Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινητήρας και χειμώνας!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κινητήρας και χειμώνας!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    43
    666
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bear last edited by

      Μια και μπήκε ψιλοαπότομα ο χειμώνας παρατήρησα ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου (Vw polo 2002 100 ps) λειτουργεί κάπως καλύτερα. Για να το διευκρυνήσω, σαν να κουραζόταν λίγο το καλοκαίρι! Ισχύει κάτι τέτοιο γενικά ή ειναι απλά δικό μου συμπέρασμα;;
      Μήπως φταίει η εισαγωγή του αέρα; Δηλαδή πλέον ρέει πραγματικά κρύος αέρας στο μοτέρ και αποδίδει όπως πρέπει;
      Και ένα δεύτερο ερώτημα! Υπάρχει τρόπος να 'προστατεύσουμε' τον κινητήρα τις πολύ κρύες μέρες (και νύχτες), όπως πχ. να τον αφήνουμε να 'κρυώσει' πριν το σβήσουμε ή κατι άλλο..

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • B
        bear last edited by

        Μια και μπήκε ψιλοαπότομα ο χειμώνας παρατήρησα ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου (Vw polo 2002 100 ps) λειτουργεί κάπως καλύτερα. Για να το διευκρυνήσω, σαν να κουραζόταν λίγο το καλοκαίρι! Ισχύει κάτι τέτοιο γενικά ή ειναι απλά δικό μου συμπέρασμα;;
        Μήπως φταίει η εισαγωγή του αέρα; Δηλαδή πλέον ρέει πραγματικά κρύος αέρας στο μοτέρ και αποδίδει όπως πρέπει;
        Και ένα δεύτερο ερώτημα! Υπάρχει τρόπος να 'προστατεύσουμε' τον κινητήρα τις πολύ κρύες μέρες (και νύχτες), όπως πχ. να τον αφήνουμε να 'κρυώσει' πριν το σβήσουμε ή κατι άλλο..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bear last edited by

          Μια και μπήκε ψιλοαπότομα ο χειμώνας παρατήρησα ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου (Vw polo 2002 100 ps) λειτουργεί κάπως καλύτερα. Για να το διευκρυνήσω, σαν να κουραζόταν λίγο το καλοκαίρι! Ισχύει κάτι τέτοιο γενικά ή ειναι απλά δικό μου συμπέρασμα;;
          Μήπως φταίει η εισαγωγή του αέρα; Δηλαδή πλέον ρέει πραγματικά κρύος αέρας στο μοτέρ και αποδίδει όπως πρέπει;
          Και ένα δεύτερο ερώτημα! Υπάρχει τρόπος να 'προστατεύσουμε' τον κινητήρα τις πολύ κρύες μέρες (και νύχτες), όπως πχ. να τον αφήνουμε να 'κρυώσει' πριν το σβήσουμε ή κατι άλλο..

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sirgus last edited by

            Ο χρήστης Bear έγραψε:
            Μια και μπήκε ψιλοαπότομα ο χειμώνας παρατήρησα ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου (Vw polo 2002 100 ps) λειτουργεί κάπως καλύτερα. Για να το διευκρυνήσω, σαν να κουραζόταν λίγο το καλοκαίρι! Ισχύει κάτι τέτοιο γενικά ή ειναι απλά δικό μου συμπέρασμα;;
            Μήπως φταίει η εισαγωγή του αέρα; Δηλαδή πλέον ρέει πραγματικά κρύος αέρας στο μοτέρ και αποδίδει όπως πρέπει;
            Και ένα δεύτερο ερώτημα! Υπάρχει τρόπος να 'προστατεύσουμε' τον κινητήρα τις πολύ κρύες μέρες (και νύχτες), όπως πχ. να τον αφήνουμε να 'κρυώσει' πριν το σβήσουμε ή κατι άλλο..

            Μήπως ήταν θέμα θερμοκρασίας που **ίσως **ανέβαζε ο κινητήρας?

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • P
              piii last edited by

              Ο χρήστης Bear έγραψε:
              Μια και μπήκε ψιλοαπότομα ο χειμώνας παρατήρησα ότι ο κινητήρας του αυτοκινήτου μου (Vw polo 2002 100 ps) λειτουργεί κάπως καλύτερα. Για να το διευκρυνήσω, σαν να κουραζόταν λίγο το καλοκαίρι! Ισχύει κάτι τέτοιο γενικά ή ειναι απλά δικό μου συμπέρασμα;;
              Μήπως φταίει η εισαγωγή του αέρα; Δηλαδή πλέον ρέει πραγματικά κρύος αέρας στο μοτέρ και αποδίδει όπως πρέπει;
              Και ένα δεύτερο ερώτημα! Υπάρχει τρόπος να 'προστατεύσουμε' τον κινητήρα τις πολύ κρύες μέρες (και νύχτες), όπως πχ. να τον αφήνουμε να 'κρυώσει' πριν το σβήσουμε ή κατι άλλο..

              Μην γελάσεις με αυτό που θα πώ αλλά κάποτε είχα ενα γνωστό ο οποίος σκέπαζε με κουβέρτα τον κινητήρα κατα τις κρύες νύχτες του χειμώνα. Από ότι φαντάζομαι την γυναίκα του λιγότερο την πρόσεχε.Πάντως πρέπει να δουλεύει το κόλπο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης Bear έγραψε:
                Δηλαδή πλέον ρέει πραγματικά κρύος αέρας στο μοτέρ και αποδίδει όπως πρέπει;

                Ο κρύος αέρας είναι πυκνότερος. Έτσι από την εισαγωγή περνά ίδιος όγκος αλλά περισσότερη μάζα αέρα το χειμώνα απ'ό,τι το καλοκαίρι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • S
                  sirgus last edited by

                  Ο χρήστης kyan έγραψε:

                  Δηλαδή πλέον ρέει πραγματικά κρύος αέρας στο μοτέρ και αποδίδει όπως πρέπει;

                  Ο κρύος αέρας είναι πυκνότερος. Έτσι από την εισαγωγή περνά ίδιος όγκος αλλά περισσότερη μάζα αέρα το χειμώνα απ'ό,τι το καλοκαίρι.

                  Ναι αλλά δεν νομίζω ότι σαν θερμοκρασία βοηθάει την λειτουργία του κινητήρα.
                  Ή όχι?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                    Δηλαδή πλέον ρέει πραγματικά κρύος αέρας στο μοτέρ και αποδίδει όπως πρέπει;

                    Ο κρύος αέρας είναι πυκνότερος. Έτσι από την εισαγωγή περνά ίδιος όγκος αλλά περισσότερη μάζα αέρα το χειμώνα απ'ό,τι το καλοκαίρι.

                    Ναι αλλά δεν νομίζω ότι σαν θερμοκρασία βοηθάει την λειτουργία του κινητήρα.
                    Ή όχι?

                    Δεν είμαι σίγουρος. Ίσως να βοηθά στην αποτροπή αυτανάφλεξης κατά τη συμπίεση, αφού το μίγμα είναι πιο ψυχρό όταν μπαίνει στον κύλινδρο.

                    Πάντως αν η εξωτερική θερμοκρασία είναι πολύ υψηλή αρκετοί κινητήρες μπαίνουν σε κάποιου τύπου 'safe mode' λειτουργίας της CPU με αποτέλεσμα πτώση απόδοσης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      polizoiss last edited by

                      Ο χρήστης kyan έγραψε:
                      Ο κρύος αέρας είναι πυκνότερος. Έτσι από την εισαγωγή περνά ίδιος όγκος αλλά περισσότερη μάζα αέρα το χειμώνα απ'ό,τι το καλοκαίρι.

                      Σωστό. Γι' αυτό και οι υπετροφοδοτούμενοι κινητήρες λειτουργούν καλύτερα σε συνθήκες με κρύο αέρα και όχι το καλοκαίρι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Ναι αλλά από την άλλη στο κρύο ανοίγουμε το τσοκ...
                        Γιατί?
                        Για να μπαίνει λιγότερος κρύος αέρας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • M
                          maf last edited by

                          Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                          Ναι αλλά από την άλλη στο κρύο ανοίγουμε το τσοκ...
                          Γιατί?
                          Για να μπαίνει λιγότερος κρύος αέρας...

                          Το τσοκ το ανοίγουμε για να κάνουμε το μίγμα πιο πλούσιο στα κρυα ξεκινήματα. Επίσης, το τσοκ το χρησιμοποιούμε για λίγη ώρα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • F
                            frogy last edited by

                            Ο χρήστης polizoiss έγραψε:

                            Ο κρύος αέρας είναι πυκνότερος. Έτσι από την εισαγωγή περνά ίδιος όγκος αλλά περισσότερη μάζα αέρα το χειμώνα απ'ό,τι το καλοκαίρι.

                            Σωστό. Γι' αυτό και οι υπετροφοδοτούμενοι κινητήρες λειτουργούν καλύτερα σε συνθήκες με κρύο αέρα και όχι το καλοκαίρι.

                            Γι'αυτο υπαρχουν και τα intercoolers για να κρυωνουν τον αερα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Απ'οτι θυμαμαι ο φυσικος μου στο φροντιστηριο ειχε πει πως η αποδοση εξαρταται απο την εξωτερικη θερμοκρασια. Οσο μικροτερη η Τ, τοσο καλυτερη αποδοση.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Έχω την εντύπωση ότι ενώ θέλεις χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία για πιο κρύο αέρα και ψύξη νερού κλπ ο κινητήρας αποδίδει καλύτερα θερμοδυναμικά σε σχετικά ψηλότερες θερμοκρασίες (από τη φυσική στο σχολείο πριν πολλά χρόνια).
                                Τι ακριβώς παίζει? Μπορεί να μας το δικαιολογήσει κανένας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Χμ!
                                  Σε παλιά αυτοκίνητα όμως (σαν το δικό μου) για θερμοκρασίες κάτω από 10 C έδιναν ένα κάλυμμα για να καλύπτεις την μάσκα-εισαγωγή και έτσι να σταματάς προφανώς τον κρύο αέρα να μπαίνει...
                                  Γιατί?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • F
                                    filandos last edited by

                                    Μια θεωρητική απάντηση. (ξεκίνησα να την γραφω πριν 3 ώρες αλλά με διέκοψαν πολλές φορές)

                                    Η μηχανή Carnot είναι μία θεωρητική ιδανική μηχανή που μετατρέπει την θερμότητα σε έργο. Η απόδοση (οφέλιμο έργο προς δαπανώμενη θερμική ενέργεια) της μηχανής Carnot δίνεται από τον τύπο

                                    Α=1 - Τ2/Τ1

                                    οπου Τ2 και Τ1 είναι η αρχική/εξωτερικη και η τελική/εσωτερική θερμοκρασία αντίστοιχα του ιδανικού αερίου σε Κ (Kelvin). Αν υποθέσουμε ότι η εωτερική θερμοκρασία είναι 350 C και ότι η εξωτερική είναι 0 το χειμώνα και 35 C το καλοκαίρι τότε η απoδόσεις είναι

                                    0.56 τον χειμώνα
                                    και
                                    0.50 το καλοκαιρι

                                    Γενικά οι θερμικές μηχανές αποδίδουν καλύτερα όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά θερμοκρασίας του αέρα εσωτερικά και εξωτερικά. Βέβαια για θερμικές μηχανές εσωτερικής καύσης θα υπάρχει πιό ακριβές μοντέλο αλλά εδώ μπορούν να μας διαφωτήσουν οι μηχανολόγοι. Αλήθεια, o predator τι έγινε? τον πήρε και αυτόν η μπάλλα τον αποχωρήσεων?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • M
                                      maf last edited by

                                      Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                      Χμ!
                                      Σε παλιά αυτοκίνητα όμως (σαν το δικό μου) για θερμοκρασίες κάτω από 10 C έδιναν ένα κάλυμμα για να καλύπτεις την μάσκα-εισαγωγή και έτσι να σταματάς προφανώς τον κρύο αέρα να μπαίνει...
                                      Γιατί?

                                      Μήπως ήταν για να ζεσταθεί πιο γρήγορα μέχρι τη θερμοκρασία που ανοίγει ο θερμοστάτης;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • S
                                        sirgus last edited by

                                        Ο χρήστης maf έγραψε:

                                        Χμ!
                                        Σε παλιά αυτοκίνητα όμως (σαν το δικό μου) για θερμοκρασίες κάτω από 10 C έδιναν ένα κάλυμμα για να καλύπτεις την μάσκα-εισαγωγή και έτσι να σταματάς προφανώς τον κρύο αέρα να μπαίνει...
                                        Γιατί?

                                        Μήπως ήταν για να ζεσταθεί πιο γρήγορα μέχρι τη θερμοκρασία που ανοίγει ο θερμοστάτης;

                                        Δεν υπάρχει θερμοστάτης!

                                        Μήπως τελικά έχουμε και ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας της μηχανής!?

                                        Τι εννοώ?

                                        Μήπως η θερμοκρασία των 80 C ας πούμε είναι ιδανική? Και έτσι το καλοκαίρι λόγω ζέστης μπορεί να ανεβαίνει στους 95 C και να χάνουμε σε απόδοση ενώ το χειμώνα να καταφέρνουμε να έχουμε αυτή τη θερμοκρασία?

                                        Μην ξεχνάμε και από πού ξεκίνησε το topic

                                        Ο φίλος μας είπε ότι είδε **σημαντική **διαφορά στην απόδοση.
                                        Μήπως κάποιο πρόβλημα υπάρχει στο αυτοκίνητο του και το καλοκαίρι ανεβάζει πάρα πολύ θερμοκρασία και όντως βλέπει διαφορά από το χειμώνα?

                                        Εξάλλου βλέπετε όλοι σας διαφορά το χειμώνα από το καλοκαίρι??

                                        Εγώ δεν μπορώ να απαντήσω λόγω τεχνολογίας του 65 όπου εκεί όλα ήταν αλλιώς
                                        Το καλοκαίρι όντως πάει κάπως χειρότερα αλλά λόγω της γνωστής έκφρασης ότι μπουκώνει πιο εύκολα
                                        Αλλά και με πολύ κρύο το αυτοκίνητο πηγαίνει καλά μετά από κάποια ώρα που έχει ζεσταθεί...

                                        Άρα μήπως τελικά όντως έχουμε **ΜΙΑ **ιδανική θερμοκρασία? Που δεν επηρεάζει μόνο τον αέρα που μπαίνει αλλά την μηχανή σαν κατασκευή και σαν υλικό (διαστολή μετάλλων κλπ) και εμείς νομίζουμε ότι φταίει ο αέρας που μπαίνει?

                                        Για παράδειγμα γιατί σε ένα σασμάν κρύο είναι πολύ δύσκολο να αλλάξουμε ταχύτητες ενώ όταν ζεσταθεί είναι οκ?Εδώ δεν έχουμε καθόλου κρύο αέρα !

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          catalyst last edited by

                                          Την απάντηση την έδωσε ήδη ο kyan 100% σωστά, αλλά μια που το συνεχίζουμε ας το αναλύσουμε λίγο παραπάνω.

                                          filandos: το πρόβλημα είναι ότι η μηχανή carnot δεν υπάρχει. Στις ΜΕΚ οι περιορισμοί είναι αρκετά διαφορετικής φύσεως από αυτούς που ισχύουν στο θεωρητικό κύκλο carnot.

                                          Επιπλέον για να ξεκαθαρίζουμε λίγο τις έννοιες, πρέπει να γίνει μια διάκριση ανάμεσα στο βαθμό απόδοσης και σε αυτό που αντιλαμβάνεται ο φίλος μας (και εγώ και όλοι πιστεύω) ως βελτίωση της απόδοσης το χειμώνα. Αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι η αυξημένη ροπή και όχι ο αυξημένος βαθμός απόδοσης (αφού δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τη στιγμιαία παροχή καυσίμου, άρα δε γνωρίζουμε τίποτα για το βαθμό απόδοσης).

                                          Σε μια θεωρητική ανάλυση τώρα η οποία όμως είναι αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. H απόδοση (αυτή που αντιλαμβανόμαστε, δηλαδή η ροπή) του κινητήρα εξαρτάται από τη μάζα του αέρα που μπαίνει. Οπως είπε ο kyan 'ο κρύος αέρας είναι πυκνότερος. Έτσι από την εισαγωγή περνά ίδιος όγκος αλλά περισσότερη μάζα αέρα το χειμώνα απ'ό,τι το καλοκαίρι'. Αρα, αν η πυκνότητα του αέρα είναι 10% μεγαλύτερη το χειμώνα, το αυτοκίνητό μας μπορεί να κερδίσει μέχρι 10% σε ροπή σε σχέση με το καλοκαίρι. Ισως λιγότερο στην πράξη, αλλά σίγουρα αρκετό για να το αντιληφθούμε με τις αισθήσεις μας. Τώρα στο κρίσιμο ερώτημα 'πόση πραγματικά είναι η διαφορά πυκνότητας ανάμεσα στο χειμώνα και το καλοκαίρι' για να δούμε αν πραγματικά η ανάλυση αυτή στέκει με νούμερα. Η πυκνότητα δίνεται από τη σχέση ρ=349/(θ+273), όπου θ η θερμοκρασία σε κελσίου. Αν κάνουμε τις πράξεις, βλέπουμε ότι ανάμεσα στους 10 και στους 30 βαθμούς υπάρχει μια διαφορά 6.7%, που είναι σε μια τάξη μεγέθους που μπορεί να γίνει αντιληπτή και με τις αισθήσεις μας.

                                          Η φάση της ψυχρής εκκίνησης είναι άλλο θέμα, αν θέλετε το συζητάμε αύριο.

                                          Ο predator πράγματι δεν έχει ακουστεί μετά το καλοκαίρι. Υποθέτω πως θα τελείωσε τις σπουδές του και θα έφυγε. Ο Θεοδώσης θα μπορούσε να μας διαφωτίσει. Κρίμα πάντως που δεν τον ακούμε, γιατί είχε πολύ γερές γνώσεις και ενδιαφέρουσες ιδέες γενικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            Επίσης η χαμηλότερη θερμοκρασία χαμηλώνει και την θερμοκρασία μείγματος μειώνοντας έτσι την πιθανότητα αυτανάφλεξης οπότε η ECU περνά σε πιο 'επιθετικό' πρόγραμμα οπότε αυξάνεται κάπως η απόδοση.
                                            Τώρα για το σασμάν εκεί έχει να κάνει με την θερμοκρασιά της βαλβολίνης αφού πιο ζεστή βαλβολίνη=πιο χαμηλό μέχρις ενός ορίου ιξώδες άρα μεγαλύτερη ευκολία κίνησης. Φαντάσου το δάχτυλο σου μέσα σε ένα βάζο μέλι ( μεγάλο ιξώδες ) και ένα βάζο ηλιέλαιο ( σαφώς μικρότερο ιξώδες ). Που μπορείς να το κουνήσεις ευκολότερα? Φυσικά στο ηλιέλαιο οπότε να η απάντηση σου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr