Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τακάκια ROESCH RACING
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τακάκια ROESCH RACING
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    13
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Την προηγούμενη εβδομάδα έπρεπε νά αλλάξω τακάκια στούς μπροστινούς μου δίσκους,καί θυμήθηκα ότι τό καλοκαίρι μού είχε προτείνει ο kyan νά βρώ τακάκια fast road μιάς καί τό καντατάκι μου μπαίνει καί στήν πίστα.
      Λέω λοιπών στόν μηχανικό μου νά μου τά βρεί καί να τά βάλει.Τού τόνισα πάνω από δέκα φορές,τό κουτί νά μή γράφει Racing!!!Καί όμως,τό 'τσακάλι' μού βρήκε τά Roesch carbon fibre Racing(μέ κόκκινα γράμματα τό έγραφε τό Racing ).Τού τό πρότεινε λέει ο έμπορας.
      Παρόλα αυτά πάνω στό κουτί δέν υπάρχει προειδοποίηση(Not for highway use)όπως θά έπρεπε,άν τά τακάκια θά ήταν 'αγωνιστικά'.
      Η τιμή τους είναι 120 ευρώ.
      Τί λέτε;Είναι αγωνιστικά;πρέπει νά τά αλλάξω;Κάποια άλλη πρόταση γιά fast road τακάκια;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hunter last edited by

        Την προηγούμενη εβδομάδα έπρεπε νά αλλάξω τακάκια στούς μπροστινούς μου δίσκους,καί θυμήθηκα ότι τό καλοκαίρι μού είχε προτείνει ο kyan νά βρώ τακάκια fast road μιάς καί τό καντατάκι μου μπαίνει καί στήν πίστα.
        Λέω λοιπών στόν μηχανικό μου νά μου τά βρεί καί να τά βάλει.Τού τόνισα πάνω από δέκα φορές,τό κουτί νά μή γράφει Racing!!!Καί όμως,τό 'τσακάλι' μού βρήκε τά Roesch carbon fibre Racing(μέ κόκκινα γράμματα τό έγραφε τό Racing ).Τού τό πρότεινε λέει ο έμπορας.
        Παρόλα αυτά πάνω στό κουτί δέν υπάρχει προειδοποίηση(Not for highway use)όπως θά έπρεπε,άν τά τακάκια θά ήταν 'αγωνιστικά'.
        Η τιμή τους είναι 120 ευρώ.
        Τί λέτε;Είναι αγωνιστικά;πρέπει νά τά αλλάξω;Κάποια άλλη πρόταση γιά fast road τακάκια;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Την προηγούμενη εβδομάδα έπρεπε νά αλλάξω τακάκια στούς μπροστινούς μου δίσκους,καί θυμήθηκα ότι τό καλοκαίρι μού είχε προτείνει ο kyan νά βρώ τακάκια fast road μιάς καί τό καντατάκι μου μπαίνει καί στήν πίστα.
          Λέω λοιπών στόν μηχανικό μου νά μου τά βρεί καί να τά βάλει.Τού τόνισα πάνω από δέκα φορές,τό κουτί νά μή γράφει Racing!!!Καί όμως,τό 'τσακάλι' μού βρήκε τά Roesch carbon fibre Racing(μέ κόκκινα γράμματα τό έγραφε τό Racing ).Τού τό πρότεινε λέει ο έμπορας.
          Παρόλα αυτά πάνω στό κουτί δέν υπάρχει προειδοποίηση(Not for highway use)όπως θά έπρεπε,άν τά τακάκια θά ήταν 'αγωνιστικά'.
          Η τιμή τους είναι 120 ευρώ.
          Τί λέτε;Είναι αγωνιστικά;πρέπει νά τά αλλάξω;Κάποια άλλη πρόταση γιά fast road τακάκια;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • V
            vasilios last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
            Την προηγούμενη εβδομάδα έπρεπε νά αλλάξω τακάκια στούς μπροστινούς μου δίσκους,καί θυμήθηκα ότι τό καλοκαίρι μού είχε προτείνει ο kyan νά βρώ τακάκια fast road μιάς καί τό καντατάκι μου μπαίνει καί στήν πίστα.
            Λέω λοιπών στόν μηχανικό μου νά μου τά βρεί καί να τά βάλει.Τού τόνισα πάνω από δέκα φορές,τό κουτί νά μή γράφει Racing!!!Καί όμως,τό 'τσακάλι' μού βρήκε τά Roesch carbon fibre Racing(μέ κόκκινα γράμματα τό έγραφε τό Racing ).Τού τό πρότεινε λέει ο έμπορας.
            Παρόλα αυτά πάνω στό κουτί δέν υπάρχει προειδοποίηση(Not for highway use)όπως θά έπρεπε,άν τά τακάκια θά ήταν 'αγωνιστικά'.
            Η τιμή τους είναι 120 ευρώ.
            Τί λέτε;Είναι αγωνιστικά;πρέπει νά τά αλλάξω;Κάποια άλλη πρόταση γιά fast road τακάκια;

            Ανδρέα, κοίτα αν αναφέρει τίποτα για θερμοκρασία λειτουργίας. Τα fast road τακάκια (υποτίθεται ότι) λειτουργούν από 0 βαθμούς Κελσίου. Τα αγωνιστικά έχουν ένδειξη για μετά τους 200 ή και παραπάνω. Βέβαια μην ανησυχείς υπερβολικά, αν δεν είναι 0 και είναι 100 ας πούμε, γιατί στα δικά μας κλίματα με 2-3 φρεναρίσματα είσαι ΟΚ.

            Κοίτα και τους δίσκους σου, γιατί τα πολύ σκληρά τακάκια (από ανθρακονήματα?) μπορούν να τους 'φάνε' άσχημα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • H
              hunter last edited by

              Ναί ρέ γαμώτο!Ανθρακονήματα!!!Τήν έχω κάνει ψώνιο βρέ Βασίλη!!!
              Καί όσο για θερμοκρασίες....τίποτα στό κουτι!!!
              Χτές καί σήμερα μέσα στήν πόλη,μού φάνηκε ότι δέν πιάνουν σωστά,αλλά είναι ακόμα φρέσκα.Τήν Κυριακή πού θά πάω στό βουνό,θά δώ πώς φρενάρουν μέ περισσότερα χιλιόμετρα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                glf last edited by

                http://www.roeschbrake.com/english/past ... escole.htm

                δε ξέρω αν το είδες και γι'αυτο το δίνω. δες στις συνθέσεις, δίνει 3 διαφορετικές.
                Γενικά πάντως το κόβω να θες 4-5 πατήματα μέσα στην πόλη για να πιάνει, αλλά μετά θα πιάνει πολύ γερά.
                Έτσι είμαι και γω που στρώνω τα DS3000 στους υπάρχοντες δίσκους.

                Δες στο site αν η σύνθεση είναι fast-road ή competition.
                Για να μην είδες κάτι σχετικό με competition στο κουτί, μάλλον είσαι σε fast road και είσαι ok.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • H
                  hunter last edited by

                  Νίκο ευχαριστώ γιά τό σάιτ.Τά δικά μου είναι τά ED3600 οπότε είμαι Ο.Κ.
                  Από ότι είδα θέλουν 300 χιλιόμετρα στρώσιμο,οπότε θά περιμένω.
                  Αλήθεια η τιμή τών 120 ευρώ πώς σου φαίνεται;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    glf last edited by

                    ... και αφού πατήσουν να μας πεις εντυπώσεις. εργοστασιακούς δίσκους φοράς ?
                    Η τιμή νορμαλ πρέπει να είναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • H
                      hunter last edited by

                      Ναί εργοστασιακούς δίσκους φοράω,καί αντικατάστασή τους στό προσεχές μέλλον μάλλον δέν θά γίνει,μιάς καί είναι σέ πολύ καλή κατάσταση.
                      Οσο γιά εντυπώσεις,φυσικά καί θά γράψω Νίκο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        hunter last edited by

                        Ο χρήστης glf έγραψε:
                        Γενικά πάντως το κόβω να θες 4-5 πατήματα μέσα στην πόλη για να πιάνει, αλλά μετά θα πιάνει πολύ γερά.
                        .

                        Τελικά έτσι είναι.Τό πρώτο φρενάρισμα είναι ανύπαρκτο,αλλά μετά από 3-4 φρεναρίσματα,γίνεται καταπληκτικό!!!
                        Καί μάλλον θά στρώσει κι'άλλο!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • S
                          stathopoylos last edited by

                          Καλησπέρα.
                          Αναφορικά με τα τακάκια, να ξέρεις, ότι αν φοράς εργοστασιακό δίσκο σε λίγο καιρό θα σου μείνει στο χέρι αν κάνεις πως μπαίνεις σε πίστα ή εξαντλείς το φρένο σε αναβάσεις,καταβάσεις΄κτλ.
                          Επειδή πριν 1 εβδομάδα άλλαξα τα DS 3000 , ξέρω.Αγωνιστικό δίσκο, διάτρητο της Brembo, με τρελή διαφορά αντοχής σε σχέση με τους εργοστασιακούς, τον κατέβασε σε 11 μήνες από 16,2 περίπου χιλιοστά πάχος σε κάτω από 8!Έπαθε ο μάστορας που του πήγα το αμάξι για σέρβις!
                          Επίσης αυτές τις ................. που ακούτε αριστερά και δεξιά για...στρώσιμο μετά από 300 χλμ, είναι ..................!Εγώ με 2 χλμ έχω στρώσει το τακάκι!Απλά σε κάθε πάστα απαιτείται και η ανάλογη προσαρμογή!
                          Glf, σαν πολύ έμπειρος, πές μου σε παρακαλώ εντυπώσεις από το DS 3000!Ίσως το καλύτερο 'απλό' αγωνιστικό τακάκι!Γιατί κυκλοφορεί και το DS 3000 plus!Εκεί να δείτε!
                          Απλά σας λέω , ότι με 2-3 απανωτά φρεναρίσματα από 150 χλμ στην εθνική, το αυτοκίνητο φρενάρει όλο και καλύτερα!Άσε η κατευθυντικότητα!Απλά θέλει κόλπο μέχρι να πιάσει αν είναι κρύο και...κάνει φασαρία!Ξυπνά πολύ κόσμο!Τρίζει!
                          Γενικά το καλύτερο fast road ενισχυμένο τακάκι είναι το DS 2000 και για οριακές απαιτήσεις το 2500!
                          Φιλικά

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            hunter last edited by

                            Τριακόσια χιλιόμετρα στρώσιμο,αναφέρει τό σάϊτ τής εταιρίας πού μού έδωσε παραπάνω ο glf φίλε Σταθόπουλε.Φυσικά μπορείς νά τό στρώσεις πολύ γρηγορότερα από αυτό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Κατι μου θυμιζει!! Κατι μου θυμιζει!!Καπου τα εχω ξαναδιαβασει νομιζω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                glf last edited by

                                πολύ έμπειρος δεν είμαι, ιδίως στα φρένα. φαντάσου ότι χαιρόμουν σα μικρό παιδί που με αυτό το τακάκι καταλάβαινα καλό φρένο στα 140 και πάνω. Αρα πριν δεν είχα σωστά φρένα.

                                Για τα 3000 επιφυλάσομαι γιατί την Κυριακή στην Καστανιά κάτι μύρισα αλλά δεν είμαι σίγουρος αν ήταν από νταλίκες. και σε μια φάση έχασαν απόδοση αλλά δεν ξέρω αν ήταν από το κρύο.. το ΣΚ θα είμαι Πήλιο και θα φανούν πολλά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr