-
Αυτό το θέμα έχει δύο παραμέτρους:
[list:20iuznmg]1) Ποιο αυτοκίνητο θα προτείνατε σε κάποιον 18χρονο (ή 18χρονη βεβαίως), που έχει μόλις πάρει το δίπλωμα, έχει πρακτικά μηδενική οδηγική εμπειρία, ΑΛΛΑ θέλει να μάθει να οδηγεί; Ποιο από τα προσφερόμενα -κατ'ανάγκη φτηνά και μικρά- αυτοκίνητα είναι «σχολείο» για την οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα και την απαιτούμενη «προστασία» στον άπειρο οδηγό;
- Εσείς με τι αυτοκίνητο μάθατε να οδηγείτε; Τι πιστεύετε ότι άλλαξε από τότε; Ειδικά για τους μεγαλύτερους (35+) η δεύτερη ερώτηση έχει νόημα, καθώς πολλοί μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα με φιλοσοφία τελείως άσχετη με τη σημερινή.[/list:u:20iuznmg]
Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας!
- Εσείς με τι αυτοκίνητο μάθατε να οδηγείτε; Τι πιστεύετε ότι άλλαξε από τότε; Ειδικά για τους μεγαλύτερους (35+) η δεύτερη ερώτηση έχει νόημα, καθώς πολλοί μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα με φιλοσοφία τελείως άσχετη με τη σημερινή.[/list:u:20iuznmg]
-
Αυτό το θέμα έχει δύο παραμέτρους:
[list:20iuznmg]1) Ποιο αυτοκίνητο θα προτείνατε σε κάποιον 18χρονο (ή 18χρονη βεβαίως), που έχει μόλις πάρει το δίπλωμα, έχει πρακτικά μηδενική οδηγική εμπειρία, ΑΛΛΑ θέλει να μάθει να οδηγεί; Ποιο από τα προσφερόμενα -κατ'ανάγκη φτηνά και μικρά- αυτοκίνητα είναι «σχολείο» για την οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα και την απαιτούμενη «προστασία» στον άπειρο οδηγό;
- Εσείς με τι αυτοκίνητο μάθατε να οδηγείτε; Τι πιστεύετε ότι άλλαξε από τότε; Ειδικά για τους μεγαλύτερους (35+) η δεύτερη ερώτηση έχει νόημα, καθώς πολλοί μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα με φιλοσοφία τελείως άσχετη με τη σημερινή.[/list:u:20iuznmg]
Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας!
- Εσείς με τι αυτοκίνητο μάθατε να οδηγείτε; Τι πιστεύετε ότι άλλαξε από τότε; Ειδικά για τους μεγαλύτερους (35+) η δεύτερη ερώτηση έχει νόημα, καθώς πολλοί μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα με φιλοσοφία τελείως άσχετη με τη σημερινή.[/list:u:20iuznmg]
-
Αυτό το θέμα έχει δύο παραμέτρους:
[list:20iuznmg]1) Ποιο αυτοκίνητο θα προτείνατε σε κάποιον 18χρονο (ή 18χρονη βεβαίως), που έχει μόλις πάρει το δίπλωμα, έχει πρακτικά μηδενική οδηγική εμπειρία, ΑΛΛΑ θέλει να μάθει να οδηγεί; Ποιο από τα προσφερόμενα -κατ'ανάγκη φτηνά και μικρά- αυτοκίνητα είναι «σχολείο» για την οδήγηση, προσφέροντας παράλληλα και την απαιτούμενη «προστασία» στον άπειρο οδηγό;
- Εσείς με τι αυτοκίνητο μάθατε να οδηγείτε; Τι πιστεύετε ότι άλλαξε από τότε; Ειδικά για τους μεγαλύτερους (35+) η δεύτερη ερώτηση έχει νόημα, καθώς πολλοί μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα με φιλοσοφία τελείως άσχετη με τη σημερινή.[/list:u:20iuznmg]
Περιμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σας!
- Εσείς με τι αυτοκίνητο μάθατε να οδηγείτε; Τι πιστεύετε ότι άλλαξε από τότε; Ειδικά για τους μεγαλύτερους (35+) η δεύτερη ερώτηση έχει νόημα, καθώς πολλοί μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα με φιλοσοφία τελείως άσχετη με τη σημερινή.[/list:u:20iuznmg]
-
Οδηγησα για πρωτη φορα στην Αγγλια ενα 106 1500αρι ντιζελοκινητο (της γκομενας), το οποιο μου φανηκε πολυ καλο και ευκολο στην οδηγηση.
Αργοτερα οταν ηρθα στην Ελλαδα και εδωσα για διπλωμα οδηγουσα ενα Yaris.
Αν σκοπευεις να αγορασεις μεγαλο αυτοκινητο στο μελλον τοτε θα σου ελεγα να παρεις ενα μικρο. Αναλογα με την τσεπη σου θα ελεγα να δεις ενα Swift φτηνο και οικονομικο, Clio 1.2 που ειναι πιο ακριβο αλλα και πιο πλουσιο σε εξοπλισμο, 206 που εχει απειρες εκδοσεις για ολα τα πορτοφολια. Ενταξει δες και το Yaris ειναι πολυ καλο.
Βεβαια παιζει ρολο το γιατί θελεις το αυτοκινητο. Αν απαντησεις την ερωτηση στον εαυτο σου, θα ειναι πιο ευκολο νομιζω να βρεις και το αυτοκινητο που σου ταιριαζει. -
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Ποιο αυτοκίνητο θα προτείνατε σε κάποιον 18χρονο (ή 18χρονη βεβαίως), που έχει μόλις πάρει το δίπλωμα, έχει πρακτικά μηδενική οδηγική εμπειρία, ΑΛΛΑ θέλει να μάθει να οδηγεί;θα προσανατολιζόμουν σε ένα μικρό και φθηνό αυτοκίνητο (2) Εσείς με τι αυτοκίνητο μάθατε να οδηγείτε;
Datsun Sunny 1200 μοντέλο 90, πισωκίνητο. Αδύναμος κινητήρας, βάρκα, υποστροφικό σασί (παρά την κίνηση πίσω) αλλά κατερπίλαρ.
Τι πιστεύετε ότι άλλαξε από τότε; Ειδικά για τους μεγαλύτερους (35+) η δεύτερη ερώτηση έχει νόημα, καθώς πολλοί μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα με φιλοσοφία τελείως άσχετη με τη σημερινή.
Τα αυτοκίνητα έγιναν πολύ πιο φιλικά προς τον (κουλό) οδηγό, με αποκορύφωμα τα διάφορα ηλεκτρονικά του διαβόλου, χάνοντας έτσι μεγάλο μέρος του χαρακτήρα τους, αλλά και πολύ πιο βαριά με αποτέλεσμα παρά την πρόοδο στους κινητήρες οι επιδόσεις και πολλές φορές και η κατανάλωση να είναι στα ίδια πλαίσια με παλιά.
Αισθητικά, περνάμε σε μια 'φουτουριστική' περίοδο με εντυπωσιακά αλλά άκομψα και ολίγον τι 'γοτθικά' αμαξώματα που τονίζουν κυρίως το κύρος, τη στιβαρότητα και την ασφάλεια παρά τη δυναμικότητα και το χαρακτήρα του κάθε κατασκευαστή. Πολλές εταιρείες ψάχνουν νέα 'εταιρική γραμμή' BMW, Peugeot, Renault, Citroen, Nissan, Opel, Subaru με αποτέλεσμα να το παρακάνουν και να παρουσιάζουν ενίοτε αμφιλεγόμενης αισθητικής αμαξώματα. Φωτεινές εξαιρέσεις υπάρχουν (Alfa Romeo, Lancia, Audi) αλλά είναι πολύ λίγες. Οι κορεάτες εξελίχθηκαν και ζητούν πλέον από Ιταλούς να τους σχεδιάσουν τα αμαξώματά τους.
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Βεβαια παιζει ρολο το γιατί θελεις το αυτοκινητο. Αν απαντησεις την ερωτηση στον εαυτο σου, θα ειναι πιο ευκολο νομιζω να βρεις και το αυτοκινητο που σου ταιριαζει.
Μάνο, δεν κάνω την ερώτηση για μένα, ένα γενικότερο poll είναι.
Πρόσεξε τι λέω:
Ειδικά για τους μεγαλύτερους (35+) η δεύτερη ερώτηση έχει νόημα, καθώς πολλοί μάθαμε να οδηγούμε σε αυτοκίνητα με φιλοσοφία τελείως άσχετη με τη σημερινή
-
Εμαθα να οδηγώ σε ένα Simca-Chrysler Horizon 1.3 και ένα Ford Taunus 1.3!!
Τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας αυτοκίνητα,αλλά 'σχολεία'!Ειδικά το Taunus!
Ειδικά το Taunus δεν θα το συνιστούσα!Απαράδεκτο ακόμα και με τα τότε standards!Για κάποιον νέο,θα πρότεινα ένα αυτοκίνητο 1.2 ή μάξιμουμ 1.4!Ποιό δεν νομίζω ότι θα είχε ιδιαιτερη σημασία!Peugeot,Citroen,Skoda,VW...!!
βασικό σημείο για μένα,είναι να μάθει ο οδηγός τι σημαίνει έλεγχος του αυτοκινήτου με μικρή ιπποδύναμη!Μετά τα ...γκάζια!!
-
Μολις εκλεισα τα 19(πριν 1,5 εβδοαμδα) κ εχω το διπλωμα μου απο το Πασχα. Το αυτοκινητο που εχω ειναι ενα Grand Vitara 3dr. Και ειναι το ιδανικο για μενα! Αρκετο γκαζι(τουλαχιστον για αρχη), πισω κινηση, κα8ολου ηλεκτρονικα βοη8ηματα, παει παντου κ εχω λυσει κ το προβλημα παρκαρισματος στην Α8ηνα(ολο κ καπου 8α υπαρχει οικοδομη με χωματα ή χωροι που δεν ανεβαινουν ολοι ). Με τις καινουριες διαστασεις ζαντολαστιχων κ καινουριες αναρτησεις εχει γινει κ πιο ασφαλες(οχι καβουρικο).
Μονο που ενα αυτοκινητο απο μονο του δεν ειναι 'σχολειο', 8ελει κ τις καταλληλες διαδρομες. Αυτες ειναι 2: μια προς Σουνιο κ παλι πισω. εχει ολων των ειδων τα οδοστρωματα κ ολων των ειδων τις στροφες. Η αλλη ειναι η αναβαση απο Λειβαδια προς Αραχωβα. Επισης δρομος με στροφες, αλλα εχει επιπλεον διαρκη ανηφορικη κλιση που 8ελει να επιμενεις στο γκαζι κ να κανεις σωστες αλλαγες για να κρατας τη ροπη ψηλα. Μετα απο αυτα 8εωρω τον εαυτο μου πολυ πιο εμπειρο απο τον μεσο οδηγο κ αυτο το λεω πολυ συνειδητα..
Μικρο καλο αυτοκινητο για ανησυχους οδηγους ειναι κ το Κa, SportKa, Streetka. Καλο πλαισιο κ καλο στησιμο...
-
Kαι γιατι οχι το Car of the Year 2004.... το Pandaki. Μικρο, ευελικτο με πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα, αναμενεται να ερθει και η εκδοση 1.4 για επαρκεια ισχυος, και αν τελος παντων το ακουμπησει κανεις (γρατσουνιες, φτερα, προφυλακτηρες etc) δεν θα ξηλωθει να πληρωνει τα μαλλια της κεφαλης του, και εχει και 5 χρονακια εγγυηση.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εμαθα να οδηγώ σε ένα Simca-Chrysler Horizon 1.3Εεεεπ με πρόλαβες και'γω σε Simca-Chrysler Horizon 1.1(αυτοκίνητο της χρονιάς '79 αν θυμάμαι καλά,δεν ήταν κανα τυχαίο )έκανα τα πρώτα οδηγικά μου βήματα,δεν θα ξεχάσω τις κλίσεις που έπαιρνε στις στροφές!!!!
Μετά απ'αυτό ήρθε στην οικογένει το 106 1.4!!! Αυτό ήταν πραγματικό σχολείο για μένα,πάρα πολύ καλό για τις πρώτες σβέλτες ανησυχίες μου.
-
Enas germanos kai italos me ema8e na odigao Audi 80 kai Autobianchi Abarth.
Kai enas Japonas me ema8e ta mistika pos na petao.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Enas germanos kai italos me ema8e na odigao Audi 80 kai Autobianchi Abarth.Kai enas Japonas me ema8e ta mistika pos na petao.
Ανέκδοτο είναι αυτό...;
-
Parto opos 8es. Arkh na se ekane na xomegalashs ligo. Auto arkh.
-
Εγώ θά πρότεινα σέ ένα νέο οδηγό,νά ξεκινήσει μέ κάποιο φτηνό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο,τουλάχιστον μέχρι νά μπεί στό πνεύμα τής αυτοκίνησης εντός πόλεως.Αυτό σημαίνει γιά πολύ μικρό χρονικό διάστημα,μέχρι καί ένα χρόνο.Κατόπιν θά τού πρότεινα νά αγοράσει κάποιο από αυτά πού έχετε ήδη αναφέρει.
Εγώ ξεκίνησα μέ ένα OPEL KADETT -B- CARAVAN,1.200κ.εκατοστών.
Γκάζι...ΜΗΔΕΝ,κράτημα....τί είναι αυτό,αλλά σκυλί καταραμένο!!!Από τή μέρα πού αγοράστηκε,μέχρι τή μέρα πού πουλήθηκε,δέν αλλάχτηκε ποτέ τό λάδι!!!Μόνο συμπλήρωνε ο πατέρας μου!!! Η μόνη του βλάβη,στά δεκαπέντε του χρόνια,ήταν ένας στραβωμένος άξονας τού ντιστριμπιτέρ!!! -
Η πρώτη επαφή έγινε με κατασκευή που έμοιαζε με αμάξι, ένα όχημα που χρησίμευε και για σκαπτικό μηχάνημα όταν άλλαζες τις εμπρός ρόδες με μαχαίρια φρέζας, γνωστό στα μέρη μου ως μινώταυρος.
Τα πρώτα βήματα με «κανονικό» αμάξι έγιναν με ίδιο αμάξι όπως ο Hunder. Ήταν του πατέρα φίλου και το έχανε πολύ συχνά. Στις πρώτες βόλτες ήταν μοιρασμένες οι δουλειές, ο ένας κρατούσε το τιμόνι και πατούσε τον συμπλέκτη και ο άλλος άλλαζε τις ταχύτητες.Το μεγάλο σχολείο ήταν ένα Skoda Target 120L με το οποίο έκανα 180000 χιλιόμετρα και έμαθα εκτός να οδηγό και πως μπορείς με μια πένσα, ένα κατσαβίδι, ένα σφυρί και λίγο σύρμα να φτιάξεις τα πάντα σε ένα αμάξι και στα ποιο απίθανα σημεία.
Για ένα νέο οδηγό θα πρότεινα και εγώ ένα μικρό αυτοκίνητο μέχρι το πολύ 1400 κυβικά καινούργιο ή μεταχειρισμένο ανάλογα την τσέπη, τον χρόνο που προτίθεται να το κρατήσει και αν στην οικογένεια υπάρχει άλλο αμάξι.
Όσον αφορά τι άλλαξε. Πάρα πολλά. Καταρχήν οι περισσότεροι τώρα ποια μεγαλώνουν έχοντας η οικογένεια τους τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο. Κάτι όχι αυτονόητο πριν λίγα χρόνια. Για πολλούς από μας η επαφή με το αυτοκίνητο ήταν να χαζεύουμε τα κοντέρ στα σταματημένα αυτοκίνητα και να ενθουσιαζόμαστε αν καμιά φορά βλέπαμε σε κανένα ένδειξη πάνω από 180 ή 200 χιλιόμετρα, άσχετα αν τα έπιανε ή όχι, που να το ξέραμε άλλωστε.
-
Το πρωτο αμαξι που οδηγησα ηταν το... Simca Chrysler special 1.3 σε ηλικια μόλις 12 χρονων.
οχι το απολυτο μηχανιμα οδηγησης, αλλα με εμαθε πολλα... απο 9 χρονων οδηγουσα και ενα cart στην πιστα του ασπροπυργου για εκπαιδευτικους λογους.
το ιδανικο αμαξι για εναν νεο οδηγο, ειναι ενα μικρο σε κινητηρα και διαστασεις, θα ελεγα και μεταχειρισμενο, πχ ενα γιούγκο μεταχειρισμενο με 400 χιλιαρικακια για τα πρωτα χιλιομετρα δεν ειναι ασχημο... με αυτο θα μαθει καπιος να συμπεριφερεται οδικα, να κανει και καμια μικρη επισκευουλα (δεν ειναι κακο, καλο ειναι) και αν κανει καμια στραβη δεν θα πληρωνει τα μαλια της κεφαλης του, τωρα για κατι πιο ακριβο κανενα punto, atos, panda, yaris, τελως παντων πολλα υπαρχουν για αυτη την δουλιά. αλλα αν καπου τα χτυπησεις, οχι πως εγινε και τιποτα αδιορθωτο, αλλα να, εγω θα στεναχοριόμουν να χτυπουσα το ολοκαινουργιο αυτοκινητο μου χωρις να το χαρω!
Α! και για αυτους που δεν εχουν ακομα διπλομα αλλα μαθαινουν, καλο θα ηταν να μαθετε χειρισμό οχι στον δρομο, αλλα σε καμια αλάνα, και αν υπαρχει χρονος και κανεναν γυρο με κανενα καρτ, βοηθαει πολυ!
και για να γυρισω στα 'ιστορικα' μετα το simca οδηγησα ενα ford escort '96, και suzuki grand vitara 3d του '01, το οποιο εχω καταχαρει! εκπληκτικο οχι τοσο εντως, αλλα εκτως!!!!!!!
-
Εμαθα να οδηγω σε οτι νοικιαρικο επεφτε στα χερια μου εκεινη την εποχη.
Συνηθως ηταν σκαραβαιος η Οπελ και το νοικιαζε ενας γειτονας με διπλωμα.Το πληρωναμε μισα μισα εγω να το παω σε καμια αλανα (τοτε ειχε πολλες και προσβασημες)να κανω κυκλους και οχταρια και μετα να το παιρνει αυτος να παει βολτα την κοπελια.
Με οτι εμαθα ετσι και με λιγα μαθηματα απο τον δασκαλο πηρα το διπλωμα και τα μαθηματα ακομα συνεχιζονται.Γιατι ποτε δεν σταματας να μαθαινεις οταν οδηγεις.Καθε μερα κατι θα σου φανερωθει ξαφνικα και παλι πρεπει να εξασκησεις τις ικανοτητες σου για να το ξεπερασεις.
Συγκριση αναμεσα στο τοτε και το τωρα φυσικα δεν μπορει να γινει.Τα φτηνα αυτοκινητα εκεινη την εποχη ηταν απλως σκεπαστρα με ροδες αλλα και οι οδηγοι στην πλειοψηφια τους ειχαν αγρια μεσανυχτα για αναρτησεις,οδικη συμπεριφορα και ολα αυτα που τωρα οι νεοι τα ξερουν πριν κατσουν ακομη στο τιμονι.Στον γυιο μου μολις πηρε το διπλωμα του εδωσα την ΖΧ 1400 (λες και ειχα και αλλο να του δωσω)πανω στην οποια ελυσε ολες τις αποριες που ειχε για τους νομους της Φυσικης και της Μηχανικης.Εκεινη διαμαρτυροταν αλλα οι διαμαρτυριες της (επισκευες επεμενα να τις λεω εγω) δεν ηταν και πανακριβες,την πηρε και κανανε μαζι και την στρατιωτικη του θητεια και η κατωτερα εκπαιδευση τελειωσε.Τοτε πηρε ενα Φοκους 1600 και απο τοτε φοβαμαι καθε φορα που μου τηλεφωνει.
Αν ξερατε το κρυφο φοβο των γονιων σας καθε φορα που περνετε το αυτοκινητο,θα σηκωνατε λιγο το ποδι απο το γκαζι. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Αν ξερατε το κρυφο φοβο των γονιων σας καθε φορα που περνετε το αυτοκινητο,θα σηκωνατε λιγο το ποδι απο το γκαζι.
Κι όμως,η κάθε ηλικία έχει τα χαρακτηριστικά της!
Σαν νέος δεν είχα 'αίσθηση κινδύνου'!!Αέρα πατέρα...παντού!Αν δεν με πιστεύετε ρωτήστε τον..Διόνυσο!! Και οι γονείς μου,με νουθεσίες, απειλές και παρακάλια...έκαναν τα πάντα για να μείνει ο γιόκας τους..ενα κομμάτι!
Το ίδιο θα κάνω κι εγω φαντάζομαι!
Αγωνία και πανικός μέχρι να γυρίσουν τα παιδιά μου απο την βόλτα και ενημέρωση του σκασμού,σε Αγώνες,κάρτ και πίστες για να μαθαίνουν!Αυτό δεν είχα εγω!!Εμαθα στους δρόμους τι παθαίνεις αν μπεις με περισσότερα χιλιόμετρα στην στροφή ή δεν 'μετρήσεις' καλά την κούρασή σου!!
Με τα σύγχρονα μέσα..ελπίζω να μπορέσω να προσφέρω στα παιδιά μου περισσότερα εφόδια!...Αλλά μέσα μου..θα το ευχαριστηθώ αν δω τον γυιό μου ή την κόρη μου να πηγαίνουν αέρα σε μια στροφή ελέγχοντας το αυτοκίνητο!
Θα μου στοιχισει κάμποσες νύχτες ύπνο,αλλά...! -
Έχει δίκιο ο Νίκος. Κι'εγώ με την κόρη μου ελπίζω να κάνω το ίδιο και τελικά να γίνει απείρως καλύτερη οδηγός από τον πατέρα της.
Οι λόγοι που περιγράφονται στην απάντηση του kouk, ότι δηλαδή τα σημερινά εφόδια είναι τόσο περισσότερα και καλύτερα, με αποθαρρύνει να προτείνω κάποιο μεταχειρισμένο, εκτός αν πρόκειται για κάποιο τριετίας το πολύ. Ο νεαρός οδηγός δεν πρέπει να προβληματίζεται με μικροβλάβες και παραξενιές.
Τι θα πρότεινα εγώ στο ανηψάκι μου:
Συμφωνώ για το Fiat Panda. Σε πρόσφατο συγκριτικό με μικρά Gti (τι δουλειά είχε εκεί;;;; ) το Evo του απέδωσε τα εύσημα για το στήσιμό του, παρά την μηδαμινή ιπποδύναμη. Το θεωρήσανε μάλιστα καλύτερα στημένο από το Punto Sporting!
Πέραν αυτού, θα πρότεινα το Ford Ka, στη βασική έκδοση (1.3). Ένα παρεξηγημένο αυτοκίνητο με πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά.
Αν υπήρχε ανάγκη για λίγο περισσότερους χώρους, τότε η επιλογή μου θα ήταν κάτι ανάμεσα στα Clio 1.2 και Fiesta 1.25
Εγώ έμαθα να οδηγώ προσπαθώντας να κάνω... πάντες στο χώμα με το οικογενειακό Lada 1.2 (Fiat 124 από κάτω...). Νομίζω ότι ένα πισωκίνητο με χαμηλή ιπποδύναμη ήταν τότε το καλύτερο δυνατό.
-
πηρα διπλωμα στα 18 και εμαθα να οδηγαω με το 206 1.6xs που εχω
το τι ακουσα (απο γνωστους και λοιπους) μεχρι να το παρουμε δεν περιγραφεται:
ειναι μεγαλο (1.6) θα σκοτωθεις
θα σου φευγει απο τα χερια κ.α.αν το παιδι (σε οποια ηλικια) εχει συνεση και εχει καταλαβει οτι η οδηγηση δεν ειναι παιχνιδι παρτε του και porshe δεν προκειτε να παθει τιποτα
18 ετών : Το πρώτο μου αυτοκίνητο!