Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SEAT IBIZA TOP GUN VS PEUGEOT 206 1.6GTI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    89
    153
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris_21 last edited by

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimitris_21 last edited by

        ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimitris_21 last edited by

          ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΩ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            petros last edited by

            E καλά τώρα μην τρελαθούμε κι όλας.
            Το μόνο υπερ του Ίμπιζα είναι ότι κυκλοφόρησε πρόσφατα, ενώ το 206 σε 2 χρόνια αλλάζει μοντέλο... άντε και οι ελαφρώς μεγαλύτεροι χώροι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Petros έγραψε:
              ....Το μόνο υπερ του Ίμπιζα είναι ότι κυκλοφόρησε πρόσφατα, ενώ το 206 σε 2 χρόνια αλλάζει μοντέλο... άντε και οι ελαφρώς μεγαλύτεροι χώροι.

              Συμφωνώ και προσθέτω ότι πιθανόν το Σέατ να υπερτερεί σε ποιότητα πλαστικών.
              Μπορεί το Σέατ να δηλώνει περισσότερα άλογα αλλά θεωρώ τη ροπή του μεγαλύτερου κινητήρα πιο σημαντική και κάνει το αυτοκίνητο πιο ευκολοοδήγητο. Επίσης υποπτεύομαι ότι το 206 θα είναι πιο γρήγορο και πιο οικονομικό.
              Βέβαια αν η βασική σου προτεραιότητα είναι ηχητικού προσανατολισμού....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Το Σέατ έχει άθλια πλαστικά στο εσωτερικό, πολύ χειρότερα απο το 206

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  petros last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Μπορεί το Σέατ να δηλώνει περισσότερα άλογα αλλά θεωρώ τη ροπή του μεγαλύτερου κινητήρα πιο σημαντική και κάνει το αυτοκίνητο πιο ευκολοοδήγητο. Επίσης υποπτεύομαι ότι το 206 θα είναι πιο γρήγορο και πιο οικονομικό.
                  Βέβαια αν η βασική σου προτεραιότητα είναι ηχητικού προσανατολισμού....

                  Σωστή η χρήση του ρήματος 'δηλώνει' για το θέμα της ιπποδύναμης. 115 έτσι στο τσακ μπαμ με αλλαγές στην εισαγωγή και τον προγραμματισμό, από έναν ήδη τσιτωμένο ατμοσφαιρικό, μάλλον 'κάθε θαύμα, μέρες τρεις' μου θυμίζει.
                  Όσο για τα πλαστικά, δεν έχω ζήσει το νέο Ίμπιζα μετά από πολλά χιλιόμετρα για να δω αν τρίζουν όπως στο δικό μου, αλλά εμφανισιακά φαίνονται πιο ποιοτικά, αν και είναι ακόμη πιο σκληρά στην αφή σε σχέση με του 206.
                  Από επιδόσεις, ακόμη και οι 'αισιόδοξες' ανακοινώσεις της Seat, δείχνουν ένα σαφώς πιο αργό αυτοκίνητο σε σχέση με τον 1600άρη της Peugeot. Θα δούμε στο τεστ...

                  Τελικά τα 17.000 χιλιαρικάκια πάνε για ένα καλό στερεοφωνικο και αμφιβόλου ανταποδοτικότητας αμορτισέρ που όμως σίγουρα... σπάνε την πέτρα στα νεφρά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • V
                    vasilios last edited by

                    Ο χρήστης Petros έγραψε:

                    Σωστή η χρήση του ρήματος 'δηλώνει' για το θέμα της ιπποδύναμης. 115 έτσι στο τσακ μπαμ με αλλαγές στην εισαγωγή και τον προγραμματισμό, από έναν ήδη τσιτωμένο ατμοσφαιρικό, μάλλον 'κάθε θαύμα, μέρες τρεις' μου θυμίζει.
                    Όσο για τα πλαστικά, δεν έχω ζήσει το νέο Ίμπιζα μετά από πολλά χιλιόμετρα για να δω αν τρίζουν όπως στο δικό μου, αλλά εμφανισιακά φαίνονται πιο ποιοτικά, αν και είναι ακόμη πιο σκληρά στην αφή σε σχέση με του 206.
                    Από επιδόσεις, ακόμη και οι 'αισιόδοξες' ανακοινώσεις της Seat, δείχνουν ένα σαφώς πιο αργό αυτοκίνητο σε σχέση με τον 1600άρη της Peugeot. Θα δούμε στο τεστ...

                    Τελικά τα 17.000 χιλιαρικάκια πάνε για ένα καλό στερεοφωνικο και αμφιβόλου ανταποδοτικότητας αμορτισέρ που όμως σίγουρα... σπάνε την πέτρα στα νεφρά.

                    You are my man!

                    Συμφωνώ Πέτρο και καιρός είναι να τελειώσει αυτό το αστείο με το 'Top Gun' (sic!) και τα υπόλοιπα παραμύθια.

                    Ανάμεσα στα δύο, 206 δαγκωτό!

                    Το θέμα μετακινείται στο 'Περί αυτοκίνησης', δεν πρόκειται για 'Νέα μοντέλα'
                    (Moderator)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • P
                      petros last edited by

                      Πάντως για να μην κακολογούμε τα παιδιά της Seat, το κόστος του αυτοκινήτου είναι έως ένα σημείο λογικό. Το πρόβλημα είναι ότι οι Ισπανοί δεν τους χορηγούν το βασικό μοντέλο για τροποποίηση, παρά μόνο το κορυφαίο Sport, το οποίο είναι ούτως η άλλως ακριβό. Η προσπάθειά τους για μείωση 1.000 ευρώ σε όλο το φάσμα των μοντέλων τους (σκεφτείτε ότι το TopGun με τις προηγούμενες τιμές θα κόστιζε 18.000!!!!!) είναι αξιοσημείωτο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lkar last edited by

                        Ο χρήστης Petros έγραψε:

                        Μπορεί το Σέατ να δηλώνει περισσότερα άλογα αλλά θεωρώ τη ροπή του μεγαλύτερου κινητήρα πιο σημαντική και κάνει το αυτοκίνητο πιο ευκολοοδήγητο. Επίσης υποπτεύομαι ότι το 206 θα είναι πιο γρήγορο και πιο οικονομικό.
                        Βέβαια αν η βασική σου προτεραιότητα είναι ηχητικού προσανατολισμού....

                        Σωστή η χρήση του ρήματος 'δηλώνει' για το θέμα της ιπποδύναμης. 115 έτσι στο τσακ μπαμ με αλλαγές στην εισαγωγή και τον προγραμματισμό, από έναν ήδη τσιτωμένο ατμοσφαιρικό, μάλλον 'κάθε θαύμα, μέρες τρεις' μου θυμίζει.
                        Όσο για τα πλαστικά, δεν έχω ζήσει το νέο Ίμπιζα μετά από πολλά χιλιόμετρα για να δω αν τρίζουν όπως στο δικό μου, αλλά εμφανισιακά φαίνονται πιο ποιοτικά, αν και είναι ακόμη πιο σκληρά στην αφή σε σχέση με του 206.
                        Από επιδόσεις, ακόμη και οι 'αισιόδοξες' ανακοινώσεις της Seat, δείχνουν ένα σαφώς πιο αργό αυτοκίνητο σε σχέση με τον 1600άρη της Peugeot. Θα δούμε στο τεστ...

                        Τελικά τα 17.000 χιλιαρικάκια πάνε για ένα καλό στερεοφωνικο και αμφιβόλου ανταποδοτικότητας αμορτισέρ που όμως σίγουρα... σπάνε την πέτρα στα νεφρά.

                        Το συγκεκριμένο σετ ελατηρίων-αμορτισέρ είναι ίσως το μόνο που αξίζει από τη μετατροπή. Αποτελείται από ελατήρια Eibach και Sachs Performance αμορτισέρ. Το χω βάλει στο δικό μου αυτοκίνητο -650-700Ε μαζί με τοποθέτηση- και δεν είναι κούτσουρο ή πολύ σκληρό όπως άλλα αντίστοιχα σετ.

                        Σίγουρα είναι πιο σφιχτό, αλλά δεν κοπανάει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          petros last edited by

                          Το ελπίζω, γιατί το προηγούμενο TopGun ήταν τόσο κούτσουρο που όταν περνούσε πάνω από 20άρικο καταλάβαινες τη μύτη του Καποδίστρια που εξείχε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            geko last edited by

                            Συμφωνώ και προσθέτω ότι πιθανόν το Σέατ να υπερτερεί σε ποιότητα πλαστικών.

                            Σε καμία περίπτωση δέν υπερτερεί αλλά μόνο υστερεί, πλαστικά και συναρμολόγηση είναι πανάθλια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lkar last edited by

                              Ο χρήστης Petros έγραψε:
                              Το ελπίζω, γιατί το προηγούμενο TopGun ήταν τόσο κούτσουρο που όταν περνούσε πάνω από 20άρικο καταλάβαινες τη μύτη του Καποδίστρια που εξείχε.

                              Τώρα έχει αλλάξει αυτό. Περνάς από ευρώ και καταλαβαίνεις τη χώρα προέλευσης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                206 χωρις δευτερη σκεψη...δε πα να αλλαξει και αυριο...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kpsig moderator last edited by

                                  206 ΔΑΓΚΩΤΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • N
                                    n_olympios last edited by

                                    Πλησιάζουμε επικίνδυνα στα όρια του γελοίου...

                                    206 λοιπόν!

                                    Τουλάχιστον αυτό ξέρουμε ότι βγάζει σίγουρα παραπάνω από τα 110 που δηλώνει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bagus last edited by

                                      Ο λαος μιλησε(εγραψε)
                                      Γαλλια και παλι Γαλλια......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        markvag last edited by

                                        Καλημέρα σας!

                                        Πάντως το δικό μου 206, δεν τρίζει! μετά από 18000χλμ...
                                        Η ανάρτηση δεν είναι και ότι πιο ήσυχο βέβαια, αλλά δεν μ' έχει ενοχλήσει κανένας τριγμός (ίσως φταίει και το ότι ακούω μουσική δυνατά... )

                                        Κατά τη γνώμη μου το Ibiza έχει καλύτερα πλαστικά (τουλάχιστον εμφανισιακά στο αμάξι της έκθεσης - δεν ξέρω τι θα κάνουν μετά από 18000χλμ)

                                        Αλλά, δεν νομίζω αυτό να είναι σημαντικό πλεονέκτημα του Ισπανού...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gatony last edited by

                                          Ακόμα να παραγγείλεις το 206????? Γρρρρρήηηηηγορα στη Peugeot

                                          Mη στέκεστε ρε παιδιά στα πλαστικά και σε άλλα τέτοια χαριτωμένα,λες και κάθε φορά που θα μπαίνετε θα χαιδεύετε τις πλαστικές επιφάνειες (ή θα τα χτυπάμε για να ακούμε ντουκ-ντουκ ή τοκ-τοκ) και θα λέτε πω-πω τι ωραία πλαστικά που έχει το αυτοκινητάκι μου είναι καλύτερο απ'το άλλο μοντέλο!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            scientist last edited by

                                            Κοιτάξτε επειδή έχω δει το μοτέρ του 206 σε ρυθμούς στρωσίματος να το φοράει ένα 307 και τελευταίως το βλέπω και σε ρυθμούς ... ξεμπουκώματος έχω να πω το εξής:
                                            Μην το σκέφτεσαι καθόλου 206 1,6 ΔΑΓΚΩΤΟ αγοράζεις ένα πύραυλο. Πολύ πύραυλο. Αν επίσης συνυπολογίσω ότι το μοτέρ του IBIZA είναι και 1,4 άρα και περισσότερο πιεσμένο με λιγότερες ροπές και δω και τις 17.000 Ευρά που έχει τότε θυμώνω και αγοράζω 206 1,6.

                                            Αν το IBIZA πέσει περίπου 3.000 ευρώ σε τιμή τότε θα έχουμε εντονο ανταγωνισμό μεταξύ τους αλλά τώρα για τους μη φιγουρατζίδες αλλά απαιτητικούς η λύση μονόδρομος. 206 1,6

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr