-
Ερωτηση, παρακαλω πειτε την γνωμη σας:
Θα αγοραζατε ενα σπρευ που αποδεδειγμενα κανει την πινακιδα σας να μην φαινεται οταν αυτη φωτογραφιζεται με χρηση φλας? Και εξηγω, αν υπηρχε ενα σπρευ που εκανε αορατη την πινακιδα σας (και πιο συγκεκριμενα τα γραμματα) οταν αυτη φωτογραφιζοταν με χρηση φλας (δηλαδη κυριως το βραδυ, την ημερα χωρις φλας τα γραμματα φαινονται), θα την αγοραζατε?
Το συγκεκριμενο σπρευ ειναι καθ'ολα νομιμο γιατι α) ο ΚΟΚ οριζει οτι 'τιμωρείται αυτός πoυ oδηγεί oδικό όxημα τoυ oπoίoυ oι πινακίδες δεν είναι, για oπoιoδήπoτε λόγo, ευκρινώς oρατές, αρα δεν λεει πουθενα οτι πρεπει να μπορει να φωτογραφιζονται, απλως να ειναι ορατες, και β) δεν φαινεται στο ματι οτι η πινακιδα εχει αυτο το σπρευ, οποτε ο μονος που θα το ξερει ειστε εσεις.Επισης, ποσο θα θεωρουσατε ενα λογικο ποσο για ενα τετοιο σπρευ, δεδομενου οτι ενα μπουκαλι φτανει για 2 επαναληπτικες επιστρωσεις σε καθε πινακιδα (συνολο 4) και καθε επιστρωση κραταει γυρω στα 2 χρονια. Εδω σκεφτειτε οτι το μικροτερο προστιμο για παραβιαση οριου ταχυτητας ειναι 31 ευρω, αλλα συνηθως οταν στηνουν φωτορανταρ το σεταρουν να πιανει τις μεγαλυτερες παραβασεις που επιφερουν σαφως βαρυτερα χρηματικα προστιμα, αφαιρεση διπλωματος και αδειας κλπ
Μια τιμη της ταξεως των 45 ευρω θα ηταν λογικη? -
Ερωτηση, παρακαλω πειτε την γνωμη σας:
Θα αγοραζατε ενα σπρευ που αποδεδειγμενα κανει την πινακιδα σας να μην φαινεται οταν αυτη φωτογραφιζεται με χρηση φλας? Και εξηγω, αν υπηρχε ενα σπρευ που εκανε αορατη την πινακιδα σας (και πιο συγκεκριμενα τα γραμματα) οταν αυτη φωτογραφιζοταν με χρηση φλας (δηλαδη κυριως το βραδυ, την ημερα χωρις φλας τα γραμματα φαινονται), θα την αγοραζατε?
Το συγκεκριμενο σπρευ ειναι καθ'ολα νομιμο γιατι α) ο ΚΟΚ οριζει οτι 'τιμωρείται αυτός πoυ oδηγεί oδικό όxημα τoυ oπoίoυ oι πινακίδες δεν είναι, για oπoιoδήπoτε λόγo, ευκρινώς oρατές, αρα δεν λεει πουθενα οτι πρεπει να μπορει να φωτογραφιζονται, απλως να ειναι ορατες, και β) δεν φαινεται στο ματι οτι η πινακιδα εχει αυτο το σπρευ, οποτε ο μονος που θα το ξερει ειστε εσεις.Επισης, ποσο θα θεωρουσατε ενα λογικο ποσο για ενα τετοιο σπρευ, δεδομενου οτι ενα μπουκαλι φτανει για 2 επαναληπτικες επιστρωσεις σε καθε πινακιδα (συνολο 4) και καθε επιστρωση κραταει γυρω στα 2 χρονια. Εδω σκεφτειτε οτι το μικροτερο προστιμο για παραβιαση οριου ταχυτητας ειναι 31 ευρω, αλλα συνηθως οταν στηνουν φωτορανταρ το σεταρουν να πιανει τις μεγαλυτερες παραβασεις που επιφερουν σαφως βαρυτερα χρηματικα προστιμα, αφαιρεση διπλωματος και αδειας κλπ
Μια τιμη της ταξεως των 45 ευρω θα ηταν λογικη? -
Ερωτηση, παρακαλω πειτε την γνωμη σας:
Θα αγοραζατε ενα σπρευ που αποδεδειγμενα κανει την πινακιδα σας να μην φαινεται οταν αυτη φωτογραφιζεται με χρηση φλας? Και εξηγω, αν υπηρχε ενα σπρευ που εκανε αορατη την πινακιδα σας (και πιο συγκεκριμενα τα γραμματα) οταν αυτη φωτογραφιζοταν με χρηση φλας (δηλαδη κυριως το βραδυ, την ημερα χωρις φλας τα γραμματα φαινονται), θα την αγοραζατε?
Το συγκεκριμενο σπρευ ειναι καθ'ολα νομιμο γιατι α) ο ΚΟΚ οριζει οτι 'τιμωρείται αυτός πoυ oδηγεί oδικό όxημα τoυ oπoίoυ oι πινακίδες δεν είναι, για oπoιoδήπoτε λόγo, ευκρινώς oρατές, αρα δεν λεει πουθενα οτι πρεπει να μπορει να φωτογραφιζονται, απλως να ειναι ορατες, και β) δεν φαινεται στο ματι οτι η πινακιδα εχει αυτο το σπρευ, οποτε ο μονος που θα το ξερει ειστε εσεις.Επισης, ποσο θα θεωρουσατε ενα λογικο ποσο για ενα τετοιο σπρευ, δεδομενου οτι ενα μπουκαλι φτανει για 2 επαναληπτικες επιστρωσεις σε καθε πινακιδα (συνολο 4) και καθε επιστρωση κραταει γυρω στα 2 χρονια. Εδω σκεφτειτε οτι το μικροτερο προστιμο για παραβιαση οριου ταχυτητας ειναι 31 ευρω, αλλα συνηθως οταν στηνουν φωτορανταρ το σεταρουν να πιανει τις μεγαλυτερες παραβασεις που επιφερουν σαφως βαρυτερα χρηματικα προστιμα, αφαιρεση διπλωματος και αδειας κλπ
Μια τιμη της ταξεως των 45 ευρω θα ηταν λογικη? -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μια τιμη της ταξεως των 45 ευρω θα ηταν λογικη?Φίλε μου, μήπως σκέφτεσαι να το εισάγεις; Καλές δουλειές εύχομαι, η πελατεία είναι σίγουρη...
Θα το αγόραζα πάντως (και προβλέπω να με ρίχνουν κάποιοι στην πυρά) στη λογική τιμή των 45 ευρόπουλων, ΑΝ και μόνο αν κάνει δουλειά .....να πληρώσω και τη κλήση και το σπρέυ;
-
Ξαναλεω για να το εχετ υπ'οψιν σας, οτι το συστημα δουλευει μονο οταν εχει βγει η φωτο με φλας, γιατι αυτο που κναει ειναι να αντανακλα το φλας
-
νομιζω ειχε συζητηθει εδω μεσα η ιδεα του βερνικιου!!!!!!δεν ειναι το ιδιο πραγμα??
-
Έχω την εντύπωση ότι τέτοια σπρέυ ή/και διαφανείς μεμβράνες έχουν δοκιμαστεί από αυτοκινητικά σωματεία και η αποτελεσματικότητά τους ήταν από μηδενική ως αμφίβολη.
Η θεωρία είναι ότι αντανακλούν το φως του φλάς τόσο πολύ που να 'τυφλώνεται' το ραντάρ. Αυτό όμως που κατάλαβα είναι ότι η παραπάνω επιτυχία μπορεί και να συμβεί με κάποια (ποιά??) από αυτά όταν φωτογραφηθούν από κάποιο είδος ραντάρ με φλάς από την κατάλληλη γωνία και βασικά ίσως μπορεί να σε προστατέψει αλλά με τίποτα δεν εγγυάται ότι θα αδιαφορείς για τα ραντάρ και προκλητικά θα περνάς αέρα από μπροστά τους!
Ως εκ τούτου η τιμή που διατίθεμαι να δώσω είναι γύρω στα 5-8 ευρώ!Αν μιλάμε για κάτι διαφορετικό που αποδεδειγμένα (ποιος το αποδεικνύει? ο κατασκευαστής? δεν αρκεί!) δουλεύει πάλι δεν είναι πανάκεια. Δουλέυει μόνο νύχτα, μόνο με ραντάρ με φλάς δηλαδή μιλάμε για τα σταθερά ραντάρ που σε γνωστή διαδρομή τα ξέρουμε (ή αν οργανωθούμε οι οδηγοί μπορούμε να τα μάθουμε!). Δεν με προστατεύει από μυστικά αυτοκίνητα, χειροκίνητα ραντάρ, laser κλπ και άλλα κόλπα που μετράνε απόσταση μεταξύ δύο σημείων κλπ. Μετά από αυτά μπορεί και να δώσω και 10-12 ευρώ.....
-
Onyx
Το συγκεκριμενο προιον δουλευει σιγουρα, υπο οποιαδηποτε γωνια και συνθηκες, αρκει να εχει γινει χρηση φλας. Δηλαδη ακομα και μερα να ειναι, αν υπαρχει φλας, τοτε θα δουλεψει. Το ποιος τ οαποδεικνυει ειναι πολυ απλο. Το αμερικανικο δικτυο Fox News εκανε ερευνα με την βοηθεια της αστυνομιας του Denver, οπου εστησαν κανονικα μηχανισμο φωτορανταρ και η αστυνομια ειπε οτι οντως κανει δουλεια. Απο κει και περα το εδειξαν και σε αλλα δελτια ειδησεων σε Αμερικη και Αγγλια, η Washington Mail, CBS News κλπ κλπ. Αυτοι το δοκιμασαν σε πραγματικες συνθηκες, σε δρομους οπου περναγαν απο τα ρανταρ παρανομα και μετα ζηταγαν τις φωτο απο την αστυνομια.Αυτοι που γραφουν οτι δεν θα αγοραζαν κατι τετοιο (εχωντας υπ'οψιν οτι πραγματικα δουλευει, μπορειτε να γραφετε το γιατι?
ΥΓ φλας δεν χρησιμοποιουν μονο τα σταθερα/μονιμα ρανταρ (που δεν υπαρχουν στην Αττικη γενικα, αλλα ισως μονο στην Αττικη Οδο) αλλα και αυτα που στηνουν σε τριποδο και περνουν φωτο
-
Δεν θα το αγόραζα γιατί δεν έχω φάει ποτέ κλήση για υπερβολική ταχύτητα. Ο φόβος για την κλήση με συγκρατεί σε λογικές ταχύτητες. Γιατί να αλλάξω συνήθειες;
-
το θεμα εχει συζητηθει και στο παρελθον και μαλιστα ειχα βαλει και φωτογραφιες απο την πινακιδα μου που ειχα φωτογραφισει αφου την ειχα ψεκασει με το εν λογω σπρευ.
εχω φερει κατα καιρους μικρες ποσοτητες τις οποιες εχω δωσει σε φιλους και εχω ακομα δυο ή τρια μπουκαλια.
ειναι αποτελεσματικο μονο την νυχτα ομως υπαρχει και ενα προβλημα που οι κατασκευαστες του [αν το γνωριζουν] το αποκρυπτουν.
αυτο ειναι οτι η κρουστα που σχηματιζεται επανω στην πινακιδα μετα απο μερικες εβδομαδες εκθεσης της στον ηλιο παιρνει μια οχι και τοσο ωραια κιτρινωπη αποχρωση.
το συγκεκριμενο σπρευ λεγεται photoblocker και οποιοσδηποτε μπορει να το παραγγειλει μεσω διαδικτυου απο αμερικη.
-
Θυμάμαι οτι οι φίλοι μου στην Αγγλία ψεκάζανε τις πινακίδες με Σπρεύ για τα Μαλλία (ΛΑΚ) και ορκιζόντουσαν οτι αντανακλαέι το Φλας. Δεν ξέρω αν δουλεύει......αλλά το έχω ακούσει από πολλούς.
Στην ερώτησή σου τώρα....όχι δεν θα το αγόραζα για 45 Ευρώ. Στα 9 χρόνια που οδηγώ δεν με έχουνε σταματήσει ποτέ για ταχύτητα και γενικά δεν τρέχω πολύ π΄ναω απο το όριο στην Εθνική καια ιδίως το βράδυ.
-
ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙ ΕΑΝ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΒΕΝΗ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΡΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ (Ε.Ο ΑΘΗΝΩ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) 120ΧΛΜ, ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ, +20% ΠΑΝΩ, ΑΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 144 ΧΛΜ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙ ΤΑ 150 ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ. ΤΟΣΟ ΒΙΑΣΤΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ. ΑΡΑ ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΝΤΕΪΝΕΡ ΣΠΡΕΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΦΕΡΟΥΜΕ ΣΤΗ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΥΧΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΙΓΕΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ, ΔΙΟΤΙ Ο ΕΞΥΠΝΟΣ ΕΒΑΛΕ ΣΠΡΕΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΡΑΝΤΑΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΜΕ 200 ΣΤΗ ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΜΙΛΑΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ?
ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΛΕΙΤΩΣΕΙ. -
Εγώ πάλι θα το αγόραζα μόνο εάν είχα ένα πραγματικά γρήγορο αυτοκίνητο. Πχ μια Πόρσε που θα ήθελα να την τρέξω στο 'Getaway from Athens I'...
-
για οσους λενε οτι δεν τους ενδιαφερει επειδη δεν τρεχουν. Να υπενθυμισω οτι το αν τρεχετε επικινδυνα η οχι, μερικες φορες δεν εχει καμμια σχεση με το αν θας σας γραψουν και μαλιστα για πολυ 'σοβαρη παραβαση' του οριου ταχυτητας. Πχ, εχουν γραψει φιλο ο οποιος πηγαινε με 100 στην Καβαλας 1 το πρωι Τριτης, οπου ο δρομος ηταν ΑΔΕΙΟΣ εντελως, με την προφαση οτι η Καβαλας ειναι κατοικιμενη περιοχη και το οριο ειναι 50. Αμα κυριε μου ηθελες το οριο να ειναι 50, να μην εβαζες μια κεντρικοτατη λεωφωρο με 3 λωριδες κυκλοφοριας να περναει μεσα απο την 'κατοικιμενη' περιοχη. Επισης, Εχω δει φωτορανταρ σε τριποδο, εξω απο το Φιξ στην Συγγρου 3 το πρωι (!) καθημερινης, να γραφει οποιον περναγε με 80. Αν καποος απο εσας μπορει να παει με 80 εκει στις 3 το πρωι καθημερινης, που εχει 4 λωριδες δρομυ στην διαθεση του, ειναι τερας υπομονης...
Γενικα πιστευω οτι οι συνφορουμιστες-στριες εδω μεσα, εχουμε την ικανοτητα να κρινουμε με ποια ταχυτητα ειναι ασφαλες να ταξιδευουμε, και οτι γνωριζουμε οτι τα ορια ταχυτητας (ειδικα σε σημεια οπου στηνονται φωτορανταρ) δεν εχουν κανενα αλλο σκοπο απο το να ενισχυσουν τα ταμεια του κρατους. Εξ'αλλου ποσοι απο εμας δεν εχουν γραψει στο αλλο τοπικ περι της λογικης της αστυνομιας που το μονο που την νοιαζει ειναι να τα τσακωνει?
Για αυτο δεχομαι εν μερη οτι καποιος δεν το χρειαζεται επειδη δεν τρεχει (αν και ξαναλεω μπορει να εκπλαγει απο το τι θεωρει 'ταχυτητα' η τροχαια...), αλλα μην ακουω για ηθικα διληματα του τυπου 'τι το θες το σπρευ, για να τρεχεις ανεξελεγκτα? ' . Και για απαντηση του deggman, αν δεν κανω λαθος ο Αρης Σταθακης εχει αναφερι ουκ ολιγες φορες οτι για ενα μοντερνο αυτοκινητο, θεωρει μια ταχυτητα της ταξης των 150 χαω λογικη σε αυτοκινητοδρομο με καλες καιρικες συνθηκες κλπ. Οποτε ναι με 150 δεν νομιζω οτι τρεχω (εξαρταται βεβαια και απο κατασταση δρομου, ορατοτητα, κινηση κλπ κλπ.) -
θα συμφωνήσω με το κωνσταντίνο.
Η ευθεία του ξυλακάστρου, νομίζω πως απαντάει όλα τα ερωτήματα, και για το αν κλήση τρώνε μόνο οι...ανώριμοι.
Βεβαια, συνήθως μαζί με το ραντάρ έχει και μπλόκο, οπότε την τρως κατευθείαν τη κλήση, ένώ και σε άλλα σημεία(πχ αρτεμίσιο) οι μηχανές δεν έχουν φλας. Αρα, το σπρεϊ δεν είναι πανάκεια, τουλάχιστον με ό,τι ισχύει τώρα στους δρόμους.
Όπως και να έχει, ως καινούργιο προϊον θα πρέπει να έχει μια προσγειωμένη τιμή και αν πετύχει να αυξηθεί. Που βέβαια, αν αρχίσει να κυκλοφορεί σε μεγάλες ποσότητες, δεν θα υπάρχει λόγος
Άλλωστε, κανείς δεν θα το αφήσει δυο χρόνια, αλλά θα ψεκάζει πιο συχνά!
Προσωπικά, μια και ρώτησες, δεν θα έδινα πάνω από 30 ευρώ, αλλά δεν νομίζω πως είμαι 100% αντιπροσωπευτικό δείγμα(αργό αμάξι, οπότε και οι κλήσεις είναι των 30 ευρώ, αλλά και οι μπάτσοι είναι ενδοτικοί σε διαπραγματεύσεις) -
Και για απαντηση του deggman, αν δεν κανω λαθος ο Αρης Σταθακης εχει αναφερι ουκ ολιγες φορες οτι για ενα μοντερνο αυτοκινητο, θεωρει μια ταχυτητα της ταξης των 150 χαω λογικη σε αυτοκινητοδρομο με καλες καιρικες συνθηκες κλπ. Οποτε ναι με 150 δεν νομιζω οτι τρεχω (εξαρταται βεβαια και απο κατασταση δρομου, ορατοτητα, κινηση κλπ κλπ.)
ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΤΩΝ 120 ΧΛΜ, ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΝ ΠΑΤΑΝΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΛΟΡΙΔΕΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΜΕΣΑΙΑ ΤΟΤΕ ΧΡΑΑΤΣ ΚΟΙΤΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ.
ΦΩΤΟ ΣΤΗΝ Ε.Ο ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΛΗΨΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ, ΠΡΟΛΗΨΗ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΘΕ 5 ΧΛΜ ΕΧΕΙ ΦΩΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΤΑΣ, ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΜΠΙΛΙΕΤΟ ΜΙΑ 300€ (ΕΚΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΗΜΟ) ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΕΣ ΕΔΩ
http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/015/2003_R_GB_Fines.htm -
Deggman, οταν εγραψα περι οριων δεν αναφερομουν αναγκαστικα στο ανωτατο οριο των 120.
Επισης, πραγματικα πιστευεις πως ενα χειμωνιατικο βραδυ καθημερινης, τα 150 χαω με ενα μοντερνο αυτοκινητο στις μεγαλες ευθειες της Αθηνων-Λαμιας ειναι υπερβολικη ταχυτητα? Εκει ομως ειναι και το πιο πιθανο να σε παρουν φωτο, και μαλιστα να σου αφιρεσουν διπλωμα/αδεια/σωβρακο επειδη πηγαινες με +30 η +40 στο οριο.
Θες και αποδειξη του ποσο λαθος ειναι τα ορια, και οτι το μονο που νοιαζονται ειναι η εισπραξη?
Λοιπον, στην Αθηνων-Πατρων (ρευμα προς Αθηνα) οπως γυρνας απο Πατρα, το οριο ΠΡΙν την ευθεια του Ξυλοκαστρου, εκει που εχει μια λωριδα ανα κατευθυνση ΧΩΡΙΣ διαχωριστικο διαζωμα και με τυφλες στρροφες, ειναι 90 και ενιοτε 100. Μολις φτανεις στην ευθεια του Ξυλοκαστρου, που ΚΑΙ ευθεια ειναι, ΚΑΙ διαζωμα εχει ΚΑΙ 2 λωριδες ανα κατευθυνση, ξαφνικα το οριο πεφτει στα 70-80? Ποια η λογικη εδω? Να μας προφυλαξουν μην σκοτωθουμε στην ευθεια με την νησιδα? Και στις τυφλες στροφες χωρις νησιδα να πηγαινουμε ποιο γρηγορα?Αμα ημασταν στην Αγγλια η Γερμανια φιλε μου δεν θα χρησιμοποιουσα τετοιο σπρευ. Στην Ελλαδαρα ομως που μπορεις να πας και αυτοφωρο χωρις να το καταλαβεις, γιατι καποιος καραγκιοζοπουλος εθεσε το οριο συμφωνα με τα οικονομικα του κρατους, το μονο μεσο αμυνας ειναιαυτο ακριβως το κρυφτουλι με σπρευ αντιρανταρ κλπ κλπ
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Λοιπον, στην Αθηνων-Πατρων (ρευμα προς Αθηνα) οπως γυρνας απο Πατρα, το οριο ΠΡΙν την ευθεια του Ξυλοκαστρου, εκει που εχει μια λωριδα ανα κατευθυνση ΧΩΡΙΣ διαχωριστικο διαζωμα και με τυφλες στρροφες, ειναι 90 και ενιοτε 100. Μολις φτανεις στην ευθεια του Ξυλοκαστρου, που ΚΑΙ ευθεια ειναι, ΚΑΙ διαζωμα εχει ΚΑΙ 2 λωριδες ανα κατευθυνση, ξαφνικα το οριο πεφτει στα 70-80? Ποια η λογικη εδω?Η λογική στο συγκεκριμένο σημείο είναι ότι η είσοδος από το Ξυλόκαστρο στην Εθνική είναι χωρίς ορατότητα και δεν πρέπει να τρέχεις πολύ για να προλάβεις αν βγει ο άλλος. Ίδια κατάσταση επικρατεί και σε πολλές άλλες εισόδους των εθνικών οδών. Αλλά:
- το όριο αυτό θα μπορούσε να ισχύει μόνο στη δεξιά λωρίδα
- αν οι ελληνάρες δεν οδηγούσαν στην βοηθητική θα είχε αρκετό χώρο ο εισερχόμενος στην ε.ο. να επιταχύνει
Το χειρότερο τέτοιο σημείο είναι η είσοδος από Ελευσίνα στην Ε.Ο. στο ρεύμα προς Αθήνα στην Χαλυβουργική. Όσοι είναι επί της Ε.Ο. κινούνται στάνταρ με 100χαω ακόμα και στην βοηθητική. Όταν μπαίνεις από Ελευσίνα έχεις περίπου 10 μέτρα για να επιταχύνεις και να μπεις στην κίνηση, με ορατότητα προς το ρεύμα που έρχεται περίπου άλλα 10 μέτρα. Πόσοι την έχουν γλυτώσει παρά τρίχα σε αυτό το σημείο...
Αντίθετα, στο Ξυλόκαστρο στο ρεύμα προς Πάτρα το όριο είναι εντελώς παλαβό αφού και αυτός που βγαίνει και αυτός που είναι στην Εθνική έχει άφθονο χώρο.
Μα να ήταν μόνο αυτό... Για παράδειγμα, στην παραλιακή, στο Καβούρι το ρεύμα προς Βουλιαγμένη έχι όριο 50 και αυτό προς Αθήνα 70. Γιατί άραγε;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
.....Μα να ήταν μόνο αυτό... Για παράδειγμα, στην παραλιακή, στο Καβούρι το ρεύμα προς Βουλιαγμένη έχι όριο 50 και αυτό προς Αθήνα 70. Γιατί άραγε;το ρευμα προς Βουλιαγμενη ειναι ανηφορα και δεν θελει το κρατος να ζοριζουμε τα αυτοκινητα μας, για αυτο εχει οριο 50, ερενω στην κατηφορα που τσουλαει πιο ευκολα μπορουμε να παμε με 70
-
Ριξτε μια ματια εδω και πειτε την γνωμη σας....
Σπρευ αντιρανταρ