τωρα δεν εχει καθολου) ειναι αυτο της 316......
εχει να κερασει τσαϊ......compact m3?????Ελπίζω να μην αγόρασει κανένα χωράφι με φυτεία τσαγιού.....
-
Αμα θες να φτιαξεις Μ3 Ε30 το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις μια ετοιμη γνησια απο Αγγλια (κοστος μια καλης θα ειναι περιπου 3 μυρια) και να περασεις ολα τα μηχανικα μερη. Υπαρχουν διαφορες στο αμαξωμα, στις οποιες πολυ απλα δεν θα δωσεις σημασια. Και τα φουσκωματα ξεχνα τα, πολυ μανικι να μπουν και θα τραβανε περιεργους (κοντρακηδες και μπατσους...) Επισης καλο θα ειναι να το δηλωσεις αφου δεν εχει πια τεκμηριο. Θα πληρωνεις κατι παραπανω σε τελη και ασφαλειες αλλα θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Αμα θες να φτιαξεις Μ3 Ε30 το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις μια ετοιμη γνησια απο Αγγλια (κοστος μια καλης θα ειναι περιπου 3 μυρια) και να περασεις ολα τα μηχανικα μερη. Υπαρχουν διαφορες στο αμαξωμα, στις οποιες πολυ απλα δεν θα δωσεις σημασια. Και τα φουσκωματα ξεχνα τα, πολυ μανικι να μπουν και θα τραβανε περιεργους (κοντρακηδες και μπατσους...) Επισης καλο θα ειναι να το δηλωσεις αφου δεν εχει πια τεκμηριο. Θα πληρωνεις κατι παραπανω σε τελη και ασφαλειες αλλα θα εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Επιτρέπεται ακόμα να δηλώσεις αλλαγή κινητήρα με τόσο μεγαλύτερο? Νόμιζα ότι είναι πλέον μέχρι 200cc...
-
Νομίζω ότι είναι μέχρι 200cc επάνω από τον μεγαλύτερο κινητήρα που φοράει το μοντέλο, όχι από αυτόν που έχει το δικό σου. Αλλά η Μ3 μάλλον θα έχει άλλη έγκριση τύπου από την απλή 3άρα.
-
Χωρις να ειμαι σιγουρος, εχω καταλαβει οτι αμα αλλαζεις απο μη καταλυτικο σε καταλυτικο τοτε δεν υπαρχει περιορισμος σε κυβικα αλλα απλως ο περιορισμος του να υπηρχε αντιστοιχο μοντελλο με τετοιο μοτερ. ΔΕΝ ειμαι σιγουρος ομως.
Και τεσπα, στην Ελλαδα ειμαστε...Ολα γινονται, ολα δηλωνονται.....
-
8a symfwnisw me ton kacey. Pare ena full tropet kai perna ola ta mhxanika merh. Tairiazoun apsoga, xwris kammia epemvash. Twra an mporeis na dia8eseis kai xrhmmata , mporeis na epita3eis kai ena team diakosmhtwn aytokinhtou kai na to kaneis idio e3wterika.
Oso gia ton filo pou eipe kati gia xwrafia kai compact, exw na pw oti 'an exeis xeria diavaine..'
-
Καλυτερα καντο is να εχεις την ησυχια σου...Αν παλι θες κατι παραπανω,με ενα 325 μοτερ και 190 αλογα θα εισαι αρχοντας...Για Μ3 αστο γιατι και ξελιγωμενο θα ειναι το μοτερ αλλα και δυσκολα θα βρεις...
Σχετικα με τις διαφορες στο σασι Ε36 απλη με Μ3,οι μονη διαφορα ειναι στην κλιση των μπροστινων θολων αλλα αυτο αλλαζει σχετικα ευκολα.Κατα τα αλλα η απλη εχει λιγοτερες ενισχυσεις στο πισω μερος,αν προκειται για 4θυρο μοντελο.
Για το Compact που θα γινει Μ3,καλυτερα να το αφησει...Αν παλι οχι,τοτε ιδιαιτερη προσοχη γιατι η πισω αναρτηση δεν εχει καμια σχεση με το Coupe και το 4θυρο.Δεν ειμαι καν σιγουρος αν μπαινει ο κεντρικος αξονας χωρις προβλημα... -
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Καλυτερα καντο is να εχεις την ησυχια σου...Αν παλι θες κατι παραπανω,με ενα 325 μοτερ και 190 αλογα θα εισαι αρχοντας...Για Μ3 αστο γιατι και ξελιγωμενο θα ειναι το μοτερ αλλα και δυσκολα θα βρεις...
Σχετικα με τις διαφορες στο σασι Ε36 απλη με Μ3,οι μονη διαφορα ειναι στην κλιση των μπροστινων θολων αλλα αυτο αλλαζει σχετικα ευκολα.Κατα τα αλλα η απλη εχει λιγοτερες ενισχυσεις στο πισω μερος,αν προκειται για 4θυρο μοντελο.
Για το Compact που θα γινει Μ3,καλυτερα να το αφησει...Αν παλι οχι,τοτε ιδιαιτερη προσοχη γιατι η πισω αναρτηση δεν εχει καμια σχεση με το Coupe και το 4θυρο.Δεν ειμαι καν σιγουρος αν μπαινει ο κεντρικος αξονας χωρις προβλημα...1.To 325 e30 (vlepe M20 kinhthras) vgazei 170 kai oxi 190 aloga
2. E36 M3 me apli , exei polles diafores sto sasi. Oi mprostinoi 8oloi den exoun diafora sthn klish, alla pio xontrh lamarina. Stous 8olous, oi vaseis twn amortiser einai diaforetikes.
3. Exeis dei kainourgio compact kai exeis apopsi??? 3ereis ti anarthsh exei pisw? 3ereis ti meta3onio exei? Pws to les ayto? -
παιδια για να μην το πολυκουραζουμε, ο r1akias ειναι σαν να μιλατε με τη bmw την ιδια....
αυτο που ειπα σκεφτειτε το σε ολες του τις προεκτασεις. Οποιος καταλαβε, καταλαβεσε λιγο καιρο αμα δειτε στο δρομο καμια τετραμπουκη κομπακτ, θα ξερετε....
Αλεξη παιδι μου , αμα σε ζορισουν, πες στα παιδια σε τι αμαξι εμαθες να οδηγεις, ωστε να μπει η κουβεντα στο σωστο επιπεδο...
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ Μ3