-
Ομολογώ ότι βασική αφορμή γι'αυτό το thread ήταν ένα άρθρο σε παλιότερο τεύχος του Cars and Car Conversions, στο οποίο είχαν συγκεντρώσει τα φτηνότερα αυτοκίνητα που μπορούσαν να βρουν και τα οποία θα μπορούσαν να είναι διασκεδαστικά στην πίστα. Η δεύτερη αφορμή είναι η επικείμενη συνάντηση στα Μέγαρα (βλέπε και http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5412 )
Αν λοιπόν θέλατε ένα αυτοκίνητο, όσο γίνεται πιο φτηνό, για να το «σπάτε» 1-2 φορές το μήνα στην πίστα, τι θα αγοράζατε; Σε τι μετατροπές/βελτιώσεις θα ρίχνατε τα λεφτά σας;
Α, και για να το κάνουμε λίγο πιο ενδιαφέρον, ας ορίσουμε το μέγιστο ποσό (μαζί με πιθανές μετατροπές αλλά όχι 'φυσιολογικό' σέρβις) στα 3000Ε.
-
Ομολογώ ότι βασική αφορμή γι'αυτό το thread ήταν ένα άρθρο σε παλιότερο τεύχος του Cars and Car Conversions, στο οποίο είχαν συγκεντρώσει τα φτηνότερα αυτοκίνητα που μπορούσαν να βρουν και τα οποία θα μπορούσαν να είναι διασκεδαστικά στην πίστα. Η δεύτερη αφορμή είναι η επικείμενη συνάντηση στα Μέγαρα (βλέπε και http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5412 )
Αν λοιπόν θέλατε ένα αυτοκίνητο, όσο γίνεται πιο φτηνό, για να το «σπάτε» 1-2 φορές το μήνα στην πίστα, τι θα αγοράζατε; Σε τι μετατροπές/βελτιώσεις θα ρίχνατε τα λεφτά σας;
Α, και για να το κάνουμε λίγο πιο ενδιαφέρον, ας ορίσουμε το μέγιστο ποσό (μαζί με πιθανές μετατροπές αλλά όχι 'φυσιολογικό' σέρβις) στα 3000Ε.
-
Ομολογώ ότι βασική αφορμή γι'αυτό το thread ήταν ένα άρθρο σε παλιότερο τεύχος του Cars and Car Conversions, στο οποίο είχαν συγκεντρώσει τα φτηνότερα αυτοκίνητα που μπορούσαν να βρουν και τα οποία θα μπορούσαν να είναι διασκεδαστικά στην πίστα. Η δεύτερη αφορμή είναι η επικείμενη συνάντηση στα Μέγαρα (βλέπε και http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5412 )
Αν λοιπόν θέλατε ένα αυτοκίνητο, όσο γίνεται πιο φτηνό, για να το «σπάτε» 1-2 φορές το μήνα στην πίστα, τι θα αγοράζατε; Σε τι μετατροπές/βελτιώσεις θα ρίχνατε τα λεφτά σας;
Α, και για να το κάνουμε λίγο πιο ενδιαφέρον, ας ορίσουμε το μέγιστο ποσό (μαζί με πιθανές μετατροπές αλλά όχι 'φυσιολογικό' σέρβις) στα 3000Ε.
-
Δικη μου επιλογη Mini Cooper S.
Οχι υπερβολικα φτιαγμενο, αλλα ωραια φτιαγμενο..Συν ενα για ανταλλακτικα.
αλλες εναλλακτικες 2CV k Pony... -
Ε, δεν είναι προφανές;
Peugeot 106 Rallye 1.3 ή 1.6 8v (εννοείται μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση).
Τα λεφτά θα πήγαιναν για ανάρτηση Peugeot Sport, καθίσματα μπάκετ και ζώνες 4 σημείων και ό,τι περισσέψει για ελαστικά Competition. Ίσως σε 2ο χρόνο μια μετριοπαθή βελτίωση 1ου σταδίου στον κινητήρα, για ψυχολογικούς κυρίως λόγους. Αργότερα ενίσχυση του σασί (ίσως ράψιμο) και roll-cage. Τέλος μια ξεγυρισμένη βελτίωση του κινητήρα (2ου-3ου σταδίου), μια αμιγώς αγωνιστική ανάρτηση και στήσιμο και έτοιμο το 1:14 στα Μέγαρα!
-
Κύριοι, κύριοι...
Σας επαναφέρω στην τάξη!! Τόσο το Rallye όσο και ένα Mini Cooper S (που δεν θα σκορπίσει στην πρώτη στροφή ) έχουν αρκετά παραπάνω από 3000Ε!!!!
Και εμείς έχουμε τρία χιλιάρικα για την αγορά **ΚΑΙ **οποιαδήποτε πιθανή μετατροπή/βελτίωση θα θέλαμε να κάνουμε!
(δύσκολο ε;) )
-
νόμιζα ότι εννοούσες 3 χιλιάρικα για τις μετατροπές.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
νόμιζα ότι εννοούσες 3 χιλιάρικα για τις μετατροπές.Nononononono... 3 χιλιάρικα όλα μαζί!
-
Vasilie..
Νομιζω οτι τα 3000 ευρω ειναι δυστυχως λιγα για ενα track day car. Ενα track day car διαφερει κατα πολυ απο ενα αυτοκινητο που αγοραζουμε για να κανουμε 'την πλακα μας' (π.χ. ενα Escort ή ενα Manta για οδηγουμε διασκεδαστικα κλπ). Για να ευχαριστηθει καποιος ενα αυτοκινητο για περιστασιακη χρηση σε πιστα, θα πρεπει αυτο να εχει καποιες 'καλες' προδιαγραφες (εκ κατασκευης), πραγμα που αυτοματως αποκλειει την πολυ χαμηλη τιμη, μιας και θα ειναι αξιο αυτοκινητο.
Ενα mini cooper (παλιο) ισως να ηταν μια καλη προταση, αφου εχει πολυ καλη και ανοθευτη συμπεριφορα. Απο την αλλη ομως η δυναμη του δεν ειναι αυτη που θα σου δωσει το κατι παραπανω στην πιστα.
Ενα Εscort, τετοιο ωστε να το ευχαριστιεσαι στην πιστα (ειτε για χρονους ειτε για πιο.. περιεργη οδηγηση) κοστιζει νομιζω αρκετα πιο πανω απο 3000ευρώ. κ.ο.κ.Αν λοιπον ξεφυγουμε απο αυτον τον αυστηρο περιορισμο των 3000ευρώ και ανεβουμε, με το χερι στην καρδια λεω οτι ενα μεταχειρισμενο 106 rallye και μαλιστα 16v, με λιγα πραγματα μπορει να προσφερει παρα πολλα σαν Track Day car. Ειλικρινα το λεω, κι οχι επειδη ειμαι κατοχος ενος τετοιου. Και το λεω με απολυτη σιγουρια, αφου και το δικο μου 106 αυτο το δρομο εχει παρει. Σαν track day car λειτουργει περισσοτερο. Και ειναι ο,τι πρεπει.
Βεβαια υπαρχουν και αλλες προτασεις. Θα'θελα να ακουσω και προτασεις των υπολοιπων συνομιλητων, με γνομωνα ομως το ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ μικροτερο κοστος.
Αν παλι υπαρχουν προτασεις κατω απο 3000euros (Vasilie τι εχεις στο μυαλο??) θα ηταν πολυ ενδιαφερον να τις 'ακουσουμε' .
-
1987 Toyota Corolla GTS Coupe AE86
-
Τί καλύτερο από μια AlfaSud ή αν θέλεις κίνηση πίσω μια Alfetta GT/GTV, την παλιά την καλή με τα νίκελα
-
Μέ 3000 ευρώ,μόνο πολύ παλιά μοντέλα,τά οποία θά μπορέσεις νά ψιλοφτιάξεις,μέ μόνο σκοπό τήν προσωπική ευχαρίστηση Βασίλη μου.
BMW 2002,Opel Manta,Opel Askona,Fiat 131,Ford Escort γιά τούς πισωγλέντηδες,ή κάποιο εικοσαετίας χατσμπακ,γιά τούς μπροστοκούνες.
Τό δικό μου καντέτ ας πούμε,αυτή τη στιγμή κοστίζει τό πολύ 2000ευρώ.Οπως είναι,δίλιτρο!!! -
Lada 2105...
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Δικη μου επιλογη Mini Cooper S.
Οχι υπερβολικα φτιαγμενο, αλλα ωραια φτιαγμενο..Συν ενα για ανταλλακτικα.
αλλες εναλλακτικες 2CV k Pony...Αναφερομουν στο παλιο ΜΙΝΙ που σιγουρα το βρισκεις σε τιμη κατω των 3000Ε κ ειναι κ σαν Καρτ.
-
Skoda target , να ψάχνεις την ουρά σου όλη μέρα και να μην τη βρίσκεις.
Εξευτελιστική τιμή αγοράς και φτηνή μετατροπή. -
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
1987 Toyota Corolla GTS Coupe AE86Χαίρομαι αγαπητέ που έχεις πιάσει το νόημα
Τώρα θα μου πείτε 'αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...'
Έχουμε όμως 'μαμά' 1600 κυβικά, 125 άλογα, 950 κιλά, 4,3 μπλοκέ διαφορικό, πίσω κίνηση, δισκόφρενα γύρω-γύρω, και βέβαια δε σπάει-δε χαλάει.
Μπορεί μάλιστα να στρίβει με όποιον... τρόπο θέλεις (βλέπε φωτό υπογραφής) -
Κατά τη γνώμη μου 3 'χιλιάρικα' είναι πολύ λίγα για τέτοια δουλειά.Καλύτερα να φορεθεί μία ρυθμιζόμενη στο προσωπικό αμάξι με κόστος λιγότερο από τα μισά ώστε στο δρόμο να είναι στη μαλακή της ρύθμιση και στην πίστα στην πιο σκληρή της καθώς και να αγοραστούν 4 ημισλίκ σε νέες ζάντες για γρήγορη αλλαγή.Διαφορετικά,αν πρέπει οπωσδήποτε να το 'σπάσεις' καλύτερα να πάρεις ένα μεγάλο καρτ (αν ψάξεις υπάρχουν στην αγορά καρτ των 250cc με αεροδυναμικά βοηθήματα και ανθεκτικότερα λάστιχα που 'χωράνε' άψογα στα Μέγαρα).
-
Πισωκίνητο Στάρλετ???
-
Πολύ ενδιαφέρουσες οι μέχρι τώρα απόψεις.
Πως το έχω σκεφτεί εγώ λοιπόν. Ποιοί είναι οι στόχοι:
[list:ld0rvd70]1. Διασκέδαση! Δεν πάμε να κάνουμε 1:10 στα Μέγαρα ούτε 1:25 στις Σέρρες. Ας κάνουμε και μισό λεπτό παραπάνω το γύρο αρκεί να το διασκεδάζουμε!
2. Δεν κοιτάμε για αυτοκίνητο που θα το κρατήσουμε μια ζωή. Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι μπορεί να το πετάξουμε μετά από 2 χρόνια. Επομένως θα πρέπει να έχει πολύ χαμηλή αρχική τιμή αγοράς και ό,τι του βάλουμε πάνω θα πρέπει να είναι επαναχρησιμοποιήσιμο (για το επόμενο project! )[/list:u:ld0rvd70]
Επομένως, τι προσέχουμε:
[list:ld0rvd70]1. Όπως είπε και ο φίλος Ανδρέας, προφανώς δεν μπορείς να πας με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Θα πρέπει να δεις είτε κάποιο παλιό, είτε κάποιο πιο καινούργιο αλλά πολύ φτηνό.
2. Επειδή τα παλιά αυτοκίνητα βγάζουν σκουριές, το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις είναι να μην υπάρχει δομική σκουριά, δηλαδή στις κολώνες, ψηλά στους θόλους, στα δοκάρια, κλπ.
3. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση μηχανικά. Ο κινητήρας θα πρέπει να δουλεύει σχετικά καλά, ο συμπλέκτης να μην είναι στα τελευταία του και το κιβώτιο να μην χρειάζεται ολική ανακατασκευή. Αναρτήσεις και φρένα δεν μας πολυαπασχολούν, γιατί θα τα πειράξουμε.
4. Το αυτοκίνητο πρέπει να έχει επάρκεια «καθημερινών» ανταλλακτικών. Καλή μια Giulia του ’68 αλλά αν πρέπει να τρέχεις όλη μέρα για να βρεις ένα διακόπτη που χάλασε, το έχασες το παιχνίδι.
5. Προφανώς θέματα εξωτερικής και εσωτερικής εμφάνισης, αξεσουάρ, τριξίματα, κλπ, μας αφήνουν παγερά αδιάφορους.[/list:u:ld0rvd70]Καλό θα ήτο:
[list:ld0rvd70]1. Να έχετε κάποιο συμπαθούντα μηχανικό, κατά προτίμηση φίλο.
2. Να πιάνουν τα χέρια σας για μικροδουλειές.
3. Να έχετε χρόνο να ψάχνετε τις Αγγελίες για ανταλλακτικά, αγωνιστικά και μη.
4. Να βρείτε άκρες με μαγαζιά μεταχειρισμένων ανταλλακτικών.[/list:u:ld0rvd70]
Οι προτάσεις λοιπόν!
[list:ld0rvd70]1. Yugo! Αυτό το αυτοκινητάκι, μπορείς να το βρεις με 200 χιλιάδες το πολύ, σε πρακτικά άριστη κατάσταση. Εναλλακτικά Fiat 127.
2. Autobianchi Abarth. Πιο δύσκολο να βρεθεί σε καλή κατάσταση, ενώ οι τιμές είναι περίπου στα ίδια επίπεδα. Αλλά έχει κινητήρα που δεν χρειάζεται πείραγμα.
3. Alfasud. Αν βρείτε κάποια σε τέλεια κατάσταση, στείλτε μήνυμα σε μένα ή τον Κουμπάρο! Εδώ το στήσιμο είναι ήδη πολύ καλό, αν είναι καλοσυντηρημένο, ενώ όλες έχουν πια τουλάχιστον κινητήρα 1.5 / 85hp (πολλές έχουν 1.7 118hp).
4. Πιθανώς κάποια παλιά πισωκίνητα Fiat, Toyota κλπ αλλά δεν έχω σχετικά εμπειρία απ'αυτά.Τι κάνουμε:
[list:ld0rvd70]1. Το γδύνουμε από ο,τιδήποτε περιττό. Επενδύσεις, πίσω καθίσματα, κλπ δεν έχουν θέση εδώ. Με την ευκαιρία αφαιρούμε και οποιαδήποτε σκουριασμένα κομμάτια και περνάμε τις επιφανειακές σκουριές με κάποιο αντισκωριακό και αστάρι.
2. Κάνουμε ένα καλό σέρβις/ρύθμιση στον κινητήρα. Στην περίπτωση του Yugo, ένας κινητήρας από Autobianchi Abarth δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. Έχουν βάλει πάντως και 1600 από Fiat, με πάνω από 200 άλογα στο Yugo! Το κόστος θα είναι εδώ ο περιοριστικός παράγοντας.
3. Κοιτάμε για κανένα μεταχειρισμένο μπάκετ και ζώνες.
4. Ρίχνουμε λεφτά στις αναρτήσεις, χωρίς υπερβολές (όχι ρυθμιζόμενες ας πούμε!). Στην Alfasud ας πούμε, «φρέσκα» αμορτισέρ της Sachs και κομμένα κατά ένα δακτύλιο ελατήρια δουλεύουν μια χαρά. Μπάρες θόλων και ψαλιδιών μπορούμε να κατασκευάσουμε custom, αν έχουμε ένα φίλο σιδερά.
5. Αν μπορούμε βάζουμε μεγαλύτερα φρένα/δαγκάνες. Τα μεταλλικά μαρκούτσια με υγρά καλής ποιότητας είναι μια οικονομική και αποδοτική λύση. Τακάκια fast-road βέβαια.
6. Μεταχειρισμένες ζάντες μπορούν να βρεθούν εύκολα, σε καλή τιμή. Το Autobianchi και η Alfasud έχουν ήδη κατά κανόνα ζάντες αλουμινίου.
7. Αγοράζουμε καινούργια ημιαγωνιστικά λάστιχα. Εναλλακτικά, αν βρούμε μια καλή ευκαιρία για ελαφρώς μεταχειρισμένα, γιατί όχι. Μια ακόμα λύση (αν έχουμε φίλο λαστιχά) είναι να αγοράζουμε μεταχειρισμένα/αναγομωμένα λάστιχα δρόμου, να τα φοράμε για ένα track day και μετά να τα πετάμε.
8. Χρησιμοποιούμε πάντα καλής ποιότητας λάδι μηχανής, βαλβολίνες και καύσιμο.[/list:u:ld0rvd70]Πιστεύω ότι οι μετατροπές που προτείνονται παραπάνω δεν έχουν κόστος πάνω από 2000Ευρώ. Αρκεί να είμαστε έτοιμοι να κάνουμε την περισσότερη δουλειά μόνοι μας.[/list:u:ld0rvd70]
-
φίλε βασίλη, το υπέρτατο τρακ καρ είναι το σουϊφτ 1300gti. Το διαπραγματεύεσαι ώστε να το πάρεις στα 3000ευρώ και πιο κάτω, αφού το ψάξεις πολύ καλά βέβαια, γιατί ανήκει στην καταραμένη γενιά 'η χαρά του φαναρτζή'.
Από εκεί και πέρα το αμάξι είναι τέλειο! Κινητήρας άσπαστος με 101 άλογα σε 800κατι κιλά. Ο κινητήρας ήταν φοβερά μελετημένος (η σουζούκι βγάζει και μηχανές ) και αν αργότερα θες να βγάλει και άλλα αλογα, δεν θα σε δυσκολέψει.
Τα καθίσματα του είναι κανονικά μπάκετ εντυπωσιακά στο μάτι αλλά και σε αποτελεσματικότητα, ενώ τώρα πια όλα εχουν σωστες αναρτήσεις και δεν είναι φλύαρα όπως ήταν αρχικά.
Τί άλλο θες; ανοίγεις το κλιματισμό, αρχίζεις το παιχνίδι χωρίς να φοβάσαι ότι κάτι θα σπάσει ή θα χαλάσει. Όταν σε πιάνει και το κακό σου, αρχίζεις και τους κόφτες στην ευθεία και ψαρώνει η μισή πίστα! Ο θόρυβος είναι σα πολυβόλο στο πιο μπάσο(όσοι έχουν ακούσει, καταλαβαίνουν τί εννοώ).
Ενα τέτοιο αμάξι για δεύτερο είναι η αρχή βέβαια, πολύ σύντομα θα γίνει το ένα και μοναδικό σου για την πόλη εισάγοντας σε στην κατηγορία...χειρόφρενα με το πολυμορφικό, έξω από το παιδικό σταθμό
Το φτηνότερο track-day car!