Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi A3
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    32
    114
    95
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilios last edited by

      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
      [list:2zj7jgk5]Μαλιστα.Αρα ειστε σιγουροι οτι δε θα εμπλακειτε ποτε σε ατυχημα, καθως θα σας σωσει η ενεργητικη ασφαλεια την οποια εχετε επιλεξει. [/list:u:2zj7jgk5][list:2zj7jgk5]Καλως, παω πασο........συνεχιστε τη συζητηση.....[/list:u:2zj7jgk5]

      Μάκη, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα... εσύ τι θα προτιμούσες, ένα αυτοκίνητο 1000 κιλών με καλά φρένα και ανάρτηση ή ένα που έχει γίνει 1500 κιλά για την 'παθητική ασφάλεια'?

      Μήπως είχε δίκιο ο Κ.Κ. που μιλούσε για αυτοκινούμενα χρηματοκιβώτια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spiros19 last edited by

        Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

        Ξαναδιαβασε σε παραλω τι εγραψα... πιστευω οτι αν ειναι να φαω τι στουκα με 100χμ με ενα αουντι α3 με 5 αστερια , προτιμω να την φαω με μια 147 με 60 χμ και 3 αστερια...
        τωρα κατα ποσο τελικα αυτο θα το καταφερω, ειναι αλλου παπα ευαγγελιο... το θεωρω πολυ πιο πιθανο παντως απο το να με σωσουν τα 5 αστερια αντι των 3... μαρκετινγκ ειναι αυτα...
        ΥΓ. Χερας δεν ειμαι, ουτε καν καλος οδηγος... μετριος και κανω λαθη αρκετα...

        [list:3raxtsh9]Τι λετε ρε παιδια τωρα?Θα μας καραφλιασετε?[/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]Δηλ ξερετε και με ποσα km θα τρακαρετε? [/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]Δηλ στην μοιραια στιγμη θα εχετε την ανεση να καθορισετε εσεις τον τροπο που θα τρακαρετε?Ξερετε τι θα πει ατυχημα?[/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]Ολα ειναι υποθεση 1 sec [/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]Την ωρα που θα εχει παραδωσει τις δυνατοτητες η ενεργητικη ασφαλεια, θα πρεπει να εχεις στιβαρο σκαφος να σωθεις.Αλλιως, πας στον Αγιο Πετρο, και καμαρωνεις τα εξτρα που πληρωσες αντι της παθητικης ασφαλειας.[/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]ΥΓ.Ειτε νεος οδηγος ειτε παλιος, στατιστικα μας αναλογει ενα σοβαρο ατυχημα Οι επιλογες δικες σας [/list:u:3raxtsh9]

        Καλα ηταν ενα παραδειγμα δεν ειπα οτι ετσι ακριβως θα γινει! μα καλα εισαι σοβαρος τωρα? μεντιουμ ειμαι να μπρω να προβλεπω με ποσα θα στουκαρω?? απλα ηταν ενα ΑΠΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ παραδειγμα... οσο για το τι ειναι ατυχημα, δυστηχως το γνωριζω... εχω βρεθει καποιες φορες σε τετοιες συνθηκες, αλλα απο ενστικτο, τυχη, εγρηγορση, οπως θες πεστο, την εχω γλυτωσει... (ισως φτεει και το οτι εχω αμαξι 'γρηγορο', με καλα φρενα και κρατηματα ομως...) (αλφα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          adis4gr last edited by

          σε bmw παιρνεις τιποτα σε αυτα τα λεφτα?η κομπακτ?
          ειναι πολλα τα λεφτα για 1600αρι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            adis4gr last edited by

            χαιρετω και τον g60!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              logikos last edited by

              Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
              σε bmw παιρνεις τιποτα σε αυτα τα λεφτα?η κομπακτ?
              ειναι πολλα τα λεφτα για 1600αρι...

              Περίμενε να κυκλοφορήσει η 'Μπέμπα' της σειράς 1 και μετά θα δούμε ποιος θα αγοράζει το Α3 1.6 FSI!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης logikos έγραψε:

                σε bmw παιρνεις τιποτα σε αυτα τα λεφτα?η κομπακτ?
                ειναι πολλα τα λεφτα για 1600αρι...

                Περίμενε να κυκλοφορήσει η 'Μπέμπα' της σειράς 1 και μετά θα δούμε ποιος θα αγοράζει το Α3 1.6 FSI!

                Ας μη βιαζομαστε...Καταρχην η compact ειναι ισως το πιο αποτυχημενο-δικαιως-μοντελο της BMW.
                Η σειρα 1 καταρχην θα ειναι πιο ακριβη υπολογιζω απο το Α3, αν υπολογισουμε τις τιμες της compact.
                Nα δουμε πως θα ειναι σχεδιστικα βεβαια.
                Ιδωμεν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  adis4gr last edited by

                  να με συγχωρεσετε αλλα μονο η τιμη θα με κανε να προτιμησω το αουντι...και ο κρις μπανγκλ να σχεδιαζε τη κομπακτ, μαλλον αυτη θα παιρνα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nick last edited by

                    Αληθεύει οτι ο FSI 1.6 του GROUP VW είναι αρκετά θορυβώδες μετά τις 3.000 σαλ και ότι επίσης παίρνει μόνο βενζίνη από shell v-power 99+....και πάνω?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      meco last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:

                      Αμάν βρε Μιχάλη, το αυτοκίνητο δηλαδή από εκεί θα το διαλέξουμε; Δηλαδή παίρνουμε αυτοκίνητο προϊδεασμένοι ότι θα πάμε και θα στουκάρουμε; Αν είναι έτσι, να μη βγάζουμε καν δίπλωμα και να χρησιμοποιούμε συγκοινωνία, να απελευθερωθούν και λίγο οι δρόμοι.

                      Τι σχέση έχει τώρα αυτό, με τη συζήτησή μας??
                      Εγώ απλά είπα ότι η 147 είναι πίσω σε παθητική ασφάλεια σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο...
                      Ούτε εγώ διαλέγω έτσι αμάξι. Άλλωστε η τελευταία σου παράγραφος ταιριάζει με τις ιδέες μου...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
                        να με συγχωρεσετε αλλα μονο η τιμη θα με κανε να προτιμησω το αουντι...και ο κρις μπανγκλ να σχεδιαζε τη κομπακτ, μαλλον αυτη θα παιρνα!

                        Η compact δεν ειναι σχεδιασμενη απο λευγο χαρτι οπως το Α3, αλλα αποτελει μια ''κομμενη'' εκδοση της σειρας 3, εξου και η γεννηση της σειρας 1.
                        Aν ειναι τελικα πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο η σειρα 1 και μου αρεσει σχεδιαστικα μπορει κ εγω να την επιλεξω.Ας μην προτρεχουμε λοιπον.
                        Αλλωστε τελικος κριτης ειναι οι πωλησεις.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          skullone last edited by

                          Ο χρήστης Nick έγραψε:
                          Αληθεύει οτι ο FSI 1.6 του GROUP VW είναι αρκετά θορυβώδες μετά τις 3.000 σαλ και ότι επίσης παίρνει μόνο βενζίνη από shell v-power 99+....και πάνω?

                          Δεν το νομίζω. Πρόβλημα με βενζίνες υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (που κανείς δε μας λέει ότι η V-Power Racing 99+ δεν έχει κι αυτή πολύ θείο μέσα της) είχαν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού CGI της Mercedes. Νομίζω ότι οι JTS της Alfa Romeo και οι FSI της VAG δεν έχουν πρόβλημα, αλλά θα εκτιμήσουν δεόντως βενζίνες με μικρότερα ποσοστά αυτής της ουσίας.

                          Πραγματικά αξιόλογη διαφορά με βενζίνες υψηλού αριθμού οκτανίων θα δεις μόνον αν ο εγκέφαλος του κινητήρα είναι προγραμματισμένος για να τις αξιοποιεί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            thanosm last edited by

                            Ο χρήστης skullone έγραψε:

                            Αληθεύει οτι ο FSI 1.6 του GROUP VW είναι αρκετά θορυβώδες μετά τις 3.000 σαλ και ότι επίσης παίρνει μόνο βενζίνη από shell v-power 99+....και πάνω?

                            Δεν το νομίζω. Πρόβλημα με βενζίνες υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (που κανείς δε μας λέει ότι η V-Power Racing 99+ δεν έχει κι αυτή πολύ θείο μέσα της) είχαν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού CGI της Mercedes. Νομίζω ότι οι JTS της Alfa Romeo και οι FSI της VAG δεν έχουν πρόβλημα, αλλά θα εκτιμήσουν δεόντως βενζίνες με μικρότερα ποσοστά αυτής της ουσίας.

                            Πραγματικά αξιόλογη διαφορά με βενζίνες υψηλού αριθμού οκτανίων θα δεις μόνον αν ο εγκέφαλος του κινητήρα είναι προγραμματισμένος για να τις αξιοποιεί.

                            Ενας φίλος με το passat του 2002 βάζει μόνο 99+ διότι αυτό συνιστά ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι του.
                            Τωρα για θόρυβο αν και έχω κανει βόλτα εντάξει είναι λίγο αισθητός όπως όλα εξάλλου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • G
                              gatony last edited by

                              Ο χρήστης Nick έγραψε:
                              Αληθεύει οτι ο FSI 1.6 του GROUP VW είναι αρκετά θορυβώδες μετά τις 3.000 σαλ και ότι επίσης παίρνει μόνο βενζίνη από shell v-power 99+....και πάνω?

                              Πράγματι έτσι είναι και για τα 2 που αναφέρεις.

                              Φίλος μου που δουλεύει σε γνωστή έκθεση vw μου έχει επιβεβαιώσει πως οπωσδήποτε χρειάζεται super αμόλυβδη και πως είναι ιδιαίτερα θορυβώδης ο fsi κινητήρας. Βέβαια μου ανέφερε πως είναι και πολύ δυνατός για 1.6.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                logikos last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:
                                Η σειρα 1 καταρχην θα ειναι πιο ακριβη υπολογιζω απο το Α3, αν υπολογισουμε τις τιμες της compact.

                                Πιστεύω (ή μάλλον θέλω να πιστεύω) ότι η βασική έκδοση της BMW της σειράς 1 στα 1600cc δε θα κοστίζει περισσότερο από τη βασική έκδοση του Α3 με τον 1600άρι FSI κινητήρα. Προφανώς όμως θα είναι ακριβότερη από το Α3 με τον 8V κινητήρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Η αξία μεταπώλησης δεν είναι hype. Ειδικά στην Ελλάδα που το depreciation (?υποτίμιση, απαξίωση?) είναι πολύ μικρότερο. Σίγουρα θα πάρεις πιο πολλά λεφτά από ένα A3 σε σχέση με κάτι άλλο (μάλλον σε σχέση με οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία). Άρα έχεις τα διάφορα κέρδη που έχουν αναφερθεί (κοινωνικό status, ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία κλπ τα οποία πληρώνεις αλλά απολαμβάνεις και εκμεταλλεύεσαι κοινωνικά, γκομενικά, επαγγελματικά κλπ) και παίρνεις και πιο πολλά λεφτά πίσω. Δεν ξέρω αν τα παραπάνω λεφτά θα αποδίδαν περισσότερο άν τα επενδύσεις κάπως (αντί να περιμένεις να το πουλήσεις) αλλά και πάλι δεν μπορεί να συγκριθεί με ή να αντικαταστήσει τα ωφέλη από την εκμετάλλευση που αναφέρω πιο πριν!

                                  Οι διάφορες φωτό της σειράς 1 δείχνουν ότι έχει περάσει την ασθένεια Bangle-ίτιδα με επιτυχία και χωρίς πολλές ουλές!
                                  Η ποιότητα κατασκευής υποθέτω θα είναι αντίστοιχη της μάρκας.
                                  Αν η τιμή πώλησης είναι αντίστοιχη με το Α3 ίσως να σημάνει μια νέα εποχή αναγέννησης της πίσω κίνησης....ίσως να ζηλέψουν κι άλλοι???
                                  Εφόσον βέβαια η σειρά 1 έχει καλή συμπεριφορά όχι υπερβολικά φιμωμένη από τα ESP και την υποστροφική ρύθμιση (όπως η σειρά 3).
                                  Και μην ξεχνάμε ότι κινητήρας εμπρός και κίνηση πίσω σημαίνει μεν καλύτερο ζύγισμα αλλά και μικρότερο χώρο αποσκευών, μεγαλύτερο βάρος, περισσότερες τριβές-απώλειες-κατανάλωση.
                                  Περιμένω πολλά χρόνια την επιστροφή της πισωκίνησης στη μικρομεσαία κατηγορία....για να δούμε, θα αξίζει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    To A3 απορρίπτεται λόγω παθητικής ασφάλειας, άρα από VAG μόνο Touran για να προστατεύουμε και τους πεζούς όταν τους χτυπάμε

                                    http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=7119

                                    Η αξία μεταπώλησης έχει σχέση και με την αξία αγοράς. Αν αγοράσεις ακριβά, θα πουλήσεις και ακριβότερα από κάποιο άλλο μεταχειρισμένο. Για τι ευρω-διαφορές συζητάμε μετά από τρία χρόνια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aliexandros last edited by

                                      Παιδια οπως και να το κανουμε... οσο ομορφο αυτοκινητο και αν ειναι η ALFA το AUDI ειναι AUDI... και περα απο απειροελαχιστες περιπτωσεις οτι λεφτα δινεις αυτο παιρνεις!!!!

                                      Και περα και απο την οδηγκη απολαυση και ασφαλεια αμα ο φιλος μας ειναι ελευθερος, εχει το χρημα και του αρεσουν και οι στυλατες κοπελες να το παρει το τουτου για να ...παρει και αυτες!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Ο χρήστης aliexandros έγραψε:
                                        Παιδια οπως και να το κανουμε... οσο ομορφο αυτοκινητο και αν ειναι η ALFA το AUDI ειναι AUDI...

                                        Και η Άλφα είναι Άλφα. Και αυτό έχει μάλλον περισσότερη αξία σαν statement από το 'το AUDI ειναι AUDI'.

                                        Και περα και απο την οδηγκη απολαυση και ασφαλεια αμα ο φιλος μας ειναι ελευθερος, εχει το χρημα και του αρεσουν και οι στυλατες κοπελες να το παρει το τουτου για να ...παρει και αυτες!!!!

                                        Χμμμ.. ωραία. Έχουμε γράψει τρία topics των 60 σελίδων πάνω σε αυτή τη λογική.

                                        Αν επιμένεις πάντως η 147 μάλλον έχει (ακόμα) υψηλότερο συντελεστή κεφαλογυρίσματος από το A3, παρόλο που το τελευταίο είναι αρκετά όμορφο. Ακόμα θυμάμαι τα λόγια της κοπέλας μου: 'η Άλφα σου είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο στη γειτονιά μου. Τι της έχεις κάνει;'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          technik last edited by

                                          Ο χρήστης kyan έγραψε:

                                          Παιδια οπως και να το κανουμε... οσο ομορφο αυτοκινητο και αν ειναι η ALFA το AUDI ειναι AUDI...

                                          Και η Άλφα είναι Άλφα. Και αυτό έχει μάλλον περισσότερη αξία σαν statement από το 'το AUDI ειναι AUDI'.

                                          Πιστεύω οτι περισσότερη ισχύ ως statement όπως αναφέρεις εχει ότι
                                          ''το AUDI ειναι AUDI'' ή ότι ''η MERCEDES ειναι MERCEDES'',
                                          παρά οτι η ''ALFA ειναι ALFA''.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                            Και η Άλφα είναι Άλφα. Και αυτό έχει μάλλον περισσότερη αξία σαν statement από το 'το AUDI ειναι AUDI'.

                                            Αν επιμένεις πάντως η 147 μάλλον έχει (ακόμα) υψηλότερο συντελεστή κεφαλογυρίσματος από το A3, παρόλο που το τελευταίο είναι αρκετά όμορφο. Ακόμα θυμάμαι τα λόγια της κοπέλας μου: 'η Άλφα σου είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο στη γειτονιά μου. Τι της έχεις κάνει;'.

                                            Και για την δική μου την κοπέλα δεν υπήρχε ωραιότερο και καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf , οπότε δεν μου λέει τίποτα αυτό που αναφέρεις.
                                            Ειδικά για το κεφαλογύρισμα το audi υπερέχει και πολύ μάλιστα.
                                            Γιατί? Γιατί είναι ακριβό και το ξέρουν, οπότε...
                                            Τώρα πια όμως οι κοπέλες (ο μέσος όρος), ωραίο θεωρούν ότι είναι μεγάλο, γιατί πάλι, όσο πιο μεγάλο τόσο πιο ακριβό.
                                            Τα SUV και τα μεγάλα τζιπ, ακόμα και τα πολυμορφικά έχουν μεγαλύτερο συντελεστή 'κεφαλογυρίσματος' απο τα μικρομεσαία μας hatchback.
                                            Υπενθυμίζω το 'δέκαθλο' σε καλοκαιρινό τεύχος του Drive, του έτους 2000. Για όσους φυσικά το έχουν διαβάσει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr