-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Η παλιά C4 δεν έχει καμία επαφή τεχνολογικά και ποιοτικά με την καινούργια,από εργονομία δε χάνει επίσης κατά κράτος!
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hrAλήθεια τα πιστεύετε αυτά που λέτε?
Εχω την εντύπωση ότι ποστάρετε για να δικαιολογήσετε τις επιλογές και τη λατρεία σας,παρ' ολα αυτά η νέα C4 είναι ίδια ακριβώς με την προηγούμενη σε πάτωμα,μπρος πίσω άξονες,κιβώτια και κινητήρες αφού φοράει τον τελευταίας γενιάς που φόρεσε και η πρώην c4.
Η μόνη αλλαγή είναι στον εξωτερικό κι εσωτερικό σχεδιασμό και ουσιαστικά βγήκε μπας και σώσουνε την κατάσταση απ την κατρακύλα που πήρανε με τη C4 γενικώς που σε καμία περίπτωση δεν τους βγήκε σε πωλήσεις αλλά και ζημιές σε σχέση με την Xsara που κυριολεκτικά σάρωσε.
edit mod -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Η παλιά C4 δεν έχει καμία επαφή τεχνολογικά και ποιοτικά με την καινούργια,από εργονομία δε, χάνει επίσης κατά κράτος! Σου αφήνει μία απίθανη αίσθηση ποιότητας,τα πάντα είναι εκεί που τα θες, ακόμα και η αίσθηση των κουμπιών είναι σαφέστατα ανώτερη...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr+1, αλλά εμφανησιακά δεν υπάρχει σύγκριση...
-
καλησπερα απο την φανταστικη Κω και την 80 ΕΑΡΜΕΘ. G60 γενικως τα ετη απο 2003 μεχρι και το 2008 η εταιρεια εκανε πισωγυρισματα σε βαρος πολλων τομεων κυριως της ποιοτητας συναρμολογησης και οχι τοσο της ποιοτητας σχεδιασμου αν και στην τελευται παρουσιαστηκαν πισωγυρισματα. Τωρα δεν ξερω τι γινεται αλλα λενε οτι ειναι καλυτερα. Η DS3 με μια ματια και με ψηλαφισμα σε κρυφα σημεια με επεισε οτι βελτιωσαν το θεμα της ποιοτητας συναρμολογησης.συμφωνω το οτι η νεα C4 δεν ειναι κατι καινουριο απλα ειναι ενα αλλο κουβουκλιο με αλλα πλαστικα και ηχομονωση αλλα μου φαινεται οτι αυτο ισως αρκει.
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
καλησπερα απο την φανταστικη Κω και την 80 ΕΑΡΜΕΘΑποσύρθηκαν όλα τα Α3 και σας ήρθαν Molf?
-
Τώρα που το λες, molf δεν είδα πότε μου στην θητεία μου,στην Γκάτζα είχαμε Μ60 και Leo 1A5 και 2Α4.
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
Δε χάνεις και πολλά... ένα M48 A5 με ΣΕΠ MOLF (βασισμένο στο EMES 18 του Leo 1Α5) είναι.
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
καλησπερα απο την φανταστικη Κω και την 80 ΕΑΡΜΕΘ. G60 γενικως τα ετη απο 2003 μεχρι και το 2008 η εταιρεια εκανε πισωγυρισματα σε βαρος πολλων τομεων κυριως της ποιοτητας συναρμολογησης και οχι τοσο της ποιοτητας σχεδιασμου αν και στην τελευται παρουσιαστηκαν πισωγυρισματα. Τωρα δεν ξερω τι γινεται αλλα λενε οτι ειναι καλυτερα. Η DS3 με μια ματια και με ψηλαφισμα σε κρυφα σημεια με επεισε οτι βελτιωσαν το θεμα της ποιοτητας συναρμολογησης.συμφωνω το οτι η νεα C4 δεν ειναι κατι καινουριο απλα ειναι ενα αλλο κουβουκλιο με αλλα πλαστικα και ηχομονωση αλλα μου φαινεται οτι αυτο ισως αρκει.Να ένας που αξίζει να κάνεις κουβέντα γιατί ο άνθρωπος πρώτα απ όλα σέβεται την ιστορία της Citroen.
Αν οι υπόλοιποι που παπαρολογείτε βλέπατε με άλλο μάτι τα πράγματα θα απαιτούσατε αυτή η εταιρία να ξαναεπιστρέψει στις αξίες της.
Eν ολοίγις,το αμάξι σήμερα που αξίζει μέχρι το τελευταίο σέντ αυτά που ζητάει είναι η C5,αν και προσωπικά μου αρέσει η C5 II λόγω της ποιό compact κατασκευής κι ερονομίας αλλά αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό κι όσο κι αν ακούγεται υπερβολικό την άνεση της Xantia ή ακόμα μιας GS δεν τη φτάνει με τίποτα παρ όλη την επιπλέον πολυπλοκότητα.
Για C4 I/II είναι γνωστά μην επαναλαμβανόμαστε.
Η DS3 πραγματικά έκανε το άλμα σε ποιότητα συναρμογής και κατασκευής γενικότερα κάτι που θα έπρεπε να ίσχυε για την νέα C4 η οποία είναι μακράν πίσω απ το DS.
Το DS3 αξίζει τα λεφτά του και πραγματικά θεωρώ ότι είναι κλάσεις ανώτερο απ το cooper.
Το παλιό C3 απλά άθλιο,το νέο κακοτρώγεται αλλά new C4,κι όπως και να έχει το αυτοκίνητο δεν έκανε το μπαμ,η ποιότητα και εν γένη η συνολική εικόνα θυμίζουν αυτοκίνητα της περασμένης δεκαετίας,καμία σχέση κι εκτός ανταγωνισμού.Η εποχή των ZX/Xsara που εμφάνισαν αυτοκίνητα πρωτόγνωρης αξιοπιστίας για citroen σε συνδιασμό με τα οδηγικά χαρ/κά και απογείωσαν την εικόνα της δεν υφίστανται πλέον.
Δύο λόγοι υπάρχουν,ή καβαλήσανε το καλάμι και απευθύνονται σε κάγκουρες που νομίζουν όι η citroen έτσι ήταν ή η μαμά peugeot έχει το πάνω χέρι και δεν τους αφήνει να αποκτήσουν καλύτερη εικόνα απ τη μητρική εταιρία.
Οπως και να έχει αδιαφορώ το αποτέλεσμα κρίνω και δε βλέπω να αλλάζουν κάτι,εκεί που κυρίως στοχεύουν πλέον είναι στον σχεδιασμό,πουθενά αλλού. -
edit mod Αν νομίζεις ότι η DS3 είναι ποιοτική πάνε οδήγησε μία καινούργια C4. Που ξέρεις μπορεί να εκπλαγείς... Έχω ΖΧ έχω και xsara και παλιά είχα και GS και παρόλα αυτά με εντυπωσίασε κάτι που δεν κατάφερε καμία παλιά C4 από της δεκάδες που έχω οδηγήσει,από 1400άρι, 1600άρι,δίλιτρο ή τουρμπο.
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
καλησπερα απο την φανταστικη Κω και την 80 ΕΑΡΜΕΘ
Αποσύρθηκαν όλα τα Α3 και σας ήρθαν Molf?
Μπα δεν αποσυραν πολλα εχουμε καποια molf και προσπαθουμε να επαναφερουμε στην ζωη ενα λεωνιδας και ενα μ48 α3
-
Ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί να καθαρίσω το θέμα. mod
-
Δεν θα ξανασυμβεί αυτό mod.
Απο εδώ και πέρα θα ήμαστε όλοι πιο προσεκτικοί -
Κύριε κύριε, άλλος ξεκίνησε! Άλλαξα σήμερα ένα λαμπάκι στην πινακίδα της xsara. Ζημιάρικο ρημάδι...
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Κύριε κύριε, άλλος ξεκίνησε! Άλλαξα σήμερα ένα λαμπάκι στην πινακίδα της xsara. Ζημιάρικο ρημάδι...sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr
καλά που μου το θύμησες και εμένα έχει ένα καμένο λαμπάκι πινακίδας να το αλλάξω αύριο.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Δεν θα ξανασυμβεί αυτό mod.
Απο εδώ και πέρα θα ήμαστε όλοι πιο προσεκτικοί4.37 post ο thanos? τοσο κρατησε η τιμωρια του;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ελπίζω να μην ξαναχρειαστεί να καθαρίσω το θέμα. modΟ mod διαγράφει δημοσιεύσεις από το ψιτροενοτοπικό για να μην φτάσει γρήγορα στις 2000 σελίδες.
Αίσχος! -
Πάντως το νέο C4 συμπαθητικό το βρίσκω... φαίνεται και καλό value for money.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Δεν θα ξανασυμβεί αυτό mod.
Απο εδώ και πέρα θα ήμαστε όλοι πιο προσεκτικοί4.37 post ο thanos? τοσο κρατησε η τιμωρια του;
Λογικά τα ban της μέρα, κρατάνε μέχρι να αλλάξει η μέρα.
-
Γεια σας φίλοι. Είμαι καινούριος στο forum. Eίχα για 6 χρόνια ένα xsara 1.6 16v το οποίο αγάπησα. Τίμιο αμάξι χωρίς ζημιές και προβλήματα και 123000 χλμ. Επειδή όμως έχω μικρό παιδί και χρειάζομαι περισσότερους χώρους για καρότσια κλπ, έδωσα στον πατέρα μου το xsara και αγόρασα το C4 Picasso 1.6 vti. To λατρεύω και πλέον θεωρώ τον εαυτό μου citroenάκια!!!
-
Καλός ήλθες!
-
Ετσι κολλάμε όλοι με την εταιρεία .
Κρατάμε τα παλιά , βολεύουμε και τους παππούδες .
CITROËN FORUM