-
Εδώ & μια βδομάδα περίπου κυκλοφορεί στην Ιαπωνική αγόρα το Mazda 2 σε τετρακίνητη έκδοση ,με κινητήρες 1,3 και 1,5 λίτρων.Παρόλα αυτά πιστεύω πως είναι μια ακομά ηλίθια ιδέα γιαπωνέζων,αυτή τη φορά απ'την Mazda .Πάντως κάτι ακούστικε ότι & το Focus θα αντιγράψει τις κινήσεις των γιαπωνέζων & για πρώτη φορά δεν παραδέχομαι την Ford .
http://assets.in.gr/auto/news/images/big/in_Mazda_2_AWD_71120.jpg
-
Εδώ & μια βδομάδα περίπου κυκλοφορεί στην Ιαπωνική αγόρα το Mazda 2 σε τετρακίνητη έκδοση ,με κινητήρες 1,3 και 1,5 λίτρων.Παρόλα αυτά πιστεύω πως είναι μια ακομά ηλίθια ιδέα γιαπωνέζων,αυτή τη φορά απ'την Mazda .Πάντως κάτι ακούστικε ότι & το Focus θα αντιγράψει τις κινήσεις των γιαπωνέζων & για πρώτη φορά δεν παραδέχομαι την Ford .
http://assets.in.gr/auto/news/images/big/in_Mazda_2_AWD_71120.jpg
-
Εδώ & μια βδομάδα περίπου κυκλοφορεί στην Ιαπωνική αγόρα το Mazda 2 σε τετρακίνητη έκδοση ,με κινητήρες 1,3 και 1,5 λίτρων.Παρόλα αυτά πιστεύω πως είναι μια ακομά ηλίθια ιδέα γιαπωνέζων,αυτή τη φορά απ'την Mazda .Πάντως κάτι ακούστικε ότι & το Focus θα αντιγράψει τις κινήσεις των γιαπωνέζων & για πρώτη φορά δεν παραδέχομαι την Ford .
http://assets.in.gr/auto/news/images/big/in_Mazda_2_AWD_71120.jpg
-
Η Ford, δέν τούς αντιγράφει,διότι η Μάζντα τούς ανήκει,έτσι δέν είναι;Η 'γραμμή' είναι τής Φόρντ.
Καί γιά νά καταλάβω λίγο τό σκεπτικό σου,εξήγησέ μου τό γιά ποιό λόγο θεωρείς ανόητη τήν ιδέα;Επειδή είναι τετρακίνητο;Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Η Ford, δέν τούς αντιγράφει,διότι η Μάζντα τούς ανήκει,έτσι δέν είναι;Η 'γραμμή' είναι τής Φόρντ.
Καί γιά νά καταλάβω λίγο τό σκεπτικό σου,εξήγησέ μου τό γιά ποιό λόγο θεωρείς ανόητη τήν ιδέα;Επειδή είναι τετρακίνητο;Υπάρχει κάποιος άλλος λόγος;Δηλαδή τι,θα αγοράσω το 2 σε τετρακίνητη έκδοση για να πηγαίνει η γυναίκα μου στην λαϊκή να αγοράζει μανταρίνια ?
-
Ο χρήστης Smith14 έγραψε:
Δηλαδή τι,θα αγοράσω το 2 σε τετρακίνητη έκδοση για να πηγαίνει στην λαϊκή να αγοράζει μανταρίνια ?
Καλό!!!
Αλλά έτσι λέγανε κάποτε καί γιά τό Πάντα τό τετρακίνητο,τό οποίο αποδείχτεικε εργαλείο.
Ξέρεις μήπως τί τετρακίνηση θά 'φορέσει'; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δηλαδή τι,θα αγοράσω το 2 σε τετρακίνητη έκδοση για να πηγαίνει στην λαϊκή να αγοράζει μανταρίνια ?
Καλό!!!
Αλλά έτσι λέγανε κάποτε καί γιά τό Πάντα τό τετρακίνητο,τό οποίο αποδείχτεικε εργαλείο
[list:25ik0hmz]Τι εργαλειο ρε Ανδρεα.....σαν το ψαροκαικο τ μπαρμπα Γιωρη ειναι [/list:u:25ik0hmz][list:25ik0hmz]Ααα εχει και ροδες [/list:u:25ik0hmz]
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δηλαδή τι,θα αγοράσω το 2 σε τετρακίνητη έκδοση για να πηγαίνει στην λαϊκή να αγοράζει μανταρίνια ?
Καλό!!!
Αλλά έτσι λέγανε κάποτε καί γιά τό Πάντα τό τετρακίνητο,τό οποίο αποδείχτεικε εργαλείο.
Ξέρεις μήπως τί τετρακίνηση θά 'φορέσει';Το νέο Mazda 2 θα έχει το σύστημα τετρακίνησης e-4WD το οποίο έχει μια ιδιαιτερότητα στο τρόπο λειτουργίας, αφού η κίνηση στους πίσω τροχούς μεταδίδεται μέσω ενός ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[[list:2qngrymn]Τι εργαλειο ρε Ανδρεα.....σαν το ψαροκαικο τ μπαρμπα Γιωρη ειναι [/list:u:2qngrymn][list:2qngrymn]Ααα εχει και ροδες [/list:u:2qngrymn]Καί τά ψαροκάικα έχουν ρόδες Μάκη.
Κρεμασμένες στήν άκρη,γιά νά μήν χτυπάνε στήν προβλήτα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
[[list:u3mjj9qu]Τι εργαλειο ρε Ανδρεα.....σαν το ψαροκαικο τ μπαρμπα Γιωρη ειναι [/list:u:u3mjj9qu][list:u3mjj9qu]Ααα εχει και ροδες [/list:u:u3mjj9qu]
Καί τά ψαροκάικα έχουν ρόδες Μάκη.
Κρεμασμένες στήν άκρη,γιά νά μήν χτυπάνε στήν προβλήτα.[list:u3mjj9qu]Exεις δικιο, τα χτυπανε τα αποβλητα, γι αυτο ειναι ολα σαπια [/list:u:u3mjj9qu]
-
Αυτα τα μικρα αυτοκινητακια με τετρακινηση οπως το Pandaki η και το Mazda που θα βγει ειναι πραγματικα ΕΡΓΑΛΕΙΑ ειδικα για τους κατοικους ορεινων περιοχων που θελουν να πηγαινουν στην δουλεια τους και τον χειμωνα που πιανει ενα ελαφρο χιονακι-παγο.
Ζω σε μια τετοια περιοχη και τα Panda 4χ4, Jimny και Τerios ειναι αναρπαστα...
Προσωπικα θα ηθελα να δω το Mazda2 4x4 και στην Ελλαδα... θα ηταν ενα απο τα καλυτερα μικρα τετρακινητα γιατι συνδυαζει μεγαλυτερο μεγεθος απο τα υπολοιπα Jimnoειδη, και μεγαλυτερη ανεση-πολυτελεια.
-
Κι εγώ βρε παιδιά δεν καταλαβαίνω την έχθρα εναντίον των μικρών τετρακίνητων...
Μακάρι να καταλάβαιναν όλοι όσοι κινούνται μοστράροντας τα τερατώδη SUV τους, ότι με κάμποσα εκατομμύρια λιγότερα θα είχαν ένα αυτοκινητάκι με τις ίδιες εκτός δρόμου δυνατότητες (το Πάντα4Χ4 ήταν άψογος 'παραλιοφάγος') που όμως θα πάρκαρε για πλάκα στην πόλη και ένα δεύτερο ΙΧ πιο άνετο στο ταξίδι με μεγάλες ταχύτητες, πιο γρήγορο σε προσπεράσεις, πιο 'μαζοβόλικο' στις στροφές και πολύ πιο οικονομικό. Κι άν ήθελαν μόστρα θα την πούλαγαν με αυτό το δεύτερο ΙΧ...
Ψιλά γράμματα όμως, ε;
-
Τετρακίνητα μικρά σαν το Mazda και το Panda = ξεκόλλημα από συντηρητικές απόψεις περί αυτοκίνησης = περισσότερη φαντασία, χρώμα, καταπολέμηση του γκρίζου στην αυτοκίνηση = ανανέωση της μικρής κατηγορίας = ευχάριστα αυτοκίνητα με χαρακτήρα (αυτό δεν είναι το ζητούμενο;) = ικανοποίηση περισσότερων αναγκών των αγοραστών = δημιουργική διαφορετικότητα και όχι βαρετή ομογενοποίηση = αυτοκίνητα έξυπνα και πρακτικά = έντονα συναισθήματα από μικρά, φτηνά αυτοκίνητα = ανάγκη αναθεώρησης παλιομοδίτικων απόψεων και διώξιμο παρωπίδων = χαράς ευαγγέλια για τους αγοραστές αυτοκινήτων.
Μπράβο σε όλες τις εταιρίες που μπορούν να κοιτάζουν πέρα από τη μύτη τους.
Jacob
-
an kai opos vlepoume den tha to doume.stin iaponia anazopironei ton adagonismo dioti ola ta mikra ekei diathetoun 4kinhsi ektos apo tin mazda opou itan dikinito nomizo gia tous anthropous tis mazda iaponias itan thema xronou na to vgaloun se 4kinhti ekdosi.
-
Ο χρήστης Smith14 έγραψε:
Δηλαδή τι,θα αγοράσω το 2 σε τετρακίνητη έκδοση για να πηγαίνει η γυναίκα μου στην λαϊκή να αγοράζει μανταρίνια ?
Ναι ειδαμε και τα BMW-MERCEDES-JEEP-LEXUS τζιποειδές ποσο 'πατάνε χωμα' το Μazda 2 & το Fiat panta σας ξίνισε;
-
Βαραίνουμε ακόμα περισσότερο ένα μικρό αυτοκίνητο με απλά επαρκή κινητήρα, του προσθέτουμε και ένα δευτεροκλασάτο σύστημα τετρακίνησης (δηλαδή εξακολουθεί να είναι προσθιοκίνητο στο 90% των περιπτώσεων) και το πουλάμε με την αίγλη του Impreza; Και πληρώνεις περισσότερο να το αποκτήσεις, και μετά καίει περισσότερη βενζίνη, χρειάζεται ακριβότερο σέρβις, κλπ. Να λείπει.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Αλλά έτσι λέγανε κάποτε καί γιά τό Πάντα τό τετρακίνητο,τό οποίο αποδείχτεικε εργαλείο
[list:vyaqgs7g]Τι εργαλειο ρε Ανδρεα.....σαν το ψαροκαικο τ μπαρμπα Γιωρη ειναι [/list:u:vyaqgs7g][list:vyaqgs7g]Ααα εχει και ροδες [/list:u:vyaqgs7g]
Αναρωτιέμαι αν το Panda ήταν VW αν θα έλεγες τα ίδια
Μάλλον δεν θα έχεις δει Panda 4x4 να πηγαίνει σε χιόνια, λάσπες και άμμο. Αν έχεις δει, δεν καταλαβαίνω γιατί τόση απαξίωση για ένα τίμιο (= καταπληκτική σχέση value for money) μικρό αυτοκίνητο. Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ είναι επειδή είναι Fiat.
Και όποτε θέλεις πάμε (δεν το έχω εγώ, αλλά καλός φίλος) μια κόντρα σε 'δύσκολο' έδαφος με ένα Tuareg, να δούμε ποιό θα φτάσει πιο μακριά...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Και όποτε θέλεις πάμε (δεν το έχω εγώ, αλλά καλός φίλος) μια κόντρα σε 'δύσκολο' έδαφος με ένα Tuareg, να δούμε ποιό θα φτάσει πιο μακριά...Πες του τα Νάσο!! Του πορωμένου!!!
-
Δεν θα με χάλαγε καθόλου η ιδέα ενός 2ου αυτ/του πόλης με κάποιους χώρους το οποίο θα μπορεί να με πάει και καμιά 10αριά φορές το χρόνο(το πολύ) στο χιονοδρομικό με άνεση.
ΥΓ.Αυτοί που διαμαρτύρονται είναι γιατί η εταιρία που υποστηρίζουν/αγαπάνε δεν διαθέτει κανένα αντίστοιχο μοντέλο σ'αυτή την κατηγορία(μικρά τετρακίνητα),αν αποκτήσει τότε θα αλλάξει άρδην η συμπεριφορά τους
Συμφωνώ επίσης και με την άποψη του Jacob.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Βαραίνουμε ακόμα περισσότερο ένα μικρό αυτοκίνητο με απλά επαρκή κινητήρα, του προσθέτουμε και ένα δευτεροκλασάτο σύστημα τετρακίνησης (δηλαδή εξακολουθεί να είναι προσθιοκίνητο στο 90% των περιπτώσεων) και το πουλάμε με την αίγλη του Impreza; Και πληρώνεις περισσότερο να το αποκτήσεις, και μετά καίει περισσότερη βενζίνη, χρειάζεται ακριβότερο σέρβις, κλπ. Να λείπει.Αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου αλλά με την ίδια λογική πουλιούνται όλα τα γερμανικά αυτοκίνητα με την αίγλη ας πούμε των Mercedes (δεν εννοώ ότι είναι καλύτερες αλλά είχαν την αίγλη πριν από Audi και ΒΜW) ή με την ιδέα ότι είναι γερά φτιαγμένα αξιόπιστα κλπ.
Όποιος καταλαβαίνει κάνει την επιλογή του με πιο σωστά κριτήρια (για αυτόν τον ίδιον). Όποιος δεν καταλαβαίνει (και δε ρωτάει να μάθει!) κάνει την επιλογή του με λιγότερο σωστά κριτήρια και γνώσεις αλλά η επιλογή του είναι σωστή για αυτόν οπότε και θα είναι ικανοποιημένος. Οι εταιρείες προσφέρουν περισσότερα μοντέλα με μικρό έξοδο επιπλέον εξέλιξης κλπ και κερδίζουν νέους πελάτες άρα είναι ευχαριστημένοι. Οπότε αφού όλοι είναι ικανοποιημένοι ποιο το πρόβλημα?Κι εγώ συμφωνώ με τον jacob ή μάλλον με την βασική ιδέα που υπονοεί χρησιμοποιώντας λίγο υπερβολικούς και συζητήσιμους χαρακτηρισμούς!
Mazda 2 4WD:Ανόητες Ιδέες