-
-
-
-
Γεια σου Τρύφωνα και καλωσήρθες στο φόρουμ. Το site σου το ξέρω χρόνια τώρα, αφού είναι ένα από εκείνα που αντλώ στατιστικές πληροφορίες για το Παγκόσμιο πρωτάθλημα Ράλλυ και τα θηρία...
Πολύ καλές είναι επίσης οι σελίδες με όλα και όλα τα τεχνικά στοιχεία. Μπράβο για το κουράγιο σου.Για την 'κούκλα' δεν έχω τίποτα να πω. Φαίνεται άλλωστε στην υπογραφή μου .
(To θέμα πρέπει να μετακινηθεί στην ενότητα WRC)
-
Όποιος περάσει από εδώ έχει βόλτα...
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Όποιος περάσει από εδώ έχει βόλτα...Eίναι δικιά σου? .
Δύσκολη θα είναι η βόλτα πάντως, γιατί από ότι ξέρω είσαι Ελβετία....Πές μας κι άλλα γι αυτήν....
-
Η ιστορία:
Το αυτοκίνητο το ονειρευόμουνα σχεδόν 29 χρόνια έως ότου μπορέσω να το αποκτήσω. Είναι εξαιρετικά σπάνιο όπως θα ξέρετε αφού απομένουν περί τα 380 κομμάτια. Τα περισσότερα από όσα διατηθονται προς πώληση είναι σάπια και σε πολύ κακή κατάσταση, ήμουν τυχερός που βρήκα το δικό μου σε άριστη κατάσταση.
Από την άποψη της οδήγησης πρέπει να ξέρετε ότι η Stradale είναι απαράδεκτη και επιδέχεται πολλαπλών διορθώσεων προτού γίνει πραγματικά οδηγησιμη. Π.Χ. μόλις σηκώνεις πόδι σε ευθεία φεύγει από την ποριά της ...Τα περισσότερα τα έχω διορθώσει με αλλαγές & ενίσχυση διαφόρων οργάνων και μελών.
Η μηχανή κατασκευάστηκε από την αρχή με νέα πιστόνια, άλλους εκκεντροφόρους μεγάλες βαλβίδες κλπ τα οποία μπορείτε να δείτε στα specs.
Βέβαια έχω όλα το original κομμάτια γιατί θέλω να μπορώ ανά πάσα στιγμή να την επαναφέρω σε 100% original κατάσταση.
Είναι αυτοκίνητο σχεδόν 30 χρονών και απαιτεί σεβασμό και μεγάλη αυτοσυγκέντρωση στην οδήγηση λόγω το κεντρικής μηχανής και του πολύ μικρού μεταξονίου. Στους 'αργούς' δρόμους (αναβάσεις κλπ.) είναι άπιαστη αλλά βέβαια δεν είναι και πύραυλος αφού κάνει χρόνους επιπέδου Clio RS. Οι εντυπώσεις βέβαια από μέσα είναι ασύγκριτες λόγο το ότι το αυτοκίνητο είναι 100% αγωνιστικό και δεν έχει π.χ. καθόλου ηχομόνωση...
Ένας από τους λόγους της επιλογής μου ήταν το ότι βρίσκονται ακόμα πολλά εξαρτήματα σε λογικές τιμές πράγμα που δεν ισχύει για την 037 η την S4 π.χ.P.S.
Sorry για την ορθογραφία... -
Xιλια μπραβο για την τελεια δουλεια που εχεις κάνει εδω και τοσα χρονια. Ειχα χαρει παρα πολυ οταν ειχα διαβάσει οτι ησουν Ελληνας αφου η σελίδα ειναι ισως η καλύτερη που ασχολείται με τα ραλλυ (και με τις αγαπήμενες Lancia).
Νιωθω ευγνωμοσυνη προς το προσωπο σου και σου ευχομαι να χαιρεσαι το καινουριο σου και παντοτινο μωρο καθημερινά. -
Τρύφωνα,συγχαρητήρια γιά τό μεράκι σου,καί τή θεά σου.
Ελβετία ε;Μού φαίνεται πώς θά'ρθω!!! -
Ευχαριστώ παιδιά, το site έχει απίστευτη επιτυχία, ούτε που το φανταζόμουνα όταν το ξεκίνησα το 1996 (πάνω από 2000 επισκέπτες τη μέρα κατά μέσο όρο!).
Η Ελβετία δεν είναι και τόσο μακριά αν λοιπόν ποτέ περάσει κανείς από δω και έχει όρεξη ας έρθει σε επαφή. -
Ναι,τέτοια λέγε Τρύφωνα και θα μας δεις καμμιά μέρα ομαδικά έξω από την πόρτα σου!! 2η παγκόσμια συνάντηση του φόρουμ στο σπίτι του Τρύφωνα και έτσι...
-
Τι να πω...
Απίστευτη δουλειά, απίστευτο αυτοκίνητο και φυσικά απίστευτο αποτέλεσμα...Μπράβο
Μου θυμίζει λίγο Fiat X 1/9 (μπροστά κυρίως) ή κάνω λάθος?
-
Τρύφωνα συγχαρητήρια για τη δουλειά στη Stratoς αλλά και το site. Το έχω επισκεφθεί αρκετές φορές στο παρελθόν για φωτογραφίες. Μπράβο!
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Τι να πω...
Απίστευτη δουλειά, απίστευτο αυτοκίνητο και φυσικά απίστευτο αποτέλεσμα...Μπράβο
Μου θυμίζει λίγο Fiat X 1/9 (μπροστά κυρίως) ή κάνω λάθος?
Ta mprostina fota einai idia me to X1/9 kathos kai merika alla komatia: xirofreno kai kleidaries.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Τι να πω...
Απίστευτη δουλειά, απίστευτο αυτοκίνητο και φυσικά απίστευτο αποτέλεσμα...Μπράβο
Μου θυμίζει λίγο Fiat X 1/9 (μπροστά κυρίως) ή κάνω λάθος?
Ta mprostina fota einai idia me to X1/9 kathos kai merika alla komatia: xirofreno kai kleidaries.
Πάντα μου άρεσε το X 1/9 αλλά θα το αφήσω για την ηλικία που θα μου περισσεύουν πολλά λεφτά !!!
Και πάλι μπράβο πάντως!
Ρίξτε μια ματιά...Lancia Stratos