-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:2zj7jgk5]Μαλιστα.Αρα ειστε σιγουροι οτι δε θα εμπλακειτε ποτε σε ατυχημα, καθως θα σας σωσει η ενεργητικη ασφαλεια την οποια εχετε επιλεξει. [/list:u:2zj7jgk5][list:2zj7jgk5]Καλως, παω πασο........συνεχιστε τη συζητηση.....[/list:u:2zj7jgk5]Μάκη, ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα... εσύ τι θα προτιμούσες, ένα αυτοκίνητο 1000 κιλών με καλά φρένα και ανάρτηση ή ένα που έχει γίνει 1500 κιλά για την 'παθητική ασφάλεια'?
Μήπως είχε δίκιο ο Κ.Κ. που μιλούσε για αυτοκινούμενα χρηματοκιβώτια?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Ξαναδιαβασε σε παραλω τι εγραψα... πιστευω οτι αν ειναι να φαω τι στουκα με 100χμ με ενα αουντι α3 με 5 αστερια , προτιμω να την φαω με μια 147 με 60 χμ και 3 αστερια...
τωρα κατα ποσο τελικα αυτο θα το καταφερω, ειναι αλλου παπα ευαγγελιο... το θεωρω πολυ πιο πιθανο παντως απο το να με σωσουν τα 5 αστερια αντι των 3... μαρκετινγκ ειναι αυτα...
ΥΓ. Χερας δεν ειμαι, ουτε καν καλος οδηγος... μετριος και κανω λαθη αρκετα...[list:3raxtsh9]Τι λετε ρε παιδια τωρα?Θα μας καραφλιασετε?[/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]Δηλ ξερετε και με ποσα km θα τρακαρετε? [/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]Δηλ στην μοιραια στιγμη θα εχετε την ανεση να καθορισετε εσεις τον τροπο που θα τρακαρετε?Ξερετε τι θα πει ατυχημα?[/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]Ολα ειναι υποθεση 1 sec [/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]Την ωρα που θα εχει παραδωσει τις δυνατοτητες η ενεργητικη ασφαλεια, θα πρεπει να εχεις στιβαρο σκαφος να σωθεις.Αλλιως, πας στον Αγιο Πετρο, και καμαρωνεις τα εξτρα που πληρωσες αντι της παθητικης ασφαλειας.[/list:u:3raxtsh9][list:3raxtsh9]ΥΓ.Ειτε νεος οδηγος ειτε παλιος, στατιστικα μας αναλογει ενα σοβαρο ατυχημα Οι επιλογες δικες σας [/list:u:3raxtsh9]
Καλα ηταν ενα παραδειγμα δεν ειπα οτι ετσι ακριβως θα γινει! μα καλα εισαι σοβαρος τωρα? μεντιουμ ειμαι να μπρω να προβλεπω με ποσα θα στουκαρω?? απλα ηταν ενα ΑΠΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟ παραδειγμα... οσο για το τι ειναι ατυχημα, δυστηχως το γνωριζω... εχω βρεθει καποιες φορες σε τετοιες συνθηκες, αλλα απο ενστικτο, τυχη, εγρηγορση, οπως θες πεστο, την εχω γλυτωσει... (ισως φτεει και το οτι εχω αμαξι 'γρηγορο', με καλα φρενα και κρατηματα ομως...) (αλφα)
-
σε bmw παιρνεις τιποτα σε αυτα τα λεφτα?η κομπακτ?
ειναι πολλα τα λεφτα για 1600αρι... -
χαιρετω και τον g60!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
σε bmw παιρνεις τιποτα σε αυτα τα λεφτα?η κομπακτ?
ειναι πολλα τα λεφτα για 1600αρι...Περίμενε να κυκλοφορήσει η 'Μπέμπα' της σειράς 1 και μετά θα δούμε ποιος θα αγοράζει το Α3 1.6 FSI!
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
σε bmw παιρνεις τιποτα σε αυτα τα λεφτα?η κομπακτ?
ειναι πολλα τα λεφτα για 1600αρι...Περίμενε να κυκλοφορήσει η 'Μπέμπα' της σειράς 1 και μετά θα δούμε ποιος θα αγοράζει το Α3 1.6 FSI!
Ας μη βιαζομαστε...Καταρχην η compact ειναι ισως το πιο αποτυχημενο-δικαιως-μοντελο της BMW.
Η σειρα 1 καταρχην θα ειναι πιο ακριβη υπολογιζω απο το Α3, αν υπολογισουμε τις τιμες της compact.
Nα δουμε πως θα ειναι σχεδιστικα βεβαια.
Ιδωμεν... -
να με συγχωρεσετε αλλα μονο η τιμη θα με κανε να προτιμησω το αουντι...και ο κρις μπανγκλ να σχεδιαζε τη κομπακτ, μαλλον αυτη θα παιρνα!
-
Αληθεύει οτι ο FSI 1.6 του GROUP VW είναι αρκετά θορυβώδες μετά τις 3.000 σαλ και ότι επίσης παίρνει μόνο βενζίνη από shell v-power 99+....και πάνω?
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αμάν βρε Μιχάλη, το αυτοκίνητο δηλαδή από εκεί θα το διαλέξουμε; Δηλαδή παίρνουμε αυτοκίνητο προϊδεασμένοι ότι θα πάμε και θα στουκάρουμε; Αν είναι έτσι, να μη βγάζουμε καν δίπλωμα και να χρησιμοποιούμε συγκοινωνία, να απελευθερωθούν και λίγο οι δρόμοι.
Τι σχέση έχει τώρα αυτό, με τη συζήτησή μας??
Εγώ απλά είπα ότι η 147 είναι πίσω σε παθητική ασφάλεια σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο...
Ούτε εγώ διαλέγω έτσι αμάξι. Άλλωστε η τελευταία σου παράγραφος ταιριάζει με τις ιδέες μου... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
να με συγχωρεσετε αλλα μονο η τιμη θα με κανε να προτιμησω το αουντι...και ο κρις μπανγκλ να σχεδιαζε τη κομπακτ, μαλλον αυτη θα παιρνα!Η compact δεν ειναι σχεδιασμενη απο λευγο χαρτι οπως το Α3, αλλα αποτελει μια ''κομμενη'' εκδοση της σειρας 3, εξου και η γεννηση της σειρας 1.
Aν ειναι τελικα πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο η σειρα 1 και μου αρεσει σχεδιαστικα μπορει κ εγω να την επιλεξω.Ας μην προτρεχουμε λοιπον.
Αλλωστε τελικος κριτης ειναι οι πωλησεις. -
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Αληθεύει οτι ο FSI 1.6 του GROUP VW είναι αρκετά θορυβώδες μετά τις 3.000 σαλ και ότι επίσης παίρνει μόνο βενζίνη από shell v-power 99+....και πάνω?Δεν το νομίζω. Πρόβλημα με βενζίνες υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (που κανείς δε μας λέει ότι η V-Power Racing 99+ δεν έχει κι αυτή πολύ θείο μέσα της) είχαν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού CGI της Mercedes. Νομίζω ότι οι JTS της Alfa Romeo και οι FSI της VAG δεν έχουν πρόβλημα, αλλά θα εκτιμήσουν δεόντως βενζίνες με μικρότερα ποσοστά αυτής της ουσίας.
Πραγματικά αξιόλογη διαφορά με βενζίνες υψηλού αριθμού οκτανίων θα δεις μόνον αν ο εγκέφαλος του κινητήρα είναι προγραμματισμένος για να τις αξιοποιεί.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αληθεύει οτι ο FSI 1.6 του GROUP VW είναι αρκετά θορυβώδες μετά τις 3.000 σαλ και ότι επίσης παίρνει μόνο βενζίνη από shell v-power 99+....και πάνω?
Δεν το νομίζω. Πρόβλημα με βενζίνες υψηλής περιεκτικότητας σε θείο (που κανείς δε μας λέει ότι η V-Power Racing 99+ δεν έχει κι αυτή πολύ θείο μέσα της) είχαν οι κινητήρες άμεσου ψεκασμού CGI της Mercedes. Νομίζω ότι οι JTS της Alfa Romeo και οι FSI της VAG δεν έχουν πρόβλημα, αλλά θα εκτιμήσουν δεόντως βενζίνες με μικρότερα ποσοστά αυτής της ουσίας.
Πραγματικά αξιόλογη διαφορά με βενζίνες υψηλού αριθμού οκτανίων θα δεις μόνον αν ο εγκέφαλος του κινητήρα είναι προγραμματισμένος για να τις αξιοποιεί.
Ενας φίλος με το passat του 2002 βάζει μόνο 99+ διότι αυτό συνιστά ο κατασκευαστής στο βιβλιαράκι του.
Τωρα για θόρυβο αν και έχω κανει βόλτα εντάξει είναι λίγο αισθητός όπως όλα εξάλλου. -
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Αληθεύει οτι ο FSI 1.6 του GROUP VW είναι αρκετά θορυβώδες μετά τις 3.000 σαλ και ότι επίσης παίρνει μόνο βενζίνη από shell v-power 99+....και πάνω?Πράγματι έτσι είναι και για τα 2 που αναφέρεις.
Φίλος μου που δουλεύει σε γνωστή έκθεση vw μου έχει επιβεβαιώσει πως οπωσδήποτε χρειάζεται super αμόλυβδη και πως είναι ιδιαίτερα θορυβώδης ο fsi κινητήρας. Βέβαια μου ανέφερε πως είναι και πολύ δυνατός για 1.6.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Η σειρα 1 καταρχην θα ειναι πιο ακριβη υπολογιζω απο το Α3, αν υπολογισουμε τις τιμες της compact.Πιστεύω (ή μάλλον θέλω να πιστεύω) ότι η βασική έκδοση της BMW της σειράς 1 στα 1600cc δε θα κοστίζει περισσότερο από τη βασική έκδοση του Α3 με τον 1600άρι FSI κινητήρα. Προφανώς όμως θα είναι ακριβότερη από το Α3 με τον 8V κινητήρα.
-
Η αξία μεταπώλησης δεν είναι hype. Ειδικά στην Ελλάδα που το depreciation (?υποτίμιση, απαξίωση?) είναι πολύ μικρότερο. Σίγουρα θα πάρεις πιο πολλά λεφτά από ένα A3 σε σχέση με κάτι άλλο (μάλλον σε σχέση με οτιδήποτε άλλο στην κατηγορία). Άρα έχεις τα διάφορα κέρδη που έχουν αναφερθεί (κοινωνικό status, ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία κλπ τα οποία πληρώνεις αλλά απολαμβάνεις και εκμεταλλεύεσαι κοινωνικά, γκομενικά, επαγγελματικά κλπ) και παίρνεις και πιο πολλά λεφτά πίσω. Δεν ξέρω αν τα παραπάνω λεφτά θα αποδίδαν περισσότερο άν τα επενδύσεις κάπως (αντί να περιμένεις να το πουλήσεις) αλλά και πάλι δεν μπορεί να συγκριθεί με ή να αντικαταστήσει τα ωφέλη από την εκμετάλλευση που αναφέρω πιο πριν!
Οι διάφορες φωτό της σειράς 1 δείχνουν ότι έχει περάσει την ασθένεια Bangle-ίτιδα με επιτυχία και χωρίς πολλές ουλές!
Η ποιότητα κατασκευής υποθέτω θα είναι αντίστοιχη της μάρκας.
Αν η τιμή πώλησης είναι αντίστοιχη με το Α3 ίσως να σημάνει μια νέα εποχή αναγέννησης της πίσω κίνησης....ίσως να ζηλέψουν κι άλλοι???
Εφόσον βέβαια η σειρά 1 έχει καλή συμπεριφορά όχι υπερβολικά φιμωμένη από τα ESP και την υποστροφική ρύθμιση (όπως η σειρά 3).
Και μην ξεχνάμε ότι κινητήρας εμπρός και κίνηση πίσω σημαίνει μεν καλύτερο ζύγισμα αλλά και μικρότερο χώρο αποσκευών, μεγαλύτερο βάρος, περισσότερες τριβές-απώλειες-κατανάλωση.
Περιμένω πολλά χρόνια την επιστροφή της πισωκίνησης στη μικρομεσαία κατηγορία....για να δούμε, θα αξίζει? -
To A3 απορρίπτεται λόγω παθητικής ασφάλειας, άρα από VAG μόνο Touran για να προστατεύουμε και τους πεζούς όταν τους χτυπάμε
http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=7119
Η αξία μεταπώλησης έχει σχέση και με την αξία αγοράς. Αν αγοράσεις ακριβά, θα πουλήσεις και ακριβότερα από κάποιο άλλο μεταχειρισμένο. Για τι ευρω-διαφορές συζητάμε μετά από τρία χρόνια;
-
Παιδια οπως και να το κανουμε... οσο ομορφο αυτοκινητο και αν ειναι η ALFA το AUDI ειναι AUDI... και περα απο απειροελαχιστες περιπτωσεις οτι λεφτα δινεις αυτο παιρνεις!!!!
Και περα και απο την οδηγκη απολαυση και ασφαλεια αμα ο φιλος μας ειναι ελευθερος, εχει το χρημα και του αρεσουν και οι στυλατες κοπελες να το παρει το τουτου για να ...παρει και αυτες!!!!
-
Ο χρήστης aliexandros έγραψε:
Παιδια οπως και να το κανουμε... οσο ομορφο αυτοκινητο και αν ειναι η ALFA το AUDI ειναι AUDI...Και η Άλφα είναι Άλφα. Και αυτό έχει μάλλον περισσότερη αξία σαν statement από το 'το AUDI ειναι AUDI'.
Και περα και απο την οδηγκη απολαυση και ασφαλεια αμα ο φιλος μας ειναι ελευθερος, εχει το χρημα και του αρεσουν και οι στυλατες κοπελες να το παρει το τουτου για να ...παρει και αυτες!!!!
Χμμμ.. ωραία. Έχουμε γράψει τρία topics των 60 σελίδων πάνω σε αυτή τη λογική.
Αν επιμένεις πάντως η 147 μάλλον έχει (ακόμα) υψηλότερο συντελεστή κεφαλογυρίσματος από το A3, παρόλο που το τελευταίο είναι αρκετά όμορφο. Ακόμα θυμάμαι τα λόγια της κοπέλας μου: 'η Άλφα σου είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο στη γειτονιά μου. Τι της έχεις κάνει;'.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Παιδια οπως και να το κανουμε... οσο ομορφο αυτοκινητο και αν ειναι η ALFA το AUDI ειναι AUDI...
Και η Άλφα είναι Άλφα. Και αυτό έχει μάλλον περισσότερη αξία σαν statement από το 'το AUDI ειναι AUDI'.
Πιστεύω οτι περισσότερη ισχύ ως statement όπως αναφέρεις εχει ότι
''το AUDI ειναι AUDI'' ή ότι ''η MERCEDES ειναι MERCEDES'',
παρά οτι η ''ALFA ειναι ALFA''. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Και η Άλφα είναι Άλφα. Και αυτό έχει μάλλον περισσότερη αξία σαν statement από το 'το AUDI ειναι AUDI'.Αν επιμένεις πάντως η 147 μάλλον έχει (ακόμα) υψηλότερο συντελεστή κεφαλογυρίσματος από το A3, παρόλο που το τελευταίο είναι αρκετά όμορφο. Ακόμα θυμάμαι τα λόγια της κοπέλας μου: 'η Άλφα σου είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο στη γειτονιά μου. Τι της έχεις κάνει;'.
Και για την δική μου την κοπέλα δεν υπήρχε ωραιότερο και καλύτερο αυτοκίνητο από το Golf , οπότε δεν μου λέει τίποτα αυτό που αναφέρεις.
Ειδικά για το κεφαλογύρισμα το audi υπερέχει και πολύ μάλιστα.
Γιατί? Γιατί είναι ακριβό και το ξέρουν, οπότε...
Τώρα πια όμως οι κοπέλες (ο μέσος όρος), ωραίο θεωρούν ότι είναι μεγάλο, γιατί πάλι, όσο πιο μεγάλο τόσο πιο ακριβό.
Τα SUV και τα μεγάλα τζιπ, ακόμα και τα πολυμορφικά έχουν μεγαλύτερο συντελεστή 'κεφαλογυρίσματος' απο τα μικρομεσαία μας hatchback.
Υπενθυμίζω το 'δέκαθλο' σε καλοκαιρινό τεύχος του Drive, του έτους 2000. Για όσους φυσικά το έχουν διαβάσει.
Audi A3