Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟ -Τιμες αποψεις...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟ -Τιμες αποψεις...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    17
    25
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      madman77 last edited by

      Ωραιο σαν εργο αλλα>> Τιμη διοδιου εχει ακουστει για 15Ε...
      Αν ισχυει θα την χρησιμοποιουσατε? (σημ. τα φερυ θα συνεχισουν να λειτουργουν)
      Αν ηταν 10Ε παλι υπερβολη δεν ειναι?

      Αλλα σχολια> Ειναι μονο μια γεφυρα.. Ο δρομος πριν και μετα ειναι απλα τρισαθλιος. Πριν την γεφυρα τα φερυ περνουν την κινηση σε 'δοσεις'.
      Τωρα θα υπαρχει συνεχης ροη.Φανταζεστε τον πανικο????

      Δεν υπηρξε και μια σιδηροδρομικη συνδεση.

      Ελλειπες εργο, πανακριβο και αν εχει και τετοια διοδια θα ειναι παλι για λιγους... (Βλεπε Αττικη Οδος).

      Και η κλασσικη νοοτροπια της Ελλαδας.Πληρωνουμε και τελη κυκλοφοριας και διοδια....

      Ακουω σχολια.....

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        madman77 last edited by

        Ωραιο σαν εργο αλλα>> Τιμη διοδιου εχει ακουστει για 15Ε...
        Αν ισχυει θα την χρησιμοποιουσατε? (σημ. τα φερυ θα συνεχισουν να λειτουργουν)
        Αν ηταν 10Ε παλι υπερβολη δεν ειναι?

        Αλλα σχολια> Ειναι μονο μια γεφυρα.. Ο δρομος πριν και μετα ειναι απλα τρισαθλιος. Πριν την γεφυρα τα φερυ περνουν την κινηση σε 'δοσεις'.
        Τωρα θα υπαρχει συνεχης ροη.Φανταζεστε τον πανικο????

        Δεν υπηρξε και μια σιδηροδρομικη συνδεση.

        Ελλειπες εργο, πανακριβο και αν εχει και τετοια διοδια θα ειναι παλι για λιγους... (Βλεπε Αττικη Οδος).

        Και η κλασσικη νοοτροπια της Ελλαδας.Πληρωνουμε και τελη κυκλοφοριας και διοδια....

        Ακουω σχολια.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          madman77 last edited by

          Ωραιο σαν εργο αλλα>> Τιμη διοδιου εχει ακουστει για 15Ε...
          Αν ισχυει θα την χρησιμοποιουσατε? (σημ. τα φερυ θα συνεχισουν να λειτουργουν)
          Αν ηταν 10Ε παλι υπερβολη δεν ειναι?

          Αλλα σχολια> Ειναι μονο μια γεφυρα.. Ο δρομος πριν και μετα ειναι απλα τρισαθλιος. Πριν την γεφυρα τα φερυ περνουν την κινηση σε 'δοσεις'.
          Τωρα θα υπαρχει συνεχης ροη.Φανταζεστε τον πανικο????

          Δεν υπηρξε και μια σιδηροδρομικη συνδεση.

          Ελλειπες εργο, πανακριβο και αν εχει και τετοια διοδια θα ειναι παλι για λιγους... (Βλεπε Αττικη Οδος).

          Και η κλασσικη νοοτροπια της Ελλαδας.Πληρωνουμε και τελη κυκλοφοριας και διοδια....

          Ακουω σχολια.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            petros last edited by

            Πολλά μάλλον λες για την τιμή, η οποία θα κυμμανθεί σύμφωνα με τον υπουργό στα 7,5 ευρώ (όχι ότι αυτά είναι λίγα).
            Το θέμα είναι ότι το (όντως ελλιπές αφού λείπει η σιδηροδρομική γραμμή) αυτό έργο τονίζει ακόμη περισσότερο την απουσία σοβαρού οδικού δικτύου πριν και μετά από αυτό. Ελλάς το μεγαλείο σου, για μία ακόμη φορα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο δρόμος μετά το Ρίο δεν είναι άθλιος. Είτε συνεχίζεις στην Περιμετρική Πατρών είτε μπαίνεις στην Πάτρα. Στην πλευρά του Αντιρρίου θα φτιαχτεί περιμετρική Ναυπάκτου (τα επόμενα χρόνια ) . Σε ότι αφορά την τιμή των διοδίων η τιμή θα είναι υψηλότερη των 6.5-7 Ευρώ που δίνεις σήμερα στα τρισάθλια φέρυ.Υποθέσεις δεν μπορώ να κάνω!!!
              Αλλά να μη λέμε ότι το έργο δεν είναι καλό.Μίλα με γεωλόγους και μηχανικούς και θα σου πουν ότι το έργο είναι απίστευτο για τις δυσκολίες του εδάφους.Η περιοχή είναι ιδιαίτερα σεισμική και το Ρίο απομακρύνεται από το Αντίρριο λιγα χιλιοστά κάθε χρόνο.Επίσης θα είναι η μεγαλύτερη γέφυρα αυτού του είδους στον κόσμο (2.3ΚΜ).
              Ξέρετε επίσης τι σημαίνει να περιμένεις 12 ώρες να ανοίξει το πορθμείο όταν έχει κακοκαιρία ή να είσαι στην ουρά περιμένοντας να μπεις.....
              Μην τρελαθούμε κιόλας.......

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • P
                prometheas last edited by

                Ο χρήστης newlynx έγραψε:
                Ο δρόμος μετά το Ρίο δεν είναι άθλιος. Είτε συνεχίζεις στην Περιμετρική Πατρών είτε μπαίνεις στην Πάτρα. Στην πλευρά του Αντιρρίου θα φτιαχτεί περιμετρική Ναυπάκτου (τα επόμενα χρόνια ) . Σε ότι αφορά την τιμή των διοδίων η τιμή θα είναι υψηλότερη των 6.5-7 Ευρώ που δίνεις σήμερα στα τρισάθλια φέρυ.Υποθέσεις δεν μπορώ να κάνω!!!
                Αλλά να μη λέμε ότι το έργο δεν είναι καλό.Μίλα με γεωλόγους και μηχανικούς και θα σου πουν ότι το έργο είναι απίστευτο για τις δυσκολίες του εδάφους.Η περιοχή είναι ιδιαίτερα σεισμική και το Ρίο απομακρύνεται από το Αντίρριο λιγα χιλιοστά κάθε χρόνο.Επίσης θα είναι η μεγαλύτερη γέφυρα αυτού του είδους στον κόσμο (2.3ΚΜ).
                Ξέρετε επίσης τι σημαίνει να περιμένεις 12 ώρες να ανοίξει το πορθμείο όταν έχει κακοκαιρία ή να είσαι στην ουρά περιμένοντας να μπεις.....
                Μην τρελαθούμε κιόλας.......

                Πολύ σωστά τα λες. Μην τα ισοπεδώνουμε ολα. Εξαλλου δεν ειπε κανεις οτι το εργο αυτό θα λύσει δια μιας τα προβλήματα των οδικών αξονων της Δυτικής Ελλάδας, αλλά σιγουρα θα βοηθήσει (ειδικά το χειμώνα) οσους μετακινούνται εκεί.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros19 last edited by

                  Η πληρης ισοπεδωση, ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ
                  Ολα σας φταινε! ειναι ενα εργο το οποιο ειναι πολυ καλο, ηταν πολυ δυσκολο, πολυ ακριβο, γλιτωνει μιση (και πλεον) ωρα στο ταξιδι, και γλυτωνεις τα τρισαθλια φερρυ μποτ, το στριμωγμα στα πλοια, το μπες-βγες, τον ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ φραπε του φερρυ και αλλα πολλα! αλλα οχι, ουτε αυτο μας αρεσει... ουτε το οτι δεν θα ξαναναγκαστει κανεις να παει απο 'γυρω' γιατι ειναι κλειστο το ριο-αντιριο...
                  τι να πω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Όπως ειπώθηκε το έργο είναι πολύ σημαντικό. Η συνεχής ροή δεν μου φαίνεται σαν πειστικό επιχείρημα. Σημαίνει ότι κάπου έχουν στηθεί και περιμένουν και εκνευρίζονται οι υπόλοιποι... Είναι καλύτερο να υπάρχει καλή ροή συνεχώς παρά πήξιμο στη μια μεριά και διαλείπουσα ροή στην άλλη. Άλλωστε όταν έχει κίνηση είναι συνεχή τα φέρρυ οπότε η ροή είναι σχεδόν συνεχής. Αν δεν έχει κίνηση τότε με λίγα φέρρυ η ροή είναι διαλείπουσα αλλά τότε πιθανόν έχεις αναμονή για να έρθει το επόμενο φέρρυ. Η μη αναμονή, η ταλαιπωρία και εκνευρισμός (περισσότερο με παιδιά ή γέρους) του μπες βγές στο φέρρυ (και πιθανές ζημιές), η μη εξάρτηση από τον καιρό, το κέρδος σε συνολικό χρόνο αποτελούν σίγουρα σοβαρή πρόοδο.
                    Σχετικά με τα διόδια και το αν είναι ακριβά ή όχι θα το δείξει η συμπεριφορά των οδηγών. Αν προτιμούν να δώσουν τα 7,5 ή 10 ή 15 ή όσα θα είναι ευρώ σημαίνει ότι σαν λύση έχει περισσότερα πλεονεκτήματα από τα φέρρυ και εκτιμάται ανάλογα. Σε όποιον δεν αρέσει ας μην περνάει, υπάρχει εναλλακτική λύση φθηνότερη.
                    Το ότι θα μπορούσε να ήταν καλύτερο (πιο πολλές λωρίδες, σιδηροδρομική γραμμή, δωρεάν κλπ) ή ότι οι δρόμοι γύρω του ίσως υστερούν μπορεί να μετριάζουν το μέγιστο δυνατό όφελος αλλά δεν ελαττώνει την αξία του. Άλλωστε ως γνωστόν ο μεγαλύτερος εχθρός του καλού είναι το καλύτερο!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Το έργο για το οποίο μιλάμε είναι ένα από τα ακριβότερα, δυσκολότερα ( ίσως και το δυσκολότερο ) και ταυτόχρονα το αρτιότερο από πλευράς προμελέτης –μελέτη ς-κατασκευής έργα που έχουν κατασκευαστεί-κατασκευάζονται αυτή την στιγμή στην Ελλάδα και σε όλη την Ευρώπη. Σχόλια του τύπου είναι μόνο μια γέφυρα όχι μόνο είναι υπερβολικά απλουστευτικά αλλά δείχνουν και άγνοια για τις τεχνικές δυσκολίες κατασκευής μια απλής γέφυρας όχι μιας γέφυρας στην περιοχή Ρίου-Αντίρριου με την υψηλή σεισμικότητα τα μεγάλα βάθη τις μεγάλες διαφορές ύψους και τους ισχυρούς ανέμους. Το ελλιπές πώς προκύπτει δεν κατάλαβα όπως δεν κατάλαβα και πώς προκύπτει το πανάκριβο διότι τα πράγματα έχουν κάποιο κόστος το οποίο πρέπει να πληρωθεί και φυσικά ούτε φυτρώνουν μόνα τους ούτε τοποθετούνται ως δια μαγείας εκεί που τα θέλουμε. Τα διόδια πληρώνονται στην ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ γιατί κάπως πρέπει να βγάλει τα χρήματα του και ο εργολάβος που το έφτιαξε το έργο άλλωστε και πριν πλήρωνες στην 'παντόφλα' που έκανε και πολύ περισσότερη ώρα και βέβαια άμα είχε καιρό έκλεινε το πορθμείο και περίμενες και περίμενες και περίμενες για να μην μιλήσω για τις αργίες με τις περίφημες 'εξόδους'. Για την σιδηροδρομική γραμμή τώρα άντε και έγινε τι ακριβώς θα συνδέει? Υπάρχει τρένο στο Αντίρριο από όσο ξέρω όχι. Να γίνει έτσι για να υπάρχει ( και φυσικά να πληρωθεί ) για να πούμε μετά οτι είναι άχρηστη? Ας αποφασίσει την πολιτική του ο ΟΣΕ ας κάνει μελέτες για το δίκτυο της Δυτικής Ελλάδας και μετά το ξανασυζητάμε το ζήτημα.
                      Ο δρόμος θα φτιάξει ( μετά το Ρίο μια χαρά είναι όπως είπαν και πιο πάνω ) λόγω Ιόνιας οδού και άλλων έργων που προγραμματίζονται για την ανάπτυξη της Στερεάς.
                      Και κάτι τελευταίο οι 'παντόφλες' θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν όποιος θέλει τις παίρνει ταλαιπωρείται και χάνει χρόνο. Κάτι λέγεται οτι θα μειωθεί και άλλο το εισιτήριο για είναι πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τα διόδια άρα σήμερα η υπηρεσία είναι υπερτιμημένη αφού παρόλη την μείωση της ζήτησης που θα υπάρξει και της κατάργησης του μονοπωλίου το κόμιστρο θα μειωθεί.
                      Αυτά και συγνώμη αν κούρασα με το τεράστιο μου post αλλά βαρέθηκα να ακούω γκρίνια και μόνο γκρίνια για όλα και για όλους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tm last edited by

                        .. εξαρταται που θες να πας! Η γεφυρα σιγουρα θα εξυπηρετησει αρκετο κοσμο, ενω πολλοι ειναι αυτοι που θα προτιμησουν τα φερρυ, σαν οικονομικη λυση! Η τιμη δεν ξερω ποια θα ειναι.. Ο καθε ενας εχει ακουσει διαφορετικη τιμη... Το 7 ευρω μου φαινεται πολυ φθηνο (6κατι εχει το φερρυ) ενω το 15 ειναι υπερβολικα πολυ! Οπως και να εχει, μπορει να το εχουν φθηνο στην αρχη και να το ακριβυνουν οσο θελουν αργοτερα! Δεν ξερω αν θα υπαρχει καποια αρχη η οποια θα καθοριζει το κοστος της διελευσης ή θα μας τον φορεσουν α λα αττικη, που το κρατος δεν εχει καμμια αρμοδιοτητα!!!

                        Η περιμετρικη Ναυπακτου, για τους ντοπιους (οπως εγω) ειναι ανεκδοτο!! Κραταει χρονια αυτη η κολωνια και μονο οταν παραδωθει θα τα πουμε!!

                        Οσο για αυτη τη γεφυρα Ριου - Αντιρριου, ειχα που την ακουγα απο μικρο παιδι (8 χρονων.. πανε 21 χρονια) ....

                        Τωρα το 'γυρω' αν θες να πας ναυπακτο, παρ' ολο που ειναι πιο μακρυα το πηγαινε - ελα, σαν συνολικο κοστος ειναι φθηνοτερο απο 'κατω' γιατι οτι καις σε βενζινη παραπανω, το γλυτωνεις στα διοδια πηγαινε - ελα καθως επισης και στο καραβι! Απο 'πανω' πληρωνεις μονο στο πηγαινε, ενω στο ελα εισαι κυριος! Ο δρομος, ομως, μπορει να θεωρηθει 'κουραστικος', αν θες απλα 'να φτασεις'! Κατα τα αλλα, αν εχεις σωστο αυτοκινητο, ειναι σκετη απολαυση! (ρωτηστε και τον gatony!)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          gto250swb last edited by

                          Σιγουρα ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα εργα στην Ευρωπη,τωρα αν ειναι το μεγαλυτερο,δεν εχει και πολυ νοημα γιατι μετα απο λιγα χρονια θα υπαρχει η κρεμαστη στο Ρηγιο που θα ενωνει τη Σικελια με την Ιταλια και μετα καμια αλλη κλπ....
                          Παντως υπαρχουν και αλλες γεφυρες σε περισσοτερο σεισμογενεις περιοχες π.χ. η γεφυρα Ακασι-Καϊκιο στο Κόμπε(Ιαπωνια)που λιγο πριν τα εγκαινια της εφαγε τα 7+R για μποναμα...
                          Το προβλημα ειναι αν χρειαζοταν αυτη η γεφυρα,ειναι συνδεση οικονομικου ενδιαφεροντος?Ενωνει οικονομικους πολους?(Εχει εντατικη χρηση ο διαυλος?Μηπως μονο στις γιορτες...Δεν ειναι και Ντοβερ-Καλαι,ουτε διεθνες κομβικο,ουτε εθνικο κατα τη γνωμη μου)
                          Μαλλον πολιτικα ηταν τα κριτιρια,(προς θεου οχι κομμματικα)τυπου αφου μπορω το κανω,ας πουμε πολιτικου τσαμπουκα....εκταμιευουμε και απο τη κοινοτητα,κανουμε και την απαραιτητη απορροφηση του 3ΚΠΣ...Ειναι και πιο φανταχτερο κανουμε και το κομματι μας....
                          Το γελίο ειναι οτι αφου θα καταθετανε ως κυβερνηση σχεδιο για τη σιδηροδρομικη συνδεση της Δυτικης Ελλαδος μετα το 2006 κανανε τη γεφυρα μονο οδικη.....οπως γραφει και ο Καλαϊτζης στην Ελευθεροτυπια στη τριτη σημαδουρα σταση για σουβλακια!!
                          Ειναι τελικα η ιδια πολιτικη επιλογη που σχεδιασε την Εγνατια χωρις σιδηροδρομικη γραμμη,δηλαδη τον κυριοτερο και μαλλον μοναδικο εγκαρσιο αξονα αποκλειστηκα για νταλικες και Ι.Χ....Τον αξονα που θα ενωνει 20.000.000 ανθρωπους(υπολογιζω και Κων\πολη)
                          Και καλα οι εδω πολιτικοι,αυτοι στις Βρυξελλες γκαβοι ειναι δεν βλεπουν οτι τους περνουν τα λεφτα τσαμπα...ή τελικα υποστηριζουν και αυτοι την πολιτικη των αυτοκινητοβιομηχανιων, εχουν και στοματα να ταϊσουνε....
                          Βεβαια αυτο εχουν TGV και κανουν Lille -Paris σε 1ωριτσα ατσαλακωτοι.
                          Τελος παντων ας την εχουμε να τη χαιρομαστε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros7 last edited by

                            Το εισιτήριο στη γέφυρα θα κοστίζει 30% παραπάνω από το φέρυ. Αυτό σύμφωνα με μηχανικό που δουλεύει εκεί. Οι χρεώσεις του φέρυ αυτή τη στιγμή είναι 6,60 ευρώ για αυτοκίνητα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Νομίζω gto250swb ότι υπερβάλλεις λίγο! Θα σχολιάσω και θα αντικρούσω τις απόψεις σου αν και δεν έχω στοιχεία για να τις καταρρίψω!
                              Το σωστό θα ήταν να ακούγαμε την άποψη αυτών που σχεδίασαν κλπ το έργο.....
                              Σίγουρα πολλά πρέπει να γίνουν και πολλά σχέδια και ιδέες υπάρχουν. Εφόσον δεν είναι δυνατόν να γίνουν όλα μαζί (δρόμοι, γέφυρες, τούνελ, τραίνα κλπ) αναγκαστικά γίνεται επιλογή και ιεράρχηση. Η ιεράρχηση ίσως να έγινε με πολιτικά κριτήρια αν και μάλλον έγινε με οικονομικά (με την καλή έννοια). Και οικονομικά κριτήρια δεν σημαίνει σύνδεση οικονομικών πόλων, η μόνη σύνδεση που χρειάζονται αυτοί είναι με internet για να χειρίζονται τα λεφτά! Η οικονομία επιτυγχάνεται για πολίτες, βιοτεχνίες και εμπόρους με αύξηση της αξιοπιστίας, ακρίβειας και ελάττωση του χρόνου (άρα και κόστους μεταφορικών) μεταφοράς αγαθών (φαγητά σε ψυγεία, καύσιμα κλπ). Επίσης η βελτίωση των συγκοινωνιών αποτελεί τη βασικότερη υποδομή για την αποκέντρωση και ανάπτυξη της επαρχίας (αμάν και πότε!).
                              Το να γίνει μια γέφυρα ή ένας δρόμος με επιπλέον υποδομή για τραίνο σαφώς είναι άριστη ιδέα αλλά κοστίζει αρκετά επιπλέον και ίσως οι 'γκαβοί' των Βρυξελλών να ξέρουν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τόση επέκταση τραίνου στην Ελλάδα για πολλά ακόμα χρόνια και προτίμησαν τα παραπάνω λεφτά να τα κάνουν κάτι με πιο άμεση απόδοση (θεωρητικό παράδειγμα περιφερειακός Πατρών αντί για υποδομή για τραίνο). Ίσως μάλιστα να μην αποτελεί καν οικονομία το να γίνει η υποδομή γιατί μετά από 10-20 χρόνια οι ανάγκες ή η σχεδίαση ή η τεχνολογία των τραίνων να απαιτεί διαφορετική διαδρομή ή άλλη εκ νέου κατασκευή άλλων προδιαγραφών οπότε η υποδομή αν και πληρωμένη πάει χαμένη. (υπάρχουν τέτοια δείγματα στην Ελλάδα....τούνελ στη μέση του πουθενά χωρίς σύνδεση με δρόμους κλπ)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Και μια τρελή παράμετρος.
                                Η Γέφυρα θα σώσει και ζωές καθώς τα ασθενοφόρα που πήγαινουν στο Πανεπιστημιακό του Ριο θα κερδίζουν πολύτιμο χρόνο για τους ασθενείς .

                                Τέλος θα γλιτώσουμε από τα σκηνικά του στυλ να σου μπαίνει ξυστά στο αμάξι σου δεκαπεντάμεντρη νταλίκα με κλειστό καθρέπτη και φυσικά ΟΥΔΕΝ ΖΗΜΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ.

                                Το θέμα είναι πότε θα μπορούμε να πίνουμε καφεδάκι στο λιμανάκι της Ναυπάκτου χωρίς να περνάνε όλες οι νταλίκες από τα πόδια μας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tm last edited by

                                  Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                  Το θέμα είναι πότε θα μπορούμε να πίνουμε καφεδάκι στο λιμανάκι της Ναυπάκτου χωρίς να περνάνε όλες οι νταλίκες από τα πόδια μας?

                                  .... η απαντηση ειναι: οταν (αν) τελειωσει ο περιφεριακος της ναυπακτου!
                                  μεχρι τοτε, καφεδακι στο καστρο επανω!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    madman77 last edited by

                                    α) Δεν ειναι το καθευατο εργο ειναι κακο.
                                    Σαν κατασκευη ειναι αξιοθαυμαστο αλλα ως εκει.
                                    Το φερυ (7Ε) το θεωρειτε φθηνο??? Μαλλον επειδη το συνηθησαμε το 7ρι το να σκασουμε 3ευρουλακια παραπανω μας φενεται τιποτα μπροστα σε αυτο που γλυτωνεις. Η Γεφυρα ΑΕ εχει και χρηματοδοτηση απο την Ευρωπη δεν τα βαζει ολα μονη της....
                                    Πολιτικες σκοπιμοτητες οπως ειπε καποιος πριν...

                                    β) Το να υπαρξει μια μονη γραμμη για σιδηροδρομο δεν ειναι τοσο ακριβο...
                                    Αλλα εκει θα χασει η ΓΕΦΥΡΑ απο το τρενο....
                                    Η παλαια γραμμη του αντιριου θα ανοιξει συντομως... (Η παλια οχι τπτ νεο)

                                    γ) Μετα την Πατρα εχει καλο δρομο???? Καλα πλακα κανετε? Πατρα-Κορινθος δεν παει κανεις ?? Το οτι ΘΑ κατασκευαστουν εργα δεν μου λεει τπτ. Το οτι σκαω 1.8Ε για τον καροδρομο λεει ομως....

                                    Ωραια λοιπον εχουμε απαιχτους δρομους θα αποχτησουμε και την γεφυρα που ελειπε και ειμαστε τζετ..
                                    Και αν νομιζετε οτι ειμαι γυφτος και τσιγκουνευομαι τα 10Ε διοδια+φερυ/γεφυρα για να παω αντιρριο και για αυτο παω παντα απο γυρω τοτε βεβαια δυστηχως 600Ε μισθο εχω και δεν περισευουν...

                                    Anyway... Μεσω Ιτεας εχει πολυ ποιο ωραια διαδρομη...
                                    Ασφαλεστερη λογω κινησης τουλαχιστον κατα την γνωμη μου...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dap last edited by

                                      Το αν ειναι φτηνο η ακριβο το εισητηριο εχει να κανει και με την συχνοτητα που θα χρησιμοποιεις την γεφυρα.
                                      Αν εγω σαν τουριστας περναω μια φορα αντε δυο φορες το χρονο, τα 10 η 15 δεν ειναι και υπολογισιμα,αλλα αν περνας καθε μερα η μερα παρα μερα και τα 6 Ευρω ειναι πολλα.Μηπως απο τωρα πρεπει οι αρμοδιοι να κανονισουν με την αναδοχο εταιρεια το υψος των διοδιων προ παντος για φορτηγα,νταλικες ,βυτιοφορα ? Γιατι ως γνωστον καθε σωφρων επιχειρηματιας την οποια αυξηση κοστους την περναει στη τιμη του προιοντος και οχι στα μειον των κερδων.Ισως λοιπον το Υπ. Εμποριου να κανει κατι γιατι για εμας τους απλους διαβαταρηδες δεν βλεπω κανενα ευεργετικο μετρο.
                                      Αληθεια μηπως τα πασης φυσεως φορτηγα θα υποχρεουνται να χρησιμοποιουν τις παντοφλες ?Ξερει κανεις ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tm last edited by

                                        Ο χρήστης DAP έγραψε:
                                        Μηπως απο τωρα πρεπει οι αρμοδιοι να κανονισουν με την αναδοχο εταιρεια το υψος των διοδιων προ παντος για φορτηγα,νταλικες ,βυτιοφορα ? Γιατι ως γνωστον καθε σωφρων επιχειρηματιας την οποια αυξηση κοστους την περναει στη τιμη του προιοντος και οχι στα μειον των κερδων.Ισως λοιπον το Υπ. Εμποριου να κανει κατι γιατι για εμας τους απλους διαβαταρηδες δεν βλεπω κανενα ευεργετικο μετρο.
                                        Αληθεια μηπως τα πασης φυσεως φορτηγα θα υποχρεουνται να χρησιμοποιουν τις παντοφλες ?Ξερει κανεις ?

                                        ... βοηθησε και εμας τους νεοτερους, λεγοντας μας, ποτε το Υπ. Εμποριου εχει κανει κατι για εμας, για να μαθαινουμε!

                                        Εγω που δυο φορες το μηνα πηγαινω Ναυπακτο, την κανω 'απο πανω', 1ον γιατι δεν εχει κινηση και 2ον γιατι γλυτωνω λεφτα!
                                        Ο πατερας μου που σχεδον καθε σ/κ ειναι κατω εδω και χρονια το εχει καθιερωσει και χρησιμοποιει μονο τον απο πανω δρομο! Χωρια που αν θες το κανεις σαν εκδρομη.. Ανεβαινεις μεχρι Αραχωβα, σταματας για τη γνωστη μπουγατσα και αραζεις στους δελφους και την τρως με θεα!! Στη συνεχεια κατηφοριζεις!
                                        Και τα 6κατι ευρω ειναι πολλα για το φερρυ! Χρησιμοποιειται μονο σε περιπτωσεις κουρασης, γιατι οπως και να το κανουμε, αλλο να κανεις 2 ωρες μεχρι την Πατρα (ενταξει, χωρις πηξιμο στην εξοδο) και αλλο να κανεις 3,30 ωρες απο πανω!
                                        Βουνο ή θαλασσα, λοιπον??? Και τα δυο, αλλα .... με μετρο!

                                        Οσο για το αν θα αναγκασουν τις νταλικες να περνουν με φερρυ, μου φαινεται λιγο περιεργο, γιατι σαφως και ειναι ενα ταργκετ γκρουπ της Γεφυρας ΑΕ! (Πιο δυνατα, πιο μακρυα, πιο γρηγορα!)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Κοίτα να δείς και σήμερα τα 6.5 ευρώ θα τα σκάσεις απλά πλέον ( και πάλι με στόχο να χτυπήσουνε την κίνηση της γέφυρας ) οι επιβάτες δεν πληρώνουν πια εισητήριο οπότε μετακινούνται τζάμπα όσοι θέλουν απλώς να περάσουν απέναντι. Την Αθηνών - Κορίνθου δεν την έχω δεί ούτε ζωγραφιστή ( και δεν θέλω δηλαδή με όλα αυτά που ακούω ) αλλά τον δρόμο της Ιτέας τον ξέρω γιατί από αυτόν πάς Πάτρα από Θεσσαλονίκη. Εντάξει είναι στενός αλλά είναι μια πολύ ωραία διαδρομή ( στροφέεεεεεεεες) και αν δεν βρείς και καμιά νταλίκα μπορστά ( λέμε τώρα ) σκέτη πόρωση και μπορεις με κατάλληλο αμάξι να πάς και γρήγορα στον προορισμό σου. Δεν ξέρω αν τα φορτηγά θα την προτιμήσουν μπορεί και όχι αν δεν τα συμφέρει αλλά τουλάχιστον θα έχουν και αυτοί όπως και εμείς μια 2η επιλογή
                                          Το έργο είναι αυτόχρηματοδοτούμενο κατά ένα μέρος και κατα το υπόλοιπο ενταγμένο στο Γ ΚΠΣ και άρα τα έσοδα από διόδια θα πηγαίνουν στην εταιρεία που θα έχει την ευθύνη εκμετάλευσης και συντήρησης του έργου ( με ότι αυτό σημαίνει ) για κάποια χρόνια. Μετά θα πάει στο Δημόσιο. Για την τιμή του διοδίου υπάρχει υποθετω πρόβλεψη για την μέγιστη τιμή του στην σύμβαση που υπογράφηκε. Το έργο έχει μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας αλλιώς καμία εταιρεία δεν θα αναλάμβανε να το εκτελέσει με αυτοχρηματοδότηση και φυσικά καμία τράπεζα ( ούτε η τράπεζα ευρωπαικών επενδύσεων ) δεν θα την δανειοδοτούσε αν το ρίσκο ήταν μεγάλο. Σημειωτέον οτι ακόμα και τρένο να περνούσε τελικά ο ΟΣΕ θα πλήρωνε για κάθε διέλευση διόδιο τι νομίσατε τζάμπα θα περνούσε ή ο εργολάβος θα ξεχνούσε να το ζητήσει?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vagelis-rallye last edited by

                                            απ οτι ξερω η αποπερατωση της γεφυρας ριου αντιρριου ειναι προυποθεση για να αρχισει η χρηματοδοτηση κατσκευης τησ Ιονιας οδου
                                            απο κει και περα ειναι λογικο να ειναι ακριβη αφου ειναι ενα απο τα δυσκολοτερα εργα στον κοσμο λογω της σεισμικοτητας της περιοχης και των ισχυρων ανεμων που πνεουν ολη την διαρκεια του χρονου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr