-
Για τα περί θερμοκρασίας να πώ οτι και το δικό μου κινείται από 85 ( εθνική με σταθερή ταχύτητα και στροφές ) μέχρι 95. Συνήθως είναι στους 90 βέβαια όπου μπαίνει σε λειτουργία το βεντιλατέρ.
-
Εγω εχω την εντυπωση οτι στο xantia (1600) σε εθνικη πανω απο 75 δεν ανεβαζε....
τελοσπαντων ευχαριστω παιδια που μου απαντησατε -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Εγω εχω την εντυπωση οτι στο xantia (1600) σε εθνικη πανω απο 75 δεν ανεβαζε....
τελοσπαντων ευχαριστω παιδια που μου απαντησατεΣτην εθνική οδό και γενικά εν κινήσει η θερμοκρασία είναι λίγο πάνω απο 80 ενώ με ανοικτό το Air-Condition ακόμα και σε κίνηση είναι γύρω στους 80, ενώ στην εθνική 80 και λίγο παρακάτω.
Σχετικά με το C5
sirgus έγραψε:
Το πίσω μέρος δεν μου αρέσει καθόλου
**chrmes **έγραψε:
χμμμ μόνο σε εμένα αρέσει?Τωρα όσον αφορά το C5 απο πίσω καλό είναι αλλά αν είναι για face-lift ε! καλό θα ήταν να γίναι παντού για να γίνει μια πραγματική- 'ψαρωτική' Citroen !
τώρα ψαρωτικό είναι μόνο το break (αν και αμερικανίζει λίγο ή μου φαίνετε ???) και ας ... παρομοιάζετε με νεκροφόρα.
Είδατε πως γίνετε απο τον Carlsson ; τύφλα να χουν οι γρήγοροιΦίλε elteo μην μασάς με το C5. Θα πάς απο το γρήγορο διαολάκι, στο τσακπίνικο-χλιδάτο ... χαλί.
-
Χτες που πηγα για μπανιο στην κερατεα, στο παρκινγκ βλεπω ενα c2 vtr, ασημενιο με ασπρη ζαντα enkei, θα μου πειτε τι εγινε, εεε δεν ξερω αλλα το καταχαρηκα που το ειδα ετσι, 'αγωνιαρικο', ηταν σαν να μου ελεγε εγω θα συνεχισω την 'αγωνιαρικη' ιστορια των super-mini.
και φυσικα πηγα και παρκαρα διπλα του -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
ασε ρε νικο τις ειρωνειες, μια αποψη εξεφρασα!Προς Θεού, δεν ειρωνεύτηκα κανέναν!
Αν ήταν να ξαναπάρουμε C5, μόνο την 3.0 ν6, και μόνο αν πέρναγε μια βόλτα από Karlsson...
Προτιμώ κι εγώ τη break. Εκείνο το πίσω μέρος είναι πολύ όμορφο! Καμία σχέση με τη berline...
-
-
-
Ωχ με βλέπω μακαρίτη αν γίνει καμιά στραβή με το Saxo..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ωχ με βλέπω μακαρίτη αν γίνει καμιά στραβή με το Saxo..Γιαυτό...
C5 http://home.zonnet.nl/CitroenCrashTest/C5/
C2 http://home.zonnet.nl/CitroenCrashTest/C2/ -
Πω πω και εγώ με το Xantia αν γίνει καμία στραβή χτύπα ξύλο δηλαδή και κούφια η ώρα που το ακούει, αλλά το νοσοκομείο θα το επισκευτώ στα σίγουρα.
Πίκρα, έχει δίκιο ο πρόεδρος. Επόμενη αναβάθμιση σε C5.
Απο προστασία μόλις 19% στο Xantia για εμπρός στο C5 ανεβαίνει στο 88% ενώ στο σύνολο απο 26% συνολική προστασία ανεβαίνει στο 88%.Αυτό θα πει ... χάσμα γενεών !
-
Παιδιά ξέρετε κάποιο site με avatars όπως πάνω του scientist με παλιά Citroen..?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Παιδιά ξέρετε κάποιο site με avatars όπως πάνω του scientist με παλιά Citroen..?Από το http://www.koolart.ch
-
Καταπληκτικό..ευχαριστώ Κώστα
-
Καταρχην μολις τελειωσε ο αγωνας της εθνικής μας με την Ποτρογαλία.
Κερδίσαμε 2-1 μπράβο στην Ελλάδα!!
Για τον φίλο μας με το προβληματικό ξαρά να πω οτι δεν φταιει το αυτοκινητακι αλλά τα συνεργεία γιατί κάτι μου λεει οτι το βασικό πρόβλημα που ακινητοπιεί το αυτοκίνητο είναι ακόμη παρών και δεν μπορούν να το λύσουν. Μιας και δουλευω αρκετα χρονια σαν διαγνώστης βλαβών σε ντήλερ μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας πολλές φορες δεν ειναι ευκολο να βρεις βλαβη αλλά πρέπει να δώσουμε λύση αλλά δυστηχώς πολλες φορές για λογους κόστους οι 'υπεύθυνοι' αφήνουν πίσω τις διαγνώσεις για άλλες πιο προσοδοφόρες εργασίες. Γι' αυτό μία συμβουλή έχω να δώσω σε τέτιοες περιπτώσεις: Στην πρώτη 'στραβή' απευθυνθήτε επίσημα στην κεντρική αντιπρωσοπεία, σίγουρα στο συνεργείο θα ενδιφερθούν περισσότερο και αν δεν κάνετε την δουλειά σας αγριέψτε περισότερο και απειλήστε με δικηγόρο. Δυστυχώς κι άγριος φοβέρα θέλει πόσο μάλλον αυτοί..... -
Ελλαδάρα ΟΛΕΕΕΕΕΕΕ!
Πάντα να μας κάνεις περήφανους και πάντα να σκάνε από την κακία τους οι 'αλλοδαποί' πάσης φύσεως και ηπείρου!
-
Επανέρχομαι στο θέμα με το προβληματικό Xsara γιατί έχω αρχίσει να τα ψιλοπάιρνω με όλους τους ειδήμονες επί του θέματος αξιοπιστίας της Citroen. Είναι δυνατόν ένα προβληματικό μοντέλο και μια σειρά από ατυχείς προσπάθειες διόρθωσης του προβλήματος να χαρακτηρίζουν ένα μοντέλο ως αναξιόπιστο και ακόμα χειρότερα μια ολοληρη εταιρεία. Ε δεν είναι γιατί άμα το πάμε έτσι η Corolla της οικογένειας έκαιγε 1 λίτρο λάδι κάθε 500 χλμ λόγω μηχανικού προβλήματος. Και είχε 40000 χλμ τότε και μάλιστα πολύ 'μαλακά' οδηγημένα. Αναξιόπιστη η Toyota ... αν το πώ αυτό θα με κοιτάτε παράξενα όλοι κι όμως είναι αλήθεια όπως είναι αλήθεια οτι κατά τα άλλα δεν έβγαλε καμία άλλη βλάβη εκτός από μπαταρίες. Και το Xsara θα μου πείτε??? Λοιπόν μόνο μπαταρίες, έναν επαναπρογραμματισμό κάποιου αισθητήρα λόγω ασταθούς ρελαντί στους -5 και κάτω όταν ο κινητηρας ήταν κρύος και μια αλλαγή των δύο σωληνών καυσίμου που πάνε στην μπεκιέρα αφού το ένα απο τα 2 έχανε λίγη βενζίνη, κάτι που διαπιστώθηκε την Πρωτομαγιά μαζί με την μπαταρία που αποφάσισε να χαλάσει εκείνη την μέρα. Τον ένα τον περιμένω 1 μήνα από Γαλλία γιατί έχει αλλάξει ο κωδικός του και έγινε λάθος παραγγελία αρχικά αλλά δεν το κάνω και θέμα θα έρθει.
Αναξιόπιστο είπατε? Δεν νομίζω... -
Θανάση άσε τους να λένε..εμείς που καθημερινά ζούμε τα αμαξάκια μας ξέρουμε..
-
http://www.reliabilityindex.co.uk/trend ... 2522333596
και αυτό γι αυτούς που δεν πείθονται από αυτά που γράφω αλλά θέλουν και το κάτι παραπάνω απο προσωπικές εμπειρίες... -
Πάντως υπάρχει μεγάλη προκατάληψη στο θέμα αξιοπιστίας στην Ελλάδα κι αυτό συντηρήτε από άσχετους χρήστες και ακόμα πιο άσχετους μηχανικούς.
Δηλαδή όταν παίρνεις το κακόμοιρο το αυτοκινητάκιμ και δεν το συντηρείς σωστά ή όταν το πας για σέρβις και σου αλλάζουν μόνο λάδια και μπουζί και δεν ελέγχουν τίποτα άλλο ή ελέγχουν αλλά έλα 'μωρέ αντέχει' τότε δεν φταίει ούτε η Σιτροέν ούτε η Τογιότα. Δεν θέλω να πω ότι και σωστά συντηρημένα αυτοκινητα δεν παθαίνουν βλάβες αλλά με σωστή συντήρηση μειώνονται οι πιθανότητες να μείνεις. -
Χρήστο, δεν είναι μόνο στην Ελλάδα αυτό το φαινόμενο. Στην Αγγλία τα Citroen και γενικότερα τα γαλλικά έχουν πολύ κακή φήμη όσον αφορά την αξιοπιστία. Σε κάποια fora που είμαι χρήστης κάθε μέρα διαβάζω διάφορα παλαβά... * Το θέμα είναι, ειδικά με τη Citroen που το έχω ψάξει κάπως παραπάνω (αλλά φαντάζομαι κάπως αντίστοιχα λειτουργεί και για άλλες εταιρείες), η έλλειψη τεχνογνωσίας από τους τεχνικούς αλλά και η απουσία εκπαίδευσής τους για την αντιμετώπιση των θεμάτων. Ως εκ τούτου, πολλές φορές χαλάει η εικόνα ενός προϊόντος μόνο και μόνο από το κακό after sales service, το οποίο δυστυχώς μέχρι τα τελευταία χρόνια ήταν άγνωστη έννοια για κάποιες εταιρείες...
Προς τον αγαπητό (άτυχο) κύριο με το προβληματικό Xsara. Δεν αντιλέγω, έχετε αντιμετωπίσει μια συγκυρία προβλημάτων. Οπως έμμεσα έθεσα στο άλλο thread, αυτά συμβαίνουν ανεξάρτητα από το σήμα που φέρει το αυτοκίνητο.
Είναι βεβαίως δική σας επιλογή το αν θα επιλέξετε να εμπιστευθείτε ξανά τη Citroen για το επόμενό σας αυτοκίνητο. Είναι σίγουρα δύσκολο. Από την άλλη, αν πιστεύετε πως κάποιο από τα τωρινά ή μέλλοντα μοντέλα της κάνει για εσάς, θα σας πρότεινα να βασίσετε την επιλογή σας όχι ΜΟΝΟ στον παράγοντα της κακής σας εμπειρίας.
Δεν είστε ο κανόνας, είστε η εξαίρεση σε αυτόν. Πλέον όλα τα αυτοκίνητα διατηρούν ένα ελάχιστο επίπεδο αξιοπιστίας. Lemons υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα, καθώς είναι πολύ δύσκολο να διατηρηθεί ο έλεγχος της ποιότητας σε κάθε ξεχωριστό κομμάτι από τις εκατοντάδες χιλιάδες που παράγονται, χωρίς βέβαια να υπολογίζουμε την αστοχία υλικού, δυσλειτουργία, κακή χρήση, κακή συντήρηση, κακή τύχη.- Ειρήσθω εν παρόδω, σε ένα συγκεκριμένο αγγλικό forum του οποίου είμαι μέλος, είχε γίνει σχετικά πρόσφατα ένα δημοψήφισμα σχετικά με τη χώρα προέλευσης του αυτοκινήτου που οδηγούν οι χρήστες. Μπορεί λοιπόν όλοι να βρίζουν τα γαλλικά, αλλά η πλειοψηφία των χρηστών (το forum μετρά πάνω από 8.500 μέλη σήμερα) έχει γαλλικά αυτοκίνητα, και μάλιστα θα ξαναγόραζε τέτοια.
CITROËN FORUM